Jump to content

2006.09.23 Sheffield United H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Viser vel kampen på Arsenal Tv og går jeg ut fra.Billig abbonement.

 

Kampen er satt opp på Arsenal TV! Synes dette er et genialt tilbud. Utrolig mange kamper som vises direkte, samt mange andre godbiter.

 

Billig og bra! Anbefales!

 

Leser for øvrig at Henry og van Persie rekker kampen. Gode nyheter, samt et luksusproblem for Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Viser vel kampen på Arsenal Tv og går jeg ut fra.Billig abbonement.

 

Sendes det bilder eller er det kun audio, som det stort sett er...? Litt forvirrende når det står "follow the game" og ikke "watch" som det pleier å gjøre!

Sender desverre kun Audio :D . Dette pga reglene ang sending av kamper live.

Link to comment
Share on other sites

Viser vel kampen på Arsenal Tv og går jeg ut fra.Billig abbonement.

Jeg har ikke greie på dette, men er det egen Tv-kanal eller er det noe på Arsenal.com?

Arsenal Online TV er et tilbud Arsenal kommer med til oss supportere. Du kan enten kjøpe måndes "kort" eller seesong "kort". Sessong "kort" lønner seg. Du kan si det er en egen tv kanal på arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Satsar på at laget blir slik lørdag, men trur det skal bli ein hard kamp om poenga med mindre me scorer eit tidleg mål:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Benk: Almunia, Flamini, Ljungberg, Baptista, van Persie

Link to comment
Share on other sites

tror arsenal går ut med dette laget:

 

Lehmann

 

eboue, toure, djourou, gallas

 

ljungberg, silva, cesc, rosicky

 

baptista, henry

 

subs:almunia,flamini,hleb,walcott og ade

 

tror dette er en baptista kamp, der hodestyrken og skuddfoten hans kommer til sin rett..

å ha man få sin debut fra start snart :D

tror vi vinner 4-0, etter mål av baptista,henry2 og ljungberg :D

 

Sendes ikke denne direkte på C+??

 

Evt et sted i Oslo som sender??

 

Bohemen viser

 

Så den blir vist på Bohemen? hmm lurer på om jeg drar dit og ser da siden Canal + ikke viser deg *sukk* mange som skal dit?

jeg skal iallefall dit :D

Link to comment
Share on other sites

Satsar på at laget blir slik lørdag, men trur det skal bli ein hard kamp om poenga med mindre me scorer eit tidleg mål:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Adebayor

 

Benk: Almunia, Flamini, Ljungberg, Baptista, van Persie

 

tror også at dette kan være helgens lagoppstilling :D

Link to comment
Share on other sites

viss man har canal digital pakka med canal + og heile den skiten, r det noen kanaler som viser Pl bortsett fra canal + ???

Har lastet ned Mediacenter som står beskrevet under stream, her er d mange gratis sport kanaler så eg e

spent på om noen sender kampen :D

Link to comment
Share on other sites

http://dl.tvunetworks.com/TVUPlayer.zip

 

Last ned TVU Player fra linken over. Dette er et fantastisk bra streamprogram. Jeg så at C+ ikke sender kampen, men det gjør Star Sports som er inne i TVU. Last ned, installer, åpne programmet og velg "10006 Star Sports" fra kanallisten på venstre side. Det skal visst i tillegg være engelske kommentatorer på Star Sports.

Merk at kvaliteten på streamen er dårlig i starten, men den blir bedre og bedre for hvert minutt. Start opp kanalen 5-10 min før kampen så dere får brukbar kvalitet på streamen når kampen starter!!

 

NB!!

System Requirements for TVUPlayer:

Windows 2000 or XP

Broadband Internet connection, such as DSL or cable modem

 

Edit: Jeg burde lagt dette inn i stream tråden i stedet..

Link to comment
Share on other sites

http://dl.tvunetworks.com/TVUPlayer.zip

 

Last ned TVU Player fra linken over. Dette er et fantastisk bra streamprogram. Jeg så at C+ ikke sender kampen, men det gjør Star Sports som er inne i TVU. Last ned, installer, åpne programmet og velg "10006 Star Sports" fra kanallisten på venstre side. Det skal visst i tillegg være engelske kommentatorer på Star Sports.

Merk at kvaliteten på streamen er dårlig i starten, men den blir bedre og bedre for hvert minutt. Start opp kanalen 5-10 min før kampen så dere får brukbar kvalitet på streamen når kampen starter!!

 

NB!!

System Requirements for TVUPlayer:

Windows 2000 or XP

Broadband Internet connection, such as DSL or cable modem

 

Edit: Jeg burde lagt dette inn i stream tråden i stedet..

 

Funker det på mac også??

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sånn klokketru på overkjøring av motstanderen som jeg har nå. Blades vil nok kjempe med nebb og klør, og fine og mindre fine midler. Derfor tror jeg nøkkelspilleren i dag blir Rosicky. Han er den som finner rom for seg selv og andre (ingen grunn til at Sheff. ikke ligger ultralavt de heller, i likhet med de fleste andre fegis-lag som møter Arsenal hjemme). Detteblir ingen kamp for Henry, han vil ikke få rom i det hele tatt. Men altså, en kamp for Little Mozart, og Cesc muligens.

 

Tror Jens må finne fram ullundertøy, termos og ei god bok i dag :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Er skeptisk til denne kampen. Man kan fort blir kjepphøy etter en kjempekamp mot ManU på Old Trafford.

 

Tipper 1-0 til oss, og Henry får hull på sin byll!

 

Laget:

- - - - - - - - - - - Lehmann - - - - - - - - - - -

Eboue - - - Toure - - - - Djourou - - - Gallas

Hleb - - - Gilberto - - Fabregas - - - Rosicky

- - - - - - - Adebayor - - Henry - - - - - - - -

 

EDIT:

 

Viser de kampen med video eller radio på ATVO?

Link to comment
Share on other sites

står "follow the game" og ikke "watch the game", så tipper det er radio sending..

 

Tipper det blir en vanskelig kamp, men hvis vi smekker inn ett tidlig mål blir det lekestue. Men jeg er alikevel litt i tvil på det og tror vi får det tøft, men vinner gjør vi! :)

 

Håper litt som de andre her at Baptista får starte idag, tror vi får bruk for styrken ans - dette kan fort bli en kamp som nettopp en slik spiller vil bli den store helten :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillinger

 

Arsenal

Lehmann - Eboue, Toure, Djourou, Gallas - Ljungberg, Fabregas, Silva, Rosicky - Adebayor, Henry.

 

Reserver:

Almunia, Julio Baptista, Van Persie, Hleb, Flamini.

 

Sheffield United

Bennett - Sommeil, Jagielka, Davis, Geary - Gillespie, Leigertwood, Armstrong, Wright - Kazim-Richards, Hulse.

 

Reserver:

Bromby, Akinbiyi, Kabba, A. Quinn, Kozluk.

Link to comment
Share on other sites

Gallas var visst veldig nærme mål nettopp... "Arsenal are nearly one up!"

 

----

 

"Already now, you can see that Arsenal is up to something" sier kommentator på ATVO....

 

----

 

Kommentator hever stemmen støtt og stadig, så det virker som om Arsenal har overtaket klart.

[Jo, jeg kan engelsk, og hører hva han sier, men jeg holder på med en del ting, så jeg gidder ikke å høre så veeeeeeldig godt etter. Litt da!]

 

----

 

Henry har visst ikke starta så bra nå heller sier de...

 

----

 

Henry med en svææær sjanse høres det ut som.. kommentator kan ikke fatte at det ikke er mål.

 

----

 

Sorry... kan ikke oppdatere mer nå..fikk vite at kampen gikk i opptak i natt, og skal da se den da.. får håpe noen andre gidder.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...