Jump to content

2006.09.23 Sheffield United H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Veldig viktig at vi tok tre poeng i dag og fikk tre mål. Tror det gjør godt for laget å bli kvitt "den sperra" over å ikke vinne hjemme. (i serien) Har sikkert ikke vært noe problem, men kunne blitt det hvis vi ikke hadde klart å vinne i dag heller, så greit å bli ferdig med den så fort som mulig for sikkerhetsskyld :D

 

Nå ser vi frem imot Porto og forhåpentligvis nye tre poeng :D

Link to comment
Share on other sites

Konge at vi vant, Gallas skåra og Titi skåret på hodet.

Nå er vi på gang, 3 poeng, 3 mål og 3 strake seire!!

Nå er vi klar til å ta opp kampen om seriegullet som skal havne på Emirates Stadium.. Og håper Henry kommer i form igjen.

Nå får vi mer og mer medgang og mer og mer selvtillit, det blir veldig bra!!!

Link to comment
Share on other sites

Spelervurdering:

 

Lehmann: Lite å gjer, men har eit par gode redningar. 7

Eboue: Sleit litt defensivt. Klarte endelig å slå eit godt innlegg. 7

Toure: Man of the match. Suveren defensivt også god offensivt. 9

Djourou: Lager eit par farlige frispark rett utanfor 16-meteren. Ellers solid. 8

Gallas: Prikkfritt defensivt. Kunne vært meir aktiv offensivt. Pluss for målet. 8,5

Ljungberg: Voldsom vilje og innsats. Det mangler litt på touchen, men ganske bra kamp. 7

Fabregas: Mister ballen litt for ofte, men som alltid mange gode passningar. 7

Gilberto: Dårlig kamp av brassilianeren. Veldig mange balltap og få ballerobringar. 5

Rosicky: God kamp. Mange flotte initiativ, løper veldig mykje og er overaskande gopd til å tackle. 8

Adebayor: Får ikkje til særlig mykje. Mykje på grunn av ein slapp Henry. Jobber utrulig masse. 6

Henry: Gjer ein dårlig kamp, men er involvert i alle måla. Det seier litt om Henry. 7

Subs:

Baptista: Positivt innhopp. Viser at han er klar for å starte ein kamp. 7

van Persie: Lite involvert. 6

Hleb: Lite innvolvert. 6

Link to comment
Share on other sites

Me vinn på ein dårleg dag og det er det viktigaste. Det ser ikkje ut som om Wenger har funne ut korleis me skal spele når motstandaren er så defensiv som SU var i dag.

 

William Gallas er jo blitt 'fans favourite allereie. Herlig spelar!

 

Dårlig dag? har ikke sett kampen selv , men utfra det jeg har hørt og lest var dette bra . Vanskelig og spille mot lag som ligger i forsvar hele tiden . 2 mål av gutta vil jeg ikke kalle en dårlig dag . Fasen de er inne i nå er bra og det kjem sikkert til å bli bedre og bedre utover sesongen . Synd at ikke Canal + viste kampen kl 16.00 men det var verd å gå på puben å se scoringene komme .

 

 

Gooooo gunners :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde noen pils innabords når jeg så kampen i natt, men jeg er rimelig sikker på at Fabregas ikke spillte med drakt nr 4 i slutten av første omgang, da syntes jeg han spillte med ett 2 siffra nummer på ryggen etter at han fikk behandling for kuttet i leppa..

Er det noen andre som så det???

Link to comment
Share on other sites

Me vinn på ein dårleg dag og det er det viktigaste. Det ser ikkje ut som om Wenger har funne ut korleis me skal spele når motstandaren er så defensiv som SU var i dag.

 

William Gallas er jo blitt 'fans favourite allereie. Herlig spelar!

 

Dårlig dag? har ikke sett kampen selv , men utfra det jeg har hørt og lest var dette bra . Vanskelig og spille mot lag som ligger i forsvar hele tiden . 2 mål av gutta vil jeg ikke kalle en dårlig dag . Fasen de er inne i nå er bra og det kjem sikkert til å bli bedre og bedre utover sesongen . Synd at ikke Canal + viste kampen kl 16.00 men det var verd å gå på puben å se scoringene komme .

 

 

Gooooo gunners :D

Første omgangen var års-verste. I andre omgang blei det betre, men uansett ingen god kamp. Etter me tok ledelsen blei det sjølvsagt betre, men det var 60 min ut i kampen. Altså i ein tredjedel av kampen spelte me bra. Det er ein dårlig kamp etter mi meining

Link to comment
Share on other sites

Hadde noen pils innabords når jeg så kampen i natt, men jeg er rimelig sikker på at Fabregas ikke spillte med drakt nr 4 i slutten av første omgang, da syntes jeg han spillte med ett 2 siffra nummer på ryggen etter at han fikk behandling for kuttet i leppa..

Er det noen andre som så det???

Det stemmer nok ja :D

Så ut som 04 eller noe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...