Jump to content

Tre dager... hva skjer?


Daddy Cool

Recommended Posts

Det er tre dager igjen til overgangsvinduet lukkes og det er flere spørsmål som skal besvares før fredag.

Jeg er utolig spent på hva som skjer.

 

1. Ashley Cole, forsvinner han til Chelsea eller noen andre? Kan det nesten

ufattelige skje at han blir ett år til?

2. Jose Antonia Reyes, blir det Atletico eller Real eller nesten usansynlig... Arsenal?

3. Kommer Wenger til å handle? I så fall en stopper eller en back eller en midtbanespiller eller

en mer offansiv spiller? Eller blir det en uprøvd guttunge. Eller kanskje ingen av delene?

 

Det blir noen uhyre spennende dager og kanskje avgjørende for hele sesongen. Hva tror dere kort skjer med på disse tre punktene?

 

Personlig tror jeg:

1. Cole blir ett år til ;)

2. Reyes blir solgt til Spania. :)

3. Vi henter inn Reo Cocker ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er tre dager igjen til overgangsvinduet lukkes og det er flere spørsmål som skal besvares før fredag.

Jeg er utolig spent på hva som skjer.

 

1. Ashley Cole, forsvinner han til Chelsea eller noen andre? Kan det nesten

ufattelige skje at han blir ett år til?

2. Jose Antonia Reyes, blir det Atletico eller Real eller nesten usansynlig... Arsenal?

3. Kommer Wenger til å handle? I så fall en stopper eller en back eller en midtbanespiller eller

en mer offansiv spiller? Eller blir det en uprøvd guttunge. Eller kanskje ingen av delene?

 

Det blir noen uhyre spennende dager og kanskje avgjørende for hele sesongen. Hva tror dere kort skjer med på disse tre punktene?

 

Personlig tror jeg:

1. Cole blir ett år til ;)

2. Reyes blir solgt til Spania. :)

3. Vi henter inn Reo Cocker ;)

 

Jeg tror:

1. Cole spiller for b-laget vårt neste år med mindre han skriver under på en forlengelse av avtalen med et år.

2. Reyes blir og mister enda mer status hos arsenaltilhengerne, får lite spilletid

3. vi kjøper gallas

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

1: Cole blir solgt på kvelden den 31. for ca. £20m, ingen Gallas i bytte.

2: Reyes forlater oss snarlig til en pris langt under det vi selv ga for ham

3: Ingen store navn kommer inn

4: Vi får inn en afrikaner ved navn Mustafa Okli-Bokli Haffaffaff eller lignende som ingen har hørt om, som kommer til å være ok noen kamper, til han reiser til det årlige jungelmesterskapet og enten kommer tilbake som stjernespiller eller feit, utrent og/eller langtidsskadet.

Link to comment
Share on other sites

vi henter sikkert en løk av en stopper som er dårligere en cygan, selger reyes for slikk og ingenting, tapsprosjekt hele fyren..

 

reo coker går til man u, og vi får ikke hentet noe CM..

 

cole blir og wenger begynner og bruke han igjen, så stikker han for lite mynt neste år..

 

med andre ord vi blir de store taperne på transfer markedet :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vist gang på gang at han ikke er den smarteste når det kommer til å selge og miste spillere, vi har mista flere goe spillere gratis de siste åra for de Wenger ikke lærer av andre feil han har gjort før.

Bare å miste Edu, Pires og Wiltord gratis er bare noen få av de go spilleren Arsenal har miste de siste åra.

Må si Vieira gikk på billig salg også, når du ser hvor go han er i Italia om dagen, 2 mål i første kampen for Inter i super cupen mot Roma her om dagen. Virker som vi er tapere vært sommer nå, vi kjøper nesten ikke inn en eneste spiller, når man ser på de 3-4 andre topplagene i england, hengre vi ikke med. :)

Link to comment
Share on other sites

Tror - Håper

1. Cole til Ch€£$ki for ~£20m på torsdag - Cole drar (helst til utlandet...Rosenborg :) )

2. Reyes blir (han har 5 år igjen av kontrakten!) - Reyes blir

3. Vi kjøper nesten Gallas og Mascherano - Vi kjøper Gallas og Mascherano

(4.) Reo-Coker går til Moan U - Han blir hos Hammers

Link to comment
Share on other sites

1: Cole blir solgt på kvelden den 31. for ca. £20m, ingen Gallas i bytte.

2: Reyes forlater oss snarlig til en pris langt under det vi selv ga for ham

3: Ingen store navn kommer inn

4: Vi får inn en afrikaner ved navn Mustafa Okli-Bokli Haffaffaff eller lignende som ingen har hørt om, som kommer til å være ok noen kamper, til han reiser til det årlige jungelmesterskapet og enten kommer tilbake som stjernespiller eller feit, utrent og/eller langtidsskadet.

 

 

 

 

 

Kan ikke la være å le. En typisk Arsenal supporter. Depresiv, negativ! he he

 

Btw, er lik i holdning.....

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig så tror jeg absolujtt ingenting skjer jeg :)

Hmm. Det betyr altså at du tror

1. Cole blir

2. Reyes blir

3. Vi kjøper ikke Gallas...

Men det er jo bare en annen måte å si det på ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette trur/håper eg skjer:

1. Cole blir.

2. Ein ny midtstoppar kjem inn. Muligens Davies.

3. Reyes stikker.

4. Reo-Coker/Mascherano kjem

 

likte den, håper du har rett..

 

ta med en ny venstre back også, så snakker vi :)

 

så henter vi ribery i januar i tilleg ;)

Link to comment
Share on other sites

Utrolig mange positive og forhåpningsfulle goonere her :) ;)

Hvor ble det av han som trålte aviser i timesvis hver dag for å lese noe positivt om Arsenal. Vi er supporterene og fansen, vi er de mest positive. Når man så leser hva som står her kan jeg skjønne at han bruker lang tid på å finne artikler som gjør ham glad..

 

Mitt tips er som følger:

1. Cole blir og skriver ny kontrakt

2. Reyes blir, men klarer ikke å spille seg inn i laget og forsvinner neste sommer etter en trist sesong som inneholder minst 10 bilder i Marca av spilleren i nesten samtlige spanske klubbdrakter

3. Vi henter Davies til en vanvittig overpris den 30.

4. Davies blir sittende på benken fordi 2 unge sveitsere er bedre- gir meg veldig Francis Jeffers følelse hele mannen. Mest fordi han er engelsk og sikkert har dårlig holdning og moral ;)

5. Wenger vil hevde at han vil kjøpe den rette mann til rett pris når han dukker opp og at han ikke har hastverk

Link to comment
Share on other sites

Håper:

 

1. Cole blir og viser fornyet lojalitet til Arsenal og utvikler seg videre til å bli verdens beste venstreback.

2. Reyes kan forsåvidt bare ta med seg hatten og gå om han absolutt vil vekk.

3. Wenger henter inn Reo Cocker eventuelt en annen god, talentfull og ikke for dyr engelskmann. Oh, og Gallas.

Link to comment
Share on other sites

1 Cole blir og forplikter seg til ny kontrakt etter å ha gjenvunnet supporterenes tilitt

 

2. Reyes blir solgt til en spansk klubb hvor han endelig kan få rulle seg

såmye han vil.

 

3. Jeg tror Wenger har en overaskelse på lur og kjøper 2 spillere inn.

Link to comment
Share on other sites

Vi får vente og se. Ingen grunn til å deppe eller være negative!

Nå ble vel denne tråden startet for å høre hva vi tror og

hva vi håper... Selvfølgelig må vi (dersom ikke Dein og

Wenger skriver her) vente og se. Jeg for min del syns

det er interessant å høre hva mine medsupportere mener.

Og det er jo litt av det å være supporter at man mener

ting om laget, er det ikke?

Link to comment
Share on other sites

Vi får vente og se. Ingen grunn til å deppe eller være negative!

Nå ble vel denne tråden startet for å høre hva vi tror og

hva vi håper... Selvfølgelig må vi (dersom ikke Dein og

Wenger skriver her) vente og se. Jeg for min del syns

det er interessant å høre hva mine medsupportere mener.

Og det er jo litt av det å være supporter at man mener

ting om laget, er det ikke?

 

Jeg håper selvfølgelig på stjernespillere like mye som andre som følger Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Ingen spillere drar, og ingen nye spillere kommer inn. Det er det som kommer til å skje

 

Mest sannsynlig, Kim. Dessverre. Og me har igjen to misfornøyde spelarar som ikkje vil spele for klubben. Dette har vore ein ubrukelig silly season.

Link to comment
Share on other sites

jeg er oppriktig skuffet over sjefen nå, lurer faktisk på om han begynner å bli senil. Muligens han ser sitt arbeidet som viktigere enn Arsenal selv (dette tror jeg ikke enda) og tar enorm stolthet i hans dyktighet på forme unge spillere til å bli klassespillere, som seg hør og bør.

 

Men vi må ikke glemme det faktum at våre unge talenter har utviklet seg sammen med eldre og mer erfarne spillere. Vi har hatt en fin balansegang i laget vårt som nå er erstatet mer eller mindre i sin helhet med uerfarne talenter som gjør unødige feil. De siste årene har mistet enorme talenter og nøkkelpersoner i Edu, Wiltord, Vieira, Pires, Campell og selvsagt nylig pensjonerte DB10 for å nevne noen. I tillegg så mister vi Reyes, Cole og Aliadiere med stor sannsynlighet.

 

Hvem blir neste, Toure, Freddie, Titti? Å erstatte erfaring med ungt friskt blod viste seg ifjor å være feil. Wenger lovte oss å kjøpe i år, han har ikke innfridd dette løftet, selv om skaffet oss Tomas. Vi går nok igjen ut som de virkelig store taperne i transfermarkedet og med Wengers naive holdning er jeg redd at når tabellen skal gjøres opp til neste sommer at vi må innse at vi har gått fra å være en gullkandidat til å bli en middelhavsfarer, men med spudzene forhåpentligvis under oss på tabellen.

 

Som Arsenalfan har jeg virkelig problemer i øyeblikket å helt stole på Wengers avgjørelser slik jeg har gjort de siste årene. Jeg merker på kroppen at jeg er på vei til å gå inn i en gigantisk depresjon. Kjøp noen klassespillere Wenger, ikke vent å se til neste vindu, men kjøp nå! Hver så snill.

 

"Kjære Gud du som er i himmelen, GI WENGER EN ÅPENBARING, gi Wenger en grunn til å innse hans feil. Led han ikke inn i fristelsen av å kjøpe en ukjent afrikaner men led han til Crocker, Woodgate, Buffon og Grosso. La din hånd hvile på Arsenal, frels oss fra Roman, United og Tottenham og led gullet i årets EPL til London og Arsenal. AMEN"

 

(jeg vet det over er tåpelig, men en deprimert mann kan ty til litt av hvert for å få sitt ønske).

Link to comment
Share on other sites

Ingen spillere drar, og ingen nye spillere kommer inn. Det er det som kommer til å skje

 

Mest sannsynlig, Kim. Dessverre. Og me har igjen to misfornøyde spelarar som ikkje vil spele for klubben. Dette har vore ein ubrukelig silly season.

 

Som silly season har vi vel aldri bevitnet noe bedre. Rykter og tulleprat hver eneste dag. Hva mer kan du ønske av silly season ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen spillere drar, og ingen nye spillere kommer inn. Det er det som kommer til å skje

 

 

Det verst tenkelige scenario...?

Ikke særlig trivelig dersom Cole og Reyes blir... Cole har ei bok på trappene med eksplosivt stoff og

Reyes framstår som en klovn i media. To spillere som skal få det fryktelig tøft i Arsenal dersom de må

bli.

Håper og tror (fortsatt men tvilen kommer sigende) at Wenger har en joker eller to på lur.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...