Jump to content

Tre dager... hva skjer?


Daddy Cool

Recommended Posts

Jeg tror: *Cole blir

*Reyes blir men får lite spilletid, vi har fått en ny yndling (Walcott). Tar det ikke så tungt om vi selger Reyes heller (aller helst i byttehandel med Torres)

*Wenger kjøper i dyrt i Januar fordi spillerne vi har nå ikke har innfridd.

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror (håper) jeg Wenger er klok av skade, og har et par overraskelser på lur. Han har det med å gå utenfor allfarvei, og han henter en spiller ikke bare med potensiale, men også med litt fartstid i beina.

 

Hva gjelder Cole og Reyes så håper jeg begge blir, men å tro på Reyes er blitt litt som å tro på julenissen. Det blir nok myke pakker i år.

Link to comment
Share on other sites

1: Cole blir solgt på kvelden den 31. for ca. £20m, ingen Gallas i bytte.

2: Reyes forlater oss snarlig til en pris langt under det vi selv ga for ham

3: Ingen store navn kommer inn

4: Vi får inn en afrikaner ved navn Mustafa Okli-Bokli Haffaffaff eller lignende som ingen har hørt om, som kommer til å være ok noen kamper, til han reiser til det årlige jungelmesterskapet og enten kommer tilbake som stjernespiller eller feit, utrent og/eller langtidsskadet.

 

Du minner meg om onkelen min! AKKURAT lik innstilling! :)

 

Men jeg støtter dere jeg. ;)

Tror det er sånn det blir.

Link to comment
Share on other sites

Det er tre dager igjen til overgangsvinduet lukkes og det er flere spørsmål som skal besvares før fredag.

Jeg er utolig spent på hva som skjer.

 

1. Ashley Cole, forsvinner han til Chelsea eller noen andre? Kan det nesten

ufattelige skje at han blir ett år til?

2. Jose Antonia Reyes, blir det Atletico eller Real eller nesten usansynlig... Arsenal?

3. Kommer Wenger til å handle? I så fall en stopper eller en back eller en midtbanespiller eller

en mer offansiv spiller? Eller blir det en uprøvd guttunge. Eller kanskje ingen av delene?

 

Det blir noen uhyre spennende dager og kanskje avgjørende for hele sesongen. Hva tror dere kort skjer med på disse tre punktene?

 

Personlig tror jeg:

1. Cole blir ett år til :(

2. Reyes blir solgt til Spania. <_<

3. Vi henter inn Reo Cocker :D

Hva har du i mot om Cole blir? :rolleyes:

Laget blir jo bare forsterket, ingenting annet, utenom at Clichy ikke får spille. Men Cole er best :)

Henry sa før kampen mot Aston Villa at han ønsket at Cole ble, hvis ikke Henry har noe imot det hva har du i mot det?

Kan like mye være Arsenals feil at Cole ble sint?

 

Tapet er ikke hvis han blir, men hvis han går!!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er tre dager igjen til overgangsvinduet lukkes og det er flere spørsmål som skal besvares før fredag.

Jeg er utolig spent på hva som skjer.

 

1. Ashley Cole, forsvinner han til Chelsea eller noen andre? Kan det nesten

ufattelige skje at han blir ett år til?

2. Jose Antonia Reyes, blir det Atletico eller Real eller nesten usansynlig... Arsenal?

3. Kommer Wenger til å handle? I så fall en stopper eller en back eller en midtbanespiller eller

en mer offansiv spiller? Eller blir det en uprøvd guttunge. Eller kanskje ingen av delene?

 

Det blir noen uhyre spennende dager og kanskje avgjørende for hele sesongen. Hva tror dere kort skjer med på disse tre punktene?

 

Personlig tror jeg:

1. Cole blir ett år til :(

2. Reyes blir solgt til Spania. <_<

3. Vi henter inn Reo Cocker :D

Hva har du i mot om Cole blir? :rolleyes:

Laget blir jo bare forsterket, ingenting annet, utenom at Clichy ikke får spille. Men Cole er best :)

Henry sa før kampen mot Aston Villa at han ønsket at Cole ble, hvis ikke Henry har noe imot det hva har du i mot det?

Kan like mye være Arsenals feil at Cole ble sint?

 

Tapet er ikke hvis han blir, men hvis han går!!!!! ;)

 

enig med deg der..

 

håper cole blir.. selv om jeg er litt tvilsom til oppførselen hans..

 

er jo sånn at hvis han blir så kan jo mye forandre seg på et år, kansje han finner ut han har lyst og bli i klubben likevell, eller vi selger han til real neste sommer i steden for chelski..

 

ellers må reyes bare stikke, han er jo ikke god likevell, pluss at han griner jo mer enn en gjenomsnitlig gravid kjering...

 

håper vi får en erstatter for han, men er ikke krise hvis ikke vi får det, da får theo nøye seg med og spille ving i år(selv om jeg har mest lyst og se han som spiss)

 

føler en stopper og en CM er en nødvendighet om vi skal henge med i toppen..

 

håper wenger har noe på lur..

 

blir meget skuffet hvis ikke han har det..

Link to comment
Share on other sites

1: Cole blir solgt på kvelden den 31. for ca. £20m, ingen Gallas i bytte.

2: Reyes forlater oss snarlig til en pris langt under det vi selv ga for ham

3: Ingen store navn kommer inn

4: Vi får inn en afrikaner ved navn Mustafa Okli-Bokli Haffaffaff eller lignende som ingen har hørt om, som kommer til å være ok noen kamper, til han reiser til det årlige jungelmesterskapet og enten kommer tilbake som stjernespiller eller feit, utrent og/eller langtidsskadet.

 

Ikke Mustafa Okli Bokli men Sho Ito....hehe

Morsomt

 

http://www.arsenal-now.com/?page=articles&...from=rss&title=

Link to comment
Share on other sites

1: Cole blir solgt på kvelden den 31. for ca. £20m, ingen Gallas i bytte.

2: Reyes forlater oss snarlig til en pris langt under det vi selv ga for ham

3: Ingen store navn kommer inn

4: Vi får inn en afrikaner ved navn Mustafa Okli-Bokli Haffaffaff eller lignende som ingen har hørt om, som kommer til å være ok noen kamper, til han reiser til det årlige jungelmesterskapet og enten kommer tilbake som stjernespiller eller feit, utrent og/eller langtidsskadet.

 

Ikke Mustafa Okli Bokli men Sho Ito....hehe

Morsomt

 

http://www.arsenal-now.com/?page=articles&...from=rss&title=

 

Hipp-hurra....

Dette kommer til å bli en forferdelig lang kveld i påvente av skikkelige forsterkninger. Skal ikke se bort fra at hvis ikke Reyes går og noen, Baptista, kommer i retur så kan dette bli det eneste vi får å glede oss over.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt frustrert hær.At et lag som west ham henter inn 2 verdens stjerner ,mens vi henter inn nok en ukjent guttunge gjør meg stresset.

Tviler på at vi får noen spennende nye navn iløpet av dagen.

Kanskje reyes går og the beast kommer,men da er vi jo nesten like langt i mine øyne.

Er kjipt at vi må kvitte oss med en bra spiller for å få en ny :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt frustrert hær.At et lag som west ham henter inn 2 verdens stjerner ,mens vi henter inn nok en ukjent guttunge gjør meg stresset.

Tviler på at vi får noen spennende nye navn iløpet av dagen.

Kanskje reyes går og the beast kommer,men da er vi jo nesten like langt i mine øyne.

Er kjipt at vi må kvitte oss med en bra spiller for å få en ny :D

 

Jeg gir opp! Gidder ikke å følge med på overgangene... :P , skal vente til imorgen, så skal jeg sette meg ned med en god frokost og gå gjennom alle overgangene....

 

Blir sprø av alle disse ryktene!

Link to comment
Share on other sites

skal prøve en posetiv tone:

 

prytt-prytt-prylle wenger må ta og trylle...

 

Reo Coker, Abidal, Gallas, Baptista kommer alle sammen :D

 

skjønner ikke hvorfor vi ikke klarte og snappe mancerano og tevez foran west ham, om det så bare var lån med oppsjon.. gratulerer til west ham, blir sikkert en av konkurentene våre i år

Link to comment
Share on other sites

Siste fra ryktefronten;

 

Sky reports Chelsea tv have said a deal is close with Cole going to Chelsea and Gallas coming to us.....

 

 

6.38pm Cole to Chelsea, Gallas to Arsenal - it's on like Donkey Kong, according to Chelsea TV (additional reporting by Steve Stifler). A good deal for Arsenal, this: they were always going to lose the convicted-nightclub-brawler lover, so to get one of the world's best centre-halves (and around £15m, presumably) is good business. It hasn't been confirmed, but talks are officially "ongoing". As they've been for the last 12 decades.

 

Gallas - Cole Swap Almost Done

http://www.arsenal.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=29218

Link to comment
Share on other sites

cygan går samme vei som pires for 2 mil pund, må være tidenes salg spør du meg ;)

 

og wenger gjør heller ikke dette hvis ikke vi får inn en stopper, gallas på vei???

 

tror det :blink:

 

baptista som tredje valg på CM og første ved siden av henry og hvis vi får gallas, så er vi ikke så gale stilt foran sesongen..

 

håper han tåler og spille venstre back til clichy er tilbake..

Link to comment
Share on other sites

Tror - Håper

1. Cole til Ch€£$ki for ~£20m på torsdag - Cole drar (helst til utlandet...Rosenborg :) )

2. Reyes blir (han har 5 år igjen av kontrakten!) - Reyes blir

3. Vi kjøper nesten Gallas og Mascherano - Vi kjøper Gallas og Mascherano

(4.) Reo-Coker går til Moan U - Han blir hos Hammers

1. 0,5 (riktig dag, helt feil sum..) - 1

2. 0 - 0

3. 0,5 - 0,5

4. 0 - 1

Totalt: 1 - 2,5

 

Vel, jeg fikk det mer som jeg håpet enn jeg trodde iaf.

Bra jeg ikke satte sparepengene på mitt eget "skjønn" her B)

Link to comment
Share on other sites

West Ham kommer nok ikke forbi oss i år Helmik'n... det er ikke sannsynlig selvom de har tevez og mascherano selvom de er to fantastiske spillere... vi har jo gallas og baptista nå så

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...