Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Eneste som trengs å gjøre når han ikke er tilgjengelig er å erstatte han med en annen kreativ spiller nemlig Nasri! Rart Wenger ikke klarer å se dette..?

 

Det er trolig Nasri sin beste posisjon, men laget fungerer ikke i nærheten av like godt når han spiller der i motsetning til Cesc. Pga. at hele laget er bygd rundt han. Dog tror jeg laget ville vært bedre hvis det var Nasri som spilte i Cesc posisjonen mens Cesc spilte ved siden av Song for når Nasri har fått spille sentralt over tid har han (og laget) spilt meget godt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Barca vil ha Cesc på billigsalg noe som ikke er noe nytt og Cesc ønsker seg også dit, men har aldri sagt når og jeg tror han heller ikke har noe som helst problem med å fortsette i Arsenal et par sesonger til.

Jeg tror oppriktig han ønsker å vinne noe i Arsenal, men tålmodigheten begynner vel å renne ut selv om han er bare 23 år. Dette er det mest Wenger som må sørge for å gjøre noe med i form av å forbedre troppen enda mer og få struktur på forsvarsarbeidet.

 

Det viktige her er at Wenger og Arsenal ikke må gi etter for Barca's griske og noe frekke tilnærming i denne saken. De oppfører seg om de har et eierskap til Cesc og forventer å få han billig. At de ikke verdsetter han får bli deres problem. Tror de virkelig at verdien synker på han så mye som £10-20 mill. pund hver sesong bare pga. av kontrakten? Vel, da har de nok glemt at en markedsverdi er mer enn bare kontraktslengden.

Samtidig er vel Barca tynget i gjeld og blir nok nødt til å selge en av sine beste spillere før de har penger til å handle stort.

 

Den dagen Cesc eventuelt sier han vil dra vil nok trolig komme, men får vi ikke de pengene vi skal ha bør det være helt uaktuelt å selge han. Å ha en spiller som er i klubben mot sin vilje er aldri bra, men da får han heller sitte på tribunen eller være profesjonell å gi alt for de som betaler lønna hans.

Vi får håpe det ikke ender opp med en sånn konflikt.

Link to comment
Share on other sites

Barca vil ha Cesc på billigsalg noe som ikke er noe nytt og Cesc ønsker seg også dit, men har aldri sagt når og jeg tror han heller ikke har noe som helst problem med å fortsette i Arsenal et par sesonger til.

Jeg tror oppriktig han ønsker å vinne noe i Arsenal, men tålmodigheten begynner vel å renne ut selv om han er bare 23 år. Dette er det mest Wenger som må sørge for å gjøre noe med i form av å forbedre troppen enda mer og få struktur på forsvarsarbeidet.

 

Det viktige her er at Wenger og Arsenal ikke må gi etter for Barca's griske og noe frekke tilnærming i denne saken. De oppfører seg om de har et eierskap til Cesc og forventer å få han billig. At de ikke verdsetter han får bli deres problem. Tror de virkelig at verdien synker på han så mye som £10-20 mill. pund hver sesong bare pga. av kontrakten? Vel, da har de nok glemt at en markedsverdi er mer enn bare kontraktslengden.

Samtidig er vel Barca tynget i gjeld og blir nok nødt til å selge en av sine beste spillere før de har penger til å handle stort.

 

Den dagen Cesc eventuelt sier han vil dra vil nok trolig komme, men får vi ikke de pengene vi skal ha bør det være helt uaktuelt å selge han. Å ha en spiller som er i klubben mot sin vilje er aldri bra, men da får han heller sitte på tribunen eller være profesjonell å gi alt for de som betaler lønna hans.

Vi får håpe det ikke ender opp med en sånn konflikt.

 

Spot on det der. Begynner å bli så jævlig lei av hele denne jævla farsen fra Barcelona.

 

FRANCESC FABREGAS ER EN ARSENAL SPILLER. Det er 8 sesonger siden han spilte for ungdomslaget deres, men såfremt dere ikke er villige til å betale den prisen han er verdt (ihvertfall i forhold til Arsenal) kunne dere hvertfall holdt kjeft, men neida. Det er ikke uten grunn til at Barcelona er i ferd med å bli en av verdens mest hatede klubber og det skyldes kun deres holdning ovenfor andre lag.

Link to comment
Share on other sites

Satt akkurat og så på prematch greiene hvor det var ei dame som analyserte skriften til Cesc. Det pussige som slo meg var at Fabregas skrev dette med venstrehånden sin? Høyrebent men venstrehent? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 06:29 PM) 221240[/snapback]

Satt akkurat og så på prematch greiene hvor det var ei dame som analyserte skriften til Cesc. Det pussige som slo meg var at Fabregas skrev dette med venstrehånden sin? Høyrebent men venstrehent? :P

Er det så uvanlig? Jeg er venstrebeint, skriver med høyre og har kniv og gaffel "feil vei" B)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 06:29 PM) 221240[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Satt akkurat og så på prematch greiene hvor det var ei dame som analyserte skriften til Cesc. Det pussige som slo meg var at Fabregas skrev dette med venstrehånden sin? Høyrebent men venstrehent? :P

 

Er det så uvanlig? Jeg er venstrebeint, skriver med høyre og har kniv og gaffel "feil vei" B)

 

Er vel ikke direkte vanlig nei, men nå kjenner jeg ikke så mange keivhendte personer heller B)

 

Virker forøvrig som om det er keivhendte som gjør dette. Skriver med venstre og sparker ball med venstre altså :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 3 2011, 12:00 AM) 221373[/snapback]

Er vel ikke direkte vanlig nei, men nå kjenner jeg ikke så mange keivhendte personer heller B)

 

Virker forøvrig som om det er keivhendte som gjør dette. Skriver med venstre og sparker ball med venstre altså :P

Har ikke allverdens erfaring på dette området da jeg er beggebent og ingenhendt (skriver like stygt med begge hender) men på barneskolen var det en gutt i klassa som var keivhendt og han skrev med høyre(nydelig håndskrift faktisk B)) Og det var en gutt som skjøt med venstre, han var høyrehendt, så er nok ikke så uvanlig å gjøre som Fabregas :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 06:29 PM) 221240[/snapback]

Satt akkurat og så på prematch greiene hvor det var ei dame som analyserte skriften til Cesc. Det pussige som slo meg var at Fabregas skrev dette med venstrehånden sin? Høyrebent men venstrehent? :P

 

Jeg skriver også med venstre hånd, og er høyrebent. Dette er faktisk veldig vanlig

Link to comment
Share on other sites

Kjære Cesc, jeg vil ha deg ut nå mens vi fremdeles kan få penger for deg. Du er en elendig kontringsspiller og etter du ble lagets store stjerne har vi ikke sett mange av kontringer til tross for glitrende kontringsspillere som Arshavin, Walcott og Nasri, det går for treigt når alt skal gjennom deg og når alle lag vet du slår i bakrom når du får ballen. Erstatt gjerne med en 442 formasjon Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Cesc, jeg vil ha deg ut nå mens vi fremdeles kan få penger for deg. Du er en elendig kontringsspiller og etter du ble lagets store stjerne har vi ikke sett mange av kontringer til tross for glitrende kontringsspillere som Arshavin, Walcott og Nasri, det går for treigt når alt skal gjennom deg og når alle lag vet du slår i bakrom når du får ballen. Erstatt gjerne med en 442 formasjon Wenger.

 

Cesc er absolutt kapabel til å være en meget god kontringsspiller, men det er nok heller spillestilen til hele laget og etter ønske fra manager om måten laget skal spille på at han gjør som han gjør.

 

Få Fabregas til å spille dypt i den rollen Wilshere pdd. spiller så vil han nok fungere langt bedre enn når han blir presset opp som hengende spiss. Er vel så og si kun en kamp i hele den sesongen her hvor Fabregas har spilt den rollen og det var mot Newcastle borte. Dessverre så kollapset hele laget i andreomgang, men Cesc var helt vanvittig i førsteomgangen.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Cesc, jeg vil ha deg ut nå mens vi fremdeles kan få penger for deg. Du er en elendig kontringsspiller og etter du ble lagets store stjerne har vi ikke sett mange av kontringer til tross for glitrende kontringsspillere som Arshavin, Walcott og Nasri, det går for treigt når alt skal gjennom deg og når alle lag vet du slår i bakrom når du får ballen. Erstatt gjerne med en 442 formasjon Wenger.

 

Du mener han skal selges fordi han er en elendig kontringsspiller? Noe jeg mener blir helt feil å si. Cesc er den desidert viktigste spilleren for Arsenal, å selge han mener jeg er noe av det mest idiotiske vi kan gjøre. Da kan vi bare drømme om ligagull neste år hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Cesc ikke kan regissere noe som helst så lenge han omtrent er fremste mann.

 

Pasningsfoten og overblikket hans kommer ikke til rette når han spiller som hengende spiss. Pluss når Cesc får litt bedre tid på ballen så er han 10 ganger så god.

Link to comment
Share on other sites

Du mener han skal selges fordi han er en elendig kontringsspiller? Noe jeg mener blir helt feil å si. Cesc er den desidert viktigste spilleren for Arsenal, å selge han mener jeg er noe av det mest idiotiske vi kan gjøre. Da kan vi bare drømme om ligagull neste år hvertfall.

Ja jeg mener han kan selges. Han er ute halve sesongen og har definitivt ikke gitt alt i år. Vi har både Nasri og Wilshere som kan ta plassen hans og pengene kunne vi brukt på å skaffe en god spiss/stopper/defensiv midtbanespiller/ving og så kunne vi lagt om til 442, en formasjon Cesc ikke passer i. Vi blir for avhengige av Cesc som vi ble for avhengige av Henry, alt kan ikke gå gjennom samme spiller, for da blir vi for enkle for motstanderne å lese og vi blir samtidig helt ute av det når han ikke er der.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg mener han kan selges. Han er ute halve sesongen og har definitivt ikke gitt alt i år. Vi har både Nasri og Wilshere som kan ta plassen hans og pengene kunne vi brukt på å skaffe en god spiss/stopper/defensiv midtbanespiller/ving og så kunne vi lagt om til 442, en formasjon Cesc ikke passer i. Vi blir for avhengige av Cesc som vi ble for avhengige av Henry, alt kan ikke gå gjennom samme spiller, for da blir vi for enkle for motstanderne å lese og vi blir samtidig helt ute av det når han ikke er der.

 

Problemet er at Nasri og Wilshere har langt unna de samme kvalitetene som Cesc. Hvis grunnen din er at Cesc er en dårlig kontringsspiller så kan det umulig være veldig smart og erstatte han med Nasri? Nasri bruker jo sikkert flest touch på laget.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi hadde tapt uten Cesc idag, han strør rundt seg med lissepasninger hele tiden, verdensklasse! Liker også det han skriver på twitter:

300 games for Arsenal today with a very important victory. I look back and i see so many great things. But i look at the future and i see... ...Even greater things. Thank you very much for making me feel so special all those years. Now i want more. Let's fight untill the end!

Men det kan selvfølgelig tolkes på en annen måte også..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...