Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Noen som la merke til fabregas-feiringen i går? han laget en T og kysset den!

noen som vet hva den skulle bety? siste jeg så som gjorde den feiringen var thierry så var kanskje det han mente?

 

ellers så hadde jo Nasri en fin en :)

 

La også merke til at Cescy tok helt av da Nasri scoret, som om han selv skulle ha scoret det avgjørende målet i en Champions League finale. Fabregas elsker Arsenal, kanskje ikke like høyt som Barca, og han drar nok en eller annen dag, kanskje også i sommer. Men jeg klandrer han ikke om han drar. Han har familie og barndomsvenner i Barcelona, og det er også klubben og byen han vokste opp i. Det er ikke uforståelig at han vil spille sammen med spillerne han spilte sammen med som tenåring. Fabregas vil bli husket som en av de aller beste Arsenalsspillerne i moderne tid, uansett om han drar til sommeren eller om han drar i 2018. Han har allerede spilt 200 kamper for Arsenal, og det som 23 åring. Det er virkelig imponerende.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Anbefaler ingen å klikke seg inn på den linken der. En helt meningsløs artikkel + masse håpløse kommentarer fra noen Manu-fans som mener Scholes og Anderson er bedre enn Fabregas.

 

Finnes bedre ting å ta seg til enn å drive å lese der inne. Blir bare frustrert og oppgitt av det.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler ingen å klikke seg inn på den linken der. En helt meningsløs artikkel + masse håpløse kommentarer fra noen Manu-fans som mener Scholes og Anderson er bedre enn Fabregas.

En forferdelig blogg som oppsumerer de fleste Manu-fans. Når Wenger for en stund siden uttalte at Scholes hadde en "mørk side", ble verden snudd helt opp ned for dem. Og han som skriver "bloggen" kunne ikke sett noe galt hos verken Fergie eller egne spillere om det så sto ham på døden.

Link to comment
Share on other sites

"Ramseys return is like a new signing to us." Hørt den før med en rekke Arsenal spillere.

 

Cesc sier 'don't be scared' , tviler på at det gjelder Ramsey da...

Et annet spørsmål er jo om det er en spiller som kommer rett inn i troppen mot City eller om han bare snakker om en som slutter seg til gruppa. Nei, dette gjorde meg skikkelig nysgjerrig :wub:

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler ingen å klikke seg inn på den linken der. En helt meningsløs artikkel + masse håpløse kommentarer fra noen Manu-fans som mener Scholes og Anderson er bedre enn Fabregas.

 

Finnes bedre ting å ta seg til enn å drive å lese der inne. Blir bare frustrert og oppgitt av det.

 

Underholdningsverdi er vel den eneste grunnen til at jeg la den inn. Syntes det er litt artig å se hvor "biased" supportere er :wub:

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 4 2011, 10:52 PM) 213363[/snapback]

Underholdningsverdi er vel den eneste grunnen til at jeg la den inn. Syntes det er litt artig å se hvor "biased" supportere er B)

Du sikter selvfølgelig til alle andre lags supportere. For vi Arsenalsupportere er jo ikke forutintatte overhodet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser at Fabregas ikke har noen intensjoner om å slutte i Arsenal før han har bragt sølvtøy til klubben. DET er en dårlig nyhet, for i februar vinner vi sansynligvis sølvtøy, og da er han liksom fornøyd? Håper han har større ambisjoner enn å vinne ligacupen!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Captain Cesc Fabregas Agrees To Join Barcelona On Five-Year Deal - Report

El Mundo Deportivo claims Arsenal midfielder Cesc Fabregas will join Barcelona in the summer after agreeing a deal...

 

El Mundo Deportivo claims the Spanish international will don the famous Azulgrana shirt next season after agreeing a deal with the Catalan giants.

 

The 23-year-old will also be given the number 4 jersey and is expected to pen a five year deal until June 2016.

 

However, Barcelona will have to negotiate a transfer with Arsenal who would be resistant to a move.

 

But, a €50million deal could be enough to convince the Gunners into parting company with their man.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Fab har forhandlet kontrakt med Barca uten at en overgangssum er avtalt mellom klubbene, vil han få judas stempelet på linje med Ashley Cole hos meg ihvertfall.

 

Forsåvidt så skal det ikke være lov heller? Han må jo få tillatelse av klubben til å inngå forhandlinger og som sagt så tviler jeg sterkt på at dette er tilfellet.

Link to comment
Share on other sites

Goal.com (og de patetiske bladene) er bare dritt og de tror sikkert de er spesielt viktige innen verdens fotballmedia. Hvorfor linke til spanske aviser når det bare er tull? Jeg kan huske en (1) god artikkel med mye research fra dem når det gjelder Arsenal, som omhandlet spillere som spilte både for Arsenal og Chelsea, og som de sikkert tar opp igjen hver gang lagene møtes. I tillegg er rundt 75% av artiklene deres om Arsenal kun om Fabregas til Barcelona-storier, så det blir vel mye tynt etter hvert. De skal slite med å få meg til å trykke på deres linker igjen. Skulle nesten tro at de var eid av en eller annen Barcelona-president...

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Presterer godt i kamper der han slipper å ta i et tak, men gidder ikke å jobbe når det virkelig trengs. Selg.

Skuffende at noen er så utålmodige med en spiller som ikke var i form. Nå er Cesc tilbake i godt gammelt slag og er arsenals viktigste og beste spiller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...