Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Det som står er tull, bekreftet fra Cesc;

 

Id never speak 1 bad work abt AFC, here there's once more prove that so many people put in newspaper wtv they want and its not professional.

I want Arsenal to be succesfull as much as every single fan. Thats not why i left, it was never in my mind. AFC made me who i am today.

And nobody will ever change that. I never gave any interview away since my press conference at my presentation and there i just said...

...The truth and what came out of my heart. Great words abt this great football club cause that just what they deserve: succes and trophies.

People can h8 me 4 leaving or remember that i gave my all for the club. But me talking 1 bad word or saying smthng against AFC will not seen

 

http://twitter.com/#!/cesc4official

Link to comment
Share on other sites

Sitater fra Fabregas i går:

 

I want Arsenal to be succesfull as much as every single fan. Thats not why i left, it was never in my mind. AFC made me who i am today.

 

People can h8 me 4 leaving or remember that i gave my all for the club. But me talking 1 bad word or saying smthng against AFC will not seen

 

Det er lenge siden, relativt sett, siden han dro.

Han er virkelig glad i klubben. Finner ikke på å slenge noe negativt, hverken mot klubben eller oss som bryr oss om klubben.

Link to comment
Share on other sites

Burde han ikke heller snakke om den drittklubben han faktisk spiller for? Jaja takk for alt bla bla bla, men fortid er fortid. Personlig driter jeg i hva han sier. Selv om det intervjuet ikke stemmer, så vet vi jo innerst at det er det som er grunnen.

Legg det bak deg Cesc, vi har gått videre og det bør du gjøre og.

Link to comment
Share on other sites

Burde han ikke heller snakke om den drittklubben han faktisk spiller for? Jaja takk for alt bla bla bla, men fortid er fortid. Personlig driter jeg i hva han sier. Selv om det intervjuet ikke stemmer, så vet vi jo innerst at det er det som er grunnen.

Legg det bak deg Cesc, vi har gått videre og det bør du gjøre og.

 

Jeg ser ikke problemet med å si et par fine ord om sin tidligere klubb en gang i blandt? Og når det kommer et falskt intervju, så er det vell greit at han avkrefter det?

Link to comment
Share on other sites

Go f*ck yourself Cesc!

 

Blir kvalm av å se deg i Barca drakt. Det jeg husker av deg er "skaden" som holdt deg ute mot slutten av din Arsenal-karriere.

 

Etter åtte år så husker du han for å være "skadet" iløpet av den siste måneden i klubben? Hva med scoringa mot Juventus i 2005, mot tidligere læremester Vieira? Langskuddet mot AC Milan i 2008? Da han kom inn i 20 min og fikset oss seieren mot Aston Villa for to år siden? Født og oppvokst i Barcelona, ingen grunn til å hate han for at han vil hjem.

Link to comment
Share on other sites

Etter åtte år så husker du han for å være "skadet" iløpet av den siste måneden i klubben? Hva med scoringa mot Juventus i 2005, mot tidligere læremester Vieira? Langskuddet mot AC Milan i 2008? Da han kom inn i 20 min og fikset oss seieren mot Aston Villa for to år siden? Født og oppvokst i Barcelona, ingen grunn til å hate han for at han vil hjem.

Ja, når han tilsynelatende vil vekk såpass lenge og spare seg for skader til sin fremtidige arbeidsgiver. Hodet er helt på feil plass og han viser at han er like idiot i hodet som de andre Barca spillerne som har slengt med leppa flere sommere om Sick Fabregas.

 

Overskygger en ellers ok karriere i Arsenal etter min mening. Langt ifra noen helt, og millioner av mil unna en legendestatus.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas med nok en scoring og Barcelona leder 5-0 til pause.

 

"0-2 etter elleve minutter... Tegneserieliga."

Vel ser poenget, men kampen de ledet 0-2 endte vel 2-2.

 

Og Manchesterlagenes resultater så langt denne sesongen har vist mer Tegneserieligatendenser enn La liga.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke problemet med å si et par fine ord om sin tidligere klubb en gang i blandt? Og når det kommer et falskt intervju, så er det vell greit at han avkrefter det?

Det er summen av alle intervjuene han har gjort etter overgangen. Ok, vi har forstått at han har følelser for klubben. Done deal, now let's move on. For meg så virker det som om Cesc febrilsk forsøker å bli elsket av Arsenal fansen. Slikt får han ikke fra meg, så derfor mener jeg han heller kan snakke om den forbannede drittklubben han nå befinner seg i og som han elsker så høyt. "I will always love Arsenal!" Piss meg i øret!

Link to comment
Share on other sites

For en goal av Cesc! Ser faktisk hver Barca kamp pga Cesc. Må si han virkelig storspiller, verdens beste midtbanespiller. 5 mål i alle turneringer nå, hyll!

Du hyller en spiller som forlot klubben han "elsket" i sin værste krisetid? Det er logikk i hva Cesc har gjort, men jeg hyller aldri fotballspillere for logisk tenkning.

Link to comment
Share on other sites

Det er summen av alle intervjuene han har gjort etter overgangen. Ok, vi har forstått at han har følelser for klubben. Done deal, now let's move on. For meg så virker det som om Cesc febrilsk forsøker å bli elsket av Arsenal fansen. Slikt får han ikke fra meg, så derfor mener jeg han heller kan snakke om den forbannede drittklubben han nå befinner seg i og som han elsker så høyt. "I will always love Arsenal!" Piss meg i øret!

 

Mulig han prøver febrilsk å bli elsket. Er vell ikke så rart? Han vil ikke ødelegge forholdet sitt til en klubb han selv elsker.

 

Du hyller en spiller som forlot klubben han "elsket" i sin værste krisetid? Det er logikk i hva Cesc har gjort, men jeg hyller aldri fotballspillere for logisk tenkning.

 

Jeg hyller en fantastisk fotballspiller. Cesc har gitt Arsenal og Wenger nok sjanser til å bevise at vi kan kjempe om trofeer. Når det samme da skjer gang på gang, og verdens beste klubb som faktisk er fra hjembyen banker på døren, forstår jeg valget.

Link to comment
Share on other sites

Det er summen av alle intervjuene han har gjort etter overgangen.

Nå har det vell egentlig bare vært gjort ett intervju angående overgangen til Cesc, og det var pressekonferansen da han kom til Barcelona.i Media gjør seg ofte egne tanker rundt en slik overgang og lager artikkler for å skape interesse for deres Avis/Nettsted, uten at de har snakket med Cesc, Arsenal, Barcelona etc...

Link to comment
Share on other sites

Mulig han prøver febrilsk å bli elsket. Er vell ikke så rart? Han vil ikke ødelegge forholdet sitt til en klubb han selv elsker.

 

 

Jeg hyller en fantastisk fotballspiller. Cesc har gitt Arsenal og Wenger nok sjanser til å bevise at vi kan kjempe om trofeer. Når det samme da skjer gang på gang, og verdens beste klubb som faktisk er fra hjembyen banker på døren, forstår jeg valget.

Fair enough. Han forsøker å redde stumpene i sitt forhold til sin tidligere arbeidsgiver. Det blir som å si "Vi kan jo være venner da" når du slår opp med dama. Og jeg (som er dama i dette tilfellet) oppfatter det nettopp slik.

 

Ditt forhold til Cesc er for meg helt ubegripelig, men du skal selvfølgelig få lov til å mene det du mener. Det kunne aldri falt meg inn å hylle en spiller som gjorde som Cesc, men en høflig golf applaus kunne han jo fått dersom vi møtte Barcelona igjen.

Link to comment
Share on other sites

men du skal selvfølgelig få lov til å mene det du mener.

Selvsagt skal alle få lov til å mene det de mener :D

 

 

Men for å være litt mer alvorlig, Cesc har nok prøvd å være så lojal som han kunne klare mot Arsenal men jeg føler at han de siste par årene har hatt en "lengsel" mot Barcelona. Det bebreider jeg ikke Cesc for, men jeg er ganske skuffet over stillheten fra hans side mens denne komedien (les: diverse bønner og uttalelser fra Xavi m.fl.) pågikk. Så jeg ville nok også stille med en høflig applaus, men rungende ovasjoner stiller jeg ikke opp på.

Link to comment
Share on other sites

Det som irriterer meg mest, er den latterlige summen vi fikk for han. Og Cesc Fabregas selv, gjorde det neppe enkelt for Wenger og klubben. Det er synd at det blir slik, men åtte år med fantastisk innsats blir dessverre overskygget av en grusom transfersaga som endte på tragisk vis for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig hvor mye selvtillit kan gjøre... Ser hver helg på nettavisene at "Fabregas viste klasse" "Fabregas scoret".

Er så ekkelt å se, drittunge!

 

Altså, greit at du med flere er irritert på Cesc, men blir feil å kalle han drittunge osv pga at han begynner å storspille i Barca. Selvtillit er noe som blir bygget opp av gode prestasjoner på banen, og har også litt med hvordan du har det ellers. Så når Cesc får drømmeovergangen, da stiger selvfølgelig selvtilliten, og storspillet kommer som en følge av det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...