Jump to content

2006.08.23 Dinamo Zagreb H


Andain

Recommended Posts

Arsenal 2-1 Dinamo Zagreb

Emirates Stadium, Onsdag 23 August, klokken 21:05

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

Almunia, Eboue, Toure, Djourou, Hoyte, Hleb (Silva 70), Fabregas, Flamini,

Ljungberg, Van Persie (Walcott 81), Adebayor (Henry 65).

Innbyttere: Poom, Song Billong, Cygan, Aliadiere.

 

Dinamo Zagreb:

-

Turina, Corluka, Cvitanovic, Mamic, Drpic, Etto (Tomic 90), Vukojevic (Ljubojevic 89),

Agic (Buljat 69), Carlos, Modric, Eduardo.

Innbyttere: Loncaric, Pandev, Costa.

 

Dommer:

Bertrand Layec (France)

 

TV kanaler:

Al Jezeera Sport +2

ESPN Atlantic

ESPN Latin America

ESPN Pacrim

HRT 2

ITV 4

Orbit ESPN

SuperSport 1 Nova

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

På vår første offisielle kamp på the grove forventer jeg avansement til champions league, ikke noe mere! Å ryke ut fra CL i den første offisielle kampen ville ikke bare være en elendig start, men også en skam. Men jeg er helt sikker på at gutta klarer å ro dette greit i land.......

Link to comment
Share on other sites

På vår første offisielle kamp på the grove forventer jeg avansement til champions league, ikke noe mere! Å ryke ut fra CL i den første offisielle kampen ville ikke bare være en elendig start, men også en skam. Men jeg er helt sikker på at gutta klarer å ro dette greit i land.......

Trur nok ikkje du kan forventa deg det mot Aston Villa nei, men kanskje i den 2. kampen... :P

Link to comment
Share on other sites

På vår første offisielle kamp på the grove forventer jeg avansement til champions league, ikke noe mere! Å ryke ut fra CL i den første offisielle kampen ville ikke bare være en elendig start, men også en skam. Men jeg er helt sikker på at gutta klarer å ro dette greit i land.......

Trur nok ikkje du kan forventa deg det mot Aston Villa nei, men kanskje i den 2. kampen... B)

 

Hysj, første offisielle kamp på the grove - i CL sammenheng var det jeg mente ;)

Link to comment
Share on other sites

Scorer Dinamo Zagreb 4 på Emirates så skal jeg begynne å interessere meg for synkronsvømming i stedet for fotball ;)

Synkronsvømming er, som alle idrettar i vatn, svært interressant og gjevande! Foreslår at du interesserar deg for det uansett! :P

 

Scorer Zagreb 4 på Emirates er det berre å flytte heim til Highbury...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at de som kommer til å sitte en del på benken i år kommer til å spille denne kampen: Ljungberg, Ali, Walcott og Hoyte. Tipper dette ikke blir alverdens kamp siden kampen spilles i en periode der vi har 4 kamper i løpet av en uke (!)

Link to comment
Share on other sites

Mens man gjør narr av Ch€£$ki som endelig har klart å selge ut Stamford til City-kampen...

Er det noen som vet når Arsenal vanligvis var utsolgt på Highbury?

Ser det fremdeles er billetter til denne kampen, under en uke før kick off.

Nå er jo ikke kampen så fryktelig spennende lenger, og vi kan vel

vente oss at en del av spillerne blir hvilt mtp. tett program også.

Men jeg håper vi slipper mas i media om at vi ikke selger ut hjemme-

kampene i år?! :D

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så mange som vil se en kamp der Arsenal så å si er videre fra, samt at det ikke er det mest spennende laget heller. De største stjernene blir nok sikkert også spart, og så har nok ikke alle råd til å dra på så mange kamper i løpet av en uke som det arsenal skal spille fra og med lørdag....

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen bør Wenger bruke til å la de nestbeste vise seg fram.

Jeg synes Wenger alikevel bør ha 2-3 spillere i førsteelveren starte i tillegg til at han bør ha et par på benken som kan komme inn og sikre avansement. Selv om Dinamo Zagreb ikke er noen veldig god motstander må vi huske på hvor sinnsykt viktig denne kampen er.

Link to comment
Share on other sites

Håper Walcott får 90 minutter, jeg. Han kan ha godt av

en hjemmekamp til! Dette er også en kamp han kan

mislykkes litt i uten at det blir ramaskrik. Som Wenger

sier: "Enough hype!" Tror uansett dette er lett match for

oss, vi taper aldri 4-0 for Zagreb. Hviles den som hviles

kan...

Link to comment
Share on other sites

Håper Walcott får 90 minutter, jeg. Han kan ha godt av

en hjemmekamp til! Dette er også en kamp han kan

mislykkes litt i uten at det blir ramaskrik. Som Wenger

sier: "Enough hype!" Tror uansett dette er lett match for

oss, vi taper aldri 4-0 for Zagreb. Hviles den som hviles

kan...

 

Hviles den som hviles kan ja. Til slike oppgjør er det nesten litt synd at mange av de nest beste som Larsson, Muamba, Lupoli, Gilbert og Bendtner er utlånt. Hvem som kan komme til å få sjansen her er for meg usikkert, men jeg tipper Wenger vil stille med et relativt sterkt lag mtp. samkjøring såpass tidlig i sesongen. Kanskje Cole får sjansen? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Håper Walcott får 90 minutter, jeg. Han kan ha godt av

en hjemmekamp til! Dette er også en kamp han kan

mislykkes litt i uten at det blir ramaskrik. Som Wenger

sier: "Enough hype!" Tror uansett dette er lett match for

oss, vi taper aldri 4-0 for Zagreb. Hviles den som hviles

kan...

 

Hviles den som hviles kan ja. Til slike oppgjør er det nesten litt synd at mange av de nest beste som Larsson, Muamba, Lupoli, Gilbert og Bendtner er utlånt. Hvem som kan komme til å få sjansen her er for meg usikkert, men jeg tipper Wenger vil stille med et relativt sterkt lag mtp. samkjøring såpass tidlig i sesongen. Kanskje Cole får sjansen? :rolleyes:

Hvis Wenger er ute etter å få solgt Cole, vil nok ikke Ashley få spille denne kampen heller, med tanke på at han da ikke får spille i CL for sin eventuelle nye klubb.

Link to comment
Share on other sites

Håper Walcott får 90 minutter, jeg. Han kan ha godt av

en hjemmekamp til! Dette er også en kamp han kan

mislykkes litt i uten at det blir ramaskrik. Som Wenger

sier: "Enough hype!" Tror uansett dette er lett match for

oss, vi taper aldri 4-0 for Zagreb. Hviles den som hviles

kan...

 

Hviles den som hviles kan ja. Til slike oppgjør er det nesten litt synd at mange av de nest beste som Larsson, Muamba, Lupoli, Gilbert og Bendtner er utlånt. Hvem som kan komme til å få sjansen her er for meg usikkert, men jeg tipper Wenger vil stille med et relativt sterkt lag mtp. samkjøring såpass tidlig i sesongen. Kanskje Cole får sjansen? :rolleyes:

Hvis Wenger er ute etter å få solgt Cole, vil nok ikke Ashley få spille denne kampen heller, med tanke på at han da ikke får spille i CL for sin eventuelle nye klubb.

 

Det var ironien i innlegget ja. :P

Link to comment
Share on other sites

Håper Walcott får 90 minutter, jeg. Han kan ha godt av

en hjemmekamp til! Dette er også en kamp han kan

mislykkes litt i uten at det blir ramaskrik. Som Wenger

sier: "Enough hype!" Tror uansett dette er lett match for

oss, vi taper aldri 4-0 for Zagreb. Hviles den som hviles

kan...

 

Hviles den som hviles kan ja. Til slike oppgjør er det nesten litt synd at mange av de nest beste som Larsson, Muamba, Lupoli, Gilbert og Bendtner er utlånt. Hvem som kan komme til å få sjansen her er for meg usikkert, men jeg tipper Wenger vil stille med et relativt sterkt lag mtp. samkjøring såpass tidlig i sesongen. Kanskje Cole får sjansen? :rolleyes:

Hvis Wenger er ute etter å få solgt Cole, vil nok ikke Ashley få spille denne kampen heller, med tanke på at han da ikke får spille i CL for sin eventuelle nye klubb.

 

Det var ironien i innlegget ja. :P

Ironi er ikke alltid like lett å ta når det står på papiret ;)

 

Men med tanke på kampen håper jeg Ali og Walcott får spille.

Link to comment
Share on other sites

Kamp som vi kan prøve ut litt spillere og hvile de som trenger det. Håper og tror på dette laget:

 

Almunia

Eboue - Toure - Djourou - Hoyte

Walcott - Flamini - Fabregas - Rosicky/Hleb/Freddie

Ali - Van Persie

 

Tror nok også at Song vil få sjansen her. Det ser litt tynt ut på kantene og det er vanskelig å si hvem som blir friske og hvem Wenger vil satse på. Tror både Freddie og Hleb kunne trengt litt hvile, siden Freddie er skadet og Hleb så sliten ut etterhvert mot Villa etter 2 hele kamper på en uke. Tror ikke Wenger satser på å ta med Cole eller Reyes til denne kampen heller. Rosicky har jeg ingen aning på om blir klar, men håper han får noen minutter og blir klar til helgen.

 

Forresten; noen som har peiling på om kampen vil sendes på stream??!

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen synes jeg toure og Djorou har en gylden mulighet til å forbedre samarbeidet sitt - og det gjør ikke noe om de tabber seg litt ut heller! Rosicky blir mest sannsynlig frisk til denne kampen og jeg vil at han skal spille slik at han kommer inn i matchform igjen. Stakkars Flamini synes jeg skal få spille på midten og hoyte har en mulighet for å forbedre seg på venstrebacken. Kanskje kan Traore komme innpå seinere. Jeg ønsker også å se Song i denne kampen - har hørt mye bra om han i pre-season. Walcott er selvskreven, mens Ali synes jeg skal få en omgang til å vise om han har en framtid i denne klubben. Hvis Reyes er frisk skal han spille!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...