Jump to content

2006.08.23 Dinamo Zagreb H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Og hvorfor skal angrep etter angrep går rett igjennom midtforsvaret? Bredere bane skulle tilsi mer bredde i spillet.

Wengers fotballfilosofi...

 

Denne kommer spyydig og ekkelt!

 

Spar meg asså! :angry:

 

Er du virkelig så misfornøyd med Wenger? [ikke svar med kjeft nå..Svar helt normalt og greit..okay? :( ]

Link to comment
Share on other sites

"Og hvorfor skal angrep etter angrep går rett igjennom midtforsvaret? Bredere bane skulle tilsi mer bredde i spillet." Hleb er et meget godt eksempel på dette i denne omgangen. Han har skudd mulighet, men spiller ballen i midten. V.persie har vært slik som det burde vert forran mål, en som tørr å avslutte et angrep!

Noen som forresten vet hva den sangen som ble spillt i begynnelsen av pausen heter?:angry: Meget bra sang btw;P

Link to comment
Share on other sites

På tide å hive inn Walcott. Får håpe Ali også får spille i 2. omgang. Ali trenger iallefall å få spille litt, med tanke på at dette kan være hans aller siste sesong til å klare å overbevise fansen og Wenger om at han er noe å satse på videre.

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor skal angrep etter angrep går rett igjennom midtforsvaret? Bredere bane skulle tilsi mer bredde i spillet.

Wengers fotballfilosofi...

 

Denne kommer spyydig og ekkelt!

 

Spar meg asså! :angry:

 

Er du virkelig så misfornøyd med Wenger? [ikke svar med kjeft nå..Svar helt normalt og greit..okay? :( ]

Er ikke spesielt misfornøyd, bare litt irritert over at han ber gutta sine spille trangt og vanskelig gjennom midten istedet for at spillerne drar kula med seg ut på kantene og slår 45 grader inn. Wengers fotballfilosofi passet bedre på Highbury. Vi så hvordan det gikk på bortebanene forrige sesong. Men hjemme var vi gode.

Link to comment
Share on other sites

Bruke kantene ja! Hleb spiller jo sentralt nesten hele omgangen! Har nok mye å si at ikke Gilberto spiller, da Cesc får en mer defensiv rolle. Uvanlig mange feilpasninger spesiellt i forsvar. Satser på at gutta finner roen i 2.omg og øker kvaliteten et par hakk....ehm...walcott...

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor skal angrep etter angrep går rett igjennom midtforsvaret? Bredere bane skulle tilsi mer bredde i spillet.

Wengers fotballfilosofi...

 

Denne kommer spyydig og ekkelt!

 

Spar meg asså! :angry:

 

Er du virkelig så misfornøyd med Wenger? [ikke svar med kjeft nå..Svar helt normalt og greit..okay? :( ]

Er ikke spesielt misfornøyd bare litt irritert over at han ber gutta sine spille trangt og vanskelig gjennom midten istedet for at spillerne drar kula med seg ut på kantene og slår 45 grader inn. Wengers fotballfilosofi passet bedre på Highbury. Vi så hvordan det gikk på botebanene forrige sesong. Men hjemme var vi gode.

Kan dere ta denne diskusjonen på PM?

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor skal angrep etter angrep går rett igjennom midtforsvaret? Bredere bane skulle tilsi mer bredde i spillet.

Wengers fotballfilosofi...

 

Denne kommer spyydig og ekkelt!

 

Spar meg asså! <_<

 

Er du virkelig så misfornøyd med Wenger? [ikke svar med kjeft nå..Svar helt normalt og greit..okay? :) ]

Er ikke spesielt misfornøyd bare litt irritert over at han ber gutta sine spille trangt og vanskelig gjennom midten istedet for at spillerne drar kula med seg ut på kantene og slår 45 grader inn. Wengers fotballfilosofi passet bedre på Highbury. Vi så hvordan det gikk på botebanene forrige sesong. Men hjemme var vi gode.

Kan dere ta denne diskusjonen på PM?

Du kunne også tatt dette på PM, akkurat som jeg kunne tatt denne kommentaren på PM.

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor skal angrep etter angrep går rett igjennom midtforsvaret?

Wengers fotballfilosofi...

 

 

Du godeste Imerslundinho... Jeg forstå at du er frustrert over resultatet så langt men etter hva jeg forstår, ser du ikke kampen live? Riktig?

Vil bare informere deg om at VanPersie har vært av Arsenal`s desidert beste spillere i dag og det er direkte uflaks at han ikke scorer i første omgang. Adebayor har vært useless...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...