Jump to content

2006.08.23 Dinamo Zagreb H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Arsenal.com skal faktisk vise kampen. Må vel være medlem i ATVO, men det er jo et bra tilbud som de knapt har hatt på "tellende" kamper før :D

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...v+Dinamo+Zagreb!

 

Spørsmålet er vel kvaliteten og om serverne deres blir overbelastet.. :D

Jeg drar nok på puben å ser den uansett..

 

Tror det blir 2-0 seier!

Link to comment
Share on other sites

...og kampen er utsolgt på tross av at motstanderen er nitrist, og AFC har 3 mål å gå på.

Skal si det er stor interesse for Arsenal!

 

En kamp Walcott beviser at han er mer enn god nok til å starte ligakamp. ;)

Godt å se at også denne kampen ble utsolgt :D

Og Boro-kampen er også allerede utsolgt...

Jeg syns faktisk det er litt viktig, selv om jeg har lest

at tilskuertallene for å oppfylle refinansieringsavtalen

ikke trenger være høyere enn på Highbury. Dessuten

tenker nok flere som meg at dette gjerne kan bli 90

minutter med Walcott og at det er verdt inngangspengene

i seg selv! Regner med at en del andre normalt på benken

får starte her og at benken heller er litt tung skyts sånn

i tilfelle noe skal gå veldig galt. Aliadiere må gjerne få

litt spilletid - og Hoyte kan nok trenge litt. I tilfelle det ikke

blir noe av Gallas kan det være greit å la Toure/Djourou

få leke sammen en gang til. Henry på benken og Freddie

får hvile (håper jeg). "Lav" resultatspenning og trist

motstander til tross ser jeg frem til denne kampen!

 

Her i Trondheim vises den (iaf. ifølge websidene deres)

både på Three Lions og Rosendal :D

Link to comment
Share on other sites

Selv om dette ikke ligger an til å bli historiens mest spennende kamp, så gleder jeg meg stort til kampen. Hele atmosfæren med fullsatt ny stadion er rett og slett rått. Satser på at Arsenal TV’n legger alt til rette.

 

Tror dette blir en jevn kamp, og tror overhodet ikke at Wenger vil benke flest mulig. Viktig å stille med et lag som holder unna. Tar ikke sjansen på at et eventuelt reservepreget lag skal slippe inn tidlig mål, for så å få antydninger til nervesammenbrudd. :(

 

Mulig at Henry og Ljungberg hviles. Walcott slipper til, men får neppe hele kampen. Tipset blir 2-1 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jens Nowotny er ute av kveldenskamp etter at han pådro seg en skade i helgen som var. Nå kjenner jeg ikke Zagreb laget så godt, men tror dette betyr at de mister veldig mye rutine i forsvaret - hvis de ikke har noen å sette inn for han da som har masse erfaring.

 

Tror det er viktig med seier i kveld, mye pågrunn av selvtilliten vår på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at også denne kampen ble utsolgt :)

Og Boro-kampen er også allerede utsolgt...

Jeg syns faktisk det er litt viktig, selv om jeg har lest

at tilskuertallene for å oppfylle refinansieringsavtalen

ikke trenger være høyere enn på Highbury.

Det ser lovende ut med tanke på at vi skal få et utsolgt stadion til nesten hver eneste kamp i år. Det er jo mange som har ment at vi ikke ville klare å få solgt ut plassene til alle kampene med tanke på at antall plasser nesten er fordoblet i forhold til Highbury og at prisene er høye. Det ser bra ut for denne sesongen, og jeg tviler på at vi kommer til å se noen nedgang i dette også neste sesong.

 

Angående kampen håper jeg, som sagt at Ali og Walcott får spille. Jeg håper Ali starter på topp sammen med van Persie. Walcott bør få spille på vingen i starten av sin Arsenalkarriere. Dette synes jeg fordi han viste i Villakampen at han klarer å bruke bredden av banen. Helst håper jeg han starter, men tror Wenger velger å ha ham på benken. Toure og Djourou bør fortsette sitt partnerskap fra Villakampen, og jeg mener Hoyte bør få sjansen igjen på venstreback. Siden Rosicky er skadet håper jeg dette..

Håper på dette laget:

Almunia

Eboue-Toure-Djourou-Hoyte

Hleb-Cesc-Gilberto-Walcott

van Persie-Ali

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at også denne kampen ble utsolgt :)

Og Boro-kampen er også allerede utsolgt...

Jeg syns faktisk det er litt viktig, selv om jeg har lest

at tilskuertallene for å oppfylle refinansieringsavtalen

ikke trenger være høyere enn på Highbury.

Det ser lovende ut med tanke på at vi skal få et utsolgt stadion til nesten hver eneste kamp i år. Det er jo mange som har ment at vi ikke ville klare å få solgt ut plassene til alle kampene med tanke på at antall plasser nesten er fordoblet i forhold til Highbury og at prisene er høye. Det ser bra ut for denne sesongen, og jeg tviler på at vi kommer til å se noen nedgang i dette også neste sesong.

 

Angående kampen håper jeg, som sagt at Ali og Walcott får spille. Jeg håper Ali starter på topp sammen med van Persie. Walcott bør få spille på vingen i starten av sin Arsenalkarriere. Dette synes jeg fordi han viste i Villakampen at han klarer å bruke bredden av banen. Helst håper jeg han starter, men tror Wenger velger å ha ham på benken. Toure og Djourou bør fortsette sitt partnerskap fra Villakampen, og jeg mener Hoyte bør få sjansen igjen på venstreback. Håper også på at Rosicky får spille.

Håper på dette laget:

Almunia

Eboue-Toure-Djourou-Hoyte

Hleb-Cesc-Gilberto-Rosicky

vanPersie-Ali

 

Rosicky er vel skadet enda i følge Arsenal.com så da kan det vel hende vi får se Theo på den flanken. Kledde den veldig bra da han kom inn sist så det kan bli spennende! Tror Ade blir foretrukket foran Ali på topp fra start, men håper han får sjansen da Wenger må ha en utrolig tro på denne kjeksen!

Link to comment
Share on other sites

For de som er interessert så kan jeg nevne at TPS foot MULIGENS sender den. De var ikke listet opp på satfootball.com eller LJ`s live football over kanalene som sendte den sist, men de sendte den altså likevel. Har et håp om at det samme skjer i kveld.

 

Edit: TPS foot sender Chelski i kveld dessverre.

Link to comment
Share on other sites

For de som er interessert så kan jeg nevne at TPS foot MULIGENS sender den. De var ikke listet opp på satfootball.com eller LJ`s live football over kanalene som sendte den sist, men de sendte den altså likevel. Har et håp om at det samme skjer i kveld.

 

 

 

 

 

Og hvilken client har TPS foot ???

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia Emmanuel Eboue Kolo Toure Justin Hoyte Johan Djourou Francesc Fabregas Mathieu Flamini Fredrik Ljungberg Alexander Hleb Robin Van Persie Emmanuel Adebayor

 

Mart Poom Pascal Cygan Gilberto Alexandre Song Theo Walcott Jeremie Aliadiere Thierry Henry

 

 

Liker det jeg ser! Wenger tar ingen sjanser ved å starte med mange unggutter. Egentlig er det bare Henry, Gilberto og Lehmann av de store som blir hvilt. Håper at de kan benkes hele kampen, og at Walcott får nok et innhopp.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia Emmanuel Eboue Kolo Toure Justin Hoyte Johan Djourou Francesc Fabregas Mathieu Flamini Fredrik Ljungberg Alexander Hleb Robin Van Persie Emmanuel Adebayor

 

Mart Poom Pascal Cygan Gilberto Alexandre Song Theo Walcott Jeremie Aliadiere Thierry Henry

 

 

Liker det jeg ser! Wenger tar ingen sjanser ved å starte med mange unggutter. Egentlig er det bare Henry, Gilberto og Lehmann av de store som blir hvilt. Håper at de kan benkes hele kampen, og at Walcott får nok et innhopp.

Lehmann har vel karantene enda? eller? :)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann har vel karantene enda? eller? :)

 

Han fikk vel bare en kamp? Ellers er følgende å lese på Arsenal.com: Jens Lehmann (knee) has been added to an injury list.

mye mulig ;) på ett nettsted står han med karantene og på andre står han som skadet :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...