Jump to content

Rafael Van Der Vaart


Guest Alex89

Recommended Posts

Guest Alex89

Rafael Van Der Vaart ønsker seg en ny utfordring, kan han bli ny makker til Paddy???Jeg synes at Rafael er en mann og regne med, og håper virkelig at Wenger vil kjøpe ham! Personlig har jeg sett Rafael ved to anledninger og han imponerte meg stort, han er kreativ har fart godt overblikk og meget god passningsfot!

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrew

Jeg synes heller Wenger burde hente sentrale gode defensive spillere sånn som King og Essien.

 

det er der vi burde styrke laget. vi trenger ingen offensive midtbanespillere.

 

bare visst en av de andre vingene drar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes heller Wenger burde hente sentrale gode defensive spillere sånn som King og Essien.

 

det er der vi burde styrke laget. vi trenger ingen offensive midtbanespillere.

 

bare visst en av de andre vingene drar.

3318[/snapback]

 

Støtter deg på den. Hadde vært komisk om vi kjøpte King. Men noe jeg har lurt litt på i det siste er hvor god Essien er defensivt? Har ikke sett stort av han, og på diverse høydepunkter ser man jo ofte bare de offensive kvalitetene hans. Hvem kan han sammenlignes med f.eks.?

 

Men om Wenger har en ekstra pengeslant i taska si, så kjøp van der Vaart, for all del. Strålende spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest The Iceman

Hva skjedde egentlig med Rafael van der vaart? Han var linka til Man utd ifjor såvidt jeg husker for opp imot 20 mill pund, men gikk i sommer til Hamburg for 4 mill pund...!? Hamburg?

 

Jeg mener at her kan Wenger vurdere å bruke noen pund, ung og god spiller som kan avlaste Fabregas og Flamini litt på midten, selv om han kanskje er en mer offensiv midtbane som passer best mellom midtbanen og spissene....!?

Link to comment
Share on other sites

Hva skjedde egentlig med Rafael van der vaart? Han var linka til Man utd ifjor såvidt jeg husker for opp imot 20 mill pund, men gikk i sommer til Hamburg for 4 mill pund...!? Hamburg?

 

Jeg mener at her kan Wenger vurdere å bruke noen pund, ung og god spiller som kan avlaste Fabregas og Flamini litt på midten, selv om han kanskje er en mer offensiv midtbane som passer best mellom midtbanen og spissene....!?

26421[/snapback]

 

Husker jeg rett hvis jeg sier han slet litt med kranglete bein? Skader altså?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Er det noen linker på disse ryktene, eller er det et ønske bare?

26512[/snapback]

Jeg lurer på det samme...

Alex89, har du en link til dette? Van der Vaart er en glimrende spiller, men er dette bare et ønske fra din side?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Er det noen linker på disse ryktene, eller er det et ønske bare?

26512[/snapback]

Jeg lurer på det samme...

Alex89, har du en link til dette? Van der Vaart er en glimrende spiller, men er dette bare et ønske fra din side?

26513[/snapback]

 

denne tråden vart starta 14 mars i år og da var det kanskje noe i disse ryktene men han signerte for Hamburg i sommer og kommer neppe til Arsenal med det første.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg vil gjerne ha han, men tviler sterkt på at han kommer. Wenger kjøper ikke store stjerner.

Men det hadde jo vært en drøm om han hadde kommet.

Tviler på at fjært'n kommmer til Arsenal. Wenger tror jeg blir til å bruke youngguns, slik at de får erfaring.

Tror du vi taper mot Sevilla? hmmm, tipper enten uavgjort eller seier til oss. Jeg har sett ganske mange kamper med de, og så lenge vi passer oss for kontringene så tror jeg vi tar de på kondisen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne ha han, men tviler sterkt på at han kommer. Wenger kjøper ikke store stjerner.

Men det hadde jo vært en drøm om han hadde kommet.

 

ingen stor stjerne han synes jeg... ala rosicky og hleb når de kom til arsenal

 

wenger sier det er en plass han kunne tenke å forsterke og jeg tror det er vingplassen. dette i og med at theo nå gradvis blir flytte opp som spiss og vi trenger da kanskje en spiller til på kant...

 

blir denne spilleren van der vaart blir jeg overlykkelig, men dette er nok heller tvilsomt

Link to comment
Share on other sites

Tuller du eller? Van der Vaart er vel en større stjerne enn det Rosicky og ikke minst Hleb var før de kom til Arsenal? van der Vaart er jo en stor stjerne selvom han spiller i HSV. Han har trossalt bare i år scoret 8 mål alt. For Ajax var han jo megastjerne. Men det er nå din mening, og jeg har min mening. Uansett ville jeg vært superhappy om han kom til oss!

Link to comment
Share on other sites

Ja vi har alle vår mening,men van der vart har på ingen måte dominer bundesliga noe mere enn hva rosicky og ikke minst hleb gjorde.

Føler disse spillerene stiller i samme klassen,som b kjendiser i fotballverdenen,og det er slike spillere wenger liker og gjøre til stjerner.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med deg her, bergkampje.

Få kan diskutere i at van der Vaart er HSV's klart beste spiller - for det er han. Og i og med at HSV ligger kun ett poeng bak Bayern på førsteplass per dags dato, med sine stjernespillere, så kan man trygt si at Rafael van der Vaart er sett på som en spiller som dominerer tysk fotball. - Det er selvsagt vanskelig å dominere totalt, med spillere som Toni, Klose, Diego, Ribery, Schweinsteiger, Podolski, Frings og diverse, men han er blandt de aller, aller beste.

 

At Rosicky og Hleb ikke var det, skal jeg ikke legge meg ut i å argumentere om, for jeg fulgte ikke så relativt mye med på Bundesligaen i tiden før de kom til Arsenal, så det kan jeg ikke si sikkert. Men at de var gode, er det vel ingen tvil om, selv om de kanskje ikke var de største stjernene. - Spesielt ikke Hleb.

 

Bare at van der Vaart har scoret 8 mål for HSV denne sesongen, og foreløpig er den eneste som klarer å holde tritt med de enorme målscorerne Klose og Toni på 9 hver, sier sitt. Og når disse målene igjen kommer fra vingplass, så er det vanskelig å si at det ikke er en bra prestasjon.

 

Han er også kaptein på HSV, og også på landslaget til Nederland, som også gjør det bra for tiden.

 

- Nei et van der Vaart-kjøp er jeg så absolutt en tilhenger til, men jeg tviler på at Arsène vil hente inn en så etablert spiller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...