Jump to content

Rafael Van Der Vaart


Guest Alex89

Recommended Posts

van Der Vaart er ein god spelar, men ser ikkje heilt kor vi skal få bruk for han. Sentralt på midten synes eg vi har nok òg gode nok folk.

Einaste posisjonen Arsenal "mangler" (då tenker eg på dekning) folk no er vel på venstrevingen, men der er jo Rosicky eit klart førstevalg, og om han blir skada kan vel van Persie brukes der.

 

Nei, vanskelig dette, får stole på Wenger nok ein gang ;)

Link to comment
Share on other sites

van Der Vaart er ein god spelar, men ser ikkje heilt kor vi skal få bruk for han. Sentralt på midten synes eg vi har nok òg gode nok folk.

Einaste posisjonen Arsenal "mangler" (då tenker eg på dekning) folk no er vel på venstrevingen, men der er jo Rosicky eit klart førstevalg, og om han blir skada kan vel van Persie brukes der.

 

Nei, vanskelig dette, får stole på Wenger nok ein gang ;)

 

Han er da en super stjerne og en spiller på øverste hylle, fint mål han skorte mot oss i fjor i CL....

 

Alltid likt den spilleren, havner vel i en av storlaga snart i Spania eller Italia ;)

Link to comment
Share on other sites

Van der Vaart! Nei, takk.. Flamini og Cesc passer perfekt, dessuten tror jeg ikke Wenger punger ut 100 mil eller mer for Rafael. Og tilegg har vi kjempe mange gode back-up'er som har en lysende fremtid. Klart Rafael van der Vaart er en god spiller, men tror ikke han kommer til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Van der Vaart! Nei, takk.. Flamini og Cesc passer perfekt, dessuten tror jeg ikke Wenger punger ut 100 mil eller mer for Rafael. Og tilegg har vi kjempe mange gode back-up'er som har en lysende fremtid. Klart Rafael van der Vaart er en god spiller, men tror ikke han kommer til Arsenal.

Tviler nå på om han kom at han ville blitt satt til å gjøre jobben som sentral midtbanespiller. Wenger ville nok heller brukt ham som ving/spiss..

Men vil selv ikke ha ham, siden vi har Rosicky/Hleb som klare førstevalg, Eboue/Walcott/Diaby/Denilson i backup...

Link to comment
Share on other sites

Van der Vaart! Nei, takk.. Flamini og Cesc passer perfekt, dessuten tror jeg ikke Wenger punger ut 100 mil eller mer for Rafael. Og tilegg har vi kjempe mange gode back-up'er som har en lysende fremtid. Klart Rafael van der Vaart er en god spiller, men tror ikke han kommer til Arsenal.

Tviler nå på om han kom at han ville blitt satt til å gjøre jobben som sentral midtbanespiller. Wenger ville nok heller brukt ham som ving/spiss..

Ja, men ønsker meg heller en rein ving. Tror heller Wenger handler det enn han! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tuller du eller? Van der Vaart er vel en større stjerne enn det Rosicky og ikke minst Hleb var før de kom til Arsenal? van der Vaart er jo en stor stjerne selvom han spiller i HSV. Han har trossalt bare i år scoret 8 mål alt. For Ajax var han jo megastjerne. Men det er nå din mening, og jeg har min mening. Uansett ville jeg vært superhappy om han kom til oss!

 

I Ajax var han stor for et par år siden når Koemans mannskap gjorde det godt år etter år i CL. Men på slutten i Ajax "dabba" han av litt. Dette er jeg ikke alene om å synes. Så dro han til HSV, men har nå lenge ønsket seg til en større liga uten at noen så langt har snappa han opp. (Må huske på at Mozart var ganske stor i Tyskland han også. Den billige prislappen var pga den økonomiske krisen i Dortmund + at kontrakten snart gikk ut). Men når jeg nå ser på statistikken til van der Vaart i HSV er det ingen tvil om at han er veldig god og at jeg må innse at han er større enn våre to nåværende kantspillere :)

 

24 mål på 55 kamper for Hamburg.. JA TAKK ! (Wikipedia)

 

Men har vell en slags hengende spiss-rolle i HSV og ikke kantspiller som noen her antyder..?

 

Tror Wenger ønsker å forsterke på kant. Å fått inn han eller Modric hadde vært kanon! Men selv tror jeg ikke på kjøp i januar... Ikke at det trengs heller kanskje..? Diaby ut - van der Vaart inn hadde funket fint for meg...

Link to comment
Share on other sites

Van der Vaart! Nei, takk.. Flamini og Cesc passer perfekt, dessuten tror jeg ikke Wenger punger ut 100 mil eller mer for Rafael. Og tilegg har vi kjempe mange gode back-up'er som har en lysende fremtid. Klart Rafael van der Vaart er en god spiller, men tror ikke han kommer til Arsenal.

Tviler nå på om han kom at han ville blitt satt til å gjøre jobben som sentral midtbanespiller. Wenger ville nok heller brukt ham som ving/spiss..

Men vil selv ikke ha ham, siden vi har Rosicky/Hleb som klare førstevalg, Eboue/Walcott/Diaby/Denilson i backup...

 

Hleb har vært go i år, men ræva de første åra, Rosicky er for meg ikke go nok, han har mye å bevise enda, mot lag som Liverpool og Man Utd blir han helt borte. For meg virker det som han blir alt for liten å pusslette, han nok sett Rosicky så mye bedre for noen år siden. Van der Vaart hadde spilt fast på alle lanslag i værden uansett lag, han er en topp klasse spiller. Så bare i Ajax at han var i øverste klasse for seg selv i Nederland, se ut som han forsetter i samme sport i Tyskland. Litt merkelig at han gikk til et middels bra lag som Hamburg, men den tiden Han gikk til Hamburg kjøpte Hamburg mange klasse spillere det åre for å gi Bayern kamp om liga gulle. I fjor slo de Bayeren i begge kampene og hadde et bra lag, men de gikk på noen smeller på slutten så ligagullet glapp ut av henna på dem. Etter det har det bare gått en vei for Hamburg og det er å miste mange av de beste spilleren de hadde. Men uansett har Van der Vaart holdt et høyt nivå i 3-4 år nå, noe ikke Rosicky og Hleb har gjort, ser er ikke de 2 spilleren våres heller typisk ving spillere, Van der Vaart hadde nok danka ut de 2 pinglene vi har uten problem. Ikke mye å skryte av når du ser hleb og Rosicky er nesten mere skada en de spiller kamper de tåler nesten ikke noe før de er skada i gjen. For meg har Van der Vart flere kvalitterter en Hleb og Rosicky har, han skorer mye mere mål og er mere fysisk sterkere, han tåler å tråkke til litt, pluss han har er go med ballen og et bra overblikk. Wenger løp og kjøp vi trenger han siden Hleb og Rosicky pinglene er så mye skada :)

Link to comment
Share on other sites

1. Hleb har vært go i år, men ræva de første åra

2. Rosicky er for meg ikke go nok, han har mye å bevise enda

3. Van der Vaart hadde nok danka ut de 2 pinglene vi har uten problem. Ikke mye å skryte av når du ser hleb og Rosicky er nesten mere skada en de spiller kamper de tåler nesten ikke noe før de er skada i gjen. 4. Wenger løp og kjøp vi trenger han siden Hleb og Rosicky pinglene er så mye skada :)

 

1. Hva har det å si at han ikke har vært god nok før, når han er en av de viktigste spillerene i år? Skal Wenger bare si "Sorry Hleb, selv om du herjer nå, så var du ikke like god i de forrige sesongene, så vi må nok skifte deg ut..."?

2. Rosicky er sinnsykt god, og en av de beste vi har.

3. og 4.: Hva faen? Hvordan kan du kritisere to av de beste spillerene vi har på den måten?

 

Jeg er for et kjøp av Van Der Vaart, så Rosicky og Hleb får litt kamp om plassen, men de argumentene du kommer med er håpløse...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Spilleren er igjen linket til oss etter at han har blitt fortalt han ikke er med i planene til Pellegrini.

 

Til en billig penge sådan... Får vi han her for 6-7 millioner pund mener jeg det hadde vært supert. EGENTLIG trenger vi han ikke, ser man på stallen vår, men skadene vil jo ingen ende ta..... Føler meg langt fra sikker på at Walcott og Rosicky vil delta mye i sesongen, i tillegg var Nasri uheldig og går glipp av viktig pre-season. Men kanskje han heller er tiltenkt som en av de tre på midten(?) Spennende, gunstig og nyttig kjøp hadde det vært, tror jeg

 

Hva syns folk?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...