Jump to content

Usportslighet satt i system


Guest Leeds er best!

Recommended Posts

Guest Leeds er best!

God dag alle fotballfans. Jeg er til tider innom her for å lese hva dere skriver om Arsenal. Dere spiller til tider feiende flott fotball, men en del elementer ved spillet irriterer meg til bristepunktet! Jeg synes nå det er på tide å ta bladet fra munnen og komme med følgende brannfakkel:

 

Arsenal er kanskje englands mest usportslige lag. Nei, jeg snakker ikke om taklinger i hoftehøyde, som blant andre ManU er kjent for. Jeg snakker mer om mindre straffbare smygende frekkheter. La meg uttype nærmere: Arsenal er det eneste laget i england, ja i hele universet som er kroniske til å dra ut tiden med å løpe med ballen ned til hjørneflagget på stillingen 1-0. Dette er destruktiv usportslighet satt i system. Jeg er ikke den eneste som har sett dette. Jeg jobber sammen med to Arsenalfans, og vi har diskutert dette grundig. De er stort sett enige med meg og skulle gjerne sett at Arsenal sluttet med denne flaue praksisen. I tillegg har Arsenal spillere som Reyes, Pires og Fabregas som legger seg ned som om de skulle vært skutt i låret hver gang en motspiller så mye som berører dem. La meg trekke frem en episode som skjedde i en av kampene mot Real, da Reyes blir tacklet av banen. Spillet fortsetter og Reyes ligger nede utenfor banen. Men hva skjer? Jo, han RULLER SEG INN PÅ BANEN IGJEN, for å dra ut tiden! Dette er så lavmål at jeg finner knapt ord!! Og mot Juve? Hvordan sier Reyes takk for sist til Vieira? Jo han legger seg og vrir seg i smerte, slik at dommeren blir lurt til å gi Vieira gult kort.

 

Jeg kunne ramse opp episoder i det uendelige. Jeg kunne tatt frem pizzaepisoden, jeg kunne snakket om Wengers bisarre uttalelser ("No, I didn`t see the incident. I got the sun in my eyes") og jeg kunne snakket om underleppa til Henry. Men det får være nok.

 

Jeg lurer på hva dere gooners har å si om saken. Vil dere blindt beskytte deres eget lag, eller vil dere innse virkeligheten og sende mail til klubben for å få en slutt på denne skammens praksis!?

 

(Måtte Leeds rykke opp snarlig, for å igjen vise verden hvordan man lager gull av gråstein!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply
Guest Lensmann

Helt uenig i at vi er noe særlig verre enn andre lag alt i alt.

 

Men når det kommer til cornerflaggtull stiller vi i en særklasse. Dette er noe av det kvalmeste jeg ser på en fotballbane og det er direkte latterliggjøring av motstander. Jeg blir pinlig berørt hver gang jeg ser det, og det er ekstra flaut sammen med andre lags supportere. Det er bare å beklage. At ikke Wenger har sagt noen alvorsord til Henry om slik usportslig oppførsel er kritikkverdig. Det er i hvertfall den laveste form for usportslighet etter mitt syn, og å ikke gjøre dette burde være en av fotballens uskrevne regler. Antifotball på sitt verste. Skammer meg som gooner hver gang jeg ser Henry & co drite seg ut på cornerflagget.

 

Heldigvis er det en stund siden vi har drevet med det. Kanskje vi har kommet på bedre tanker? Det er i så fall på tide...

Link to comment
Share on other sites

Å komme å si at det er Arsenal som er det mest usportslige laget er jo HELT på jordet. Herregud mann, våkn opp. Og at det er vi som spiller destruktiv fotball, nei da må du bare sette deg ned å gjøre litt flere undersøkelser.

 

At vi har flere spillere som vrir litt ekstra på seg etter en takling enn andre, er bare tull. Det er bare et mindretall av fotballspillere som ikke gjør dette. Når det gjelder hjørnetflagget, så er jeg helt enig i at det ikke bør gjøres. Du burde spille fotball som tilhengerne vil se på. Men jeg synes det er et merkelig tidspunkt å bringe dette opp på. Jeg er enig i at før hadde vi et problem med dette, men i det siste har ikke dette vært noe problem. En sjelden gang i viktige kamper synes jeg er helt greit. Det er bedre å dra ut tiden på den måten, enn å drøye hvert utspark, kast, frispark og hjørnespark.

Link to comment
Share on other sites

God dag alle fotballfans. Jeg er til tider innom her for å lese hva dere skriver om Arsenal. Dere spiller til tider feiende flott fotball, men en del elementer ved spillet irriterer meg til bristepunktet! Jeg synes nå det er på tide å ta bladet fra munnen og komme med følgende brannfakkel:

 

Arsenal er kanskje englands mest usportslige lag. Nei, jeg snakker ikke om taklinger i hoftehøyde, som blant andre ManU er kjent for. Jeg snakker mer om mindre straffbare smygende frekkheter. La meg uttype nærmere: Arsenal er det eneste laget i england, ja i hele universet som er kroniske til å dra ut tiden med å løpe med ballen ned til hjørneflagget på stillingen 1-0. Dette er destruktiv usportslighet satt i system. Jeg er ikke den eneste som har sett dette. Jeg jobber sammen med to Arsenalfans, og vi har diskutert dette grundig. De er stort sett enige med meg og skulle gjerne sett at Arsenal sluttet med denne flaue praksisen. I tillegg har Arsenal spillere som Reyes, Pires og Fabregas som legger seg ned som om de skulle vært skutt i låret hver gang en motspiller så mye som berører dem. La meg trekke frem en episode som skjedde i en av kampene mot Real, da Reyes blir tacklet av banen. Spillet fortsetter og Reyes ligger nede utenfor banen. Men hva skjer? Jo, han RULLER SEG INN PÅ BANEN IGJEN, for å dra ut tiden! Dette er så lavmål at jeg finner knapt ord!! Og mot Juve? Hvordan sier Reyes takk for sist til Vieira? Jo han legger seg og vrir seg i smerte, slik at dommeren blir lurt til å gi Vieira gult kort.

 

Jeg kunne ramse opp episoder i det uendelige. Jeg kunne tatt frem pizzaepisoden, jeg kunne snakket om Wengers bisarre uttalelser ("No, I didn`t see the incident. I got the sun in my eyes") og jeg kunne snakket om underleppa til Henry. Men det får være nok.

 

Jeg lurer på hva dere gooners har å si om saken. Vil dere blindt beskytte deres eget lag, eller vil dere innse virkeligheten og sende mail til klubben for å få en slutt på denne skammens praksis!?

 

(Måtte Leeds rykke opp snarlig, for å igjen vise verden hvordan man lager gull av gråstein!)

 

 

skal være enig med deg i en ting og det reyes som vrir seg i smerte og ruller seg inn på banen..

 

det er helt talentløst!!!

 

reyes er nok samtidig den som blir taklet flest ganger per kamp i hele england!!!

 

ingen som bør trekke tiden ved cornerflagget, enig i det, men at arsenal gjør det mer en andre lag er jo talentløst av deg av deg og si, for det er faen ikke tilfelle...

 

men og si at fabregas legger seg for ingenting da begynner jeg og lure på om du i det hele tatt har sett noen arsenalkamper, og bare er her inne for og kødde deg...

 

uansett: REIS TIL HELVETE

 

gå kjøp viasatt og få se en leeds kamp i mnd de neste ti år

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

I de såkalte 1-0 kampene der arsenal spiller ballen ned til hjørneflagget og prøver å holde den der, slike kamper er kamper hvor arsenal har spilt rundt motstanderne men ikke klart å skåre flere mål. Slike kamper er som regel 3-0 kamper, og noen 1-0 kamper hos arsenal kommer på grun av liten effektivitet framover.

 

Skal du se slik på arsenal så må du få øynene opp!

 

Hva med leeds for noen år tilbake!? Spillere som ramponerte hoteller, kjørte i fylla og voldtok unge jenter. Od du som leeds-fan sier at arsenal er usportsligheten selv? Hva er da Leeds??

Link to comment
Share on other sites

Dårlig research her altså. Destruktiv fotball?? what?? Har du sett hvordan Arsenal har spilt siste mnd.??

 

Kan si meg delvis enig i cornerflagg-teorien, men hvem dryger ikke ut tiden når de leder med 1 mål nå til dags?

Jeg har sett alle lag i Europa gjøre sånt for å sikre seieren og poengene. Kanskje usportslig, men det viser også en dyktighet på å holde ballen i laget og klokskap for å oppnå best mulig resultat. Man vil ikke risikere noe.

 

Når det gjelder filming o.l. så er Arsenal definitivt ikke noe værre enn andre lag. I år syns jeg Chelsea og Bolton har vært aller verst. Samt Manure som driver med dette alltid.

Nevner Drogba, Robben, Van Diver, C. Ronaldo....disse er ikke et døyt bedre. Har uttallige ekspempler hvor spesielt Chelsea-spillere flokker seg rundt dommer'n og påvirker han for hvert bidige frispark..

 

ok, enig i at kanskje våre spanske spillere faller lett til tider, men dette gjelder egentlig de fleste lag i PL og Europa ellers. Skal også sies at slike spillere blir ofte tøffere taklet fordi de er lette og har spesielt gode tekniske ferdigheter.

Og når det gjelder manageruttalelser så har vel Mourinho vært 10 ganger værre i år enn noen andre.

 

Du liker kanskje ikke Arsenal, men det holder ikke med slike påstander når du ikke engang nevner andre lag her..

Link to comment
Share on other sites

Det er lenge siden jeg har kommentert noe på siden her nå, men denne gangen klarer jeg ikke holde meg. Vanligvis liker jeg godt saklige og gode innlegg som kommer fra våre konkurrenter. Jeg synes det er greit å høre deres synspunkt og samtidig få en god diskusjon.

 

Denne gangen, synes jeg dessverre at innlegget er fullstendig historieløst, og skrevet uten logisk argumentering.

 

1) Ingen som elsker engelsk fotball kan være fornøyd med den trenden vi har sett i det siste med spillere som filmer. Jeg er helt enig i det vår kjære Leeds supporter sier her, men å anklage Arsenal for å være det verste på dette blir bare tåpelig. Nå kan ikke jeg hevde at Leeds er like ille (de er jo ikke i øverste divisjon som vi vet), men å si Arsenal er verre enn Man U, Liverpool og Chelsea er bare tull. De sliter også med sine som går ned enkelt. Ikke bra, men dessverre ikke bare vi som driver med.

 

2) Når vi snakker om det å dra ut tiden ved å HOLDE BALLEN I SPILL, så er jeg strengt uenig her. De som sier at dette er uting og direkte usportslig vil jeg nesten anklage for å være naive. Fotball er så mye mer enn BARE en seier i dag. 3 poeng kjøper spillere, 3 poeng betaler lønninger, 3 poeng gir engelske klubber de mest spennende spillerne osv osv. Det betyr at det å sikre en 1-0 seier er ofte utrolig viktig, og det er langt bedre at dette blir gjort ved å holde ballen i spill ved hjørneflagget enn å spille skadet, bruke tid på frispark, utspill og kast. Det er langt verre ettersom det ikke gir motstandere mulighet til å vinne ballen. Det kan de gjøre ved hjørneflagget. Eneste som stopper dem er kvaliteten til han som holder ballen. Er det Henry har man et problem, men slik er det uansett.

 

3) Jeg kunne fortsatt i det uendelig å plukke innlegget fra hverandre, men har ikke tid. Jeg regner med flere ser galskapen. Å kalle Arsenal for usportslighet satt i system faller på sin egen urimelighet. Vi er kanskje ikke bedre enn noen andre, men vi er verre heller. Hvordan noen kan kalle det usportslig å holde ballen i spill, men ved hjørneflagget forstår jeg ikke. Jeg kan ikke se at det er mer anti-fotball og usportslig enn det er å legge 10 mann bak ballen.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

God dag alle fotballfans. Jeg er til tider innom her for å lese hva dere skriver om Arsenal. Dere spiller til tider feiende flott fotball, men en del elementer ved spillet irriterer meg til bristepunktet! Jeg synes nå det er på tide å ta bladet fra munnen og komme med følgende brannfakkel:

 

Arsenal er kanskje englands mest usportslige lag. Nei, jeg snakker ikke om taklinger i hoftehøyde, som blant andre ManU er kjent for. Jeg snakker mer om mindre straffbare smygende frekkheter. La meg uttype nærmere: Arsenal er det eneste laget i england, ja i hele universet som er kroniske til å dra ut tiden med å løpe med ballen ned til hjørneflagget på stillingen 1-0. Dette er destruktiv usportslighet satt i system. Jeg er ikke den eneste som har sett dette. Jeg jobber sammen med to Arsenalfans, og vi har diskutert dette grundig. De er stort sett enige med meg og skulle gjerne sett at Arsenal sluttet med denne flaue praksisen. I tillegg har Arsenal spillere som Reyes, Pires og Fabregas som legger seg ned som om de skulle vært skutt i låret hver gang en motspiller så mye som berører dem. La meg trekke frem en episode som skjedde i en av kampene mot Real, da Reyes blir tacklet av banen. Spillet fortsetter og Reyes ligger nede utenfor banen. Men hva skjer? Jo, han RULLER SEG INN PÅ BANEN IGJEN, for å dra ut tiden! Dette er så lavmål at jeg finner knapt ord!! Og mot Juve? Hvordan sier Reyes takk for sist til Vieira? Jo han legger seg og vrir seg i smerte, slik at dommeren blir lurt til å gi Vieira gult kort.

 

Jeg kunne ramse opp episoder i det uendelige. Jeg kunne tatt frem pizzaepisoden, jeg kunne snakket om Wengers bisarre uttalelser ("No, I didn`t see the incident. I got the sun in my eyes") og jeg kunne snakket om underleppa til Henry. Men det får være nok.

 

Jeg lurer på hva dere gooners har å si om saken. Vil dere blindt beskytte deres eget lag, eller vil dere innse virkeligheten og sende mail til klubben for å få en slutt på denne skammens praksis!?

 

(Måtte Leeds rykke opp snarlig, for å igjen vise verden hvordan man lager gull av gråstein!)

En ting, skal jeg være enig med deg i, og det er at det usansynelig kjedelig og tarvelig å ta med ballen ned til hjørnedlagget. TH bruker å gjøre dette, men 9 av 10 ganger endr det med at motstanderne får ballen rimelig kjapt. Skulle han unngå at motstanderne fikk ballen, burde han heller prøve å få til en avslutning. Jeg synes det ser dumt ut å stå å holde på ballen ved hjørneflagget når det er spilt 88 minutter! Men ettersom han er verdens beste, skal han få gjøre hva han vil :P

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så man mistenker deg for å kommet hit ens ærend for å provosere. Det var i allefall litt av en forumdebut, og selvsagt var du fullstendig klar over hvilke reaksjoner som kom ved å kaste inn en slik brannfakkel.

 

At Arsenal skal kritiseres for å hale ut tiden ved å spille ballen mot cornerflagget når det står igjen to minutter på Santiago Bernabeu og man leder 1-0, er ganske utrolig. Hva skulle Arsenal gjort? Angrepet hodeløst og blottlagt seg bakover. Er det noe lag som stort sett spiller offensiv og positiv gladfotball, så er det nettopp Arsenal. Jeg tror de aller fleste lag, ja til og med Leeds, ville gjort det samme i en tilsvarende situasjon borte mot Real Madrid.

 

Når det kommer til Reyes oppførsel i den kampen ble han også premiert med et gult kort, og et helt berettiget et også. At han til tider faller lett kan vi være enige om, men situasjonen med Patrick Vieira er helt fair. Han blir kakket i knehøyde, og det er et helt greit frispark og gult kort. Pires har vel knapt stupt i bakken på et år, mens Fabregas aldri har vært noen skuespiller. Er det noen som klemmer til i taklingene, er det han.

 

Det er tydelig at du griper etter halmstrå når du fremdeles må bruke en episode to og et halvt år tilbake i tid som eksempel og når "did Wenger not see the incident" sist? Det begynner å bli en stund siden det også.

 

Her prøver du å konstruere en sak kun for å lage kvalm og provosere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Lensmann

 

2) Når vi snakker om det å dra ut tiden ved å HOLDE BALLEN I SPILL, så er jeg strengt uenig her. De som sier at dette er uting og direkte usportslig vil jeg nesten anklage for å være naive. Fotball er så mye mer enn BARE en seier i dag. 3 poeng kjøper spillere, 3 poeng betaler lønninger, 3 poeng gir engelske klubber de mest spennende spillerne osv osv. Det betyr at det å sikre en 1-0 seier er ofte utrolig viktig, og det er langt bedre at dette blir gjort ved å holde ballen i spill ved hjørneflagget enn å spille skadet, bruke tid på frispark, utspill og kast. Det er langt verre ettersom det ikke gir motstandere mulighet til å vinne ballen. Det kan de gjøre ved hjørneflagget. Eneste som stopper dem er kvaliteten til han som holder ballen. Er det Henry har man et problem, men slik er det uansett.

 

Poenget er at det er usportslig. Å stå nede ved cornerflagget og bevisst sabotere spillet strider mot all fornuft. Håper du forstår det selv.

 

Hva med leeds for noen år tilbake!? Spillere som ramponerte hoteller, kjørte i fylla og voldtok unge jenter. Od du som leeds-fan sier at arsenal er usportsligheten selv? Hva er da Leeds??

 

Den som skrev det her har ikke mye vett i skallen. Utenomsportslige ting som skjer privat har da ingenting med usportslighet og dårlig sportmanship å gjøre. Dessuten har vi ikke vel helt vært heldige selv på denne fronten. Van Persie, Merson, Pennant osv.

Link to comment
Share on other sites

God dag alle fotballfans. Jeg er til tider innom her for å lese hva dere skriver om Arsenal. Dere spiller til tider feiende flott fotball, men en del elementer ved spillet irriterer meg til bristepunktet! Jeg synes nå det er på tide å ta bladet fra munnen og komme med følgende brannfakkel:

 

Arsenal er kanskje englands mest usportslige lag. Nei, jeg snakker ikke om taklinger i hoftehøyde, som blant andre ManU er kjent for. Jeg snakker mer om mindre straffbare smygende frekkheter. La meg uttype nærmere: Arsenal er det eneste laget i england, ja i hele universet som er kroniske til å dra ut tiden med å løpe med ballen ned til hjørneflagget på stillingen 1-0. Dette er destruktiv usportslighet satt i system. Jeg er ikke den eneste som har sett dette. Jeg jobber sammen med to Arsenalfans, og vi har diskutert dette grundig. De er stort sett enige med meg og skulle gjerne sett at Arsenal sluttet med denne flaue praksisen. I tillegg har Arsenal spillere som Reyes, Pires og Fabregas som legger seg ned som om de skulle vært skutt i låret hver gang en motspiller så mye som berører dem. La meg trekke frem en episode som skjedde i en av kampene mot Real, da Reyes blir tacklet av banen. Spillet fortsetter og Reyes ligger nede utenfor banen. Men hva skjer? Jo, han RULLER SEG INN PÅ BANEN IGJEN, for å dra ut tiden! Dette er så lavmål at jeg finner knapt ord!! Og mot Juve? Hvordan sier Reyes takk for sist til Vieira? Jo han legger seg og vrir seg i smerte, slik at dommeren blir lurt til å gi Vieira gult kort.

 

Jeg kunne ramse opp episoder i det uendelige. Jeg kunne tatt frem pizzaepisoden, jeg kunne snakket om Wengers bisarre uttalelser ("No, I didn`t see the incident. I got the sun in my eyes") og jeg kunne snakket om underleppa til Henry. Men det får være nok.

 

Jeg lurer på hva dere gooners har å si om saken. Vil dere blindt beskytte deres eget lag, eller vil dere innse virkeligheten og sende mail til klubben for å få en slutt på denne skammens praksis!?

 

(Måtte Leeds rykke opp snarlig, for å igjen vise verden hvordan man lager gull av gråstein!)

Det er vel ikke Henry sin feil at han har store lepper, dette er jo ren rasisme :P

Måtte Leeds rykke opp snarlig, for å igjen vise verden hvordan man lager gull av gråstein, har ikke Arsenal allerede gjort med Herbie Chapman????

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg avstår fra å bidra spesielt mye i denne debatten. Dog er det artig å konstantere at trådstarter er en Leeds United tilhenger. Laget som i sin tid, under ledelse av Don Revie, satte usportsligheter i system. Og da mener jeg VIRKELIG satte usportsligheter i system. Snakk om å kaste kampestein i glasshus!

Link to comment
Share on other sites

 

2) Når vi snakker om det å dra ut tiden ved å HOLDE BALLEN I SPILL, så er jeg strengt uenig her. De som sier at dette er uting og direkte usportslig vil jeg nesten anklage for å være naive. Fotball er så mye mer enn BARE en seier i dag. 3 poeng kjøper spillere, 3 poeng betaler lønninger, 3 poeng gir engelske klubber de mest spennende spillerne osv osv. Det betyr at det å sikre en 1-0 seier er ofte utrolig viktig, og det er langt bedre at dette blir gjort ved å holde ballen i spill ved hjørneflagget enn å spille skadet, bruke tid på frispark, utspill og kast. Det er langt verre ettersom det ikke gir motstandere mulighet til å vinne ballen. Det kan de gjøre ved hjørneflagget. Eneste som stopper dem er kvaliteten til han som holder ballen. Er det Henry har man et problem, men slik er det uansett.

 

Poenget er at det er usportslig. Å stå nede ved cornerflagget og bevisst sabotere spillet strider mot all fornuft. Håper du forstår det selv.

 

Hva med leeds for noen år tilbake!? Spillere som ramponerte hoteller, kjørte i fylla og voldtok unge jenter. Od du som leeds-fan sier at arsenal er usportsligheten selv? Hva er da Leeds??

 

Den som skrev det her har ikke mye vett i skallen. Utenomsportslige ting som skjer privat har da ingenting med usportslighet og dårlig sportmanship å gjøre. Dessuten har vi ikke vel helt vært heldige selv på denne fronten. Van Persie, Merson, Pennant osv.

 

:P Are you Tottenham in disquise...?

 

Van Persie ble foresten frikjent, om du ikke har fått de3t med deg..

Link to comment
Share on other sites

Guest Lensmann

Det samme ble vel Bowyer om jeg ikke husker helt feil...

 

Og nei, man trenger ikke være fan av et annet lag fordi man er litt kritisk til eget lag.

Link to comment
Share on other sites

Cornerflagg-"teorien" vil jeg heller kalle showing for publikum. Det er artig å se på (såklart ikke fo motstanderens fans, skjønner jeg) og ballen er i spill, så det burde ikke være så vanskelig å bare sette inn en takling eller sparke vekk ballen når spilleren står trengt opp i et hjørne.

 

Reyes legger seg ned endel, det har du rett i. Og situasjonen i Madrid ble jeg flau over selv. Men i PL, så er han blant de mest ettertraktede spillerne for stygtspillende forsvarere. Så er det sagt. At Fabregas og Pires er divers vil jeg heller kalle skivebom.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg avstår fra å bidra spesielt mye i denne debatten. Dog er det artig å konstantere at trådstarter er en Leeds United tilhenger. Laget som i sin tid, under ledelse av Don Revie, satte usportsligheter i system. Og da mener jeg VIRKELIG satte usportsligheter i system. Snakk om å kaste kampestein i glasshus!

Jepp !! :P

 

Gull av gråstein ??? trodde det hette økonomisk fiasko , nedrykk og salg av alle brukbare spillere .

Link to comment
Share on other sites

For et latterlig innlegg, hvilke grunnlag har du for å si dette?

 

Filmingen er det stort sett Chelsea som står får og uthaling av tid gjør alle verdens lag, så det er ingenting å klage for.

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å kaste kampestein i glasshus!

 

Du kan så si! Uten å være blind for de feil Arsenal har gjort opp gjennom årene, er det mildt sagt pussig at en slik kritikk kommer fra en Leeds supporter, en representant for et lag som til de grader har påført seg selv en haug av riper i lakken opp gjennom årene på dette området. Naturligvis har Arsenal også sine svin på skogen, men de er da på ingen måter verre (kanskje ikke bedre heller?) enn gjennomsnittet. En annen pussig ting er timingen. De ting som berøres i tråden er da vel på det nærmeste utdebattert i ymse fora, og så kommer vedkommende draende med dette NÅ?! På et tidspunkt hvor Arsenal i det store og det hele har rettet opp de problemer man har vært kritisert for tidligere. Og "five-a-side" turneringer ved cornerflagget på overtid for å dra i land 1-0 seire klarer jeg ikke helt å se problemet med, særlig når laget de foregående 90 minuttene har spilt mer åpen og positiv angrepsfotball enn konkurrentene makter på en hel sesong! :P

Link to comment
Share on other sites

Enig at det er blitt for mye filming... så i Juve-kampen at mange spillere falt lett, de har alle sett på Ronaldhino og lært å filme.

Det med cornerflagget er unødvendig, men det er jo ingen som får det til uansett :P

Link to comment
Share on other sites

Morsom lesning...jeg så nemlig en Leeds kamp her i begynnelsen av mars. Det var mot Crystal Palace...Leeds ledet 2-0,mot slutten av matchen står en Leeds spiller og holder ballen nede ved hjørneflagget. Leeds vant 2-1 etter et overtidsmål fra Crystal Palace.

 

Der ble vel din lille teori skutt i fillebiter?

 

Kanskje er det rett og slett fordi du gjerne skulle sett at David O'Leary, den tidligere Arsenal legenden ikke hadde sørget for at Leeds gikk på hodet of baken ut av den ypperste divisjonen?

 

Det er nevnet tidligere her, men se endel CL/PL kamper med Arsenal om igjen. Legg merke til hvor mange ganger Reyes blir taklet og det tildels stygt, uten at dommeren tar afære.

Nei, dete innlegget ditt er bare latterlig, det er jo ikke noe hold i noe av det du sier.

 

Lykke til videre med laget ditt...og ikke kast stein i glasshus neste gang du tror du har et poeng.

Link to comment
Share on other sites

Ordet "brannfakkel" er nok en gang misbrukt.

 

Hvordan man kan diskutere usportslighet om ting som foregår innenfor regelverket, er en gåte.

Og som allerede antydet; Don Revie's Leeds var et godt eksempel på å sette usportslighet i system.

"Tråkke-motstanderne-på-beina-med-vilje-på-cornere-trikset" er et velkjent eksempel på råttenskap fra "Yorkshire's stolthet".

 

Du er på ville veier, kjære Leeds-supporter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...