Jump to content

Kampen om 4. plassen


chojin

Recommended Posts

Guest el klikko

Er jo også muligheter for å vinne champions league, og da er de med neste sesong. Man må holde alle muligheter åpne ;) Tror Gunners klarer 4. plassen,, og håper på seier i cl l!

 

God påske!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply
Guest Freddiereadygo

Jeg blir trøtt og lei av slike dommedagsprofetier. Arsenal som klubb har aldri stått sterkere enn den gjør nå.

Ta deg en liten strekk du, gammer`n :-|

Arsenal står sterkt med begge beina solid planta i bakken.

Trodde det var Arsenal's fremtid uten CL vi skulle diskutere her jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jonasXyouth

hmm jeg føler litt på meg at Henry blir uansett.. er iallefall sykt ræva gjort å forlate arsenal om de skulle "ligge nede" (ikke vinne CL eller klare 4plassen) etter denne sesongen! Han blir i klubben, og hjelper oss opp på ligatoppen igjen!!

Link to comment
Share on other sites

Manu leder nå 2-0 over Scums på White Shite Lane. Vinner manu denne kampen, står det på oss om vi tar 4. plassen, for da ligger vi 4 poeng bak tottene, med en kamp mindre spilt. Vi skal også snart spille mot Scums, hjemme på Highbury, og det ser bra ut med tanke på 4. plassen. Hvis vi bare klarer å vinne resten av seriekampene ender vi på 4. og er med i CL også neste år, selv om vi ikke skulle klare å vinne turneringa.

Link to comment
Share on other sites

Dette er det som gjenstår nå:

 

19/4 Villareal (hjemme)

22/4 Spurs (hjemme)

25/4 Villareal (borte)

1/5 Sunderland (borte)

4/5 Man.City (borte)

7/5 Wigan (hjemme)

17/5 Barcelona/Milan (Paris) ???

 

De to vanskeligste seriekampene blir nok hjemme mot Scums og borte mot Man-City. Sunderland bør være grei skuring, for de er allerede rykket ned. Likevel, det er på bortebane... Wigan hjemme burde ikke være en altfor vanskelig kamp, selv om Wigan har vært gode i år. Men den kampen vil nok alle spillerne virkelig gi alt for fansen og for Highbury, siden det er siste kampen på vårt flotte stadium. Å slå Scums hjemme vil være veldig viktig for sesongen vår, men med tanke på kampen allerede tirsdagen etter mot Villareal vil det bli spennende å se om Wenger velger å rotere laget også til den kampen. Kamppogrammet framover kommer til å bli fryktelig tett og intensivt for spillerne, men hvis de virkelig blør for klubben og viser at de fortjener å bære Arsenaldrakta kan vi stå igjen med både fjerdeplassen og CL-finale/seier etter kampen 17/5.

Den neste månenden blir veldig spennende!! Allerede i overimorgen spiller vi vår første semifinale i CL i historien!!

Link to comment
Share on other sites

Da er avstanden igjen 4 poeng med ein kamp mindre spelt. Det var viktig idag at tottenham ikkje fikk utligninga, for hvis vi vinner over dei, holder det med 2 seiere og ein uavgjort i dei siste kampane ettersom Arsenal har mykje bedre målforskjell. Og det forutsetter at tottenham slår både bolton og west ham.

 

Utifra kampen idag så kan tottenham kampen bli ei hard nøtt, sjølv om eg trur det blir seier. Dei visste veldig mykje bra, men forsvaret til utd var også i det gavmilde hjørne. Trur det kan bli ein veldig fin kamp for Henry.. :)

Link to comment
Share on other sites

Så andre omgang og Tottenham var virkelig på hugget etter pausen. Noe som også resulterte i målet. Det blir ingen enkel oppgave til helgen, men hjemme skal vi normalt vinne. Får bare håpe vi ikke kjører oss helt tomme på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Denne uka er SKJEBNEUKA for Arsenal FC,

først villareal, og så tottenham

 

dette kan være avgjørende for 4.plassen, finalespill i cl(ja jeg vet det er to kamper), og om Henry blir

 

pluss framtida, om vi får cl-spill neste år, hvor attraktive vi blir på overgangsmarkedet, hvilke spillere vi mister osv

 

Tottenham er gode for tida, men de slite med effektiviteten

 

Dette er nok det sterkeste spurv-laget vi har møtt på mange år

 

men først er det Villareal, klarer vi nok en maktdemonstrasjon a la Juve?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...