Jump to content

Kampen om 4. plassen


chojin

Recommended Posts

Laga ei liste over dei resterandes kampane, for dei laga som er innblanda i kampen om champ.lge plass.

 

 

Arsenal

----------

man city B

tottenham H *

sunderland B

wigan H

 

 

Bolton -9 (ein kamp mindre spelt)

--------------------------------

west brom B

charlton H

tottenham B *

birmingham H

middlesbrough H

 

 

tottenham +4 (ein kamp meir spelt)

-------------------

arsenal B *

bolton H *

west ham B

 

 

 

Blackburn -3

----------------

birmingham B

chelsea H

charlton B

manchester city H

 

 

Kan sjå ut som om Arsenal og liverpool ha dei lettaste programma, fulgt av tottenham, og bolton som har det verste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Bortekampene har vært vår akilleshæl denne sesongen. Nå har vi 4 bortekamper igjen i PL. Slik jeg ser det har vi bare en vanskelig bortekamp igjen, nemmelig mot United. United virker å være i slag for tiden, så jeg tror vi skal slite med å få med oss et resultat derfra. De tre andre bortekampene bør absolutt være overkommelige

 

Begynner å få tilbake troen på 4. plassen. Ikke bare fordi vi har begynt å finne formen, men også fordi Tottenahm fortsetter å snuble. Men vi skal ikke glemme at Bolton ligger bare 1 poeng bak oss, med 2 kamper tilgode. Så vi er fremdeles avhengige av hjelp fra andre lag foreløbig. Det hjelper liksom ikke at vi fortsetter å vinne, hvis Bolton gjør det samme.

 

Når det gjelder 3. plassen, så har jeg ingen tro på at det skal gå. Klarer ikke å se for meg at Pool skal gi fra seg så mange poeng med et såpass "lett" kamp-program.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har mange kamper der dem kan tape poeng, så skal ikke se vekk ifra at 3plasse nogså er innen rekkevidde... men synest 3-4 plass har liten betydning.

 

Veldig bra oppsett d du har lagt til her chojin, godt jobba :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Skal prøve meg på ei tipping av poengfangsten til dei forskjellige laga no i slutt inspurten, med formen dei er i tatt i betraktning.

 

Arsenal: Einaste kampen eg ser på som fare for å tape poeng i er egentlig man.utd kampen, spesielt formen dei er i. Eg tippar uavgjort i den kampen. Dei resterandes kampane ser veldig greie ut, tottenham heime skal gå greit. Kunn 2 tapte poeng i dei resterandes kampane.

 

Bolton: Eit mykje vansklegare program, på papiret i hvertfall.Tipper dei taper mot man.utd og og tottenham, spelar uavgjort mot chelski og slår liverpool. Vinner resterende. 7 tapte poeng. Bolton er veldig vansklege å tippe, dei er veldig variable , men eg trur dette er det beste dei klare.

 

tottenham: Dei er ikkje form for tida og spelar mykje uavgjort. Tipper dei spelar uavgjort mot newcastle, spelar uavgjort mot man.utd taper for Arsenal og spelar uavgjort mot west ham. 9 tapte poeng.

 

liverpool: Dei er ikkje i form i det heile tatt, og fikk nok en knekk mot oss, der dei blei totalt utspelt. Eg trur dei vil reise seg, men om det er nok blir noko anna. Tape for newcastle, tape for bolton og uavgjort mot everton og blackburn. 10 tapte poeng. Dette trur er det dårligaste liverpool "klare", så det blir litt ønske tenkning.

 

Da vil tabellen sjå slik ut:

1.chelski

2.man.usa

3.arsenal 72 p

4.liverpool 72 p

5.bolton 71 p

6.tottenham 67 p

 

Dette blir jo ønsketenkning i forhold til å ta 3 plassen, og ikkje særlig realistisk, men HVIS det skulle gå , er det kanskje slik det vil gå.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko
:P Er rimelig sikker på at Arsenal skal klare 4 plassen, men håper selvsagt på 3. Så vinner vi klart neste sesong! 19 seiere på Ashburton og 10-12 seiere på bortebane, resten uavgjort... Er i alle fall optimist
Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt at Liverpool skal greie å tape så mange poeng at vi greier 3 plassen. På papiret har vi et mye lettere kampprogram igjen enn Bolton. Realistisk sett bør vi greie 4 plassen med det kampprogrammen vi har.

 

 

Før united kampen tror jeg vi er foran Tottenham. Og Bolton har mista fordelen med hengekamper. I den formen vi er i håper jeg på 3 strake....

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Tror ikke vi skal glemme Rovers i kampen om 4. plassen, de har et relativt lett program igjen. Jeg ser faktisk Rovers som en hardere utfordrer til 4.plassen enn det spurs er.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Tror ikke vi skal glemme Rovers i kampen om 4. plassen, de har et relativt lett program igjen. Jeg ser faktisk Rovers som en hardere utfordrer til 4.plassen enn det spurs er.

Er redd for at du har rett ang Rovers, men dette klarer Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Tror ikke vi skal glemme Rovers i kampen om 4. plassen, de har et relativt lett program igjen. Jeg ser faktisk Rovers som en hardere utfordrer til 4.plassen enn det spurs er.

Er redd for at du har rett ang Rovers, men dette klarer Gunners!

 

Dette klarer vi ja. Tror nøkkelen henger i Spurskampen på Highbury i april. Noe som i seg selv kommer til å bli en veldig spesiell affære, da det er siste derby på Highbury. HVis ikke SPurs kommer til semin i CL da :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg håpar me vinn årets Champions league turnering. Spurs havnar på fjerde og me på femte. På den måten kan me snyte dei for ein CL plass på den mest bitre måten.

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian

Tror ikke vi har sjans på tredjeplassen :huh: men tror heller ikke bolton har sjans på fjerdeplassen så tror dette står mellom Arsenal og tottenham

Har tippet litt på resultatene og kommet frem til dette:

Tottenham

Birmingham 3 poeng

West Brom 3 poeng

Newcastle 1 poeng

City 3 poeng

Everton 3 poeng

Man utd 0 poeng

Arsenal 0 poeng

Bolton 1 poeng

West ham 3 poeng

sum 17

 

Arsenal

Charlton 3 poeng

Pompey 3

Villa 3

Man utd 0

West brom 3

city 3

tottenham 3

Sunderland 3

Wigan 3

sum 24 :D

Dette er hvis ikke det blir noen store overaskelser og at Arsenal er tilbake i form igjen på bortebane. Tror kampen mot tottenham blir veldig avgjørende.

Link to comment
Share on other sites

Selv tror jeg Bolten har en god mulighet til å ta 4.plassen, men håper selvfølgelig på The Gunners! Med formen de er i nå skal vi ikke se bort ifra at det kan bli vanskelig for de andre lagene.. Snakker litt mot meg selv, men er tydligvis veldig i tvil...

 

Dere?

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole

Har go tro på Arsenal eg. fåt tlbake selvtiliten nå med cl plass å seier over liverpool. rvp snart tilbake , cole snart tilbake , campell snart tilbake. har go tro på at vi tar tottenham eg. bolten klarer aldrig å ta 4 plassen, med det harde kamp programe med liverpool, manchester u og chelski osv. arsenal tar tottenham på slut spurten og vinner cl og alt blir en fryd :D

Link to comment
Share on other sites

Har go tro på Arsenal eg. fåt tlbake selvtiliten nå med cl plass å seier over liverpool. rvp snart tilbake , cole snart tilbake , campell snart tilbake. har go tro på at vi tar tottenham eg. bolten klarer aldrig å ta 4 plassen, med det harde kamp programe med liverpool, manchester u og chelski osv. arsenal tar tottenham på slut spurten og vinner cl og alt blir en fryd ;)

 

Akkuratt som jeg skulle sagt det selv ;) Men kampen mot yids 22. April kommer til å bli en veldig viktig kamp!

Både for selvtilliten til en evt semi i CL, og kampen om 4. plassen. Men Arsenal tar definitivt 4.plassen etter min mening ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...