Jump to content

2006.03.18 Charlton Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Thomas Myhre skal ikke stå i veien denne kampen!

 

Har tro på seier, selv om det i utgangspunktet ikke er noen selvfølge. Men spiller vi slik vi har gjort i de fire siste kampene, så bør dette gå veien.

 

Tror dette er kampen hvor Walcott får sin debut som innbytter. Er også spent på hva eventuelt Campbell viser.

Link to comment
Share on other sites

Charlton er i likhet med Fulham et lag vi ALLTID spiller bra mot. Charlton har farlige spisser i dobbelt bent, men uten Danny Murphy er midtbanen for dårlig til at spissene får utnyttet potensialene sine. Myhre kan gjerne spille en god kamp, men stoppe oss klarer han aldri.

Link to comment
Share on other sites

Guest ArtVandelay

Min første post her.. =)

 

Gleder meg til lørdag, da vi tar imot Charlton på Highbury. Føler nå at vi virkelig er tilbake i vinnersporet igjen, etter seier over Liverpool og Fulham i PL og avansement i CL.

Forhåpentligvis fortsetter Cesc storspillet sitt, også får vi kanskje se Walcott entrè gressmatta på highbury i sin PL debut. *Håpe*

Link to comment
Share on other sites

Kjekt om Arsenal kunne punktere kampen tidleg som dei har for vane for når dei er i form, slik at Theo får sin debut! Dette skal vere 3 poeng med tanken på kva laget har prestert dei siste kampane.

 

Laget :

 

Lehman

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

Helb-Fabregas-Gilberto-Pires

Henry-Adebayor

 

Sub: Almunia,Campbell,Walcott,Song,Persie

Link to comment
Share on other sites

Min første post her.. =)

 

Gleder meg til lørdag, da vi tar imot Charlton på Highbury. Føler nå at vi virkelig er tilbake i vinnersporet igjen, etter seier over Liverpool og Fulham i PL og avansement i CL.

Forhåpentligvis fortsetter Cesc storspillet sitt, også får vi kanskje se Walcott entrè gressmatta på highbury i sin PL debut. *Håpe*

 

Velkommen til forumet. Håper du er en av de mer saklig typene ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsène Wenger har ikke for vane å kaste innpå unggutter selv om kampen er avgjort. Det har ytterst sjelden vært tilfellet. Da tror jeg sannsynligheten er større for et innhopp dersom Arsenal desperat jakter et mål eller to.

 

Når det er sagt håper jeg selvsagt som alle andre her at Arsenal vil cruise og at Walcott skal få ta del i det.

Link to comment
Share on other sites

har klokketro på arsenal i dag..

 

håper vi komer til og få se et lag som kjører kampen fra første sekund..

 

de bør jo ha fått opp selvtiliten nå!!

 

håper på dette laget:

 

ebuoe-senderos-toure-flamini

hleb-fabregas-gilberto-pires

henry-walcott

 

tror ikke, men håper. blir vell sikkert adebayor i stedet for walcott

 

blir vell litt tynt på benken i dag tror jeg.. har ikke hvert inne og siste nytt om skadene..

men mulig noe sånt,

 

almunia-persie-adebayor-djourou-smith

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Hadde vært fantastisk med Birmingham poeng i dag samt at Wengers gutter tar 3 poeng på Highbury :ph34r:

 

Tipper 2-0 i dag, Fabregas og Henry netter, mens Walcott kommer inn som en frisk vårpust :D

Link to comment
Share on other sites

Laget sier seg selv?!

 

Lehmann

Eboue - Toure - Senderos - Flamini

Hleb - Fabregas - Gilberto - Pires

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Djorou, Ljungberg, Walcott og Van Persie

 

Jeg håper inderlig vi vinner denne kampen. Det blir utrolig viktig å være

stabile nå.

 

Lykke til i dag, folkens!

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Laget sier seg selv?!

 

Lehmann

Eboue - Toure - Senderos - Flamini

Hleb - Fabregas - Gilberto - Pires

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Djorou, Ljungberg, Walcott og Van Persie

 

Jeg håper inderlig vi vinner denne kampen. Det blir utrolig viktig å være

stabile nå.

 

Lykke til i dag, folkens!

 

Tror nok dette laget stemmer ja.....Men freddy blir nok ikke å finne på benken i dag, tipper Song eller Bergkamp tar hans plass..

Link to comment
Share on other sites

Charlton e et godt lag som kan slå de beste , men eg trur at vi ska vinn denne ganske greit . Skal ut i Bodø å se denne på stor skjerm :) . Lykke til folkens !!

 

Laget sier seg selv?!

 

Lehmann

Eboue - Toure - Senderos - Flamini

Hleb - Fabregas - Gilberto - Pires

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Djorou, Ljungberg, Walcott og Van Persie

 

Jeg håper inderlig vi vinner denne kampen. Det blir utrolig viktig å være

stabile nå.

 

Lykke til i dag, folkens!

 

Tror nok dette laget stemmer ja.....Men freddy blir nok ikke å finne på benken i dag, tipper Song eller Bergkamp tar hans plass..

Jepp , Ljungen e skada . Litt synd egentlig , for han har stor spilt i det siste .

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utrolig gøy om Wenger hadde satset på Walcott fra start, men det er nok heller tvilsomt. ;) Vi får vel heller håpe at han sitter på benken og kanskje får et innhopp.

 

Laget blir nok stort sett det samme som sist. Synd at Freddie er skadet, men tror vi takler det helt fint. :)

Det blir en tøff kamp og Myhre blir nok ikke enkel å overliste, men håper at vi klarer å dra med oss en ny tre-poenger!

Link to comment
Share on other sites

Håper Pires på en eller annen måte har funnet formen til denne kampen. Det hadde vært deilig! Spennende også at van Persie er tilbake, men jeg har også vært meget fornøyd med Adebayor, så er ikke så farlig hvem som starter der framme.

 

Dette skal være 3 poeng uansett hvilken lagoppstilling som blir satt opp. Ihvertfall i den situasjonen Arsenal er i nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Bent ikke kan spille idag. Tror han ville vært den største trusselen.

 

 

jepp, skal vi satse på 3-0 da??

 

forsvaret vårt har vært veldig god i det siste, men burde Toure tatt Garcia i Liverpool kampen?? burde han hoppe litt tidligere enn det han gjorde?? men eg må si med innmponert over forsvaret for tiden, til og med Senderos..

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet start oppstilling:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Hleb--Gilberto--Fabregas--Pires

 

Henry--Adebayor

Henry som høyre spiss? Bruker ikke han å være venstre...

Det er aldri sikkert hvem som spiller hvor egentlig på topp. Spisser spiller der hvor det finnes rom! :)

Link to comment
Share on other sites

Veldig grei dag på jobben og full kontroll. Hleb viser virkelig hva som bor i han, og Cesc fortsetter å spille veldig godt sentralt. Henry var litt anonym i dag, men hadde fine fremspill til målene.

 

Artig å se van Persie og Song igjen. Det samme med Bergkamp. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...