Jump to content

2006.03.18 Charlton Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal_4ever

Deilig med seier, som forventet. Er fornøyd :D

Nå håper jeg at Tottene ikke vinner...og det er vel ganske jevnt akkurat nå.

Liverpool går på smell imorra...håper jeg...men har lite tro på det :D

 

Bra at vi vinner ihvertfall :)

Link to comment
Share on other sites

Vi gjorde jobben vår, men det gjorde alle andre også :D Der vant de ekle totten :) Men jeg forventa aldri at de skulle tape mot et så svakt lag som birmingham....Vinner vi resten av kampene våre er det 100% sikkert at vi tar minst 4 plass :D

Link to comment
Share on other sites

Både Dagbladet, Nettavisen og Arsenal-World har like ratinger på hele laget vårt :)

 

Personlig synes jeg ikke at Bergkamp og RvP fikk til så mye som jeg håpet på, mens Pires og Hleb var glimrende i dag. Vi blir bare bedre og bedre - til tross for mange skader :D

 

Det eneste negative med en god form at den en gang vil slutte.................

Link to comment
Share on other sites

Full kontroll. Det var jo nesten pinlig stor forskjell på lagene, som også Alsaker i Canal+ var inne på, selv om Arsenal slapp opp gassen litt den siste halvtimen. Henry gjorde mye bra, bevares, og vi kan jo ikke vente at han scorer hver gang, men det virker i perioder som om han er litt "off net", som om han går i sine egne tanker. Blir han distrahert av alle spekulasjonene, og lar han tankene rundt sin egen fremtid påvirke sine prestasjoner? Ikke vet jeg... Men Henry bidro ihvertfall i sterk grad til 1-0 målet, som må være et av årets mål i PL. Fantastisk angrep. Hleb-Henry-Adebayor-Henry-Pires-KASSE!!! Det var så hurtig, det var så presist, så typisk Arsenalsk - så vakkert og kunstnerisk som BARE de kan, at de stakkars Charlton-spillerne ikke skjønte hva som foregikk før kula lå i nettet! ;)

Link to comment
Share on other sites

En herlig kamp. Synest Hleb var banens beste idag, blir berre bedre og bedre han. Ikkje fullt så sterk kamp som dei siste, men bevares, han har en assis og er en konstant trussel. Adebayor burde gitt Henry ett mål, men var egoistisk i den situasjonen, eller var han kjempe god synest eg, bra arbeidsvilje, god å holde på ballen samt att han kjem seg konstant i scoringssituasjonar. Forvaret har ikkje all verdens å gjere, men gjer det skal gjerast.

Link to comment
Share on other sites

B-E-A-Uuutiful (til de som har sett Bruce Allmighty)

 

Det angrepet som Arsenal har vist i det siste kan knekke Juvè og trone LETT på toppen av CL snart, samt. hvis Lehmann fortsetter å storspille.

 

Dette er jo bare strålende! Hleb har vunnet, iallefall, mitt hjerte, og sikkert mange av deres også! Han er jo bare konge denne mannen. En fattigmann fra Hviterussland, fikk fotballsko så sent som i 10-års alderen kommer til London og er banens beste i Premier League! Stooor prestasjon!

 

Cesc..Francesc...Francesc Fabregas! Need I say more?! Yes I do: For en mann! Han er jo bare helt fantastisk! Det overblikket, de pasningene, de taklingene.. hva skal man si?! Han spiller som om han er fra en annen planet, spesielt når man tenker på at han bare er 18 år!

Hey.. Messi, hvor er du?! Nei her kan ikke Messi komme opp med noe .. Lille Cesc er helt klart verdens største U20-spiller!!

Morsomt å høre at Alsaker også kunne putte inn et par gode ord om ham!

 

Henry! Han er verdens største fotballspiller! Han spiller bare helt sykt! Når han får boltre seg i så store rom som han gjorde i går så kan ingenting stoppe ham, han danker ut ALLE, og setter seg stolt opp som verdens beste fotballspiller! Han har en touch på ballen som ingen kan måle seg med.. når han setter fart oppover venstresiden med en og en touch på utsiden av foten, får jeg frysninger på ryggen! Det er stoor idrett! Det var også han som satte alle angrepene sammen i går.. han hadde vel to målgivende og han hadde mange "målgivende" som forskjellige folk ikke klarte å sette i nota. Nå som Cesc vokser så kjapt og når vi har både Adè og RvP som hjelpere som spisser, så kjenner han presset nå Henry.. han blir i klubben. I'm sure!

 

Vår nye spiss viser jo stor klasse! Jeg er svært spent på å se fortsettelsen på dette... blir det Adè.. blir det RvP? Jeg holder en knapp på Emmanuel jeg! Han jobber svært bra, og det kan bli viktig med en hodesterk spiss også. Adè har svært bra teknikk, og han er sterkere i kroppen enn Robin. Men det kan kanskje bli 50/50 også, og at de spiller enten hver sin kamp, eller hver sin omgang. Hadde ikke blitt dumt. Men det var konge at Adebayor fortsetter å score.. han gjør en stor prestasjon med å komme til en ny klubb og score såpass mye allerede helt i sine første kamper. Han er iallefall en svært god spiller, og vi trenger ikke nye spisser i sommer ihvertfall!

 

Eboue har svært mange gode initiativer i løpet av en kamp. Men han blir sjelden brukt, og han blir bare brukt som en klikklakker, om man kan kalle det det, til å spille ball bak i forsvaret. Så han blir ikke så effektiv som Lauren kanskje er. Men til gjengjeld så får ikke Eboue så mange kort som Lauren, i og med at han ikke går så hardt i duellene, men allikevel så vinner han minst like mange baller defensivt som Lauren gjorde. Så det er enda en "duell" jeg er spent på.. hvem kommer til å spille høyreback når Lauren og Gilbert er tilbake?!

 

Flamini fortsetter å gjøre clean sheet på venstreback, og han lar så og si ingen komme forbi seg, selvfølgelig med litt hjelp av Pires og Phillipe da, men det skal da bare mangle når han opprinnelig er midtbanespiller. Han har også et par-tre gode løp oppover også, men i likhet med Eboue blir han sjelden brukt.

 

Hvordan blir det videre med den sentrale midtbanen til Arsenal, nå som Gilberto begynner å spille godt. Hvor skal det bli av Diaby nå, og kommer faktisk daSilva til å bli danket ut av to U20-spillere?! Det håper jeg, i og med at Gilberto er litt ustabil for tiden, og du kan aldri vite hva han skal finne på. Han har ingen særlig god pasningsfot, og det er noe en defensiv midtbanespiller bør ha. Men han spilte nå godt i går, og han skal ikke klages på, men han kan forbedre seg sterkt! Men Diaby er også en svært god fotballspiller, og han kan fort iallefall utfordre Cesc og Gilberto. Men jeg håper ikke at det blir Cesc som må vike plassen evt!

 

Resten av spillerne:

Pires: Var ikke noe tess i går. Det eneste han gjorde var å score et vanNistelhorsey-mål, altså var på rett sted til rett tid. Men han var ikke direkte dårlig heller. Greit.

Lehmann: Hadde nesten ingentig å gjøre, men han hadde vel en redning som var sånn helt grei. Men han gjorde iallefall ingen feil.. den skal han ha! Fortsetter han sånn som dette, kan det se lyst ut fremover for Arsenal.. nå tenker jeg selvfølgelig også på forsvaret.

Toure: Gjorde helt rent bord i går, m en han fikk heller ikke alt for mye og jobbe med. Han hadde også et par løp fremover mot slutten av kampen. Han har et godt driv, og han er ganske så morsom å se på.

Senderos: Han har vunnet svært mye selvtillit i denne gode perioden til Arsenal her, og han kan snart regne med en sikret plass i 1.ellveren til Arsenal. Så Arsenal trenger ikke bruke mye penger, på en "god" midtstopper i sommer, kanskje en som er grei nok, og som ikke er gammel. Trenger ikke kjøpe f.eks A.Ferdinand.

 

Arsenal Wenger er herved geniærklert, og han skal bli i Arsenal ut karrieren, definitivt! Mannen har helt klart funnet formelen for suksess i Arsenal.. Ikke det at jeg ikke har funnet ut det før nå.. men i det siste, etter kjøpet av Adebayor og Abou, har det vist så veldig godt! Arsenal er inne i en god periode, og jeg tro det kommer til å fortsette.

Juvè kommer til å få det tøft! Svært tøft!!!

 

Come on you Arsenal! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, utrolig artig sak. Var akkurat på tv2sporten nå. Intervju med Myhre og greier. Vet ikke om det ligger video ute av det på tv2.no men kan jo være verdt en kikk.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett episoden med Henry og Myhre, der Myhre spiller en 5meter til Henry og får ballen tilbake. De snakka om det i studio hørte jeg. Hadde vært morsomt å få se dette. Noen som kan skaffe ett klipp?

 

 

Ja , sinnsykt fett. En flott gest av Henry. Skikkelig godt å se :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...