Imerslundinho Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 Skal se om jeg klarer å grave fram et klipp av den hendelsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 Noen som har sett episoden med Henry og Myhre, der Myhre spiller en 5meter til Henry og får ballen tilbake. De snakka om det i studio hørte jeg. Hadde vært morsomt å få se dette. Noen som kan skaffe ett klipp? Ja , sinnsykt fett. En flott gest av Henry. Skikkelig godt å se Gest? Det var vel avtalt. Som en spøk, slik eg forstod det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted March 19, 2006 Author Report Share Posted March 19, 2006 Skal se om jeg klarer å grave fram et klipp av den hendelsen! Blir lagt ut på www.soccerpulse.com og mest sannsynlig i denne tråden: http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showtopic=84600 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Noen som har sett episoden med Henry og Myhre, der Myhre spiller en 5meter til Henry og får ballen tilbake. De snakka om det i studio hørte jeg. Hadde vært morsomt å få se dette. Noen som kan skaffe ett klipp? Ja..jeg la merke til det da jeg så kampen, merkelige greier. Jeg så bare da Henry spilte ballen tilbake til Myhre... Men jeeeeg tror jeg stikker og titter litt på det.. det er jo noen fordeler med å se kamper i opptak! Men er det noen som vet ca. hvilket spilleminutt det skjedde...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Jeg legger ut Henry/myhre situasjonen snart.. Stay tuned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Jeg legger ut Henry/myhre situasjonen snart.. Stay tuned Velkommen til forumet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Jeg legger ut Henry/myhre situasjonen snart.. Stay tuned Velkommen til forumet!! Takker Imersh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Foresten.. Noen andre som vil ha noen klipp fra kampen? Si ifra så skal jeg få tak i det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fox88 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 jeg vil ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Mine klipp kommer opp snart Arsenal v Charlton Av Gunner7 Players entering the field 1-0 Robert Pires 2-0 Adebayor Adebayor flick Robert pires in the post DB and RVP substitute Myhre/ Henry situation Eboue brilliant tackle Adebayor chance Hvis du laster ned et klipp, ver så vennlig å si takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Er det torrentfiler? Får ikke til å spille av.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Ikke torrent nei, Winrar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Ikke torrent nei, Winrar Ehh ok, litt gresk for meg, men. Hvordan kan man spille av det da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Du må laste ned programmet WinRar.. Du finner det hvis du søker på WinRar på google Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Du må laste ned programmet WinRar.. Du finner det hvis du søker på WinRar på google Søkte på winrar på Google, og det ser ut som om man må betale for programmet! Kan man ikke konvertere filen til WMV eller noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Trodde du klarte det hvertfall Imers.. Du som laster ned fra Sp.. Å der ligger nestn alt i Winrar.. Skal prøve å finne link.. Fant det med engang jeg da men http://www.rarlab.com/download.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest john s Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Satt på North Bank under denne kampen. Første tur på Highbury. 36 år og guttedrømmen oppfylt. Blir ikkje siste tur til London for å se Arsenal, men då på Emirate Stadium. Var borte og såg på bygget og det var ikkje småtteri. gleder meg. Helgen hadde vært perfekt viss Spurs hadde tapt, men man kan kanskje ikkje få alt man drømmer om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ChuckNorris Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Satt på North Bank under denne kampen. Første tur på Highbury. 36 år og guttedrømmen oppfylt. Blir ikkje siste tur til London for å se Arsenal, men då på Emirate Stadium. Var borte og såg på bygget og det var ikkje småtteri. gleder meg. Helgen hadde vært perfekt viss Spurs hadde tapt, men man kan kanskje ikkje få alt man drømmer om. Gratluerer så mye med guttedrømmen har selv bare vært der en gang og det var den beste fotballopplevelsen ever Gutta rundspilte charlton til de grader, til og med charlton fansen på pubben lo av sine egne spillere Myhre/ Henry situation Hvis du laster ned et klipp, ver så vennlig å si takk Takk!! Hva skjedde der egentlig.. henry, kunne bare ha scora da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Takk ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fox88 Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Myhre/ Henry situation Hvis du laster ned et klipp, ver så vennlig å si takk Takk!! Hva skjedde der egentlig.. henry, kunne bare ha scora da Lojal? Ære? Respekt? Synes at det var edelt riktig gjort av Henry siden han bad Myhre å sentere ballen til ham.. Om han dreit i Myhre og skjøt, da ville jeg ha brent opp min drakt med Henry navn for lenge siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted March 22, 2006 Report Share Posted March 22, 2006 Takk gunner7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magginho Posted March 22, 2006 Report Share Posted March 22, 2006 jeg vil ha Det er noe av det merkeligste jeg har sett. Takker så mye Gunner7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 22, 2006 Report Share Posted March 22, 2006 takk Gunner7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner7 Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Bare hyggeli folkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted March 23, 2006 Author Report Share Posted March 23, 2006 Bare hyggeli folkens Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.