Jump to content

2006.03.18 Charlton Athletic H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Noen som har sett episoden med Henry og Myhre, der Myhre spiller en 5meter til Henry og får ballen tilbake. De snakka om det i studio hørte jeg. Hadde vært morsomt å få se dette. Noen som kan skaffe ett klipp?

 

 

Ja , sinnsykt fett. En flott gest av Henry. Skikkelig godt å se :D

Gest? Det var vel avtalt. Som en spøk, slik eg forstod det.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett episoden med Henry og Myhre, der Myhre spiller en 5meter til Henry og får ballen tilbake. De snakka om det i studio hørte jeg. Hadde vært morsomt å få se dette. Noen som kan skaffe ett klipp?

 

Ja..jeg la merke til det da jeg så kampen, merkelige greier. Jeg så bare da Henry spilte ballen tilbake til Myhre...

 

Men jeeeeg tror jeg stikker og titter litt på det.. det er jo noen fordeler med å se kamper i opptak! :D

Men er det noen som vet ca. hvilket spilleminutt det skjedde...?

Link to comment
Share on other sites

Guest john s

Satt på North Bank under denne kampen. Første tur på Highbury. 36 år og guttedrømmen oppfylt. Blir ikkje siste tur til London for å se Arsenal, men då på Emirate Stadium. Var borte og såg på bygget og det var ikkje småtteri. gleder meg. :)

Helgen hadde vært perfekt viss Spurs hadde tapt, men man kan kanskje ikkje få alt man drømmer om. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Satt på North Bank under denne kampen. Første tur på Highbury. 36 år og guttedrømmen oppfylt. Blir ikkje siste tur til London for å se Arsenal, men då på Emirate Stadium. Var borte og såg på bygget og det var ikkje småtteri. gleder meg. ;)

Helgen hadde vært perfekt viss Spurs hadde tapt, men man kan kanskje ikkje få alt man drømmer om. ;)

 

Gratluerer så mye med guttedrømmen :D har selv bare vært der en gang og det var den beste fotballopplevelsen ever :D

 

Gutta rundspilte charlton til de grader, til og med charlton fansen på pubben lo av sine egne spillere B)

 

 

 

Myhre/ Henry situation

 

 

Hvis du laster ned et klipp, ver så vennlig å si takk ;)

 

Takk!!

 

Hva skjedde der egentlig.. henry, kunne bare ha scora da ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest fox88

 

 

 

Myhre/ Henry situation

 

 

Hvis du laster ned et klipp, ver så vennlig å si takk :)

 

Takk!!

 

Hva skjedde der egentlig.. henry, kunne bare ha scora da :)

 

Lojal? Ære? Respekt?

 

Synes at det var edelt riktig gjort av Henry siden han bad Myhre å sentere ballen til ham.. Om han dreit i Myhre og skjøt, da ville jeg ha brent opp min drakt med Henry navn for lenge siden

Link to comment
Share on other sites

Bare hyggeli folkens :)

Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...