Jump to content

2006.03.18 Charlton Athletic H


Andain

Recommended Posts

Bare hyggeli folkens :P

Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene.

 

Litt ironisk at jeg sier det, men: Jeg er helt enig :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Bare hyggeli folkens :P

Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene.

Helt enig med deg, Stig!

 

Det går faktisk ann å sende PM for å takke også! Like enkelt som å skrive et innlegg!

Link to comment
Share on other sites

Bare hyggeli folkens :blink:

Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene.

Helt enig med deg, Stig!

 

Det går faktisk ann å sende PM for å takke også! Like enkelt som å skrive et innlegg!

 

PM kan brukes til mangt og meget det. Som f.eks å til stadighet påpeke at folk poster feil blant annet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...