Magnus87 Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Bare hyggeli folkens Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene. Litt ironisk at jeg sier det, men: Jeg er helt enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Bare hyggeli folkens Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene. Helt enig med deg, Stig! Det går faktisk ann å sende PM for å takke også! Like enkelt som å skrive et innlegg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Bare hyggeli folkens Setter også pris på at du la ut disse klippene fra Arsenal - Charlton kampen, MEN jeg ser ikke helt poenget med å oppfordre de som laster ned klippene til å "spamme" forumet med innlegg som kort og greit kun skal takke deg for at du la dem ut ? Det har tidligere vært diskutert innholdet på kamptrådene og det ble vel kort og greit konkludert med usakelig og korte innlegg ikke hørte til i kamptrådene. Helt enig med deg, Stig! Det går faktisk ann å sende PM for å takke også! Like enkelt som å skrive et innlegg! PM kan brukes til mangt og meget det. Som f.eks å til stadighet påpeke at folk poster feil blant annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.