Jump to content

Hvem er værst? Tottenham eller ManU


Guest ChuckNorris

Recommended Posts

Guest ChuckNorris

Har vært inne hos tottenhams venner og lest litt. Det lissom ingen tvil om hvem de hater mest. Alle sammen der inne skriver arsenal som arse***!

 

Men for oss Gunners, hvem er værst av Tott og manu?

 

Personlig synes jeg ManU er dritten i elva, alle kamper mot dem er jo rent hat. Har ikke samme følsen av tottenham kampene, mere prestige der.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Jeg har lenge ment united men denne sesongen så har jeg innsett at det eneste laget som er viktig å komme over på tabellen er scum. Resten får bli en bonus. Tottenham er vår erkerival, slik har det vært siden 1913 og slik kommer det sikkert til å være i år 2113 også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lenge ment united men denne sesongen så har jeg innsett at det eneste laget som er viktig å komme over på tabellen er scum. Resten får bli en bonus. Tottenham er vår erkerival, slik har det vært siden 1913 og slik kommer det sikkert til å være i år 2113 også.

 

Helt korrekt, Gjermund. Jeg tror det er viktig at vi har sesonger som denne, for da får folket øynene for hva som er VIRKELIG viktig, nemlig å komme foran dritten oppi gata!

Link to comment
Share on other sites

For meg vil Tottenham alltid være det største "hat"-objektet.

 

Ingen tvil om at rivaliseringen med United har vært mer synlig de siste årene, men det tror jeg har mer med at spillerne misliker hverandre. Ingen tvil om at de fleste goonere misliker United. Det gjør jeg også, men mislikingen av Spudz sitter dypere for min del

Link to comment
Share on other sites

ManchesterUnited uten tvil, de er store rivaler, Tottenham er jo naboen, men de er langt fra like god som Arsenal sportslig.

 

Tottenham er den verste naboen man kan ha. Derfor er "hatet" så utrolig mye større enn i forholdet til United. Denne verdenens United`er, Chelsea`er og Liverpool`er kommer og går, Tottenham og rivaleriet til lillebror er og blir størst. Ta en tur til Nord-London så får du bekreftet dette.

Link to comment
Share on other sites

Guest Atleskauen234

Mellom scum og djevlene så må det seff. være scum, men ingen tvil at Lokomotiv Chelski må være dessidert værst i verden!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Etter min mening finnes det ikke noe mer ydmykende enn å tape mot United. Har egentlig ikke så stort hat mot Tottenham. Hadde jeg bodd i London ville nok ståa vært en helt annen, men ettersom jeg aldri har vært i London eller har opplevd å bli knust av Tottenham slik at hatet kunne ha oppstått ;) velger jeg ManU.

Link to comment
Share on other sites

Når eg startet å heie med Arsenal rundt 1990 så var det Tottenham som var hat lag nr.1. Men siden slutten av 90-tallet har det vert man u som har vert den største trusselen til pokaler, i tilegg til at dette laget har så enormt mange lavpanna fans øver alt... Så eg gleder meg mye mer når Man U taper enn Man U.

 

Man U er tidenes drittlag... Ingen under ingen ved siden ;)

Link to comment
Share on other sites

Av de to misliker jeg Tottenham verst, men helt på bunnen ligger Liverpool by a mile.

heilt enig looserpool har alltid vært mitt hat lag nr 1. heilt siden tiden da alle på banen skulle vera kenny dagleish og keegan. da e vel ingen lag i pl eg e nåke vidare glad i.

 

Slapp heldivis d problemet eg, for eg skulle være Mini Jakobson... sjønner jo nå hvorfor ingen andre ville være han :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...