Jump to content

Hvem er værst? Tottenham eller ManU


Guest ChuckNorris

Recommended Posts

Guest Gooner2death

Jeg har lenge ment united men denne sesongen så har jeg innsett at det eneste laget som er viktig å komme over på tabellen er scum. Resten får bli en bonus. Tottenham er vår erkerival, slik har det vært siden 1913 og slik kommer det sikkert til å være i år 2113 også.

 

Helt korrekt, Gjermund. Jeg tror det er viktig at vi har sesonger som denne, for da får folket øynene for hva som er VIRKELIG viktig, nemlig å komme foran dritten oppi gata!

 

Hvis dere ikke har større ambisjoner enn å komme foran spurs på tabellen, så kan man lure på hva slags type mennesker dere er. No offence, men man bør ærlig talt ha høyere målsetning enn som så..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

 

Hvis dere ikke har større ambisjoner enn å komme foran spurs på tabellen, så kan man lure på hva slags type mennesker dere er. No offence, men man bør ærlig talt ha høyere målsetning enn som så..

 

Du kjenner ikke historien godt nok, ikke sant? Om så spudz hadde vært i Conference så hadde de vært rival nummer en.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis dere ikke har større ambisjoner enn å komme foran spurs på tabellen, så kan man lure på hva slags type mennesker dere er. No offence, men man bør ærlig talt ha høyere målsetning enn som så..

 

Du kjenner ikke historien godt nok, ikke sant? Om så spudz hadde vært i Conference så hadde de vært rival nummer en.

 

Kjøper den Brekke ;) Det er biringt å ligge bak Spurs på tabellen, men en

ting til United er og blir et møkkalag. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

 

Hvis dere ikke har større ambisjoner enn å komme foran spurs på tabellen, så kan man lure på hva slags type mennesker dere er. No offence, men man bør ærlig talt ha høyere målsetning enn som så..

 

Du kjenner ikke historien godt nok, ikke sant? Om så spudz hadde vært i Conference så hadde de vært rival nummer en.

 

Så man må kjenne historien for å skaffe seg et hatlag? Snodig resonnement...

Personlig hater jeg ManU mer enn Spurs, og det har sin naturlige årsaker av at ManU har vært den klubben vi har kjempet mest med på 90-tallet og fram til i dag, i de årene jeg har fulgt med. Spurs er selvsagt ikke en klubb jeg liker, men jeg unner dem mer suksess enn både ManU og Chelsea pr i dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Du kjenner ikke historien godt nok, ikke sant? Om så spudz hadde vært i Conference så hadde de vært rival nummer en.

 

Hvordan forsvarer du dette da?

 

jeg innsett at det eneste laget som er viktig å komme over på tabellen er scum. Resten får bli en bonus.

 

-Det er helt klart at ambisjonen til denne karen er at vi havner over spurs på tabellen. I tillegg mener han at hvis vi klarer noe bedre, så kan vi se på det som en bonus. Er du med fremdeles, for her kommer mer.

 

Du svarer: Helt korrekt, Gjermund. noe som vil si at du bekrefter det debattanten over skrev. Du skriver videre for hva som er VIRKELIG viktig, nemlig å komme foran dritten oppi gata!, hvor du underbygger hva som er viktigst for deg i en sesong. Nemlig å havne foran tottenham(med liten t) på tabellen.

 

Mulig at Tottenham er din erkefiende nummer én, men hvis du faktisk har høyere ambisjoner, så er det faktisk veldig misvisende å skrive det på den måten du gjorde. Henger du fremdeles med?;) Godt!

Link to comment
Share on other sites

Du kjenner ikke historien godt nok, ikke sant? Om så spudz hadde vært i Conference så hadde de vært rival nummer en.

 

Hvordan forsvarer du dette da?

 

jeg innsett at det eneste laget som er viktig å komme over på tabellen er scum. Resten får bli en bonus.

 

-Det er helt klart at ambisjonen til denne karen er at vi havner over spurs på tabellen. I tillegg mener han at hvis vi klarer noe bedre, så kan vi se på det som en bonus. Er du med fremdeles, for her kommer mer.

 

Du svarer: Helt korrekt, Gjermund. noe som vil si at du bekrefter det debattanten over skrev. Du skriver videre for hva som er VIRKELIG viktig, nemlig å komme foran dritten oppi gata!, hvor du underbygger hva som er viktigst for deg i en sesong. Nemlig å havne foran tottenham(med liten t) på tabellen.

 

Mulig at Tottenham er din erkefiende nummer én, men hvis du faktisk har høyere ambisjoner, så er det faktisk veldig misvisende å skrive det på den måten du gjorde. Henger du fremdeles med?;) Godt!

 

Det har ingenting med manglende ambisjoner å gjøre. Det har med å kjenne klubbens, rettere sagt klubbenenes historie. Som jeg har skrevet før, denne verdens United`er, Liverpool`er, Chelsea`er eller Leeds`er for den saks skyld, kommer og går. Naboforholdet til Tottenham består. Og det vil det gjøre til vår døende dag. Men for all del; "hat" United hvor mye dere enn vil. Tottenham er og forblir vår store rival.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Det har ingenting med manglende ambisjoner å gjøre. Det har med å kjenne klubbens, rettere sagt klubbenenes historie. Som jeg har skrevet før, denne verdens United`er, Liverpool`er, Chelsea`er eller Leeds`er for den saks skyld, kommer og går. Naboforholdet til Tottenham består. Og det vil det gjøre til vår døende dag. Men for all del; "hat" United hvor mye dere enn vil. Tottenham er og forblir vår store rival.

 

Vi får nå se på kommende generasjon, og hvem som kommer til å bli forhatt da. Jeg tør vedde en pakke riskaker på at det kommer til å være Chelsea.

 

Men joda, som jeg forklarte deg med teskje i stad, så har det faktisk litt med manglende ambisjoner når målet ditt er å komme foran spurs på tabellen. Vi er bedre enn Tottenham, og jeg ser på det som en selvfølge at vi skal klare å komme foran dem på tabellen. Utover dette har jeg også ambisjoner om å havne på topp 3 på tabellen, en fjerdeplass godtas under tvil. Siden jeg vet at Tottenham kommer til å havne bak oss uansett, så er det to kamper med Tottenham involvert i, som jeg bryr meg spesielt om. Det er hjemme og bortemøtet mot dem.

Link to comment
Share on other sites

 

Vi får nå se på kommende generasjon, og hvem som kommer til å bli forhatt da. Jeg tør vedde en pakke riskaker på at det kommer til å være Chelsea.

 

Men joda, som jeg forklarte deg med teskje i stad, så har det faktisk litt med manglende ambisjoner når målet ditt er å komme foran spurs på tabellen. Vi er bedre enn Tottenham, og jeg ser på det som en selvfølge at vi skal klare å komme foran dem på tabellen. Utover dette har jeg også ambisjoner om å havne på topp 3 på tabellen, en fjerdeplass godtas under tvil. Siden jeg vet at Tottenham kommer til å havne bak oss uansett, så er det to kamper med Tottenham involvert i, som jeg bryr meg spesielt om. Det er hjemme og bortemøtet mot dem.

 

Under forutsetning av at de kommende generasjoner tar en tur til Nord-London i ny og ne, så skal jeg garantere deg at hat" forhold nummer en, Spudz, kommer til å bestå. Det er bare til å ta en prat på pubene rundt i N5 eller deromkring det, så får man fort vite hvor landet ligger. Og tro meg; den holdningen kommer til å vedvare blant lokale Goonere i uoverskuelig fremtid.

 

Sportslige rivaler, de kommer og går. Leeds var like "hatet" tidlig på -70 tallet, som Liverpool var det gjennom -80 årene, og som United var det på -90 tallet og inn i det nye tusenåret. Spurs derimot; de er der ALLTID! Og det har ikke en dritt med noe sportslig rivaleri. Jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige; det er KUN Celtic - Rangers i Glasgow som overgår Nord-London derbyet i "hat" og passion på koksholmen. Og dette forholdet strekker seg LANGT UTOVER de to seriekampene som spilles pr. sesong. For de fleste Arsenal og Spurs supportere er det svært lite annet er relevant. "hatmessig".

 

Chelsea? Chelsea i denne sammenhengen er som en liten fotvorte å regne. Chelsea is just a small team in London.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death
Jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige; det er KUN Celtic - Rangers i Glasgow som overgår Nord-London derbyet i "hat" og passion på koksholmen. Og dette forholdet strekker seg LANGT UTOVER de to seriekampene som spilles pr. sesong.

 

 

Milan - Inter

Real Madrid - Barcelona

Olympiakos - Panathinaikos

Galatasaray - Besiktas

Sao Paolo - x

Pluss et par intense hatkamper på balkan.

 

Disse regner jeg som større enn Arsenal - Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

 

Vi får nå se på kommende generasjon, og hvem som kommer til å bli forhatt da. Jeg tør vedde en pakke riskaker på at det kommer til å være Chelsea.

 

Men joda, som jeg forklarte deg med teskje i stad, så har det faktisk litt med manglende ambisjoner når målet ditt er å komme foran spurs på tabellen. Vi er bedre enn Tottenham, og jeg ser på det som en selvfølge at vi skal klare å komme foran dem på tabellen. Utover dette har jeg også ambisjoner om å havne på topp 3 på tabellen, en fjerdeplass godtas under tvil. Siden jeg vet at Tottenham kommer til å havne bak oss uansett, så er det to kamper med Tottenham involvert i, som jeg bryr meg spesielt om. Det er hjemme og bortemøtet mot dem.

 

Under forutsetning av at de kommende generasjoner tar en tur til Nord-London i ny og ne, så skal jeg garantere deg at hat" forhold nummer en, Spudz, kommer til å bestå. Det er bare til å ta en prat på pubene rundt i N5 eller deromkring det, så får man fort vite hvor landet ligger. Og tro meg; den holdningen kommer til å vedvare blant lokale Goonere i uoverskuelig fremtid.

 

Sportslige rivaler, de kommer og går. Leeds var like "hatet" tidlig på -70 tallet, som Liverpool var det gjennom -80 årene, og som United var det på -90 tallet og inn i det nye tusenåret. Spurs derimot; de er der ALLTID! Og det har ikke en dritt med noe sportslig rivaleri. Jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige; det er KUN Celtic - Rangers i Glasgow som overgår Nord-London derbyet i "hat" og passion på koksholmen. Og dette forholdet strekker seg LANGT UTOVER de to seriekampene som spilles pr. sesong. For de fleste Arsenal og Spurs supportere er det svært lite annet er relevant. "hatmessig".

 

Chelsea? Chelsea i denne sammenhengen er som en liten fotvorte å regne. Chelsea is just a small team in London.

 

Støtter meg 100% bak Chaz i dette.

 

"Hatet" mellom rivalene Arsenal og Spurs vil ALLTID bestå, og HAR ALLTID vært der. Dette har ikke noe med ambisjoner eller lignenede å gjøre, men det er selve kjernen på forholdet mellom disse to klubbene hvor INGEN vil være dårligere enn den andre.

 

Selvfølgelig er det andre klubber som er og har vært en større trussel i forhold til Arsenal sine muligheter for å vinne pokaler, men disse klubben blir det en annen relasjon til enn det Arsenal har til Spurs.

Vi kan mislike Utd, Liverpool, Leeds, Chelski eller andre klubber som er i toppen i ny og ne, men Spurs vil vi alltid glede oss over om de gjør det dårlig.

 

Hvor mange bryr seg om Leeds de siste sesongene?

Hvor mange brydde seg om Liverpool under 90årene og begynnelsen av 2000...?

 

Det finnes enkelte derbyer/oppgjør som har sterke følelser i sving, og det er ikke alltid sportslige ting som utdyper klubbene, men også politikk og religion kan være med å forme "hatet" mellom enkelte rivaler.

Uansett, Arsenal mot Spurs er en av få virkelige store på fotballøya.

Link to comment
Share on other sites

Til din info; nå skrev jeg vitterlig på KOKSHOLMEN.

 

Forøvrig er jeg uenig at de du nevner nødvendigvis er "større" "hat" oppgjør enn Arsenal - Spurs. Inter vs AC Milan er for eksempel bare en lite skygge av Roma vs Lazio. Barca - Real er defintivt et stort oppgjør. I Istanbul kan du like godt dra inn Fenerbache. Når du skriver Sao Paolo vs X så minner det meg om et behov for på død og liv å nevne Sør-Amerikansk fotball, hva da med lokaloppgjørene i Rio? Selv om det pt. er relativt sett lite tilskuere på disse, så er de da like intense som det som skjer i Sao Paolo? Hadde du skrevet Boca Juniors - River Plate så kunne jeg sagt meg enig. Da snakker vi hat og passion.

 

Nope, Arsenal - Spurs er der opp blant de aller, aller største. Og langt større enn flere av de du nevner.

Link to comment
Share on other sites

Bare av ren interesse, som en liten bikommentar til denne "hvilket hatoppgjør er verst"-diskusjonen:

Hvordan måler man hat? ;)

Link to comment
Share on other sites

;) Tenkte meg det! Da bør Arsenal-Scum komme ganske høyt B)
Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

 

Vi får nå se på kommende generasjon, og hvem som kommer til å bli forhatt da. Jeg tør vedde en pakke riskaker på at det kommer til å være Chelsea.

 

Men joda, som jeg forklarte deg med teskje i stad, så har det faktisk litt med manglende ambisjoner når målet ditt er å komme foran spurs på tabellen. Vi er bedre enn Tottenham, og jeg ser på det som en selvfølge at vi skal klare å komme foran dem på tabellen. Utover dette har jeg også ambisjoner om å havne på topp 3 på tabellen, en fjerdeplass godtas under tvil. Siden jeg vet at Tottenham kommer til å havne bak oss uansett, så er det to kamper med Tottenham involvert i, som jeg bryr meg spesielt om. Det er hjemme og bortemøtet mot dem.

 

Under forutsetning av at de kommende generasjoner tar en tur til Nord-London i ny og ne, så skal jeg garantere deg at hat" forhold nummer en, Spudz, kommer til å bestå. Det er bare til å ta en prat på pubene rundt i N5 eller deromkring det, så får man fort vite hvor landet ligger. Og tro meg; den holdningen kommer til å vedvare blant lokale Goonere i uoverskuelig fremtid.

 

Sportslige rivaler, de kommer og går. Leeds var like "hatet" tidlig på -70 tallet, som Liverpool var det gjennom -80 årene, og som United var det på -90 tallet og inn i det nye tusenåret. Spurs derimot; de er der ALLTID! Og det har ikke en dritt med noe sportslig rivaleri. Jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige; det er KUN Celtic - Rangers i Glasgow som overgår Nord-London derbyet i "hat" og passion på koksholmen. Og dette forholdet strekker seg LANGT UTOVER de to seriekampene som spilles pr. sesong. For de fleste Arsenal og Spurs supportere er det svært lite annet er relevant. "hatmessig".

 

Chelsea? Chelsea i denne sammenhengen er som en liten fotvorte å regne. Chelsea is just a small team in London.

 

Jeg har vært i London å sett Arsenal, av guiden fikk vi streng beskjed om IKKE gå med noe som helst arsenal plag når vi ferdes i tottenham distriktet, det kunne rett og slett være farlig.

 

Men når jeg ar sitti å sett på Manu vs Arsenal eller Scum vs Arsenal, har jeg lagt "merke" til at spillerene på Manu Og Arsenal ikke er spesielt glad i hverandre. Jeg kan på en måte ta å føle på hatet mellom spillerene.

 

Selvfølgelig er jeg ikke "glad" i tottenham, jeg ønsker dem alt vondt, men ettersom jeg ser Manu spillerne hater oss(kan ikke se det hos Scum spillerne) unner jeg Manu ENDA mere vondt, gjerne det at klubben blir ødelagt helt!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Til din info; nå skrev jeg vitterlig på KOKSHOLMEN.

 

Forøvrig er jeg uenig at de du nevner nødvendigvis er "større" "hat" oppgjør enn Arsenal - Spurs. Inter vs AC Milan er for eksempel bare en lite skygge av Roma vs Lazio. Barca - Real er defintivt et stort oppgjør. I Istanbul kan du like godt dra inn Fenerbache. Når du skriver Sao Paolo vs X så minner det meg om et behov for på død og liv å nevne Sør-Amerikansk fotball, hva da med lokaloppgjørene i Rio? Selv om det pt. er relativt sett lite tilskuere på disse, så er de da like intense som det som skjer i Sao Paolo? Hadde du skrevet Boca Juniors - River Plate så kunne jeg sagt meg enig. Da snakker vi hat og passion.

 

Nope, Arsenal - Spurs er der opp blant de aller, aller største. Og langt større enn flere av de du nevner.

 

Beklager, enten så jeg ikke, eller så ignorerte jeg at du skrev koksholmen.

 

Jeg nevnte et par jeg husket i går kveld, og da kom jeg ikke på hvilke lokalderbyer som var store i Sør Amerika, men det er vel gjerne i Rio og Boca vs River Plate det er store derbyer, ja.

 

Milan - Inter en liten skygge av Roma - Lazio? Det må jeg si meg uenig i. Du husker kanskje kvartfinalen i CL i fjor? Kampen måtte utsettes pga kasting av bengallys på banen. Roma - Lazio hadde jeg riktignok glemt, og det er nok større enn Milano-derbyet, men begge er større enn vårt London-derby.

 

Støtter meg 100% bak Chaz i dette.

 

Dette kom som en stor bombe for meg at folk støtter opp om presidenten...

Link to comment
Share on other sites

Veit vertfall kva som kan strø salt i dei åpne scum sårene, og det er viss Arsenal vinner CL og får plassen til scum. Men håper for "ALL DEL" at sesonginnspurten blir bra og me kjem øve scum. Trur ikkje eg kjem til å ha da så godt dei neste årene viss me havne bak scum!

Link to comment
Share on other sites

To kampar i året er mykje viktigare enn alle dei andre. Arse-Spurs og Spurs-Arse. Liverpool, Manu og resten av søpla kan drive med kva poggern dei vil for meg. Deretter er prioriteringa slik: 1. slå Arse 2. slå Arse 3. Kome over arse på tabellen. Så mykje betyr desse oppgjera. Hate Manu mest? Sludder og vås!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...