Jump to content

Hvem er værst? Tottenham eller ManU


Guest ChuckNorris

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Jeg har lenge ment united men denne sesongen så har jeg innsett at det eneste laget som er viktig å komme over på tabellen er scum. Resten får bli en bonus. Tottenham er vår erkerival, slik har det vært siden 1913 og slik kommer det sikkert til å være i år 2113 også.

 

 

Helt enig, viktigste nå er at Tottenham kommer bak oss. Har endel spurs venner og de fyrer seg opp som aldri før. VIKTIG å slå de...

 

Sier heller ikke nei hvis Tottenham får 4 plassen og vi vinner CL. Å snyte de for CL plassen vil uansett være digg.

 

Så lenge keown, Vieira og keane ikke spiller blir det vel en stund til vi får se amperhet av de dimensjonene de viste.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

du petter, Henry i Barca-drakt, drømmetenkning er dere flinke til,

 

det betyr vel også at du synes Henry er en enormt god fotballspiller, kanskje verdens beste

 

og han spiller i Arsenal :D :D :D ;) B)

 

dere tottene kan og drømme, men så mange år uten pokaler så blir det vel sånn

Link to comment
Share on other sites

Her egentlig ikke så mye imot noen av lagene . artig er det jo at vi har en solid statistikk over Tottenham , og at de ikke har vunnet siden 1961 . Hadde jeg vært de så skulle jeg gått stille gjennom dørene !

 

Manu er en tøff motstander men så lenge ferguson holder kjeften og kanskje Wenger også så er det nada problema .

 

Derimot et lag jeg virkelig hater , Che$lskijjj . Noe mere ufortjent skal man lete lenge etter :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det bare er å se litt over til "andre siden", altså til Tottenham-supporterne, for å se hvor dypt hatet mellom Arsenal og Yidsa stikker. Vi har ikke orka å bruke så mye energi på å hate dem de siste årene fordi de ikke har vært en reel utfordrer, men mer noe man kunne le av og kose seg med. Er naturlig at man ser opp på tabellen, ikke ned, og da har iallefall jeg for eksempel i fjor brukt mer energi på å hate kjøpe/flaks-laget Chel$kij enn Tottene. Men det ligger glødende latent under overflaten. Jeg er ikke gammel nok til å ha opplevd historien rundt det (er vel de færreste her inne) men man tar jo etter de man lærer av. Sånn sett er det akkurat som andre hatforhold rundt om i verden (ikke bare snakk om fotball, men også rasemessig, religiøse og etniske motsetninger) som folk får inn med morsmelka. Så når man er en del av en supporterklubb med medlemmer som Brekke som gir oss historien i store doser, da er det bare ett lag som er hovedfiende. Ikke i enkeltsesonger, men sånn i et mye lengre tidsperspektiv.

 

 

 

 

 

edit: putta inn noen punktum....:)

Link to comment
Share on other sites

 

det betyr vel også at du synes Henry er en enormt god fotballspiller, kanskje verdens beste

 

og han spiller i Arsenal :) :D ;) :) B)

 

 

 

Ethvert oppegående menneske er enig i dette. Henry er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, dog noe ustabil.

 

 

Det forandrer allikevel ikke det faktum at jeg synes han er en arrogant drittsekk i mange situasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Henry er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, dog noe ustabil.

 

Nesten hysterisk morsomt at dette kommer fra en yid, for hvis Henry er ustabil, hva skal man da si om SAMTLIGE spillere Tottenham NOEN GANG har hatt? De er og var kanskje stabile - men i så fall stabilt DÅRLIGE - sammenliknet med Henry! :angry: :rolleyes:

 

For øvrig, vedrørende trådens tema; sier som Sir John; Pool, ManU, Chelsea og andre kommer og går, Spurs består - som erkerival! De siste ti årene har jo ManU fremstått som den suverent hardeste SPORTSLIGE rivalen, men midt oppi all elendigheten har denne sesongen vist oss hvem som egentlig er våre bitreste rival, når det VIRKELIG kommer til stykket. Og det var det kanskje litt godt å få fastslått igjen, om noen skulle ha glemt det! :blink: Det er jo så lenge siden Spurs har utgjort noen sportslig trussel, ja på denne tida pleier vi jo å feire St.Tottringsday, men i år må vi kanskje vente helt til den 25. april...

 

Hater for øvrig ingen, men misliker alle våre hardeste rivaler, men laget det virkelig er en ydmykelse å tape for er og blir spurs...

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev bl.a dette i mitt innlegg i denne tråden:

"Støtter meg 100% bak Chaz i dette"

 

 

Gooner2death svarer:

"Dette kom som en stor bombe for meg at folk støtter opp om presidenten..."

 

Mitt spørsmål:

Hva mener du?

Om du tror at jeg KUN danser etter andre forumister sine meninger, så tror jeg faktisk du skal lese igjennom mine innlegg på dette forumet.

Du har INGEN som helst grunnlag for å sette meg i et slikt søkelys, og slike påstander øker IKKE kvaliteten på dette forumet.

 

Noe du vil fortelle?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Jeg skrev bl.a dette i mitt innlegg i denne tråden:

"Støtter meg 100% bak Chaz i dette"

 

Gooner2death svarer:

"Dette kom som en stor bombe for meg at folk støtter opp om presidenten..."

 

Mitt spørsmål:

Hva mener du?

Om du tror at jeg KUN danser etter andre forumister sine meninger, så tror jeg faktisk du skal lese igjennom mine innlegg på dette forumet.

Du har INGEN som helst grunnlag for å sette meg i et slikt søkelys, og slike påstander øker IKKE kvaliteten på dette forumet.

 

Noe du vil fortelle?

 

Jeg snakker på et generelt grunnlag. Jeg har riktignok ikke vært her lenge, men den tiden jeg har vært her, har jeg observert at i omtrent samtlige debatter kommer det en eller annen sau og skal si seg enig med Chaz, uansett. Det er én ting, men jeg har også observert flere tilfeller der noen har sagt i mot Chaz, for så å bli angrepet av flere av hans tilhengere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev bl.a dette i mitt innlegg i denne tråden:

"Støtter meg 100% bak Chaz i dette"

 

Gooner2death svarer:

"Dette kom som en stor bombe for meg at folk støtter opp om presidenten..."

 

Mitt spørsmål:

Hva mener du?

Om du tror at jeg KUN danser etter andre forumister sine meninger, så tror jeg faktisk du skal lese igjennom mine innlegg på dette forumet.

Du har INGEN som helst grunnlag for å sette meg i et slikt søkelys, og slike påstander øker IKKE kvaliteten på dette forumet.

 

Noe du vil fortelle?

 

Jeg snakker på et generelt grunnlag. Jeg har riktignok ikke vært her lenge, men den tiden jeg har vært her, har jeg observert at i omtrent samtlige debatter kommer det en eller annen sau og skal si seg enig med Chaz, uansett. Det er én ting, men jeg har også observert flere tilfeller der noen har sagt i mot Chaz, for så å bli angrepet av flere av hans tilhengere.

 

 

At Chaz er i diskusjoner er jo ikke noe nytt. Når folk da kommer og sier seg enig kommer det alltid en eller annen idiot og påstår at hans trofaste "tjenere" eller noe i den duren støtter "presidenten". Er det noe som har irritert meg sjukt over tid her på forumet er det akkurat det. Hvis folk ikke har noe bedre å komme med bør de holde grenseløst godt kjeft!!!! Og det er stort sett de samme personene som angriper hver gang.

 

Som sagt, HOLD KJEFT og slutt å prøve å sette folk i dårlig lys!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nesten hysterisk morsomt at dette kommer fra en yid, for hvis Henry er ustabil, hva skal man da si om SAMTLIGE spillere Tottenham NOEN GANG har hatt? De er og var kanskje stabile - men i så fall stabilt DÅRLIGE - sammenliknet med Henry! :wub: :-"

 

 

Påstår du at Henry ikke er ustabil?

Henry statistikk denne sesongen:

23 seriekamper, 19 mål.

29 kamper totalt: 24 mål. Vanskelig å kalle det ustabilt spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Nesten hysterisk morsomt at dette kommer fra en yid, for hvis Henry er ustabil, hva skal man da si om SAMTLIGE spillere Tottenham NOEN GANG har hatt? De er og var kanskje stabile - men i så fall stabilt DÅRLIGE - sammenliknet med Henry! :wub: :-"

 

 

Påstår du at Henry ikke er ustabil?

Henry statistikk denne sesongen:

23 seriekamper, 19 mål.

29 kamper totalt: 24 mål. Vanskelig å kalle det ustabilt spør du meg.

 

 

Antall mål har ikke noe med stabilitet å gjøre.

 

Patrick Vieira var en stabil spiller. Det er ikke Henry. Henry er deirmot en mye mer spektakulær spiller, og på sitt beste er han bedre enn det Vieira noensinne har vært.

Link to comment
Share on other sites

Nesten hysterisk morsomt at dette kommer fra en yid, for hvis Henry er ustabil, hva skal man da si om SAMTLIGE spillere Tottenham NOEN GANG har hatt? De er og var kanskje stabile - men i så fall stabilt DÅRLIGE - sammenliknet med Henry! :wub: :-"

 

 

Påstår du at Henry ikke er ustabil?

Henry statistikk denne sesongen:

23 seriekamper, 19 mål.

29 kamper totalt: 24 mål. Vanskelig å kalle det ustabilt spør du meg.

 

 

Antall mål har ikke noe med stabilitet å gjøre.

 

Patrick Vieira var en stabil spiller. Det er ikke Henry. Henry er deirmot en mye mer spektakulær spiller, og på sitt beste er han bedre enn det Vieira noensinne har vært.

 

Petter'n fremstår nok en gang som en stor analytiker.

Morten Vinje var en mye mer spektakulær spiller, og på sitt beste var han bedre enn det Toro noensinne var.

 

 

Tottenham, by a mile x 100!

 

Regnestykket ditt mangler noen nuller, Herr Brekke.

Link to comment
Share on other sites

Petter'n fremstår nok en gang som en stor analytiker.

Morten Vinje var en mye mer spektakulær spiller, og på sitt beste var han bedre enn det Toro noensinne var.

 

 

Lenge siden du har bidratt med noe fornuftig i en slik diskusjon Toggen, men interessant at du trekker inn Skeid historie.

 

For oss som er oppvokst i en nogenlunde riktig del av Oslo, så er dette viktig. Det skal dog sies at Toro har en personlighet som ikke helt står i stil med hans ferdigheter på fotballbanen.

Link to comment
Share on other sites

Nesten hysterisk morsomt at dette kommer fra en yid, for hvis Henry er ustabil, hva skal man da si om SAMTLIGE spillere Tottenham NOEN GANG har hatt? De er og var kanskje stabile - men i så fall stabilt DÅRLIGE - sammenliknet med Henry! :wub: :-"

 

 

Påstår du at Henry ikke er ustabil?

Henry statistikk denne sesongen:

23 seriekamper, 19 mål.

29 kamper totalt: 24 mål. Vanskelig å kalle det ustabilt spør du meg.

 

 

Antall mål har ikke noe med stabilitet å gjøre.

 

Patrick Vieira var en stabil spiller. Det er ikke Henry. Henry er deirmot en mye mer spektakulær spiller, og på sitt beste er han bedre enn det Vieira noensinne har vært.

 

Nå er det seg slik at spisser både blir målt på scoringer og assist, når man oppsumerer OM han har hatt en bra sesong eller ikke. Dette gir et visst pekepinn om spilleren har vært stabil god eller ikke, og selvfølgelig finnes det andre faktorer som må legges til grunn.

 

Dette er statistikken for LIGAMÅL, men tør ikke garantere 100% at alt stemmer.

2005/2006 Arsenal 19 mål (foreløbig)

2004/2005 Arsenal 25 mål

2003/2004 Arsenal 30 mål

2002/2003 Arsenal 24 mål

2001/2002 Arsenal 24 mål

2000/2001 Arsenal 17 mål

1999/2000 Arsenal 17 mål

 

Når vi i tillegg veit at han ligger helt i toppsjiktet i PL på antall assist så er det for meg en gåte og ikke si at Henry har vært en stabil spiller for Arsenal FC.

Hva er argumentet at han IKKE er stabil?

Hvordan måler du dette om disse tallene ikke legges til grunnlaget for din mening?

 

Angående Vieira og hans stabilitet: Det er vel mange som klaget i perioder de siste sesongene at han ikke lenger var stabil og leverte varene slik de ønsket/håpet........

Link to comment
Share on other sites

Nå er det seg slik at spisser både blir målt på scoringer og assist, når man oppsumerer OM han har hatt en bra sesong eller ikke. Dette gir et visst pekepinn om spilleren har vært stabil god eller ikke, og selvfølgelig finnes det andre faktorer som må legges til grunn.

 

Dette er statistikken for LIGAMÅL, men tør ikke garantere 100% at alt stemmer.

2005/2006 Arsenal 19 mål (foreløbig)

2004/2005 Arsenal 25 mål

2003/2004 Arsenal 30 mål

2002/2003 Arsenal 24 mål

2001/2002 Arsenal 24 mål

2000/2001 Arsenal 17 mål

1999/2000 Arsenal 17 mål

 

Når vi i tillegg veit at han ligger helt i toppsjiktet i PL på antall assist så er det for meg en gåte og ikke si at Henry har vært en stabil spiller for Arsenal FC.

Hva er argumentet at han IKKE er stabil?

Hvordan måler du dette om disse tallene ikke legges til grunnlaget for din mening?

 

Angående Vieira og hans stabilitet: Det er vel mange som klaget i perioder de siste sesongene at han ikke lenger var stabil og leverte varene slik de ønsket/håpet........

 

 

Argumentet for at Henry ikke er stabil er at han ikke presterer i hver kamp. I løpet av en sesong er dte hvertfall 10 kamper hvor Henry er nærmest usynlig og virker giddaslaus. Jeg har sett folk på dette forumet skjelle ut Henry ettr enkelte kamper, og han har tidligere fått mye kritikk for at han ikke presteres i store kamper, selv om han delvis har motbevist dette i enkelte kamper.

 

Tony Adams og Steve Perryman er gode eksempler på stabile spillere. Henry er en bedre fotballspiller enn begge disse, men det forandrer ikke det faktum at Henry er anonym i endel kamper.

 

Blir litt latterlig når enkelte folk her inne ikke tåler at jeg kritiserer en av spillerne deres på et området samtidig som jeg skryter han opp i skyene på visse områder. Jeg har sett og hørt goonere som har uttalt seg mye mer kritisk til Henry enn det jeg har gjort.

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

Link to comment
Share on other sites

Trodde ikke du ønsket arrogante drittsekker på WHL, Petter? Du har jo tross alt et meget pasjonert, konservativt forhold til engelsk fotball. Ja, ja selvmotsigelsenes tid er ikke forbi......

 

 

 

Ja, jeg har et konservativt forhold til engelsk fotball på mange områder.

 

 

Hvor har jeg sagt at jeg ønsker Henry til Spurs?

Link to comment
Share on other sites

Nå er det seg slik at spisser både blir målt på scoringer og assist, når man oppsumerer OM han har hatt en bra sesong eller ikke. Dette gir et visst pekepinn om spilleren har vært stabil god eller ikke, og selvfølgelig finnes det andre faktorer som må legges til grunn.

 

Dette er statistikken for LIGAMÅL, men tør ikke garantere 100% at alt stemmer.

2005/2006 Arsenal 19 mål (foreløbig)

2004/2005 Arsenal 25 mål

2003/2004 Arsenal 30 mål

2002/2003 Arsenal 24 mål

2001/2002 Arsenal 24 mål

2000/2001 Arsenal 17 mål

1999/2000 Arsenal 17 mål

 

Når vi i tillegg veit at han ligger helt i toppsjiktet i PL på antall assist så er det for meg en gåte og ikke si at Henry har vært en stabil spiller for Arsenal FC.

Hva er argumentet at han IKKE er stabil?

Hvordan måler du dette om disse tallene ikke legges til grunnlaget for din mening?

 

Angående Vieira og hans stabilitet: Det er vel mange som klaget i perioder de siste sesongene at han ikke lenger var stabil og leverte varene slik de ønsket/håpet........

 

 

Argumentet for at Henry ikke er stabil er at han ikke presterer i hver kamp. I løpet av en sesong er dte hvertfall 10 kamper hvor Henry er nærmest usynlig og virker giddaslaus. Jeg har sett folk på dette forumet skjelle ut Henry ettr enkelte kamper, og han har tidligere fått mye kritikk for at han ikke presteres i store kamper, selv om han delvis har motbevist dette i enkelte kamper.

 

Tony Adams og Steve Perryman er gode eksempler på stabile spillere. Henry er en bedre fotballspiller enn begge disse, men det forandrer ikke det faktum at Henry er anonym i endel kamper.

 

Blir litt latterlig når enkelte folk her inne ikke tåler at jeg kritiserer en av spillerne deres på et området samtidig som jeg skryter han opp i skyene på visse områder. Jeg har sett og hørt goonere som har uttalt seg mye mer kritisk til Henry enn det jeg har gjort.

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

 

Nei, men du skyter deg litt i kneskåla når du sammenligner Vieira som fikk LANGT mere kritikk de siste sesongene for sine manglende prestasjoner, enn det Henry har fått iløpet av sin Arsenal karriere. Det er jo disse du selv argumenter mot hverandre når det gjelder stabilitet eller ikke?

 

 

Du skal selvfølgelig få lov til å mene akkurat hva du vil, men synes valget på spillere var noe merkelig....:-"

 

Dette kan man selvfølgelig diskutere dag ut og dag inn, og vi vil nok uansett ha hver vår mening på akkurat dette området videre også.

Link to comment
Share on other sites

Trodde ikke du ønsket arrogante drittsekker på WHL, Petter? Du har jo tross alt et meget pasjonert, konservativt forhold til engelsk fotball. Ja, ja selvmotsigelsenes tid er ikke forbi......

 

 

 

Ja, jeg har et konservativt forhold til engelsk fotball på mange områder.

 

 

Hvor har jeg sagt at jeg ønsker Henry til Spurs?

 

Å, vi kan lese mellom linjene, vettu. Vi som faktisk har eksamen i analysefaget.

 

Btw; det må bli en sann h******s nedtur nå når vi "stjeler" 4 plassen fra dere. Hvordan kommer du og dine til å håndtere dette da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...