Jump to content

Hvem er værst? Tottenham eller ManU


Guest ChuckNorris

Recommended Posts

 

 

 

 

 

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

 

 

Så hvis han hadde spilt på "riktig" lag, ville han da hvert så arrogant som du skal ha det til, eller ville han bare hvert KONGEN!!

 

 

 

Han ville fortsatt vært arrogant, men neppe en drittsekk.

 

Akkurat sånn som at dere ikke hadde skrevet at Teddy er en fitte dersom han hadde spilt for dere i store deler av karrieren.

Å si at Henry er arrogant, blir vel å si som at van Nistelrooy er en helt fair fotballspiller og har aldri gjort noe galt på en fotballbane.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply
Guest ChuckNorris

 

 

 

 

 

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

 

 

Så hvis han hadde spilt på "riktig" lag, ville han da hvert så arrogant som du skal ha det til, eller ville han bare hvert KONGEN!!

 

 

 

Han ville fortsatt vært arrogant, men neppe en drittsekk.

 

Akkurat sånn som at dere ikke hadde skrevet at Teddy er en fitte dersom han hadde spilt for dere i store deler av karrieren.

Å si at Henry er arrogant, blir vel å si som at van Nistelrooy er en helt fair fotballspiller og har aldri gjort noe galt på en fotballbane.

 

hehe, fikk en liten latterkrampe der gitt B) Kunne vel ikke vært mer enig :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

nå tror jeg du unge mann bør begynne å tenke på hva du sier, og gi navn på dem som "sier seg enig hele tiden".

 

folk sier seg enig i enkeltsaker, og om noen er enig i mye når det gjelder Arsenal--er det unormalt?

 

du provosere noe borti natta med et slikt tåpelig innlegg,

 

at du har vært utestengt begynner å bli meget,meget forståelig :)

 

Ung mann? Den takker jeg for, det begynner å bli en del år siden noen kalte meg ung...

 

Jeg provoserer forresten ikke, det er dere som lar dere provosere. Jeg sier bare hva jeg har sett/lest tidligere. Mulig mange er enige når det gjelder Arsenal, men med en gang det skjer noe med chaz skulle man tro at folk hadde mobilvarsel på, og stormet til nærmeste pc..

 

Og hvor i alle dager har du det fra at jeg har vært utestengt? Meg bekjent har jeg ikke vært på dette forumet før jeg ble medlem i februar.

 

Jeg har uansett ikke lyst til å diskutere dette videre, da jeg har lest litt på Vg`s forum tidligere..

Link to comment
Share on other sites

Nei, at Chaz er i diskusjoner er overhodet ingenting nytt, og det er heller ikke uvanlig at man blir støttet i noen saker når man skriver så mye som han gjør. Det som derimot er et faktum, er at det er en del som sier seg enig med Chaz hele tiden, og at de skal støtte han i hver tråd han får en med en annen mening. Det var en tendens jeg så helt siden jeg begynte å lese på dette forumet i starten av februar. Virker som om mange her er redd for å si i mot Chaz, selv om jeg forstår dem. Å bli fryst ut på et forum er fali' det ... B)

 

 

Det begynner å bli ganske mange som har blitt fryst ut av chaz på dette forumet opp gjennom åra.

 

Men det er jo klart at "gamleformannen" skal få gjøre som han vil.

Han som tross alt er "Mr. Arsenal" i Norge :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Nei, at Chaz er i diskusjoner er overhodet ingenting nytt, og det er heller ikke uvanlig at man blir støttet i noen saker når man skriver så mye som han gjør. Det som derimot er et faktum, er at det er en del som sier seg enig med Chaz hele tiden, og at de skal støtte han i hver tråd han får en med en annen mening. Det var en tendens jeg så helt siden jeg begynte å lese på dette forumet i starten av februar. Virker som om mange her er redd for å si i mot Chaz, selv om jeg forstår dem. Å bli fryst ut på et forum er fali' det ... B)

 

 

Det begynner å bli ganske mange som har blitt fryst ut av chaz på dette forumet opp gjennom åra.

 

Men det er jo klart at "gamleformannen" skal få gjøre som han vil.

Han som tross alt er "Mr. Arsenal" i Norge :)

 

nei nei. jeg er MR Arsenal!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Nei, at Chaz er i diskusjoner er overhodet ingenting nytt, og det er heller ikke uvanlig at man blir støttet i noen saker når man skriver så mye som han gjør. Det som derimot er et faktum, er at det er en del som sier seg enig med Chaz hele tiden, og at de skal støtte han i hver tråd han får en med en annen mening. Det var en tendens jeg så helt siden jeg begynte å lese på dette forumet i starten av februar. Virker som om mange her er redd for å si i mot Chaz, selv om jeg forstår dem. Å bli fryst ut på et forum er fali' det ... B)

 

 

Det begynner å bli ganske mange som har blitt fryst ut av chaz på dette forumet opp gjennom åra.

 

Men det er jo klart at "gamleformannen" skal få gjøre som han vil.

Han som tross alt er "Mr. Arsenal" i Norge :)

 

nei nei. jeg er MR Arsenal!!! :)

 

 

Såklart! Og med det nicket ditt er det vanskelig å motsi deg :o

 

 

Det begynner å bli ganske mange som har blitt fryst ut av chaz på dette forumet opp gjennom åra.

 

 

Det heter "frosset ut", Petter......

 

 

Det har du rett i.

 

 

Skal jeg begynne å rette på deg hver gang du skriver feil?

Link to comment
Share on other sites

At Chaz er i diskusjoner er jo ikke noe nytt. Når folk da kommer og sier seg enig kommer det alltid en eller annen idiot og påstår at hans trofaste "tjenere" eller noe i den duren støtter "presidenten". Er det noe som har irritert meg sjukt over tid her på forumet er det akkurat det. Hvis folk ikke har noe bedre å komme med bør de holde grenseløst godt kjeft!!!! Og det er stort sett de samme personene som angriper hver gang.

 

Som sagt, HOLD KJEFT og slutt å prøve å sette folk i dårlig lys!!!!

 

Jeg ser ikke at jeg har prøvd å sette folk i dårlig lys. Overflødig antall utropstegn også forresten, uten at jeg normalt ville tatt meg bryet av å nevne dette..

 

Nei, at Chaz er i diskusjoner er overhodet ingenting nytt, og det er heller ikke uvanlig at man blir støttet i noen saker når man skriver så mye som han gjør. Det som derimot er et faktum, er at det er en del som sier seg enig med Chaz hele tiden, og at de skal støtte han i hver tråd han får en med en annen mening. Det var en tendens jeg så helt siden jeg begynte å lese på dette forumet i starten av februar. Virker som om mange her er redd for å si i mot Chaz, selv om jeg forstår dem. Å bli fryst ut på et forum er fali' det ... :)

 

 

Det skal sies at Chaz etter hva jeg har fått med meg i det siste har diskutert vanvittig mye Chelski, tottenham og om Teddy still is a cunt, noe vi alle er enige om at han er. Da sier det seg vel selv at man er enige med han i flesteparten av meningene hans i de debattene. Vi er jo tross alt Arsenal fans....

 

Når det kommer til Arsenal diskusjoner må jeg si at forumet har mistet mye i de siste 2 åra. Debattene var mye bedre før og det er sjeldent en god debatt her om Arsenal. Hadde vi fortsatt hatt det ville det nok blitt mye mer uenigheter om ting som angikk klubben.

 

Kan godt være folk støtter han i hytt og pine, men la nå de gjøre det da uten at de skal bli dissa for det....

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hadde det vært mulig, skulle jeg hatet manu like mye som spurs. Det er ikke mulig, men derimot, er chelsea på tur å ta igjen manu på hatometeret. Men som sagt; hater spurs!

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Det som virkelig ville vært herlig.

 

Hvis og bare hvis, arsenal ikke klarer 4.plass, men havner på 5 plass. Samtidig som vi vinner CL, vil 4.plassen bli sent til uefa cupen.. hadde blitt tidenes BURN , hvis dette laget var tottenham. Tottenham mister CL plassen til arsenal!

 

Ser for meg overskriftende allerede.... Arsenal did the worst BURN ever... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ManchesterUnited uten tvil, de er store rivaler, Tottenham er jo naboen, men de er langt fra like god som Arsenal sportslig.

 

Tottenham er den verste naboen man kan ha. Derfor er "hatet" så utrolig mye større enn i forholdet til United. Denne verdenens United`er, Chelsea`er og Liverpool`er kommer og går, Tottenham og rivaleriet til lillebror er og blir størst. Ta en tur til Nord-London så får du bekreftet dette.

 

enig med deg der. Hatet mot de klubbene kommer og går, hata ikke chelski før, gjør det nå, har ikke noe imot Pool lenger heller, Manu derimot hater jeg virkelig, akkurat som Tottenham.

Vanskelig å si hvem jeg hater mest, for øyblikket tottenham, står mellom dem og manu for det meste

Link to comment
Share on other sites

Tenk på dette gutter:

 

1 Dersom det var scum som ble økonomisk dopet av blodpenger fra den russiske mafia, så hadde det helt klart vært værre enn det er med Ch€£$ki.

 

2 Spillere som Van W*nkahorse, Dopinand, Shrek, Drugba, Keane-kokos m.fl hadde vi hatet enda mere hvis de spilte for scum.

 

3 Managere som Sur Axel og Mourinho hadde vi hatet enda mer om de trente scum.

 

Ergo: Scum er verst, samme hvordan man snur og vender på det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tottenham ønsker jeg bare alt vont makan til møkklag... litt merkelig de klarer å kjøpe så mange spillere de siste 2 åra..... hvor for de penga fra?..... dem har jo kjøpt seg 2 nye lag de siste 2 åra..... både de og Liver Poole spiller kjedelig fotball..... men hater jo Man Utd og Chelsea også..... er vel de 4 laga her jeg har mest hat til i england.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...