Jump to content

Hvem er værst? Tottenham eller ManU


Guest ChuckNorris

Recommended Posts

Personlig vil eg heller ha en spelar med ekstreme kvalitetar, som i enkelte kampar hevar seg opp på eit abnormt nivå, enn dei som er jamnt gode heile tida. Henry er ytterst sjeldan svært dårlig, men terskelen for kva vi godtar av Henry er så utruleg høg, rett og slett fordi han har skjemd oss bort.

 

Etter mi meining er 5-10 anonyme kampar i løpet av ein sesong fullt ut akseptabelt, viss han presterer slik over tid. Det er INGEN spelarar som har vert så stabilt god over mange sesongar som det Henry har vert. Det viser alle tal og all statistikk. Så får enkeltkampane mindre betydning spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Personlig vil eg heller ha en spelar med ekstreme kvalitetar, som i enkelte kampar hevar seg opp på eit abnormt nivå, enn dei som er jamnt gode heile tida. Henry er ytterst sjeldan svært dårlig, men terskelen for kva vi godtar av Henry er så utruleg høg, rett og slett fordi han har skjemd oss bort.

 

Etter mi meining er 5-10 anonyme kampar i løpet av ein sesong fullt ut akseptabelt, viss han presterer slik over tid. Det er INGEN spelarar som har vert så stabilt god over mange sesongar som det Henry har vert. Det viser alle tal og all statistikk. Så får enkeltkampane mindre betydning spør du meg.

 

DET kaller jeg en fornuftig analyse i sakens anledning. :-"

Link to comment
Share on other sites

Trodde ikke du ønsket arrogante drittsekker på WHL, Petter? Du har jo tross alt et meget pasjonert, konservativt forhold til engelsk fotball. Ja, ja selvmotsigelsenes tid er ikke forbi......

 

 

 

Ja, jeg har et konservativt forhold til engelsk fotball på mange områder.

 

 

Hvor har jeg sagt at jeg ønsker Henry til Spurs?

 

Å, vi kan lese mellom linjene, vettu. Vi som faktisk har eksamen i analysefaget.

 

Btw; det må bli en sann h******s nedtur nå når vi "stjeler" 4 plassen fra dere. Hvordan kommer du og dine til å håndtere dette da?

 

 

Jeg er prinsippielt motstander av alle overganger mellom Spurs og arsenal, så Henry er ingen spiller jeh ønsker til Spurs, selv om han ville hevet laget vårt betraktelig.

 

Dersom dere skulle "stjele" 4-plassen, så vil det være utrolig skuffende, men ikke uventet. Jeg hadde aldri trodd før sesongen at vi skulle ligge foran arsenal på tabellen i midten av mars, så jeg er meget fornøyd. Ender vi opp med 5-6 plass og UEFA cup mener jeg at vi har gjort en respektabel sesong, og med den britiske og unge fremadstormende troppen vi har nå så ser dette meget lyst ut for fremtiden.

Jeg husker vi hadde en diskusjon for rundt 2 år siden hvor jeg skrev at Spurs kunne ta igjen arsenal i løpet av en 3-5 år. Da ble jeg latterliggjort, og dere mente at det minst ville ta 10 år før det evt. kunne skje. Vel vel...

 

 

Personlig vil eg heller ha en spelar med ekstreme kvalitetar, som i enkelte kampar hevar seg opp på eit abnormt nivå, enn dei som er jamnt gode heile tida. Henry er ytterst sjeldan svært dårlig, men terskelen for kva vi godtar av Henry er så utruleg høg, rett og slett fordi han har skjemd oss bort.

 

Etter mi meining er 5-10 anonyme kampar i løpet av ein sesong fullt ut akseptabelt, viss han presterer slik over tid.

 

 

Ser jo ut til at vi er nokså enige.

 

 

Jeg mener også at Henry er en bedre fotballspiller enn det Steve Perryman var, til tross for at Stevie presterte hver kamp.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikkje einige så lenge, dersom du meiner Henry er ustabil. Det Henry har vist, sesong etter sesong, sida han kom til Arsenal er ALT anna enn ustabilt.

 

 

Hvis du ser perioden hans i arsenal under ett, så er han ikke ustabil.

 

Og hvis det er sånn du tolker ordet "ustabil", så skal jeg trekke tilbake det og moderere meg med å si at "Henry har rundt 10 kamper hver sesong der han er tilnærmet usynlig".

 

Fornøyd nå?

Link to comment
Share on other sites

Er usikker på om antallet ditt stemmer, men at Henry kan vere borte i enkelte kamper er eg einig i. Dog er dette eit fenomen som gjeld for alle spelarar av Titi sitt kaliber, ja, til og med Ronaldinho.

Link to comment
Share on other sites

Er usikker på om antallet ditt stemmer, men at Henry kan vere borte i enkelte kamper er eg einig i. Dog er dette eit fenomen som gjeld for alle spelarar av Titi sitt kaliber, ja, til og med Ronaldinho.

 

 

Selvsagt!

 

Men jeg mener at Henry har flere anonyme kamper enn Ronaldhino i løpet av en sesong. Det er nettopp derfor Ronaldinho, og ikke Henry, blir regnet som verdens beste spiller for tiden.

 

Utover det så er det ikke mye som skiller Henry og Ronaldinho ferdighetsmessig.

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

 

 

 

 

 

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

 

 

Så hvis han hadde spilt på "riktig" lag, ville han da hvert så arrogant som du skal ha det til, eller ville han bare hvert KONGEN!!

Link to comment
Share on other sites

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

 

 

Så hvis han hadde spilt på "riktig" lag, ville han da hvert så arrogant som du skal ha det til, eller ville han bare hvert KONGEN!!

 

Nå har jo Petter'n tydeligvis moderert sin definisjon av å være ustabil, men poenget mitt var ikke om Henry faktisk ER ustabil eller ikke, men hvor ironisk der er at et slik utsagn kommer fra en yid. For hvis det er noen spillere der ustabilitet er selve "bumerket" så må det jo være spurs-spillere. Det er ikke BARE et "ledelsesproblem" at spurs ikke har vunnet ligaen på 45 år! :D :huh: Og de spurs-spillerne som er og har vært stabile har vel helst vært stabilt DÅRLIGE. Henry presterer naturligvis ikke på topp i hver kamp - han heller, men selv om også hans prestasjoner varierer, så leverer han varene såpass ofte, han har gjort det i MANGE sesonger, at han uansett fremstår som stabil GOD - ja ikke bare god, men FANTASTISK god! Selv i en sesong der Henry har vært langtidsskadet og ute av form, og der laget har slitt har mannen scoret nesten 20 ligamål og har en røys med assists. Hvem andre ville vært i stand til noe slikt i en "dårlig" sesong etter egne standarder?

 

Og når man i tillegg påstår at Henry er en arrogant drittsekk, da er i hvertfall parodien komplett! :( Arrogant ja, men så langt fra en drittsekk det vel er mulig å komme... Henrys arroganse viser bare hans KLASSE, og arrogansen kler hans suverenitet som hånd i hanske. At spursere ikke liker dette er vel ingen overraskelse, men styrker de sin "sak" her ved å trekke inn et slik argument?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

som en kommentator sa: Når du spiller som Henry, er det lov å være arrogant

 

klart det virker arrogant når Henry går forbi 4-5 mann for så å sette ballen i mål, og når han dribler motspillere utover sidelinja

 

det er fordi han er i en egen klasse :huh:

Link to comment
Share on other sites

No ser det ut til at Arse er i siget igjen, så då blir vel resten av sesongen grusom, som vanleg. Dette ser ut til å kome av at Henry er tilbake i form, slik at gje-ballen-til-Henry-så-han-kan-skjære-inn-frå-venstre-og-sette-ballen-i-lengste-taktikken har begynt å virke igjen. Ei kuriøs samanlikning frå helga: Sjå skilnaden på Mido og Henry når dei får ballen ute på venstrevingen - Henry i røyrsle framover, Mido står som ein påle. Der er skilnaden på Spurs og Arse i augneblinken, IMO.

 

Elles, for å kome attende til overskrifta i tråden; ingen av laga er verst, nest-verst er å skrive verst med æ.

Link to comment
Share on other sites

No ser det ut til at Arse er i siget igjen, så då blir vel resten av sesongen grusom, som vanleg. Dette ser ut til å kome av at Henry er tilbake i form, slik at gje-ballen-til-Henry-så-han-kan-skjære-inn-frå-venstre-og-sette-ballen-i-lengste-taktikken har begynt å virke igjen. Ei kuriøs samanlikning frå helga: Sjå skilnaden på Mido og Henry når dei får ballen ute på venstrevingen - Henry i røyrsle framover, Mido står som ein påle. Der er skilnaden på Spurs og Arse i augneblinken, IMO.

 

Elles, for å kome attende til overskrifta i tråden; ingen av laga er verst, nest-verst er å skrive verst med æ.

Så du meinar at Spurs kunne vore Liverpool like overlegne som Arsenal var? Kunne ein Spurs-spelar dominert midtbana som Fabregas gjorde i denne kampen?

Link to comment
Share on other sites

Petter'n fremstår nok en gang som en stor analytiker.

Morten Vinje var en mye mer spektakulær spiller, og på sitt beste var han bedre enn det Toro noensinne var.

 

 

Lenge siden du har bidratt med noe fornuftig i en slik diskusjon Toggen, men interessant at du trekker inn Skeid historie.

 

For oss som er oppvokst i en nogenlunde riktig del av Oslo, så er dette viktig. Det skal dog sies at Toro har en personlighet som ikke helt står i stil med hans ferdigheter på fotballbanen.

 

Lenge siden jeg har diskutert her, ja. Når det er sagt, så er bidragene alltid veloverveide og fornuftige.

Forøvrig var Per Egil Nygård, om mulig, en enda dårligere lærervikar enn keeper. :huh:

 

Det å fremstå som analytisk min kjære Toggen, det krever si mann. Ingen fra Torshov har greid det på dette forumet. Ikke så langt, i det minste.

 

La meg være diplomatisk og bare fastslå at kombinasjonen Spurs, Skeid og Torshov er .....hm... eh.. noe uheldig.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

Henry er en herlig fotballspiller å se på når han er i slaget. Dessverre er han i mine øyne en arrogant drittsekk som spiller for feil lag.

 

 

Så hvis han hadde spilt på "riktig" lag, ville han da hvert så arrogant som du skal ha det til, eller ville han bare hvert KONGEN!!

 

 

 

Han ville fortsatt vært arrogant, men neppe en drittsekk.

 

Akkurat sånn som at dere ikke hadde skrevet at Teddy er en fitte dersom han hadde spilt for dere i store deler av karrieren.

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Elles, for å kome attende til overskrifta i tråden; ingen av laga er verst, nest-verst er å skrive verst med æ.

 

Det som var pointet med det... det er ikke hvem som er verst, men hvem som er væææærst. If u get the picture :blink:

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sånn som at dere ikke hadde skrevet at Teddy er en fitte dersom han hadde spilt for dere i store deler av karrieren.

 

Et meeget hypotetisk spørsmål! Grunnen til at Teddy er så i særdeleshet dårlig likt i N5 er jo blant annet det åpenlyse "hatet" han har vist overfor oss i alle år. Ikke mye diplomatisk pokerfjes der i gården. Nå kan det for så vidt være greit å komme ut av skapet og stå opp med sine lyter, men i Teddys usjarmerende tilfelle blir det bare patetisk. Som man reder ligger man som kjent. Og for å ta det generelle her; vi liker når en Arsenal-spiller viser sin motvilje mot Tottenham, men hvis vedkommede hadde vært like tåpelig og gjort det på en like lite elegant måte som Teddy, ville jeg heller vært flau enn stolt... Konklusjonen blir derfor at Teddy is still a cunt! ;) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sånn som at dere ikke hadde skrevet at Teddy er en fitte dersom han hadde spilt for dere i store deler av karrieren.

 

Et meeget hypotetisk spørsmål! Grunnen til at Teddy er så i særdeleshet dårlig likt i N5 er jo blant annet det åpenlyse "hatet" han har vist overfor oss i alle år. Ikke mye diplomatisk pokerfjes der i gården. Nå kan det for så vidt være greit å komme ut av skapet og stå opp med sine lyter, men i Teddys usjarmerende tilfelle blir det bare patetisk. Som man reder ligger man som kjent. Og for å ta det generelle her; vi liker når en Arsenal-spiller viser sin motvilje mot Tottenham, men hvis vedkommede hadde vært like tåpelig og gjort det på en like lite elegant måte som Teddy, ville jeg heller vært flau enn stolt... Konklusjonen blir derfor at Teddy is still a cunt! ;) :blink:

 

Akkurat, Piscator. Som man reder ligger man.

 

Thierry Henry er en stjerne få verdens fotballhimmel, og hvis noen innbiller seg at Oh, Teddy Teddy noensinne har vært på den sammen scenen, bør de defintivt undersøkes. Av en "shrink"!

 

Teddy er, har alltid vært, og vil i all overskuelig fremtid være "a cunt". Fyren eier jo ikke stil. Og hvis det er noe Thierry Henry har i søkkekav så er det nettopp stil. Sammenligning mellom de to herrene er defintivt ikke relevant. Det bør selv en yid forstå.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sånn som at dere ikke hadde skrevet at Teddy er en fitte dersom han hadde spilt for dere i store deler av karrieren.

 

Et meeget hypotetisk spørsmål! Grunnen til at Teddy er så i særdeleshet dårlig likt i N5 er jo blant annet det åpenlyse "hatet" han har vist overfor oss i alle år. Ikke mye diplomatisk pokerfjes der i gården. Nå kan det for så vidt være greit å komme ut av skapet og stå opp med sine lyter, men i Teddys usjarmerende tilfelle blir det bare patetisk. Som man reder ligger man som kjent. Og for å ta det generelle her; vi liker når en Arsenal-spiller viser sin motvilje mot Tottenham, men hvis vedkommede hadde vært like tåpelig og gjort det på en like lite elegant måte som Teddy, ville jeg heller vært flau enn stolt... Konklusjonen blir derfor at Teddy is still a cunt! ;) :blink:

 

 

 

"As a matter of fact, I do hate arsenal. With a passion!"

 

 

Selv synes jeg dette er et glimrende sitat, og jeg kunne neppe sagt det bedre elv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

At Chaz er i diskusjoner er jo ikke noe nytt. Når folk da kommer og sier seg enig kommer det alltid en eller annen idiot og påstår at hans trofaste "tjenere" eller noe i den duren støtter "presidenten". Er det noe som har irritert meg sjukt over tid her på forumet er det akkurat det. Hvis folk ikke har noe bedre å komme med bør de holde grenseløst godt kjeft!!!! Og det er stort sett de samme personene som angriper hver gang.

 

Som sagt, HOLD KJEFT og slutt å prøve å sette folk i dårlig lys!!!!

 

Jeg ser ikke at jeg har prøvd å sette folk i dårlig lys. Overflødig antall utropstegn også forresten, uten at jeg normalt ville tatt meg bryet av å nevne dette..

 

Nei, at Chaz er i diskusjoner er overhodet ingenting nytt, og det er heller ikke uvanlig at man blir støttet i noen saker når man skriver så mye som han gjør. Det som derimot er et faktum, er at det er en del som sier seg enig med Chaz hele tiden, og at de skal støtte han i hver tråd han får en med en annen mening. Det var en tendens jeg så helt siden jeg begynte å lese på dette forumet i starten av februar. Virker som om mange her er redd for å si i mot Chaz, selv om jeg forstår dem. Å bli fryst ut på et forum er fali' det ... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

At Chaz er i diskusjoner er jo ikke noe nytt. Når folk da kommer og sier seg enig kommer det alltid en eller annen idiot og påstår at hans trofaste "tjenere" eller noe i den duren støtter "presidenten". Er det noe som har irritert meg sjukt over tid her på forumet er det akkurat det. Hvis folk ikke har noe bedre å komme med bør de holde grenseløst godt kjeft!!!! Og det er stort sett de samme personene som angriper hver gang.

 

Som sagt, HOLD KJEFT og slutt å prøve å sette folk i dårlig lys!!!!

 

Jeg ser ikke at jeg har prøvd å sette folk i dårlig lys. Overflødig antall utropstegn også forresten, uten at jeg normalt ville tatt meg bryet av å nevne dette..

 

Nei, at Chaz er i diskusjoner er overhodet ingenting nytt, og det er heller ikke uvanlig at man blir støttet i noen saker når man skriver så mye som han gjør. Det som derimot er et faktum, er at det er en del som sier seg enig med Chaz hele tiden, og at de skal støtte han i hver tråd han får en med en annen mening. Det var en tendens jeg så helt siden jeg begynte å lese på dette forumet i starten av februar. Virker som om mange her er redd for å si i mot Chaz, selv om jeg forstår dem. Å bli fryst ut på et forum er fali' det ... :huh:

 

nå tror jeg du unge mann bør begynne å tenke på hva du sier, og gi navn på dem som "sier seg enig hele tiden".

 

folk sier seg enig i enkeltsaker, og om noen er enig i mye når det gjelder Arsenal--er det unormalt?

 

du provosere noe borti natta med et slikt tåpelig innlegg,

 

at du har vært utestengt begynner å bli meget,meget forståelig :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...