Jump to content

2005.03.12 Bolton B


Internettansvarlig

Recommended Posts

Kommentarer ang. Ljungberg har jeg kommentert på Ljungberg tråden, men

kort sagt så er jeg delvis enig med Kim her.

 

Laget mot Bolton som tråden dreier seg om:

 

Usikker på Wenger gjør med keeperen, men cup er cup og Spanjolen skal stå.

 

Alumunia

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Vieira Flamini Reyes

 

Quincy DB

 

Uavgjort 1-1 er tipset. Vieira scorer

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Leser at dere diskuterer hvem som bør starte imorgen, spør dere meg mener jeg at hverken Ljungberg, Reyes eller Pires fortjener plassen. De virker ikke motiverte i det hele tatt... Synd det med Henry:( håper han pludselig er tilbake.

 

Dette er laget jeg håper på:

 

Lehmann/Almunia

 

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Fabregas-Vieira-Flamini-Clichy

 

Clichy-Bergkamp

 

Tviler på at Wenger velger som meg..... Stiller vi med disse 11, vinner vi!

Link to comment
Share on other sites

Leser at dere diskuterer hvem som bør starte imorgen, spør dere meg mener jeg at hverken Ljungberg, Reyes eller Pires fortjener plassen. De virker ikke motiverte i det hele tatt... Synd det med Henry:( håper han pludselig er tilbake.

 

Dette er laget jeg håper på:

 

Lehmann/Almunia

 

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Fabregas-Vieira-Flamini-Clichy

 

        Clichy-Bergkamp

 

Tviler på at Wenger velger som meg..... Stiller vi med disse 11, vinner vi!

2916[/snapback]

 

 

Vel Pernille.

Overraskelsesmomentet med tvillingene Clichy ville nesten vært sensasjonelt! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Med Henry ute tror jeg det er duket for Reyes på topp sammen med Bergkamp.

 

Jeg tror startoppstillingen blir som følgende:

 

Almunia

 

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Ljungberg-Vieira-Flamini-Pires

 

Bergkamp-Reyes

 

 

På tross av at jeg tror at Ljungberg vil starte kunne jeg tenke meg å se flere kamper med Fabregas på høyrekanten.

Link to comment
Share on other sites

Med Henry ute tror jeg det er duket for Reyes på topp sammen med Bergkamp.

 

Jeg tror startoppstillingen blir som følgende:

 

Almunia

 

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Ljungberg-Vieira-Flamini-Pires

 

Bergkamp-Reyes

 

 

På tross av at jeg tror at Ljungberg vil starte kunne jeg tenke meg å se flere kamper med Fabregas på høyrekanten.

2932[/snapback]

 

Syns du Fabregas har spilt godt de gangene han har vandret på høyre kant? Har ikke blitt så veldig imponert av vår unge venn der ute selv, men kanskje du har sett noe jeg ikke har oppdaget enda.

Link to comment
Share on other sites

Med Henry ute tror jeg det er duket for Reyes på topp sammen med Bergkamp.

 

Jeg tror startoppstillingen blir som følgende:

 

Almunia

 

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Ljungberg-Vieira-Flamini-Pires

 

Bergkamp-Reyes

 

 

På tross av at jeg tror at Ljungberg vil starte kunne jeg tenke meg å se flere kamper med Fabregas på høyrekanten.

2932[/snapback]

 

Syns du Fabregas har spilt godt de gangene han har vandret på høyre kant? Har ikke blitt så veldig imponert av vår unge venn der ute selv, men kanskje du har sett noe jeg ikke har oppdaget enda.

2934[/snapback]

Har vel ikke spilt der nok til å si verken det ene eller det andre, men mot Sheff Utd var han i allefall en av våre aller beste, og det fra h.kant. Imponerte meg i den kampen i allefall, men jeg tror han må spille der litt mer for at man kan uttale seg mer konkret om det.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det flere spillere som variere alt for ofte med prestasjonene, og dette gjør at stabiliteten på spillet ikke er slik det skal. Tror ikke dette skyldes en eller to spillere sin feil, men at flere spillere/lagdeler er sårbare når skader/suspensjoner blir synlige i flere lagdeler samtidig.

 

Bolton er et fysisk lag, som er farlige på dødballer og andre lange baller som blir slått inn i 16-meteren.

Hvordan burde vi takle dette i vår fordel?

Skal vi legge oss lavt slik at vi kan satse alt på kontringer og evt "lokke" Bolton fremover på banen, eller skal vi prøve å styre kampen med offensiv innstilling....?

 

Mange nevner at Ljungberg har prestert dårlig i det siste, men også Reyes synes jeg virker til tider umotiverende. Når man da veit at også Pires har slitt med spillet, så kan det tyde på at kantspillet vårt har vært en faktor på at spillet ikke sitter slik det skal.

Burde vi da prøve nye folk der, eller la spillerene spille seg i form?

 

Jeg tror at denne kampen blir en så viktig kamp at jeg håper Wenger kjører på rutinen, og stoler på at enkelte spillere "tar ansvar" mot Bolton.

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Ljungberg-Vieira-Fabregas-Pires

Bergkamp-Reyes

 

Konklusjon: Flamini har spilt mye den siste tiden (mer enn Fab), og tror kanskje Fabregas blir valgt foran denne gangen.

Reyes tror jeg kan bli en mer rettvendt spiss enn Persie i morgendagens kamp, siden jeg synes Persie alt for ofte kommer bak på banen for å hente ballen (eller bli innvolvert i spillet).

 

SUB: Almunia, Glichy, Flamini, Persie, Eboue/Quincy

 

Hvem kan etter kampen i morgen si: "DIOUF SPAT ON ME TOO"

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Med Henry ute tror jeg det er duket for Reyes på topp sammen med Bergkamp.

 

Jeg tror startoppstillingen blir som følgende:

 

Almunia

 

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Ljungberg-Vieira-Flamini-Pires

 

Bergkamp-Reyes

 

 

På tross av at jeg tror at Ljungberg vil starte kunne jeg tenke meg å se flere kamper med Fabregas på høyrekanten.

2932[/snapback]

 

Syns du Fabregas har spilt godt de gangene han har vandret på høyre kant? Har ikke blitt så veldig imponert av vår unge venn der ute selv, men kanskje du har sett noe jeg ikke har oppdaget enda.

2934[/snapback]

 

 

 

Jeg mener å ha registrert det samme som Kjellus, nemlig at Fabregas var forholdsvis god mot Sheffield U som høyre midtbanespiller. Jeg håper også at Fabregas på høyre midtbane kan bidra til bedre balanse på midtbanen enn det som har vært tilfelle tidligere denne sesongen.

 

Fabregas er ikke noen utpreget flankespiller som har evne til å komme rundt på kant, men etter min oppfatning gjelder dette også Ljungberg som har sin styrke i gjennomløp bakfra og i selve boksen.

 

Et annet moment er at Fabregas utvikling vil ha godt av at han med jevne mellomrom får starte kamper for førstelaget. Sjansen for å få starte kamper er større dersom han kan være aktuell for mer enn en posisjon.

 

Men for all del, Ljungberg kan gjøre en kjempekamp og avgjøre matchen til vår fordel.

 

Dersom du ser nærmere på hvordan jeg har formulert meg, er det et sjenerelt ønske om at Fabregas får prøve seg flere ganger i denne posisjonen og som ikke nødvendigvis skal gjelde akkurat denne kampen.

 

Jeg har heller ikke uttrykt noe ønske om at Ljungberg ikke skal være det normale førstevalget i posisjonen. Den diskusjonen vil jeg for øvrig vurdere å være med på i tråden"Fredrik Ljungberg".

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg ville ha stilt med dette laget:

 

Almunia

 

Eboue Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Fabregas Vieira Pires

 

Bergkamp Quincy

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

jeg begrunner Lagoppstillingen.

 

Almunia står fordi han gjorde det veldig bra mot sheffield og er bedre enn Lehmann.

 

Eboue har spilt kjempe bra de gangen jeg har sett ham, og kommer til å ta plassen fra Lauren neste år.Senderos er klar for denne-Hehe bra spiller

 

clichy og cole er like gode, clichy må for all del bare spille fra starten. Jeg er redd vi må være forsiktig med åssen spiller vi bruker til kampen. Bolton er et fysisk lag og unge og spinkle spiller kan ikke være bra til denne kampen.

 

Vi må ikke jage etter ballen som mot BM, ettersom vi ødela spillet vårt og muligens mistet kvarten. Vi må dominere kampen og spille vårt spill uten å måtte spille etter hva Bolton skal spille, for da vil vi henge oss oppi det å bli feige for da kan vi komme til å tape på tabber eller pga Bolton dominerer kampen. Fabregas er veldig viktig for oss, og jeg syns det er på tide å få han inn igjen. Jeg minnes den tiden da vi knuste all motstand, da med Fabregas og Silva. Ljunberg må spille ganske enkelt fordi vi har ingen som er bedre enn ham per dags. Reyes vil jeg ikke se I oppstartstillingen(Clean your acts boy,what are you thinkinj about? YOu want to go to Real?) og Pires starter fordi han viste takter mot munchen.

 

Bergkamp og Quincy må starte for å få en slags Henry bergkamp spill ettersom Quincy ligner litt på Henry, altså måten å spille på. QUincy er god nok for denne kampen, faktisk den eneste som har overbevist meg i de siste blandt spissene(Henry er den andre)

 

 

Jeg for denne lagoppstilling

almunia

Eboue Toure Senderos Cole

Ljung Vieira Fabregas Pires

Berg Quincy

Link to comment
Share on other sites

Denna kampen må vi vinne selv om vi har slitt mot Bolton før i år så har vi ikke mye annet som er mulig å vinne denne sesongen bortsett fra FA cupen og en andre plass i PL. :blink:

Wenger velger laget og jeg ser på. Det tror jeg er den beste lagoppstillinga i dag. :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

vel, tror ikke wenger er perfect. Har sett han gjør rare ting av og til dvs han er bare menneske og da gjør han store feil. Jeg tror Wenger er bedre som scout enn Trener taktikk.

Link to comment
Share on other sites

Laget i dag er:

 

Jens Lehmann

Lauren

Kolo Toure

Philippe Senderos

Gael Clichy

Fredrik Ljungberg

Patrick Vieira

Mathieu Flamini

Robert Pires

Jose Reyes

Dennis Bergkamp

 

SUBS

Stuart Taylor

Ashley Cole

Robin Van Persie

Cesc Fabregas

Emmanuel Eboue

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ser jo greit ut dette laget.

 

Men ser at både Fabregas og Cole starter på benken + at Quincy ikke er med i det hele tatt.

3005[/snapback]

 

 

Ikke quincy?

Jeg er skuffet

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Nå ler jeg godt :D

Diouf fikk rødt kort etter 9 minutter!

Det er nesten flaut for Boltons del.

 

Vi må fortsette å presse....ikke legge oss bakpå!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Tror ikke det er så farlig.

Vi presser like mye som Bolton, ifølge oppdateringene.

Snart kommer det en kontring tipper jeg......og 2-0 :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...