Jump to content

2006.03.08 Real Madrid H


AnabOle

Recommended Posts

Utrolig prestasjon. Hvor mange klubber i CL har spilt to kamper mot Real M uten å slippe inn mål? Nå tror fortsatt ikke jeg at Arsenal kommer til å vinne CL denne sesongen, men kampene mot Real M har vel vist oss at den krisemaksimeringen vi så når det buttet i mot tidligere i vinter har vært litt ubegrunnet. Og kampene mot Real M bør vel føre til at laget endelig får tilbake den selvtilliten som har manglet store deler av sesongen i PL. Dette laget kan nå hvor langt som helst bare de får litt tid på seg. Potensialet savner vel nesten sidestykke, spør du meg! Om de ikke vinner CL i år, så kanskje de gjør det neste år, eller om to år, eller...? Og i PL kommer de til å være med å kjempe om gullet allerede neste sesong! Mind my words! :D :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Det går frysninger nedover ryggen når følgende står på trykk på vg.no:

 

Eboue, Toure, Senderos og Flamini var ungutta som ryddet opp da Raul, Beckham, Ronaldo, Zidane og de andre Real-gigantene kjørte på for utligning.

 

Dette viser det store potensialet som denne klubben har. Vi har mange unge spennende spillere i troppen som garantert vil gi oss mange store øyeblikk i årene som kommer!

 

To stykk perfekt gjennomførte kamper. Gøy å se at spillere som Hleb virkelig får det til. Samtlige spillere imponert stort i går. Synes dog at forsvaret som helhet gjør en manns jobb. Sammen med Jens har de holdt nullen i begge kampene.

 

Det har vært en deilig tid i etter gårdagens kamp. Nyter alle ord jeg leser rundt omkring på nett og i aviser.

Link to comment
Share on other sites

Er det dette som kalles Guds hånd på fotballspråket... :-)

 

 

Det vil jeg mene, ja! Jens har gjennom hele denne sesongen fremstått som en bortimot ugjennomtrengelig siste skanse. Trygg på seg selv, og også ekstremt motiverende for medspillerne. Legg merke til hvordan Jens kommuniserer med forsvarsfirer`n; klare konsise beskjeder, et smil og et klapp på skulderen når tingene funker, ingen negativ kjefting på medspillere når det går litt skeis, men likefullt klokkeklare meninger om hva han forventer at den enkelte skal gjøre, samtidig som han tar det som en personlig fornærmelse om motstandernes angripere kommer til! Jensemann er et defintivt kapteinsemne! Og ikke minst; som keeper så holder han i flere år til.

 

Go Jens, go!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Er det dette som kalles Guds hånd på fotballspråket... :-)

 

 

Det vil jeg mene, ja! Jens har gjennom hele denne sesongen fremstått som en bortimot ugjennomtrengelig siste skanse. Trygg på seg selv, og også ekstremt motiverende for medspillerne. Legg merke til hvordan Jens kommuniserer med forsvarsfirer`n; klare konsise beskjeder, et smil og et klapp på skulderen når tingene funker, ingen negativ kjefting på medspillere når det går litt skeis, men likefullt klokkeklare meninger om hva han forventer at den enkelte skal gjøre, samtidig som han tar det som en personlig fornærmelse om motstandernes angripere kommer til! Jensemann er et defintivt kapteinsemne! Og ikke minst; som keeper så holder han i flere år til.

 

Go Jens, go!!! :D

 

Jens er så langt min årets spiller i Arsenal. Kanskje også årets spiller i PL?

 

Og vi som hadde et keeperproblem tidligere...

Link to comment
Share on other sites

:: Høydepunkter ::

Kilde : maXxed Football Forums

Last ned : Her (Torrent)

Credits: Noel

20 minutter med høydepunkter fra RTE TWO (Irland)

 

Kilde : maXxed Football Forums

Last ned : Her (Torrent)

Credits: AmplifiedtoRock

Du trenger Real Player for å spille av denne

 

Kilde : maXxed Football Forums

Last ned : Her

Credits : Stoichkov

6 minutter med høydepunkter fra kampen

 

:: Hele kampen ::

Kilde : maXxed Football Forums

Last ned : 1 omgang 2 omgang

Credits: Zico

 

Kilde : maXxed Football Forums

Last ned : her

Credits: nobuzz

 

Kilde : maXxed Football Forums

Last ned : her

Credits: socra

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å få denne kampen ut av hodet. Det er situasjoner og hendelser som spinner rundt og rundt. Nå skal det sies at det gikk litt rundt av seg selv i hodet utover natten også, men på en slik dag er faktisk en liten hangover helt greit.

 

Takk Wenger for at du gang på gang henter de riktige spillerene til Arsenal, i går var Hleb enorm. Takk for at du tør. Takk for at du er sta, egen og ikke gir etter for presset fra supporterene. Takk for at du gir gutter som Flamini, Fabregas, Senderos, Eboue og Reyes ubegrenset tillit slik at de kan vokse med oppgavene. Takk for at du satte Jens på benken noen kamper i fjor. Takk for at vi spiller den mest underholdene fotballen i Europa. Takk for at du klarer å bevise verden at penger ikke er alt. Takk for en av de beste kveldene jeg har hatt på veldig lenge. Takk for alt du hittil har gjort med klubben vår.

Takk.

 

Hva mer kan man si. En slik vilje kombinert med passningsspill, teknikk og tempo som gutta viser gjør at jeg nesten begynner å grine igjen. Å ha så mange talenter i klubben som kan gå inn å gjøre en jobb på uvante plasser viser at de besitter en enorm fotballforståelse. Kan ikke fatte at Flamini fremstår som en rutinert og knallgod venstreback etter noen få kamper. I går var han i mine øyne fantastisk. Taper en hodeduell med Becks rett før stangskuddet til Raul, ellers så å si feilfri. Toure og Senderos kler hverandre og gjør hverandre veldig gode. Når man så ser på fødselsattesten kan man bare smile. Disse gutta vil vare, de har mange år igjen. Eboue vil nok Carlos ha mareritt om lenge. Gutten plukker ballen fra ham gang på gang, for så å løpe fra brasilianeren- det har nok ikke skjedd så mange ganger før.

Hleb viser vendinger og en ro med ballen som ingen andre. Er så flink til å lese motstanderens bevegelser før han velger hva han skal gjøre at det er komisk å se på. Han bare venter og vips så har han plass. Sammen med vendinger, tempo og gode pass var han den beste offensivt.

 

Nå gleder jeg meg til fortsettelsen, håper vi kan ha litt hell med trekningen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

 

Takk Wenger for at du gang på gang henter de riktige spillerene til Arsenal, i går var Hleb enorm. Takk for at du tør. Takk for at du er sta, egen og ikke gir etter for presset fra supporterene. Takk for at du gir gutter som Flamini, Fabregas, Senderos, Eboue og Reyes ubegrenset tillit slik at de kan vokse med oppgavene. Takk for at du satte Jens på benken noen kamper i fjor. Takk for at vi spiller den mest underholdene fotballen i Europa. Takk for at du klarer å bevise verden at penger ikke er alt. Takk for en av de beste kveldene jeg har hatt på veldig lenge. Takk for alt du hittil har gjort med klubben vår.

Takk.

 

 

fikk gåsehud av å lese det der, men du har så rett så rett

 

wenger, you KNOW

Link to comment
Share on other sites

Vi klager og klager innimellom, på både valg som Wenger gjør, men også hvor dårlig vi spiller. Allikevel så viser både Wenger og spillerne hva de egentlig står for på slike kvelder som i går. Hleb er på sitt aller beste etter at han kom til Arsenal, Lehmann har blitt utrolig stabil og sikker bak der, forsvaret kjemper og jobber som besatt, mens resten av laget også gjør en fantastisk jobb!

 

Se på det urutinerte forsvaret vårt, mot de offensive stjerne Real har, og allikevel klarer vi å holde nullen i to kamper. Vi har hatt en traurig sesong i PL, men vi viser allikevel at vi er et av Europas aller beste lag. Nå får vi håpe at spillerne tar med seg dette inn i seriespillet og fortsetter å gi oss mange gode stunder utover våren.

 

For en dag! Litt gøy å sitte her på jobben nå, med en Tottenham supporter på den ene siden (som ikke engang deltar i CL), og en Liverpool supporter på den andre siden, som ble slått ut i går. :D

Link to comment
Share on other sites

 

For en dag! Litt gøy å sitte her på jobben nå, med en Tottenham supporter på den ene siden (som ikke engang deltar i CL), og en Liverpool supporter på den andre siden, som ble slått ut i går. :D

 

Hysj- ikke fortell ham om turneringen. De vet ikke at den eksisterer og vi trenger ikke å hovere, det er så sårende :P :D

Link to comment
Share on other sites

Vi var 4 arsenal suportere som fikk se kampen direkte på Dansk tv3 . En mere spennende kamp kan ikke jeg huske å ha sett på mange år . Gutta må få mye ros av alle etter denne bragden her . De jobbet konstant hele kampen og passsningspillet var herlig å se på . Sjanser og spill messig tatt i betraktning synes jeg at det er fullt fortjent at vi går videre til kvart finalen . Huff for en skallebank eg har etter nattens feiring , men den e jaggu verdt det :-|

 

Hleb og lehmann er sykt bra igjen :D

 

 

 

 

 

Fredag trekkes kvart finalene og jeg håper på at vi kan møte Benfica , Villareal , Juventus eller AC Milan .

Link to comment
Share on other sites

For en kamp! For en mental og fysisk utladning! Var helt utslitt etter kampen. Jeg tok pulsen min - den varierte faktisk mellom 120 og 150 under hele kampen! Hele kroppen sitret av spenning, og den følelsen jeg hadde da dommeren blåste for full tid var helt vanvittig! Vi har slått ut Real, og det med vakkert spill og herlig engasjement! Ikke destruktiv pumping av baller opp mot midten.

Spillerne sto virkelig frem i går. Vil spesielt trekke frem Hleb, som virkelig viste hva han kan. Han kommer til å bli enorm hvis han fortsetter i samme spor.

Lauren who? Eboue var virkelig god i går.

Mad Jens viste virkelig at han fortjener ny kontrakt, og slik han har fremstått i år, tror jeg keeperproblemet er løst i iallefall et par år fremover, sålenge han er sulten.

 

Dagens vakreste beskrivelse av en Arsenal-supporters følelser:

Takk Wenger...[] ...for at du tør. Takk for at du er sta, egen og ikke gir etter for presset fra supporterene. Takk for at vi spiller den mest underholdene fotballen i Europa. Takk for at du klarer å bevise verden at penger ikke er alt. Takk for en av de beste kveldene jeg har hatt på veldig lenge. Takk for alt du hittil har gjort med klubben vår.
Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

 

Takk Wenger for at du gang på gang henter de riktige spillerene til Arsenal, i går var Hleb enorm. Takk for at du tør. Takk for at du er sta, egen og ikke gir etter for presset fra supporterene. Takk for at du gir gutter som Flamini, Fabregas, Senderos, Eboue og Reyes ubegrenset tillit slik at de kan vokse med oppgavene. Takk for at du satte Jens på benken noen kamper i fjor. Takk for at vi spiller den mest underholdene fotballen i Europa. Takk for at du klarer å bevise verden at penger ikke er alt. Takk for en av de beste kveldene jeg har hatt på veldig lenge. Takk for alt du hittil har gjort med klubben vår.

Takk.

 

 

fikk gåsehud av å lese det der, men du har så rett så rett

 

wenger, you KNOW

 

Vakkert! Og...så sant! Takk Wenger :-|

Link to comment
Share on other sites

 

Takk Wenger for at du gang på gang henter de riktige spillerene til Arsenal, i går var Hleb enorm. Takk for at du tør. Takk for at du er sta, egen og ikke gir etter for presset fra supporterene. Takk for at du gir gutter som Flamini, Fabregas, Senderos, Eboue og Reyes ubegrenset tillit slik at de kan vokse med oppgavene. Takk for at du satte Jens på benken noen kamper i fjor. Takk for at vi spiller den mest underholdene fotballen i Europa. Takk for at du klarer å bevise verden at penger ikke er alt. Takk for en av de beste kveldene jeg har hatt på veldig lenge. Takk for alt du hittil har gjort med klubben vår.

Takk.

 

 

Poesi fra øverste hylle !! :-| Men så sant så sant, vi er priviligerte som Arsenal suportere at vi får anledningen til å oppleve slike stunder !! Når opplevde en spurs suporter sist at laget kjempet i europa mot kanskje verdens mest kjente lag, og vant ?

Nå heier heile England på Arsenal etter at dei visste pool og chelski korleis fotball skal spelast !!

Eg har sett alle dei tre laga sine åttendels finale og det er helt utruleg kor stor forskjellen er når det gjelder innsats, modighet og vilje, samt tekniske ferdigheter, skulle ikkje tru dei laga låg over oss på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Dette var stort! Herlig kamp, med en overraskende god Hleb!

Lehmann i verdensklasse, og Fabregas snart verdens beste midtbanespiller.

 

Men; merkelige bytter Arsene gjorde. Bergkamp blir bare håpløs i en slik kamp.

Pires var nå enda verre. Om han forlet Arsenal, bryr det ikkje meg i det heile tatt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Dette var stort! Herlig kamp, med en overraskende god Hleb!

Lehmann i verdensklasse, og Fabregas snart verdens beste midtbanespiller.

 

Men; merkelige bytter Arsene gjorde. Bergkamp blir bare håpløs i en slik kamp.

Pires var nå enda verre. Om han forlet Arsenal, bryr det ikkje meg i det heile tatt.

 

Jeg synes Pires var bra når han kom inn! Og må si meg uenig, jeg kommer til å bli kjempe lei meg hvis Pires forlater Arsenal. Kan ikke se for meg han i en annen drakt enn Arsenal drakta....

Link to comment
Share on other sites

Kampen fikk terningkast seks i dagens VG. Jeg tror det må være den eneste 0-0 kampen som har fått denne karakteren. Men fullt fortjent, jeg måtte bruke ti minutter etter at dommeren blåste for å komme meg noenlunde ned på jorda igjen. :-|

Link to comment
Share on other sites

Kampen fikk terningkast seks i dagens VG. Jeg tror det må være den eneste 0-0 kampen som har fått denne karakteren. Men fullt fortjent, jeg måtte bruke ti minutter etter at dommeren blåste for å komme meg noenlunde ned på jorda igjen. :D

Kanskje tv3 lærer noe til neste gang da , og hviser arsenal istedet for Liverpool .

 

6 er bra det :-|

 

Dette var stort! Herlig kamp, med en overraskende god Hleb!

Lehmann i verdensklasse, og Fabregas snart verdens beste midtbanespiller.

 

Men; merkelige bytter Arsene gjorde. Bergkamp blir bare håpløs i en slik kamp.

Hleb var overraskende god ?

Hleb var sykt god sist kamp mot Real også , så jeg er ikke overrasket at han spiller bra nå også . Fortsetter han i denne stilen så skal ivertfall ikke jeg klage . Nå mangler det bare at Reyes kan få til det lille ekstra

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Kampen fikk terningkast seks i dagens VG. Jeg tror det må være den eneste 0-0 kampen som har fått denne karakteren. Men fullt fortjent, jeg måtte bruke ti minutter etter at dommeren blåste for å komme meg noenlunde ned på jorda igjen. :D

Kanskje tv3 lærer noe til neste gang da , og hviser arsenal istedet for Liverpool .

 

6 er bra det :-|

 

Dette var stort! Herlig kamp, med en overraskende god Hleb!

Lehmann i verdensklasse, og Fabregas snart verdens beste midtbanespiller.

 

Men; merkelige bytter Arsene gjorde. Bergkamp blir bare håpløs i en slik kamp.

Hleb var overraskende god ?

Hleb var sykt god sist kamp mot Real også , så jeg er ikke overrasket at han spiller bra nå også . Fortsetter han i denne stilen så skal ivertfall ikke jeg klage . Nå mangler det bare at Reyes kan få til det lille ekstra

 

Ja Hleb har vært sinnsykt god de kampa han har spilt mot real. Han passer veldig godt inn i arsenal siden har han en ekstremt bra passningsfot oh vet når han skal holde på ballen eller ikke. Men helst så prøver han å spille gjennom angrepsspillerne..

 

Fabregas var kampens beste etter min mening men det som forbauser meg mest er at Eboue fikk en 4 av 10 i vg!! Han var minst en 6'er, minst!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Hleb har vel ikke akkurat en ekstremt bra pasningsfot, men han har mange andre egenskaper som passer stilen til Arsenal særs bra!

Link to comment
Share on other sites

Så var vi meir eller mindre oppegåande etter ei heidundrande feiring av både det eine og det andre i går og i dag tidlig. Likevel har eg ikkje så mykje å bidra med, som ikkje allerede er nevnt frå andre.

 

Vi kan viss vi får det til, og det gjorde vi over to kampar mot Real Madrid. No gler eg meg til Søndag, for å sei det slik!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er helt enkelt bare et KONGE fotballag! Vi nærmest kjører over El Galacticos i to kamper, til og med på Santiago Bernabeu var det Arsenal som showa! Genialt!

 

Dette er bare helt kanon.. og dette setter nok en liten puff i spillerne, og beviser dem at 4-plassen slettes ei er umulig å nå i PL!

 

COME ON YOU ARSENAL! :o

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...