Jump to content

Carl Parisio


gooner6

Recommended Posts

  • 5 years later...

Fordi de ikke hører hjemme i Arsenal, men i nostalgi?

 

Når siste innlegg i tråden var fra 2006, så kan man godt la tråden ligge der den ligger, eventuelt sende PM til moderatorgruppen og be dem flytte tråden over i nostalgi. Dette minner mer om noen som har et sterkt behov for å få seg noen ekstra innlegg

Link to comment
Share on other sites

Les hele forumet nå Kim, og finn ut at man ønsker å oppdatere og rydde i spillertrådene. Ingen som skal ta deg ned fra tronen som innleggs-konge ;)

 

Jeg er vel langt fra noen innleggskonge her inne. Jeg driter i antall innlegg for å si det mildt. Poenget mit var at det går helt fint å rydde opp på forumet uten å dra frem tråder det ikke har vært skrevet i på 5-6 år. Det kalles å sende PM til moderatorgruppen og be dem flytte tråden

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vel langt fra noen innleggskonge her inne. Jeg driter i antall innlegg for å si det mildt. Poenget mit var at det går helt fint å rydde opp på forumet uten å dra frem tråder det ikke har vært skrevet i på 5-6 år. Det kalles å sende PM til moderatorgruppen og be dem flytte tråden

 

Poenget mitt er at måten du sier ifra om dette på er mildt sagt tåpelig. Som et lemen sitter du og rister i stolen, klar til å hoppe gjennom pc-skjermen og kastrere den som sitter på endre sia.

 

Det har skjedd absolutt null skade, annet enn at du måtte klikke på tråden for å fjerne symbolet for nye poster. Men du er jo tross alt litt nærmere musearm...

Link to comment
Share on other sites

Når siste innlegg i tråden var fra 2006, så kan man godt la tråden ligge der den ligger, eventuelt sende PM til moderatorgruppen og be dem flytte tråden over i nostalgi. Dette minner mer om noen som har et sterkt behov for å få seg noen ekstra innlegg

Som jeg allerede hadde forklart deg før du skrev dette så valgte jeg til slutt å sende en melding til The Legend med ca 20-35 linker med tråder med enkeltpersoner som ikke lenger er tilknyttet Arsenal. Slik som jeg ser det er dette ingenting å rage for. Spesielt når du gjør det i flere tråder og jeg allerede har forklart det over PM, like unødvendig av deg å kommentere det her nå? Hadde ikke du gjort det så hadde Carl Parisio havnet der han ser ut til å ha havnet på ekte, i det store intet.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg allerede hadde forklart deg før du skrev dette så valgte jeg til slutt å sende en melding til The Legend med ca 20-35 linker med tråder med enkeltpersoner som ikke lenger er tilknyttet Arsenal. Slik som jeg ser det er dette ingenting å rage for. Spesielt når du gjør det i flere tråder og jeg allerede har forklart det over PM, like unødvendig av deg å kommentere det her nå? Hadde ikke du gjort det så hadde Carl Parisio havnet der han ser ut til å ha havnet på ekte, i det store intet.

+10000

Link to comment
Share on other sites

Som jeg allerede hadde forklart deg før du skrev dette så valgte jeg til slutt å sende en melding til The Legend med ca 20-35 linker med tråder med enkeltpersoner som ikke lenger er tilknyttet Arsenal. Slik som jeg ser det er dette ingenting å rage for. Spesielt når du gjør det i flere tråder og jeg allerede har forklart det over PM, like unødvendig av deg å kommentere det her nå? Hadde ikke du gjort det så hadde Carl Parisio havnet der han ser ut til å ha havnet på ekte, i det store intet.

 

Så ikke at du hadde sendt meg PM. Beklager

Link to comment
Share on other sites

Hyggeli at du drar fram navn på gamle Arsenalspillere, flere av dem hadde jeg glemt. Fortsett med dette gode arbeidet Wojciech53.

Hehe, de fleste trådene med de gamle Arsenalspillerne ligger nok nå LANGT bak i Nostalgiforumet :P Men syns selv det var gøy å gå gjennom og få flyttet dem hit fordi jeg har minner til hver eneste av spillerne vi har hatt de siste ti årene enten det er at de var et talent på FM eller at de var sett på som noe stort på ekte

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes fortsatt det er unødvendig å åpne en så gammel tråd med et innlegg som kun inneholder informasjon om at tråden bør flyttes til nostalgi, da det er nettopp slike hendelser jeg mener rapport-knappen bør brukes til, i tillegg til å rapportere regelbrudd. Meg om det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes fortsatt det er unødvendig å åpne en så gammel tråd med et innlegg som kun inneholder informasjon om at tråden bør flyttes til nostalgi, da det er nettopp slike hendelser jeg mener rapport-knappen bør brukes til, i tillegg til å rapportere regelbrudd. Meg om det.

 

Og hvis du da leser den forklaringen som ligger her, så beskriver han at det er akkurat det han har gjort med en rekke andre tråder ETTER at han hadde tatt frem 3 stk. Når han da har fortalt om dette etter at andre har kommet med ditto, eller enda krassere kommentarer på det, så synes jeg det er unødvendig at enda flere skal kommentere det på nøyaktig samme viset.

 

Meg om det

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke trekke frem tre tråder hvor vedkommende hadde noe å tilføye?

 

Fordi han hadde som formål å irritere forumpolitiet her som irriterer seg grønne over bagateller, som tydeligvis får alle hår til å reise seg og får behovet for å lange ut mot alt og ingenting.

 

Som det også er sagt tidligere her, så er man i gang med å rydde opp i spillertråder. Da både i førsteposten (Du har kanskje lagt merke til det - alternativt ikke, men jobben som er gjort er fantastisk bra av noen få personer, deriblant Wojciech53, Umlaut og TheLegend.

 

En annen del av dette var også å finne de trådene som nå lå i forumet "Arsenal" for å få dem over i Nostalgi, slik at forumet blir enda litt ryddigere.

 

Det har seg slik at det er andre mennesker innom forumet her, som er alt fra 7 til 70 år. De yngste vil ofte lese om spillerne våre, derfor valgte man å oppdatere førsteposten med en god spillerprofil. Deretter kom det å fjerne de som ikke er spillere hos oss lenger.

 

 

Hvis du ikke gidder å lese det som står tidligere i tråden, så bare spør! Jeg er her for å skrive oppsummeringer så folk slipper å scrolle så fælt. Musearm er farlig vettu.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...