Jump to content

Carl Parisio


gooner6

Recommended Posts

Hvis du ikke gidder å lese det som står tidligere i tråden, så bare spør! Jeg er her for å skrive oppsummeringer så folk slipper å scrolle så fælt. Musearm er farlig vettu.

Jeg har lest både førsteposten, og det andre som er skrevet i tråden, men takk skal du ha. Jeg er fortsatt prinsipielt uenig, og mener at det å dra opp en svært gammel tråd uten verken å komme med spørsmål eller ny informasjon er unødvendig. Informasjon om at førsteposten var oppdatert er også relevant informasjon.

 

Red.: oh wait, it's not updated

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest både førsteposten, og det andre som er skrevet i tråden, men takk skal du ha. Jeg er fortsatt prinsipielt uenig, og mener at det å dra opp en svært gammel tråd uten verken å komme med spørsmål eller ny informasjon er unødvendig. Informasjon om at førsteposten var oppdatert er også relevant informasjon.

 

Red.: oh wait, it's not updated

 

Man oppdaterer ikke førsteposten på en spiller som ikke lenger er i klubben.... Hvis du derimot sjekker førsteposten til spillere som er i klubben idag, så vil du se hvilken stor jobb som er gjort på dette emnet.

 

Jeg er ikke nødvendigvis uenig i det du sier. Poenget er at de første 3 trådene Wojciech53 fant som skulle over i nostalgi, så la han inn en post fordi de skulle fjerne raskt (TheLegend var online samtidig og fjernet fortløpende). Etterhvert så tenkte nevnte dyktige, engasjerte forumist, Wojciech53, at han heller kunne sende TheLegend en PM med de trådene han fant.

 

Deretter dukker det opp noen forumtroll som føler for å angripe en som faktisk gjør en flott innsats for å holde forumet ryddig og bra. Av en eller annen grunn, så forstår dem heller ikke agrumentasjonen / forsvaret til vedkommende, og fortsetter å mase på om prinsipper i håp om å få siste ord i saken.

 

Vel jeg kan si så meget - siste ordet her får dere faen ikke! Jeg har riktig nok en "aggresiv lungebetennelse" som legen valgte å kalle det, men fingra beveger seg like fort som før. Og på dette emnet så skal jeg jaggu beskytte en forumist som gjør en fantastisk jobb for å gjøre forumet enda bedre.

 

POWER TO THE PEOPLE!

 

Edit: Ble litt overivrig på slutten her - feber'n som herjer..

Link to comment
Share on other sites

Bare så det er sagt, jeg mener ikke å frata noen meget god innsats på spillertrådende til nåværende spillere, det er dette isolerte tilfellet jeg reagerte på og kommenterte.

Og jeg beklager! Se på det fra den lyse siden; Carl Parisio har ikke hatt så mye oppmerksomhet siden han spilte juniorfotball!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...