Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Cole skal faen meg bues på helt til Cheryl kommer å henter ham. Jeg kan ikke vente til å synge de nærmest 20 anti sangene vi har om han. Cunten er prikken over i'en i denne kampen. Let him die!...

 

Og ellers skal vi knuse russerne! :huh:

Skal du til balløya for å se kampen? Kult! Bu til ham for meg også! :owned:

Link to comment
Share on other sites

Cole skal faen meg bues på helt til Cheryl kommer å henter ham. Jeg kan ikke vente til å synge de nærmest 20 anti sangene vi har om han. Cunten er prikken over i'en i denne kampen. Let him die!...

 

Og ellers skal vi knuse russerne! ;)

Skal du til balløya for å se kampen? Kult! Bu til ham for meg også! :D

Tror du ikke han kan høre meg fra sofakroken? :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Cole skal faen meg bues på helt til Cheryl kommer å henter ham. Jeg kan ikke vente til å synge de nærmest 20 anti sangene vi har om han. Cunten er prikken over i'en i denne kampen. Let him die!...

 

Og ellers skal vi knuse russerne! ;)

Skal du til balløya for å se kampen? Kult! Bu til ham for meg også! ;)

Tror du ikke han kan høre meg fra sofakroken? :D ;)

 

Roper du høyt nok kan han sikkert det ;)

Jeg skal også bue sinnsykt mye på han!!

han er en av de spillerne jeg hater absolutt mest!!

Tenker bare på penger :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cole skal faen meg bues på helt til Cheryl kommer å henter ham. Jeg kan ikke vente til å synge de nærmest 20 anti sangene vi har om han. Cunten er prikken over i'en i denne kampen. Let him die!...

 

Og ellers skal vi knuse russerne! ;)

Skal du til balløya for å se kampen? Kult! Bu til ham for meg også! :D

Tror du ikke han kan høre meg fra sofakroken? :blink: ;)

;)

 

Det var bare måten du skrev det på som kunne misforstås med at du faktisk skulle over for å se den.

"Jeg kan ikke vente til å synge de nærmest 20 anti sangene vi har om han."

 

Når du skriver det slik høres det ut som du skal være der og rope mot han. Man sitter ikke akkurat å synger under Arsenal-kampen hjemme. (Jeg gjør ihvertfall ikke synging under kampene hjemme foran TVen. Det er mer banning, sverting og drittslenging til både egne og motstanderens spillere ;))

Link to comment
Share on other sites

Cashley C*nt skal få den velkomsten han fortjener. En gang ekte Gooner, oppvokst og trent opp i klubben. En gang fansens favoritt, trolig best i verden på sitt beste.

Men så, et "hemmelig" møte med Roman og Mourinho ødela alt. Siden det møtet har det kun vært dollarsedler og feite pengesjekker som står i hue på ham. Han gikk til erkerivalen, og appåtil slenger en hel del dritt om moderklubben og tidligere lagkamerater (spesielt Fabregas fikk "gjennomgå") i sin velkjente bok, som solgte "svimlende" 1 000 kopier, eller noe sånt. For en taper.

 

Han har tapt seg som spiller, både Evra og Clichy er bedre enn cashly. Hele England vet nå hva slags grisk person han er. Men men... han har jo hvertfall råd til å kjøpe dyre vesker til dama si flere ganger i uka, tenker han handler inn noen til seg selv og

Link to comment
Share on other sites

Wenger - Focus on the team not Cole

 

Ser ut som Wenger er enig med meg, Fooz knows :P

Dette sier Wenger bare fordi det forventes av en manager i hans posisjon.

Du drar frem Terry som et eksempel... Hvor godt tror du han hadde blitt mottatt av Chelsea fansen om han bestemte seg for å snakke dritt om Chelsea i et år, for så å bli solgt til Arsenal? Terry har vært Chelsea hele livet. Du kan ikke sammenligne han med Cole.

 

Les dagens arseblog, så kanskje du også skjønner hvorfor 99% av Arsenalfansen hater Cuntley Cunt.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Arsene mener det. Han er ikke akkurat typen som hater folk. Han har funnet en enda bedre erstatter i Clichy, og driter egentlig i hva Cole driver med. Forskjellen på Terry og Cole er vel at Terry aldri kommer til å forlate Chelsea, Cole kan gjøre det når som helst, ingen fra Chelsea kommer til å whine for det.

 

Selvfølgelig vet jeg hvorfor mange hater ham, likte verken overgangen eller alt pisset han slang. Men jeg visste vi fikk en mye bedre deal en Chelsea, så jeg dreit i hva angikk Cole.

Link to comment
Share on other sites

Det er da ingen konkurranse om å poste mest mulig her på forumet. Du svarer med korte setninger på de aller fleste topics. Dette er spam i mine øyne!

 

Det er ikke for å få flest meldinger men jeg er ny i Arsenal Norway så har bare vært på i 4 dager.

Jeg kan godt begynne Å skrive lange meldinger fra nå av. Har bare vært litt hekta :P

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke for å få flest meldinger men jeg er ny i Arsenal Norway så har bare vært på i 4 dager.

Jeg kan godt begynne Å skrive lange meldinger fra nå av. Har bare vært litt hekta ;)

Du trenger ikke skrive lange meldinger hele tida, men ta det litt med ro. Du trenger ikke svare på alt av tråder eller kommentarer... :P

Er flere som var akkurat slik som deg da de startet opp sin profil her på forumet.

Bare husk at det går an å tenke litt før du svarer og at det ikke alltid er nødvendig å skrive "enig", hvis du ikke har noen begrunnelse for hvorfor du er enig.

 

Du skjønner sikkert selv at det er irriterende å se en person drive å svare på absolutt alt, med få setninger og ingen begrunnelse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Syk dramatikk paa Stamford Bridge naa!

Det staar 4-4 mellom Chelsea og Aston Villa, og A. Cole, Carvalho og Knight er utvist.

 

Fikk ikke med meg mye av kampen, men jeg fikk se de tre siste maalene. Naa blaaser ogsaa dommeren i floyta til 4-4 etter at Barry scoret paa straffe paa overtid! Klasse!

 

Herlig at Chelsea avgir poeng paa hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Det irriterer i hvertfall at langoddsen min sprakk på 4-4 målet, straffesparket til Villa. Ashley Cole handset ikke, og skulle dermed heller ikke vært utvist. Formoder at det røde kort blir omgjort.

 

Etter å ha sett reprisen flere ganger, er jeg helt sikker på at Cole brukte hånda for å redde ballen B)

Det samme sier vg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191893

 

Er fantastisk glad for at det ble 4-4, men nå leder United 3-0 og liverpool 1-0.

 

Edit: Nei, beklager. Etter å ha sett de enda flere ganger har jeg kommet fram til at det ikke var hands ;)

Link to comment
Share on other sites

Chelsea ligge nå under 1-0 mot Fulham til pause :D

Herregud hvor dårlige de er uten Terry, Lampard og Drogba! :D

 

Nå har vel Fulham ledet flest kamper i Premier League til pause, men nå må du ikke glemme hva som sikkert skjer etter pause.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...