Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Leste akkurat om dette på tekst tv, og trakk på smilebåndet.. Tror dette kan være positivt. Står sikkert i denne artikkelen også, men jeg gadd ikke å lese alt, så jeg bare skriver det, at jeg leste på tekst tv at dama krevde halvparten av formua hans.. Da kan det vel strengt tatt ikke være mye igjen som han er villig til å bruke på Chel$(?)ea da...

 

Endelig kommer hans og Chel$(?)ea's fall...!

 

Vi får da enda håpe det ;) Dette er muligens starten på slutten, lurer på hva alle medgangsuporterne til Chelsea gjør da? Kjenner en som heia på Man U, men gikk over til chelsea da Roman kom. Det er tragisk!

 

Tror uansett Chelsea får det tøft uten P cech.

 

Synd med Cech, men Cudicini er ingen dårlig keeper han heller. Dersom Cudicini bli ute en stund så har de jo Hilario, og han er vel ikke direkte sårlig han heller.

Link to comment
Share on other sites

Big-cheating-Sam tilbyr seg å låne Ian Walker eller Ali Al Habsi til Chelsea i følge skysports. Herregud, hjelpe Chelsea?

 

Different Asses, Same SHIT!!!

 

Ser forresten at det ser ut som om Cech er ute i 6 måneder. Sportslig sett er det helt supert for Arsenal når det gjelder tittelracet, for Petr Cech har stått for en del av Chelseas poeng de 2 siste sesongene. En viktig person og han vil nok bli savnet. Dog syens jeg ikke det er stas når en fotballspiller blir ute så lenge. Føler med ham.

Link to comment
Share on other sites

Setter en liten støkk i meg når jeg ser at Cech var døden nær med kraniebrudd og påfølgende hevelse på hjernen. Utrolig ekkelt å tenke på, og det kan vise seg å være tragisk for fotballkarrieren til verdens kanskje nest beste keeper. Synes samtidig veldig synd på Hunt som var skyld i skaden.

 

Og Mike Riley! Hva er det med den dommeren? Prøver å sende Petr Cech krypende av banen?? Hodeskade på en keeper, og han vil sende han av banen for å sette i gang spillet? Håper han aldri får dømme Premier League igjen. Ikke nok med at han er en elendig dommer, han har nå også vist at han kan være livsfarlig for spillerne. Stå på, Mike...

Link to comment
Share on other sites

Synd med Cech, men Cudicini er ingen dårlig keeper han heller. Dersom Cudicini bli ute en stund så har de jo Hilario, og han er vel ikke direkte sårlig han heller.

Skremmende rekke du kommer med her. Sier litt om hvor brei stall Chel$ea egentlig har!

 

...tenk på all smerte han har påført det russiske folk!

Hva har han gjort? [bare lurer altså, helt oppriktig]

 

Lurer på hva alle medgangsuporterne til Chelsea gjør da? Kjenner en som heia på Man U, men gikk over til Chelsea da Roman kom. Det er tragisk!

De går over til Arsenal! Det er vi som er laget å heie på + at vi kan lære dem at medgangssupporting er møkk!

 

Big-cheating-Sam tilbyr seg å låne Ian Walker eller Ali Al Habsi til Chelsea i følge skysports. Herregud, hjelpe Chelsea?

Synes det er greit å være snill, og en bra ting i og for seg.. men å ha så god tro på Al Habsi at du velger å gi ham bort, sånn at han tror at Cudichini er dårligere enn Ali Al Habsi, er jo respektløst.

Link to comment
Share on other sites

Synd med Cech, men Cudicini er ingen dårlig keeper han heller. Dersom Cudicini bli ute en stund så har de jo Hilario, og han er vel ikke direkte sårlig han heller.

Skremmende rekke du kommer med her. Sier litt om hvor brei stall Chel$ea egentlig har!

 

...tenk på all smerte han har påført det russiske folk!

Hva har han gjort? [bare lurer altså, helt oppriktig]

 

Han har rasket til seg store deler av oljeindustrien i Russland. Folk der er fattige, og sulter. Hadde oljen tilhørt staten så hadde nok folket fått det noe bedre. Roman bruker pengene som staten burde hatt til å spille virkelighets CM med juks! :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/16/479867.html

 

Kanksje han kommer til å være mere forsiktig med spillerkjøp i fremtiden hvis kona tar ut skillsmisse og stikker av med halvparten av pengene .

 

Lurer på om Sjåse har en lignende avtale med Roman også? Det kan i såfall forklare hvorfor Roman har holdt ut med paranoiaen til Moaninho :)

Link to comment
Share on other sites

Ser forresten at det ser ut som om Cech er ute i 6 måneder. Sportslig sett er det helt supert for Arsenal når det gjelder tittelracet, for Petr Cech har stått for en del av Chelseas poeng de 2 siste sesongene. En viktig person og han vil nok bli savnet. Dog syens jeg ikke det er stas når en fotballspiller blir ute så lenge. Føler med ham.

 

Utrolig synd for hovedpersonen selv. Håper at dette ordner seg.

 

Når det er sagt, så er det ingen tvil om at dette er et slag i ansiktet på Chelsea. Faktum er at den klubben omtrent ikke har hatt betydelige skader på sentrale spillere de siste årene. Nøkkelspillere som Cech, Lampard og Terry er jo fast inventar på laget.

Link to comment
Share on other sites

Ser forresten at det ser ut som om Cech er ute i 6 måneder. Sportslig sett er det helt supert for Arsenal når det gjelder tittelracet, for Petr Cech har stått for en del av Chelseas poeng de 2 siste sesongene. En viktig person og han vil nok bli savnet. Dog syens jeg ikke det er stas når en fotballspiller blir ute så lenge. Føler med ham.

 

Utrolig synd for hovedpersonen selv. Håper at dette ordner seg.

 

Når det er sagt, så er det ingen tvil om at dette er et slag i ansiktet på Chelsea. Faktum er at den klubben omtrent ikke har hatt betydelige skader på sentrale spillere de siste årene. Nøkkelspillere som Cech, Lampard og Terry er jo fast inventar på laget.

Helt klart, fullstendig enig.

Link to comment
Share on other sites

Ser forresten at det ser ut som om Cech er ute i 6 måneder. Sportslig sett er det helt supert for Arsenal når det gjelder tittelracet, for Petr Cech har stått for en del av Chelseas poeng de 2 siste sesongene. En viktig person og han vil nok bli savnet. Dog syens jeg ikke det er stas når en fotballspiller blir ute så lenge. Føler med ham.

 

Utrolig synd for hovedpersonen selv. Håper at dette ordner seg.

 

Når det er sagt, så er det ingen tvil om at dette er et slag i ansiktet på Chelsea. Faktum er at den klubben omtrent ikke har hatt betydelige skader på sentrale spillere de siste årene. Nøkkelspillere som Cech, Lampard og Terry er jo fast inventar på laget.

Helt klart, fullstendig enig.

 

Sånn for å være usportslig:

Jeg syns egentlig at det er helt konge for oss at Cech er ute i 6 måneder. Cech er vel nesten verdens beste keeper og har stått for mye av Chelseas poeng de 2 siste sessongene.

 

Når Arsenal møter ett Chelsea uten Petr Cech er det bare en stor fordel for oss i tittelkampen :huh:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med deg. Litt skadefryd er bare sunt, særlig etter hvordan Chel$ki har fått med seg pengebingen til Onkel Skrue på handletur. Cudicini er også bra som bakerste mann, menn han kan ikke måle seg med Cech.

 

Skadefryd grunnet skade på spillere, spesielt så alvorlig som dette var, vitner om lite gangsyn, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk visst ikke med meg alvorligheten av skaden. Så bare en notis i Aftenposten om at han fikk en smell og ble ute i 6 mnd, ergo ble jeg skadefryd. Står det om livet, som det visstnok har gjort her, så er det ingen spøk lenger.

 

Tja, jeg er enig i at skadefryd ovenfor Cech ikke er spesielt sympatisk. Jeg har ikke skadefryd ovenfor ham.

Med for å være helt ærlig så hadde det ikke gjort meg en dritt om Ashley cole sin karriere hadde gått dukken grunnet skade.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk visst ikke med meg alvorligheten av skaden. Så bare en notis i Aftenposten om at han fikk en smell og ble ute i 6 mnd, ergo ble jeg skadefryd. Står det om livet, som det visstnok har gjort her, så er det ingen spøk lenger.

 

Tja, jeg er enig i at skadefryd ovenfor Cech ikke er spesielt sympatisk. Jeg har ikke skadefryd ovenfor ham.

Med for å være helt ærlig så hadde det ikke gjort meg en dritt om Ashley cole sin karriere hadde gått dukken grunnet skade.

 

BE

Da sitter vel du med omtrent samme holdingene som spursfansen gjorde etter overgangen til Sol. Ønsker du å være bekjent av det? Vi snakker fotball her - synes du virkelig det at en mann har på seg en annen skjorte fortjener at han skal få helsa si ødelagt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk visst ikke med meg alvorligheten av skaden. Så bare en notis i Aftenposten om at han fikk en smell og ble ute i 6 mnd, ergo ble jeg skadefryd. Står det om livet, som det visstnok har gjort her, så er det ingen spøk lenger.

 

Tja, jeg er enig i at skadefryd ovenfor Cech ikke er spesielt sympatisk. Jeg har ikke skadefryd ovenfor ham.

Med for å være helt ærlig så hadde det ikke gjort meg en dritt om Ashley cole sin karriere hadde gått dukken grunnet skade.

 

BE

 

Holdningen i slike utsagn skremmer meg. Det er faktisk talt lov å skifte klubb. Det er til og med lov å være misfornøyd med moderklubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk visst ikke med meg alvorligheten av skaden. Så bare en notis i Aftenposten om at han fikk en smell og ble ute i 6 mnd, ergo ble jeg skadefryd. Står det om livet, som det visstnok har gjort her, så er det ingen spøk lenger.

 

Tja, jeg er enig i at skadefryd ovenfor Cech ikke er spesielt sympatisk. Jeg har ikke skadefryd ovenfor ham.

Med for å være helt ærlig så hadde det ikke gjort meg en dritt om Ashley cole sin karriere hadde gått dukken grunnet skade.

 

BE

 

Holdningen i slike utsagn skremmer meg. Det er faktisk talt lov å skifte klubb. Det er til og med lov å være misfornøyd med moderklubben.

 

Ja, og det er også lov å oppføre seg profesjonelt ovenfor klubben som har "skapt" deg

Link to comment
Share on other sites

Å fryde seg over skade på et annet menneske er patetisk åkke som! Det er forbeholdt avskum som scum- og manurefans

 

Jupp. Uansett om skaden er stor eller liten. Spot on and amen to that, Tussi!

 

Hva med Teddy? Er han et unntak? :D

 

Nei, men det er lov å ønske ham en på trynet likevel B)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...