Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Guest Roman

Det er som kjent på toppen det blåser. Og at supportere av andre lag gidder å bruke tid på å lage fotomontasjer av Chelsea, og våre spillere, sier jo bare at vi er nådd toppen det. Lag som ikke vinner noe har sjelden fiender. Ser ytterst sjelden at slike hysterisk morsomme montasjer lages av f.eks Bolton, Portsmouth, Sunderland m.fl.

 

Kan ikke fatte at folk gidder bruke tid på slike ting, men det er vel bare meg det kanskje!?

 

Siden det når er 38 sider med innlegg i posten CHELSEA så tyder det bare på at vi har gjort noe riktig. Vi er nå "the center of attention" og jeg tror det er lenge til ARSENAL vil få 38 sider med innlegg på Chelsea forumet, for å si det sånn. We don`t care

 

(Er det noen som tror de oppnår å såre noen ved å lage slike montasjer? Jeg ler like mye av dem som dere gjør i hvertfall. Bryr meg midt oppi der sola aldri skinner om dere lager 1000 sånne montasjer)

 

Kan hende dette er gammalt nytt, men eg hadde ikkje noko bedre å finne på no som reisefeberen held på å ta overhand :

 

Dette synes jeg sier en hel del om deg da. Du har reisefeber og har ikke noe bedre å finne på? Så sitter du (som Arsenal supporter) på ditt eget forum og lager montasjer og finner frem bilder om CHELSEA :P :blink:

 

Jeg på min side finner det litt merkelig da!

Link to comment
Share on other sites

Det er som kjent på toppen det blåser. Og at supportere av andre lag gidder å bruke tid på å lage fotomontasjer av Chelsea, og våre spillere, sier jo bare at vi er nådd toppen det. Lag som ikke vinner noe har sjelden fiender. Ser ytterst sjelden at slike hysterisk morsomme montasjer lages av f.eks Bolton, Portsmouth, Sunderland m.fl.

 

Kan ikke fatte at folk gidder bruke tid på slike ting, men det er vel bare meg det kanskje!?

 

Siden det når er 38 sider med innlegg i posten CHELSEA så tyder det bare på at vi har gjort noe riktig. Vi er nå "the center of attention" og jeg tror det er lenge til ARSENAL vil få 38 sider med innlegg på Chelsea forumet, for å si det sånn. We don`t care

 

(Er det noen som tror de oppnår å såre noen ved å lage slike montasjer? Jeg ler like mye av dem som dere gjør i hvertfall. Bryr meg midt oppi der sola aldri skinner om dere lager 1000 sånne montasjer)

 

Kan hende dette er gammalt nytt, men eg hadde ikkje noko bedre å finne på no som reisefeberen held på å ta overhand :

 

Dette synes jeg sier en hel del om deg da. Du har reisefeber og har ikke noe bedre å finne på? Så sitter du (som Arsenal supporter) på ditt eget forum og lager montasjer og finner frem bilder om CHELSEA :P :blink:

 

Jeg på min side finner det litt merkelig da!

 

 

Du er iallefall den på forumet med mest selvmotsigende innlegg, noe du beviser gang på gang.

 

"Siden det når er 38 sider med innlegg i posten CHELSEA så tyder det bare på at vi har gjort noe riktig. Vi er nå "the center of attention" og jeg tror det er lenge til ARSENAL vil få 38 sider med innlegg på Chelsea forumet, for å si det sånn. We don`t care"

 

hehe, nei...men du klarer å sitte på dette forumet å bruke tid på det samme...bare den andre veien? (uten deg hadde det vel vært langt under halvparten av disse 38sidene..hehe)

 

Ellers er det morsomt å lese den tonen du oppretholder på dette forumet.

Chelsea som har vært en middelsklubb i historien, og som nå etter 2sesonger med penger har blitt et lag som vinner ligaen og som da fører både klubben, og supporterene inn i en bane som OSER arroganse og null ydmykhet.

Dette er faktisk imponerende!!

 

Spurt deg før, og håper på et svar: hva er nicket ditt på ditt eget forum??

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Spurt deg før, og håper på et svar: hva er nicket ditt på ditt eget forum??

 

Har ikke sett at du har spurt om dette før dessverre, and why do you care?

Link to comment
Share on other sites

 

Klasse ;) Med sånne spill blir jeg fort frista til å opprette en konto på Unibet :)

Link to comment
Share on other sites

Spurt deg før, og håper på et svar: hva er nicket ditt på ditt eget forum??

 

Har ikke sett at du har spurt om dette før dessverre, and why do you care?

 

Skulle bare vært artig å sett om du var like aktiv på ditt eget forum, og om du hadde samme tone og meninger når du er med dine egne brødre ;)

 

Er dette noe problem for deg?

Link to comment
Share on other sites

Da har Chelsea akkurat spilt 0-0 mot Birmingham og virker å være fullstendig ute av form. Spillet deres var så vidt jeg har forstått elendig, og 0-0-resultatet er det i grunn ingenting å si på. United ligger 10 poeng bak Chelsea med en kamp mindre spilt, men har et tilsynelatende enklere kampprogram enn Chelsea, som skal møte Blackburn og Bolton borte samt Manchester United på hjemmebane. Det kan være at vi mot alle odds faktisk får spenning mot slutten av sesongen, noe som selvfølgelig er moro!

 

Det føles rart, og egentlig litt kvalmende å si det, men jeg ønsker at de røde jævlene snyter Chelsea fra seriegullet de har hatt i lomma siden august :) Da blir det oppvask i Ch€£$ki skal dere se!

Link to comment
Share on other sites

Det føles rart, og egentlig litt kvalmende å si det, men jeg ønsker at de røde jævlene snyter Chelsea fra seriegullet de har hatt i lomma siden august :( Da blir det oppvask i Ch€£$ki skal dere se!

 

Eg har tenkt det samme og eg bør vel helst skrifte etter å ha ytret det, men for aller første gang og sikkert siste så håper eg faktisk at Manure vinner tittelen iår.

Link to comment
Share on other sites

Det føles rart, og egentlig litt kvalmende å si det, men jeg ønsker at de røde jævlene snyter Chelsea fra seriegullet de har hatt i lomma siden august :( Da blir det oppvask i Ch€£$ki skal dere se!

 

Eg har tenkt det samme og eg bør vel helst skrifte etter å ha ytret det, men for aller første gang og sikkert siste så håper eg faktisk at Manure vinner tittelen iår.

 

For fotballens skyld. Tross alt representerer Man Utd fotballen på en bedre måte enn Chelsea gjør. Dersom Chelsea taper tittelen er det begynnelsen på nedturen. Mitt tips!

Link to comment
Share on other sites

Artig å vite, vettu!

 

Da skal du få leve i uvissheten...... (jeg har over 600 innlegg, så mye kan du få vite)

 

 

Ja, ja. Må man hemmeliholde sin egen identitet, så gjerne for meg. Mon tro om du ikke har over 700 innlegg også?

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Ja, ja. Må man hemmeliholde sin egen identitet, så gjerne for meg. Mon tro om du ikke har over 700 innlegg også?

 

Tjaaaa...... kanskje over 800 også? Du kan få en ledetråd til da nyskjerrigper ; Jeg har under dine 1800

Link to comment
Share on other sites

Det føles rart, og egentlig litt kvalmende å si det, men jeg ønsker at de røde jævlene snyter Chelsea fra seriegullet de har hatt i lomma siden august :D Da blir det oppvask i Ch€£$ki skal dere se!

 

Pest eller kolera!

 

Hadde nesten vært artig om sympatiske Sur Alex (slår lett usympatiske Jose) tok innersvingen på portugiseren, russeren og dansken.

Link to comment
Share on other sites

Det føles rart, og egentlig litt kvalmende å si det, men jeg ønsker at de røde jævlene snyter Chelsea fra seriegullet de har hatt i lomma siden august :) Da blir det oppvask i Ch€£$ki skal dere se!

 

Pest eller kolera!

 

Hadde nesten vært artig om sympatiske Sur Alex (slår lett usympatiske Jose) tok innersvingen på portugiseren, russeren og dansken.

 

Enig og en ting er sikkert.United spiller mer underholdende fotball enn Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Skjerp dere a, gutta! Chelsea er Englands beste lag, selvom de spiller kjip fotball for tiden...

 

Arsenal spiller FANTASTISK fotball, men Chelsea er laget mitt :P Kan lizzom ikke bytte nå vettu, når jeg har holdt med de i 10 år.

 

Neste år slkal jeg til den Arseanl sin nye stadio og se Arsenal-Chelsea ;) Håper det blir en festaften med masse mål :D (fra BEGGE lag)

 

Fotball er underholdning, spenning og lidenskap!

Link to comment
Share on other sites

Det er som kjent på toppen det blåser. Og at supportere av andre lag gidder å bruke tid på å lage fotomontasjer av Chelsea, og våre spillere, sier jo bare at vi er nådd toppen det. Lag som ikke vinner noe har sjelden fiender. Ser ytterst sjelden at slike hysterisk morsomme montasjer lages av f.eks Bolton, Portsmouth, Sunderland m.fl.

 

Kan ikke fatte at folk gidder bruke tid på slike ting, men det er vel bare meg det kanskje!?

 

Siden det når er 38 sider med innlegg i posten CHELSEA så tyder det bare på at vi har gjort noe riktig. Vi er nå "the center of attention" og jeg tror det er lenge til ARSENAL vil få 38 sider med innlegg på Chelsea forumet, for å si det sånn. We don`t care

 

(Er det noen som tror de oppnår å såre noen ved å lage slike montasjer? Jeg ler like mye av dem som dere gjør i hvertfall. Bryr meg midt oppi der sola aldri skinner om dere lager 1000 sånne montasjer)

 

Kan hende dette er gammalt nytt, men eg hadde ikkje noko bedre å finne på no som reisefeberen held på å ta overhand :

 

Dette synes jeg sier en hel del om deg da. Du har reisefeber og har ikke noe bedre å finne på? Så sitter du (som Arsenal supporter) på ditt eget forum og lager montasjer og finner frem bilder om CHELSEA ;) :P

 

Jeg på min side finner det litt merkelig da!

 

At du finner dette merklig kommer ikkje akkurat som noko sjokk. Det seier vell det meste om deg som sitte (som che£ski supporter) på eit Arsenal forum og kommenterar og forventar at eg skal ta dine ord innover meg.

 

Du er ein morsom skrue du roman, det skal du ha, stå på :D

Link to comment
Share on other sites

Chelsea 4 - 1 West Ham

 

THAT`S WHY WE`RE CHAMPIONS, THAT`S WHY WE`R CHAMPIONS! :P :P

 

Hah... å vinne over et nyopprykket lag som ligger på 10-plass i tabellen.. så det er det som er oppskriften på suksessen deres?! B) :unsure:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...