Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

10 kr. på at JoseM skylder på dommern....

 

"Iff wii wazz 11 vørsøs 11, wii wyn, venn wii are daon to tenn menn, we lose. An naow di ennd is neer."

 

 

Nei han skylder ikke på dommeren, men på systemet nå...

 

 

iflg Chelseas offisielle hjemmeside står bla følgende om Murinhos reaksjoner etter kampen:

 

[i]“For Chelsea always! For Chelsea sure we will see in similar situations one measure for Chelsea and for the other teams, a different measure. No doubts about it. At West Brom v Chelsea I saw the final proof. Bryan Robson is Bryan Robson and José Mourinho is José Mourinho. We are not the same.”[/i]

 

Hele artikkelen kan selvsagt leses her

Link to comment
Share on other sites

10 kr. på at JoseM skylder på dommern....

 

"Iff wii wazz 11 vørsøs 11, wii wyn, venn wii are daon to tenn menn, we lose. An naow di ennd is neer."

 

Så du morons reaksjon etter utvisningen? Mannen virket en smule gal! Gammelt nytt kanskje, men det var et morsomt syn!

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Og selvfølgelig får en ny Chelsea-spiller rødt kort. Hvor udisiplinerte er denne gjengen?

 

He he he. Og det kommer fra en person som holder med Arsenal ??? Hvor mange røde og gule kort har dere etter at Wenger tok over klubben? 60 røde eller noe......... Det er jo mye mer disiplinert enn Chelsea!

Link to comment
Share on other sites

Og selvfølgelig får en ny Chelsea-spiller rødt kort. Hvor udisiplinerte er denne gjengen?

 

He he he. Og det kommer fra en person som holder med Arsenal ??? Hvor mange røde og gule kort har dere etter at Wenger tok over klubben? 60 røde eller noe......... Det er jo mye mer disiplinert enn Chelsea!

tja, har ikke Arsenal vunnet eller kommet høyt oppe på fair-play statistikken de siste årene?

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

tja, har ikke Arsenal vunnet eller kommet høyt oppe på fair-play statistikken de siste årene?

Å jo, dere har knust oss på den statistikken mens jose har vært hos oss.

 

I ÅR

Chelsea 4 Røde og 51 gule

Arsenal 2 Røde og 48 gule

 

I FJOR

Chelsea 0 Røde og 51 gule

Arsenal 1 Rødt og 45 gule

 

Storseier. Grattis :)

Link to comment
Share on other sites

tja, har ikke Arsenal vunnet eller kommet høyt oppe på fair-play statistikken de siste årene?

Å jo, dere har knust oss på den statistikken mens jose har vært hos oss.

 

I ÅR

Chelsea 4 Røde og 51 gule

Arsenal 2 Røde og 48 gule

 

I FJOR

Chelsea 0 Røde og 51 gule

Arsenal 1 Rødt og 45 gule

 

Storseier. Grattis :)

Tror kanskje du skal gå litt stillere i dørene neste gang... :D

Link to comment
Share on other sites

Og selvfølgelig får en ny Chelsea-spiller rødt kort. Hvor udisiplinerte er denne gjengen?

 

He he he. Og det kommer fra en person som holder med Arsenal ??? Hvor mange røde og gule kort har dere etter at Wenger tok over klubben? 60 røde eller noe......... Det er jo mye mer disiplinert enn Chelsea!

 

 

Eller vi kan se på statistikken fra Premierleauge stats som viser statistikken fra starten av PL og frem t.o.m i helgen som viser de tre "verstingene"...

Everton 536 941

Chelsea 536 896

Arsenal 536 887

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Og selvfølgelig får en ny Chelsea-spiller rødt kort. Hvor udisiplinerte er denne gjengen?

 

He he he. Og det kommer fra en person som holder med Arsenal ??? Hvor mange røde og gule kort har dere etter at Wenger tok over klubben? 60 røde eller noe......... Det er jo mye mer disiplinert enn Chelsea!

 

 

Eller vi kan se på statistikken fra Premierleauge stats som viser statistikken fra starten av PL og frem t.o.m i helgen som viser de tre "verstingene"...

Everton 536 941

Chelsea 536 896

Arsenal 536 887

 

Ja fy så slemme Chelsea er i forhold til Arsenal gitt :)

Link to comment
Share on other sites

Og selvfølgelig får en ny Chelsea-spiller rødt kort. Hvor udisiplinerte er denne gjengen?

 

He he he. Og det kommer fra en person som holder med Arsenal ??? Hvor mange røde og gule kort har dere etter at Wenger tok over klubben? 60 røde eller noe......... Det er jo mye mer disiplinert enn Chelsea!

 

 

Eller vi kan se på statistikken fra Premierleauge stats som viser statistikken fra starten av PL og frem t.o.m i helgen som viser de tre "verstingene"...

Everton 536 941

Chelsea 536 896

Arsenal 536 887

 

Ja fy så slemme Chelsea er i forhold til Arsenal gitt :P

tja, vi har vel vært noenlunde "even-steven" i år, men uansett:

 

Godt å ha deg tilbake Roman. Synes det gikk en stund siden sist nå:)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Spørsmålet om CFC er verdige vinnere av PL, er vel egentlig enkelt å svare på. Klart de er det. Alle lag som får mest poeng i en serie er fortjente vinnere. Det jeg missliker med CFC er at de har fri tilgang på penger, og dermed kan gjøre hva de vil på transfermarkedet. Vi får til sommeren se at CFC henter en ung argentiner for den nette sum av 60-80 mill pund uten at det virker inn på økonomien.

 

Skal det innføres regler på antall utleninger i klubbene, kan det også innføres regler på antall kjøp av spillere. Man kunne for eksempel for hver sesong bare kjøpe 2-3 spillere+ at man erstattet de som la opp. På den måten måtte klubbene satse mer på de unguttene som kom opp via aldersbestemte lag.

 

Tror og håper at Arsenal blir verdig vinner av Premier League neste sesong! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Spørsmålet om CFC er verdige vinnere av PL, er vel egentlig enkelt å svare på. Klart de er det. Alle lag som får mest poeng i en serie er fortjente vinnere. Det jeg missliker med CFC er at de har fri tilgang på penger, og dermed kan gjøre hva de vil på transfermarkedet. Vi får til sommeren se at CFC henter en ung argentiner for den nette sum av 60-80 mill pund uten at det virker inn på økonomien.

 

Skal det innføres regler på antall utleninger i klubbene, kan det også innføres regler på antall kjøp av spillere. Man kunne for eksempel for hver sesong bare kjøpe 2-3 spillere+ at man erstattet de som la opp. På den måten måtte klubbene satse mer på de unguttene som kom opp via aldersbestemte lag.

 

Tror og håper at Arsenal blir verdig vinner av Premier League neste sesong! :)

 

Ganske rart egentlig, men det var først etter at Chelsea tok over herredømmet i England at det hyles om lønnstak, overgangstak og begrensninger på antall kjøp. Det var ingen her inne som hylte om dette når Arsenal vant serien? Kanskje vi bør ha et tak på hvor mange franskmenn som er lov å hente også? Eller hva med en øvre aldersgrense på manageren til 50 år (da får vi jo bort både Alex OG Wenger)

 

Merkelig at INGEN tenker på hvodan de skal forsøke å hindre Chelsea i å vinne PÅ BANEN, istede for å finne ut alle mulig finuligheter på hvordan de skal hindres økonomisk og ved overganger..... Hvordan EGET lag skal bli godt nok er det ingen som snakker om, bare HVORDAN STOPPE CHELSEA!

 

Skal det innføres regler på antall utleninger i klubbene, kan det også innføres regler på antall kjøp av spillere.

 

Akkurat her ligger jo Arsenal dårligere an enn Chelsea da! Dere har jo BARE utlendinger i stallen, og henter jo ikke akkurat max 1 i året dere heller....

Link to comment
Share on other sites

Guest gunner12

Chelsea har avgjort serien,leder med 12 poeng tror jeg.

Uten ambrovistj hadde ikke chelsea vært så gode,på grunn av penger styrer de PL.

Jeg håper at en gang at noen tar tronen fra chelsea(som f.esk. arsenal).

 

Sjækk www.gunnersmann1993.piczo.com

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Chelsea har avgjort serien,leder med 12 poeng tror jeg.

Uten ambrovistj hadde ikke chelsea vært så gode,på grunn av penger styrer de PL.

Jeg håper at en gang at noen tar tronen fra chelsea(som f.esk. arsenal).

 

Det virker nesten på meg som dere tror Chelsea var et bunnlag som helt plutselig ble gjort om til et vinnerlag over natta når Roman kom? Så med andre ord; Portsmouth vil bli å regne med (og forhatte som faen) nå de da? De har jo en russer eller noe som har kjøpt klubben. De har vel også hentet noe sånt som 10-11 spillere........ Hvorfor hater dere ikke dem? Fordi de ikke er foran dere på tabellen enda?

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har avgjort serien,leder med 12 poeng tror jeg.

Uten ambrovistj hadde ikke chelsea vært så gode,på grunn av penger styrer de PL.

Jeg håper at en gang at noen tar tronen fra chelsea(som f.esk. arsenal).

 

Det virker nesten på meg som dere tror Chelsea var et bunnlag som helt plutselig ble gjort om til et vinnerlag over natta når Roman kom? Så med andre ord; Portsmouth vil bli å regne med (og forhatte som faen) nå de da? De har jo en russer eller noe som har kjøpt klubben. De har vel også hentet noe sånt som 10-11 spillere........ Hvorfor hater dere ikke dem? Fordi de ikke er foran dere på tabellen enda?

Men er Portsmouth fra London da?

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har avgjort serien,leder med 12 poeng tror jeg.

Uten ambrovistj hadde ikke chelsea vært så gode,på grunn av penger styrer de PL.

Jeg håper at en gang at noen tar tronen fra chelsea(som f.esk. arsenal).

 

Det virker nesten på meg som dere tror Chelsea var et bunnlag som helt plutselig ble gjort om til et vinnerlag over natta når Roman kom? Så med andre ord; Portsmouth vil bli å regne med (og forhatte som faen) nå de da? De har jo en russer eller noe som har kjøpt klubben. De har vel også hentet noe sånt som 10-11 spillere........ Hvorfor hater dere ikke dem? Fordi de ikke er foran dere på tabellen enda?

 

Ch£lski var ett godt lag før russaren kjøpte det,men hadde det ikkje vært for han hadde dåke ikkje vore der dåke er idag, og det kan INGEN nekte på. Eg hadde egentleg ikkje nåke imot Ch£lski før, og hadde litt sansen for Ranieri. Den største grunnen til at eg hata ch£lski no er JM. Ch£lski fansen vil selvfølgelig sei at det er snakk om misunnelse. Selvfølgelig er vi misunlege, alle lag som kjempar om ligagullet er misunlege på dei som stikk av med trofeet til slutt, MEN, eg vil nesten sei at måten Ch£lski oppføre seg på, spelerane og JM, bedøve veldig mykje av denne misunnelsen nettopp på grunn av deiras aroganse og idioti. Det blir direkte hat på grunn av deira mangel av evne til å sjå på egne feil, og konstant meine det er det andre lags, eller dommarens feil. Eg tvila på at mange av Ch£lski fansen skjønna omfange av det JM driv med, foreløpig har han fått heile England mot seg, og den nøytrale supporter vil aldri heie på Ch£lski i ein kamp. Eg personleg drite i om Ch£elski vinne serien, ligagulla deira vil aldri bli huska, om dei blir så på grunn av alt styre rundt klubben med JM.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Ch£lski var ett godt lag før russaren kjøpte det,men hadde det ikkje vært for han hadde dåke ikkje vore der dåke er idag, og det kan INGEN nekte på. Eg hadde egentleg ikkje nåke imot Ch£lski før, og hadde litt sansen for Ranieri. Den største grunnen til at eg hata ch£lski no er JM. Ch£lski fansen vil selvfølgelig sei at det er snakk om misunnelse. Selvfølgelig er vi misunlege, alle lag som kjempar om ligagullet er misunlege på dei som stikk av med trofeet til slutt, MEN, eg vil nesten sei at måten Ch£lski oppføre seg på, spelerane og JM, bedøve veldig mykje av denne misunnelsen nettopp på grunn av deiras aroganse og idioti. Det blir direkte hat på grunn av deira mangel av evne til å sjå på egne feil, og konstant meine det er det andre lags, eller dommarens feil. Eg tvila på at mange av Ch£lski fansen skjønna omfange av det JM driv med, foreløpig har han fått heile England mot seg, og den nøytrale supporter vil aldri heie på Ch£lski i ein kamp. Eg personleg drite i om Ch£elski vinne serien, ligagulla deira vil aldri bli huska, om dei blir så på grunn av alt styre rundt klubben med JM.

 

Hvordan er det spillerne oppfører seg? Hvor mye står det i media om dem. Det mest geniale Mourinho gjør er jo nettop å ta vekk alt mediapresset og mediaoppstyret fra dem. Utrolig sjelden du leser om noe SPILLERNE gjør i media. Og kom ikke her og snakk om gule og røde kort, for der er det bevist at Arsenal ikke er døyten bedre!

 

Ligagullene til Chelsea vil ikke bli huska? Hvor dum er du egentlig. De står like mye i historiebøkene som hvilke som helst av deres....... Bare at man må lengre tilbake i tid for å finne deres.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat her ligger jo Arsenal dårligere an enn Chelsea da! Dere har jo BARE utlendinger i stallen, og henter jo ikke akkurat max 1 i året dere heller....

 

Fort det første er det selvfølgelig ikke sant det du skriver her, men litt løgn ser ikke ut til å plage deg.

 

For det andre var vel Chelsea det første laget i PL med bare utlendinger i førsteelleveren, den tida der Chelsea, som alle andre lag, ikke hadde en ubegrenset pengebinge, og måtte kjøpe lurt.

Link to comment
Share on other sites

Hele Ch€£$ki sirkuset gjør meg bare kvalm.

 

Supportere, eller rettere sagt suppehuer, som Roman her som hoverer uten skam for måten laget har blitt en av de beste klubbene i verden på. Penger som strengt tatt burde gått til å løse sultproblemene og andre ting i Russland har gått med til mellom annet å kjøpe Shaun Wright Phillips, slik at ikke andre klubber skal få tak i dem. Koser seg gjør de når klubben betaler astronomiske summer på fotballspillere for disse blodpengene. For å si det slik så hadde jeg blitt, unnskyld uttrykket, jævla flau og skuffet dersom Arsenal hadde holdt på slik. Jeg hadde sikkert blitt glad for suksessen, men fyttirakkærn hvor sur ettersmak den hadde hatt. Jeg hadde iallefall ikke villet forsvare svineriet på andre diskusjonsfora.

 

Hva stortjuven Abramovich og erkedrittsekken Mourinho angår, så er det ettertrykkelig å lese nok steder på dette forumet, så det gidder jeg ikke irritere meg over og skrive om her.

 

Man skulle i det minste trodd at spillerne skulle klare å oppføre seg, men dengang ei sa Tordenskiold. Jeg sitter i skrivende stund og ser på kampen mot Newcastle, og det er så og si bare fjusk og fanteri på disse spillerne til milliarder av kroner. Filming, holding, grisetaklinger og lignende preger hele kampen. Det virker nesten som om det er viktigere for Chelsea å gjøre ulovligheter enn å faktisk spille fotball, som faktisk er det det hele i utgangspunktet faktisk skal dreie seg om. Jeg har sett en del kamper med dette Chelsealaget, så jeg vet at dette er regelen og ikke unntaket, så dette trenger man ikke mukke på engang.

 

Hva spillestil angår så er jo dette i seg selv et veldig trist kapittel i fotballens historie. Dunk opp høye baller på Drogba, og send opp vingene slik at de kan ta imot headingene fra Drogba, og enten skyte mot målet eller slå tilbake til Drogba. Ellers er det bare å ligge med de fleste bak ballen. Og det var vi som fikk tilnavnet boring, boring...

 

Jeg trodde at jeg hatet Manure med alle pengene og hysteriet før, men de har i det minste ikke stjålet pengene de kjøper spillere for...

 

F**n så kvalm jeg er, jeg tror jeg må spy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Hele Ch€£$ki sirkuset gjør meg bare kvalm.

 

Supportere, eller rettere sagt suppehuer, som Roman her som hoverer uten skam for måten laget har blitt en av de beste klubbene i verden på. Penger som strengt tatt burde gått til å løse sultproblemene og andre ting i Russland har gått med til mellom annet å kjøpe Shaun Wright Phillips, slik at ikke andre klubber skal få tak i dem. Koser seg gjør de når klubben betaler astronomiske summer på fotballspillere for disse blodpengene. For å si det slik så hadde jeg blitt, unnskyld uttrykket, jævla flau og skuffet dersom Arsenal hadde holdt på slik. Jeg hadde sikkert blitt glad for suksessen, men fyttirakkærn hvor sur ettersmak den hadde hatt. Jeg hadde iallefall ikke villet forsvare svineriet på andre diskusjonsfora.

 

Hva stortjuven Abramovich og erkedrittsekken Mourinho angår, så er det ettertrykkelig å lese nok steder på dette forumet, så det gidder jeg ikke irritere meg over og skrive om her.

 

Man skulle i det minste trodd at spillerne skulle klare å oppføre seg, men dengang ei sa Tordenskiold. Jeg sitter i skrivende stund og ser på kampen mot Newcastle, og det er så og si bare fjusk og fanteri på disse spillerne til milliarder av kroner. Filming, holding, grisetaklinger og lignende preger hele kampen. Det virker nesten som om det er viktigere for Chelsea å gjøre ulovligheter enn å faktisk spille fotball, som faktisk er det det hele i utgangspunktet faktisk skal dreie seg om. Jeg har sett en del kamper med dette Chelsealaget, så jeg vet at dette er regelen og ikke unntaket, så dette trenger man ikke mukke på engang.

 

Hva spillestil angår så er jo dette i seg selv et veldig trist kapittel i fotballens historie. Dunk opp høye baller på Drogba, og send opp vingene slik at de kan ta imot headingene fra Drogba, og enten skyte mot målet eller slå tilbake til Drogba. Ellers er det bare å ligge med de fleste bak ballen. Og det var vi som fikk tilnavnet boring, boring...

 

Jeg trodde at jeg hatet Manure med alle pengene og hysteriet før, men de har i det minste ikke stjålet pengene de kjøper spillere for...

 

F**n så kvalm jeg er, jeg tror jeg må spy.

 

ha ha ha ha ha. Makan til sure oppstøt. Er det noen som har tatt fra Arsenal godteriet nå eller??

Link to comment
Share on other sites

Ch£lski var ett godt lag før russaren kjøpte det,men hadde det ikkje vært for han hadde dåke ikkje vore der dåke er idag, og det kan INGEN nekte på. Eg hadde egentleg ikkje nåke imot Ch£lski før, og hadde litt sansen for Ranieri. Den største grunnen til at eg hata ch£lski no er JM. Ch£lski fansen vil selvfølgelig sei at det er snakk om misunnelse. Selvfølgelig er vi misunlege, alle lag som kjempar om ligagullet er misunlege på dei som stikk av med trofeet til slutt, MEN, eg vil nesten sei at måten Ch£lski oppføre seg på, spelerane og JM, bedøve veldig mykje av denne misunnelsen nettopp på grunn av deiras aroganse og idioti. Det blir direkte hat på grunn av deira mangel av evne til å sjå på egne feil, og konstant meine det er det andre lags, eller dommarens feil. Eg tvila på at mange av Ch£lski fansen skjønna omfange av det JM driv med, foreløpig har han fått heile England mot seg, og den nøytrale supporter vil aldri heie på Ch£lski i ein kamp. Eg personleg drite i om Ch£elski vinne serien, ligagulla deira vil aldri bli huska, om dei blir så på grunn av alt styre rundt klubben med JM.

 

Hvordan er det spillerne oppfører seg? Hvor mye står det i media om dem. Det mest geniale Mourinho gjør er jo nettop å ta vekk alt mediapresset og mediaoppstyret fra dem. Utrolig sjelden du leser om noe SPILLERNE gjør i media. Og kom ikke her og snakk om gule og røde kort, for der er det bevist at Arsenal ikke er døyten bedre!

 

Ligagullene til Chelsea vil ikke bli huska? Hvor dum er du egentlig. De står like mye i historiebøkene som hvilke som helst av deres....... Bare at man må lengre tilbake i tid for å finne deres.

 

Eg meine eg har lest ein god del om både drogba og robben sine kreative fall metoda. Og ein treng ikkje å lese i media, når ein ser kampar og det som skjer på bana med egne auge. Ein ting er å bli utvist for ei forsein takling i eit ærleg forsøk på å ta ballen, noko anna er å få motstandarens spelera utvist på grunn av juks...

 

Selvfølgelig vil det stå i historiebøkene, men prøv å sjå ting litt uttafor den ch£lski bobla du sitte i. Visst vi samanlikna dei to siste liga gulla til klubbane (reknar med at ch£lski vinn iår), og prøve å sjå ting fra eit nøytralt perspektiv, vanskleg, men det lar seg gjere.

Menst media hausa Arsenals spelestil opp i skyene desse to sessongane, og vi klarte kunststykke å ta the double eine sessongen samt ikke tape ein einaste kamp den andre. Så er media si dekning av ch£lski i sine to seiers sessonga av ein litt anna karakter. Spelestilen deira har fått kritikk for å vere kjedlig, spesielt ettersom dei har alle forutsetninga for å spele "god" fotball. Du seie at JM tar vekk mediepresset fra spelerane, men eg vill heller sei at han føre det over på ch£lski klubben ettersom han er ein representant for den og tar den med seg i den negative virvelvinden som han sjølv har rota seg inni. Så har vi russaren og det treng eg ikkje skrive noko om ettersom det har blitt nevt så mykje tidlegare.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

 

Selvfølgelig vil det stå i historiebøkene, men prøv å sjå ting litt uttafor den ch£lski bobla du sitte i.

 

Ja, for dere er kjent for å se utenfor den Arsenal bobla dere sitter i....... Godt kjent der dere!

 

Jeg forsvarer på ingen måte de simple teaterforestillingene enkelte av våre spillere driver med. Robben er ikke værst i klassen, langt ifra. Det er Drogba og Del Horno som er værst. Mulig Drogba til og med topper den lista i England nå (rett foran Pires) Han er stor og sterk sies det, men det ser mer ut som han er en 160 cm høy pingle. Han detter HVER jævla gang noen er borti han, og jeg tørr vedde på at vi har mistet ca 10 mål i år pga at han velger å "dø" istede for å kjempe seg videre. Det er direkte flaut å se på han om dagen, slik han detter for et vindkast, og dersom noen takler en annen Chelsea spiller (uansett hvor på banen) så brenner han masse energi på å løpe etter dommeren for å presse frem gule kort på motstanderne..... Hadde det vært opp til meg hadde jeg solgt den dusten til en Spansk eller Italiensk klubb. Der kan han falle og "dø" så mye han vil. Det er jo tross alt populært med teater i de seriene der nede......

 

Vi er inne i en "blindgate" om dagen, hvor vi (på grunn av alle disse teite taklingene/fallene/klagingen på dommere) har mange suspensjoner og ikke helt henger sammen offensivt. I går produserte vi nok sjanser til å vinne 5-0, men de siste avgjørende passningene som vi var så gode til mangler. Alikevel karrer vi til oss poengene som trengs for å vinne kamper, og DET mine herrer blir man seriemester av!

 

Menst media hausa Arsenals spelestil opp i skyene desse to sessongane, og vi klarte kunststykke å ta the double eine sessongen samt ikke tape ein einaste kamp den andre. Så er media si dekning av ch£lski i sine to seiers sessonga av ein litt anna karakter. Spelestilen deira har fått kritikk for å vere kjedlig, spesielt ettersom dei har alle forutsetninga for å spele "god" fotball. Du seie at JM tar vekk mediepresset fra spelerane, men eg vill heller sei at han føre det over på ch£lski klubben ettersom han er ein representant for den og tar den med seg i den negative virvelvinden som han sjølv har rota seg inni. Så har vi russaren og det treng eg ikkje skrive noko om ettersom det har blitt nevt så mykje tidlegare.

 

Så du mener media kalte Chelsea sin spillestil i fjor for kjedelig? Vi vant serien med REKORDmange poeng, REKORDmange scora mål og REKORD i færrest mulig innslupne mål. Vi valset over flere lag og så lenge Robben, Duff, Cole og Drogba var i form var vi ustoppelige. Gidder ikke finne frem artikler fra media, men å kalle Chelsea i fjor for kjedelig blir patetisk rett og slett. Vi tapte 1 kamp.......

 

At vi sliter litt nå er noe alle lag gjør. Dere ligger alikevel 20 poeng bak oss, så jeg tror ikke dere skal påstå at dere spiller så mye mer underholdende enn oss i år heller. Dere har f.eks flere kamper enn oss hvor dere ikke har scoret mål (eller bare ett mål)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...