Jump to content

Edu


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Guest Kroken:D

Satt i går kveld og tenkte på om Edu hadde utgjort en forskjell for Arsenal i bortekampene, og om sessongen hadde sett bedre ut med han på laget.

 

Tror dere han hadde blitt i Arsenal hvis han visste at Vieira skulle gå?

 

Har ikke hørt noe om han etter at han dro. Er det noen her på forumet som følger spansk fotball, og kan si noe om hvordan han gjør det i Valencia?

Link to comment
Share on other sites

Satt i går kveld og tenkte på om Edu hadde utgjort en forskjell for Arsenal i bortekampene, og om sessongen hadde sett bedre ut med han på laget.

 

Tror dere han hadde blitt i Arsenal hvis han visste at Vieira skulle gå?

 

Har ikke hørt noe om han etter at han dro. Er det noen her på forumet som følger spansk fotball, og kan si noe om hvordan han gjør det i Valencia?

36906[/snapback]

 

 

Edu ble vel langtidsskadet under trening i Valencia i fjor, og jeg tror ikke han har spilt for Valencia enda. Er som sagt ikke helt sikker.

Link to comment
Share on other sites

Edu var en fantastisk spiller :o Desverre sørgelig undervurdert av de fleste fans, og til tider også av manageren.

 

For å svare på spørsmålet, Edu ville blitt i klubben selv om Vieira var der om han hadde fått beskjed om at han ville fått kjempe jevnt med Gilberto om den andre midtbaneposisjonen. Wenger viste med all tydelighet gjennom flere sesonger at Gilberto var hans førstevalg uansett hvordan han spillte, og når kontrakten hans gikk ut så tok Edu konsekvensen av det.

Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...
6 hours ago, Polljen said:

Vår tidligere spiller Gaspar Edu er nå bekreftet tilbake i klubben i stillingen som "Technical Director".

https://www.arsenal.com/news/edu-named-our-technical-director

(Bør tråden nå flyttes tilbake fra Nostalgi til Arsenal-delen av forumet?)

Ja

 

linje 2: tråden bør flyttes tilbake

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, RP7 said:

Jeg er fortsatt moderator, men med ferie og festbrus innabords så aner jeg ikke hvordan jeg flytter tråden. 

Edu så aldri så bra ut da ham spilte for oss!?

Alderen har gjort han godt, men det kan vel tenkes at festbrusen har sitt å si for din vurdering? :)

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2019 at 11:28 AM, Verminator5 said:

Alderen har gjort han godt, men det kan vel tenkes at festbrusen har sitt å si for din vurdering? :)

Er vel ikke den første som har gått på en skikkelig blemme med ølbriller på nei.. 😨😫😫😫

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...