Jump to content

Kerrea Gilbert


Guest Alex89

Recommended Posts

Ble utrolig imponert over vår unge høyreback Gilbert i gårsdagens kamp mot Everton. Synes han var trygg både defensivt og offensivt, han var absolutt blant våre beste spillerer i går (var vel bare han og Fabregas som spilte bra). Framtidens Arsenal forsvar ser meget bra ut med både Gilbert og Djouru på vei inn, og vi har ikke akkurat det elste forsvaret fra før av.

Link to comment
Share on other sites

Ble utrolig imponert over vår unge høyreback Gilbert i gårsdagens kamp mot Everton. Synes han var trygg både defensivt og offensivt, han var absolutt blant våre beste spillerer i går (var vel bare han og Fabregas som spilte bra). Framtidens Arsenal forsvar ser meget bra ut med både Gilbert og Djouru på vei inn, og vi har ikke akkurat det elste forsvaret fra før av.

36803[/snapback]

 

enig med deg der, han så veldig låvende ut i går. men han har litt igjenn før han når opp til clichy og cole. men han trenger ikke lang tid til det, så jeg er enig at forsvaret til arsenal ser lovende ut nå. ;)

Link to comment
Share on other sites

Gilbert kunne helt fint tatt over rolla til Lauren.. vi har god backup på høyre men på venstre er det litt tynnere

 

Venstre: Cole, Clichy rengner ikke med Cygan pga den svake insatsen og han passer ikke det!

Høyre: Lauren, Gilbert, Eboue og Toure som passer bedre som kan enn Cygan gjør.

 

Cygan har ikke farten til å vere kant på dagens Arsenal lag

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Viktig for Gilbert å få erfaring på høyeste nivå, i Champions League og Premier League. Det kommer han til å vokse på!

 

Håper han kan fortsette med det gode spillet, slik at vi i hvert fall har en back på venstrebacken ;) .

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

ble mest imponert av farten,men vi begynner å ha mange gode forvarsspillere

 

men det å komponere den faste fireren bak er vanskelig

Link to comment
Share on other sites

Han er et ordentlig talent, det viste han mot Everton. Han hadde mye bra spill og var villig fremover på banen! Tror vi kommer til å få mye glede av Kerrea i fremtiden! :angry:

 

 

-------------------------------------

 

Who The Fuck Are Man United!?

Link to comment
Share on other sites

Spennende spiller, men jeg har sett alt for lite av denne spilleren til å bli overbevist enda. Han minte meg i går ganske mye om en backtype ala Ashley Cole, men på hvilket nivå han vil innfinne seg på er ikke godt å si. Det er vel godt mulig vi får se han i noen flere kamper denne sesongen, da vi ikke akkurat har fantastisk mange alternativer bak der.

Link to comment
Share on other sites

Har tro på Gilbert. Rask, teknisk og offensiv spillertype. Når Justin Hoyte kommer tilbake fra lån, så er det vel duket for en låneavtale for unge Kerrea?

Link to comment
Share on other sites

Gilbert var jo den eneste i Arsenal-forsvaret som spilte bra på lørdag, og han bidro også med mye offensivt, og viste at han har god selvtillit. Jeg ble relativt imponert, og dette lover jo bra for fremtiden..

36921[/snapback]

 

Var vel den eneste på hele laget som spilte bra etter min mening.

Gilbert virker meget lovende. Kjapp og bra teknisk.

Link to comment
Share on other sites

Guest The Iceman
Ble utrolig imponert over vår unge høyreback Gilbert i gårsdagens kamp mot Everton. Synes han var trygg både defensivt og offensivt, han var absolutt blant våre beste spillerer i går (var vel bare han og Fabregas som spilte bra). Framtidens Arsenal forsvar ser meget bra ut med både Gilbert og Djouru på vei inn, og vi har ikke akkurat det elste forsvaret fra før av.

36803[/snapback]

 

Enig at Gilbert var ok, men etter min mening var Fabregas meget svak igår. Tilbakespillet og rødt kort var ikke Fabregas-klasse

Link to comment
Share on other sites

Har tro på Gilbert. Rask, teknisk og offensiv spillertype. Når Justin Hoyte kommer tilbake fra lån, så er det vel duket for en låneavtale for unge Kerrea?

36908[/snapback]

 

Viss ikkje gilbert er bedre enn hoyte allerede.

Link to comment
Share on other sites

Har tro på Gilbert. Rask, teknisk og offensiv spillertype. Når Justin Hoyte kommer tilbake fra lån, så er det vel duket for en låneavtale for unge Kerrea?

36908[/snapback]

 

Viss ikkje gilbert er bedre enn hoyte allerede.

36960[/snapback]

 

Skulle til å si det... selv om jeg ikke har fått sett Hoyte alt for mye så mener jeg at Gilbert allerede er en bedre fotballspiller!

 

Så henger det jo med i historien at jeg bare har sett Gilbert èn gang, og Hoyte noen få...

Link to comment
Share on other sites

Dette var en kjempe morsom overaskelse! Har ikke hatt noen tru på at han skulle komme igjennom, men med "hjelp" av skader fikk han sjansen og imponerte veldig. Kan bli en god konkurent til Lauren og Eboe, og morsomt at han er engelsk :o

Link to comment
Share on other sites

Har tro på Gilbert. Rask, teknisk og offensiv spillertype. Når Justin Hoyte kommer tilbake fra lån, så er det vel duket for en låneavtale for unge Kerrea?

36908[/snapback]

 

Viss ikkje gilbert er bedre enn hoyte allerede.

36960[/snapback]

 

Skulle til å si det... selv om jeg ikke har fått sett Hoyte alt for mye så mener jeg at Gilbert allerede er en bedre fotballspiller!

 

Så henger det jo med i historien at jeg bare har sett Gilbert èn gang, og Hoyte noen få...

36962[/snapback]

 

 

Så deler av sunderland kampen mot Chelsea. Hoyte greide seg bra da. Og det mot gode spillere. Er vel neste år han må bevise at han er god nok.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en kjempe morsom overaskelse! Har ikke hatt noen tru på at han skulle komme igjennom, men med "hjelp" av skader fikk han sjansen og imponerte veldig. Kan bli en god konkurent til Lauren og Eboe, og morsomt at han er engelsk  :P

36967[/snapback]

 

 

Basert på det han presterte mot Everton vil jeg si at han er mye bedre på h.back enn Eboue. Eboue ser jeg mer som en høyre midtbanemann, da de defensive fibrene i ham ikke akkurat har vist seg å være mest fremtredende. Jeg sitter med en følelse av at vi i Gilbert har en høyreback i støpningen til A.Cole...

 

Digget den flikken han hadde på ballen bak standfoten, Evertonspillerne gikk på hver eneste gang!

Link to comment
Share on other sites

Nok ein god kamp av unge Gilbert mot Wigan. Suksessen er kanskje litt overraskande, for han har vel ikkje vist noko spektakulært på reservelaget. Sjølv om han åpenbart har vore god nok til å få sjansen. Det viser berre at han har evna til å vokse med oppgåvene, og det er ingen dårleg eigenskap. Fortset han framgangen vert han Lauren's erstattar.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Kerrea fortsetter storspillet fremover til A.Cole er tilbake på v.back håper jeg at Wenger har "guts" til å sette Lauren på benken. Det vil sende et utrolig kraftig signal til andre unggutter...ta vare på sjansen når den byr deg, så får du belønning! Han sender også et signal til seniorspillerne om at de langt fra har klippekort på laget, og at de rimelig kjapt kan befinne seg både på benken og på reservelaget hvis de ikke presterer fra kamp til kamp.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi roe oss kraftig ned her. Greit at Gilbert har hatt et par gode overlapper, og viser stor fart og lignende, men et par ok kamper er ikke nok til å sette ut Lauren av laget.

37367[/snapback]

 

Enig med deg der men når det er sagt er innsatsen og spillet til Gilbert et

kraftig varsku til Lauren som omtrent ikke har hatt utfordrere til plassen sin.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi roe oss kraftig ned her. Greit at Gilbert har hatt et par gode overlapper, og viser stor fart og lignende, men et par ok kamper er ikke nok til å sette ut Lauren av laget.

37367[/snapback]

 

Boletryne har talt.

 

Ingen andre meninger takk

Link to comment
Share on other sites

Det er svært imponerande å sjå unge Gilbert. I går var han vår bestemann i eit forsvar beståande av tre landslagsspelarar (Lauren hadde vert). Imponerande å spele med slik sjølvtillit når resten av forsvaret ikkje har det.

 

Han er sjølvsagt på langt nær eit ferdig produkt, og har nok eit stykke å gå før han når Lauren sitt stabilitetsnivå - men vi må ikkje slå under ein stol at det han har vist så langt bærer store bud for framtida.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...