Jump to content

2006.01.14 Middlesbrough H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply
Guest Ola Løvsletten
Jeg har nesten ikke ord! Skikkelig opptur dette!

Håper inderlig vi kan få se litt av dette på bortebane også..

Utrolig å gjenta en 7-0 seier også denne sesongen.  :)

Koste meg skikkelig!

 

Lehmann: Lite å gjøre, men hadde et par fine redninger på Boro's få sjanser i 2.omg.

Lauren: Solid. Lite med offensivt, men det trengtes egentlig ikke.

Djorou: Klarte seg fint synes jeg, noen feilpasninger i starten grunnet nerver, men takler ordentlig. Det liker vi!

Senderos: Sterk og robust i duellene. Feilfri i dag. Kontant og presis scoring!

Cygan: Grei 1.omg.. Hadde nesten ingenting å gjøre før han ble skadet. Litt synd med nok en forsvarer skadet.

Cole: Måtte vel inn tidligere en planlagt, men utrolig herlig å ha han tilbake! Var smart og tok det med ro.

 

Gilberto: Rydder jo opp som vanlig og scorer et fint mål. Absolutt godkjent.

Fabregas: Synes han blir bare bedre og bedre. Veldig god med ballen og fine pasninger.

Pires: Rob er tilbake! Mer involvert, løper mer og viser mer spillehumør. Nydelig mål!

Hleb: Fikk endelig målet sitt i løpet av de minuttene han spilte. Litt smårusk, men alltid god med ball.

Flamini: Spilte ikke mange minuttene, men gjør jobben sin.

Reyes: Assistkongen i dag. Blir taklet mye as usual, men løper hele tiden og gir alt. Flotte tekniske detaljer og krempasninger.

Freddie: Løper ræva av seg, skaper mye av sjansene i dag, men synd han ikke får mål. Årsbeste!

 

Henry: Ingen må komme å fortelle meg at dette ikke er verdens beste fotballspiller! Komplett! Gi det mannen ny kontrakt nå!!

 

Manure-tap, Spudz-tap og vi vinner 7-0. Beste fotballdagen denne sesongen!

 

Go' helg, folkens!

35481[/snapback]

 

 

har sagt det i flere år nå at Henry er verdens beste, den mannen fortjener å bli kåret til verdens beste... hvis ikke det skjer, så er det en skam

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Jose Antonio Reyes var banens desidert beste spiller, og han beviste en gang for alle at han kan bli en av verdens beste spisser og videre at Reyes/Henry kan bli verdens beste spisspar.

Djorou/Henry/Fabregas/Ljungberg fulgte opp med meget gode kamper.

Link to comment
Share on other sites

fy f... for en match! :) Nå er vi igang å 2. plassen er VÅR! Må si at spillere som Pires og Ljungberg virkelig gjorde sakene sine bra. Har vært utrolig skuffa over dem. Men nå virker det som om sjølvtilliten er tilbake og det trenger vi.

 

Nå skal det ut å feires!

 

 

 

SKÅL!!

Link to comment
Share on other sites

noen som har film av den fantastiske touchen til henry..da han finter ert inlegg med det ene benet så spiller han med det andre??

35504[/snapback]

Se på side 6. Andain har lagt ut noen mål å en film me den "finta". Det står Thierry Henry Hattrick eller noe der, men det er den "finta".

Link to comment
Share on other sites

Herlig at vi knuser Boro 7-0. Vi har tross alt ikke scoret i de 2 siste PL-kampene så vi tok igjen det nå! :)

 

Vet nesten ikke hva jeg skal si; Alt gikk på skinner og ingen spilte dårlig. Cole som bare hadde vært med på en trening før denne kampen spilte også bra! Cygan skadet seg noe som ikke er så veldig bra med tanke på at forsvaret vårt bare blir tynnere og tynnere. Cygan blir forresten borte i 3 uker grunnet den skaden... Snart må vi vel hente opp Matthew Connolly?

 

Uansett en fantastisk seier, i tillegg til at United tapte 3-1 og Spu*s 1-0.

 

Her kommer min spillervurdering:

 

Lehmann-10

Lauren-10

Senderos-10

Djorou-10

Cygan-10

Ljungberg-10

Gilberto-10

Fabregas-10

Pires-10

Henry-10

Reyes-10

 

Cole-10

Flamini-10

Hleb-10

Link to comment
Share on other sites

Enkel skuring mot eit dårlig Boro-lag. Dei tillater oss rom i alle ledd, og då er vi god - så enkelt er det. Forsvaret blei satt under lite press, noko som var bra, men det vesle dei fekk handterte dei til god karakter. Djorou, som eg hadde avskrive etter Doncaster-kampen, virker til å vere en fin type. Spelande og god.

 

Alle var gode i dag. Spesielt vil eg framheve: Henry (BB), Reyes og Ljungberg. Alle offensive spelarar var bedre enn på lenge.

 

Vi skal likevel ikkje sjå oss blind på dette resultatet. Eit steg i riktig retning? Utvilsomt. Vi har fleire steg å ta, og kanskje spesielt mot motstand som tar oss på det vi er dårlige på.

 

Godt å sjå Cole tilbake.

 

Elles høyrer eg at Diaby har imponert på trening så langt. Glimrande. God dag dette!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalboy123

Det er en av de beste kampene eg har sett av Arsenal det va sjefs å se, gleder meg te å se Emmanuel Adebayor på Arsenal. Jeg høpe på topp 4 plassering denne sesongen og neste sesong så vinner di! :) :( :D

Link to comment
Share on other sites

FANTASTISK

 

Dette var en fantastisk kamp, manglet bare 3 mål til fra Henry så hadde han hatt 200 mål for Arsenal, forhåpentligvis kommer disse målene i løpet av de 2 neste kampene (forhåpentligvis på Highbury).

Var også veldig gøy at Hleb fikk sitt første mål for Arsenal, dette har vi ventet på eller hva?

Forsåvidt så synes jeg litt synd på keeperen til Middlesbrough, han er 19 år og han debuterte for Middlesbrough`s A-lag.

Link to comment
Share on other sites

Keeperen til Boro debuterte ikke i dag, den debuten kom i opgjøret på Riverside 04/05 sesongen. Mot oss riktignok. Vi vant 1-0 for de som ikke husker ;)

35538[/snapback]

 

Stakkars gutt. Han var direkte elendig i dag.. Vil tro at han aldri blir noen stor keeperstjerne.

Link to comment
Share on other sites

Finn TO feil:

 

Premier League:

Arsenal - Middlesbrough 7-0 (3-0).

A: Henry (20, 30, 68), Senderos (22), Pires (47), Gilberto (59), Gleb (84). T: 38.186. Rødt kort: Doriva (73),

Middlesbrough.

 

(Tatt fra VG. Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138365)

35565[/snapback]

Finner bare en feil. De har skrevet navnet til Hleb feil ;)

Link to comment
Share on other sites

Finn TO feil:

 

Premier League:

Arsenal - Middlesbrough 7-0 (3-0).

A: Henry (20, 30, 68), Senderos (22), Pires (47), Gilberto (59), Gleb (84). T: 38.186. Rødt kort: Doriva (73),

Middlesbrough.

 

(Tatt fra VG. Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138365)

35565[/snapback]

 

gutten heter fortsatt Hleb, ikke Gleb.(snakka med min russiski kompis her om dagen, han sa at man også uttaler hleb, ikke gleb) Så leda vi jo 4-0 til pause. Og scoringa til Pires kom FØR pause, i det 45. minutt. SLAPT VG!

Link to comment
Share on other sites

Selv om Boro leverte en svak kamp, skal Arsenal ha ros for en meget godt gjennomført kamp. Spesielt med tanke på at vi til tider har slitt med å finne rytmen i spillet, og det særlig forover. I dag stilte vi dessuten med et ”spennende” forsvar.

 

I dag var det ingen som skuffet. Henry fremstår som den verdensstjernen han er, mens Reyes viser seg som den perfekte tilretteleggeren.

 

Nå er det viktig at laget klarer å ta med seg dette videre. I de neste kampene venter Everton (borte), West-Ham (hjemme) og Birmingham (borte). Dette er lag som sliter, men faktum er at Arsenal ikke i nevneverdig grad har imponert på tilsvarende lag. På tide å gjøre noe med det!

 

Artig dag for oss. Scum og Scum tapte og Bolton klarte bare uavgjort.

Link to comment
Share on other sites

Finn TO feil:

 

Premier League:

Arsenal - Middlesbrough 7-0 (3-0).

A: Henry (20, 30, 68), Senderos (22), Pires (47), Gilberto (59), Gleb (84). T: 38.186. Rødt kort: Doriva (73),

Middlesbrough.

 

(Tatt fra VG. Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138365)

35565[/snapback]

 

gutten heter fortsatt Hleb, ikke Gleb.(snakka med min russiski kompis her om dagen, han sa at man også uttaler hleb, ikke gleb) Så leda vi jo 4-0 til pause. Og scoringa til Pires kom FØR pause, i det 45. minutt. SLAPT VG!

35570[/snapback]

Riktig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...