Jump to content

2006.01.14 Middlesbrough H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply
Guest vestfold ultras

kanskje det du sier her er sant men du må jo være enig i at selv om noen skadede spillere på boro var ute så startet dejo tross alt med f eks viduka , mendieta å mange andre gode spillere å det er absolutt godkjent med syv null over et boro lag som hanr imponert i år :lol:

Link to comment
Share on other sites

Merkelig å se at et rødt kort blir såpass lite kommentert som det gjør her inne! Så derfor tar jeg initiativet:

 

Det andre gule kortet var modig gitt av dommeren. Det er ikke mange dommere som hadde våget å gjort det mot et PL-lag. Det hadde nok vært annerledes hvis det ikke hadde vært på Highbury! Men.... Som sagt så var det modig av dommeren. Han drar helt klart i trøya til Henry(?), det er sikkert, og det er et HELT klart gult kort.. men det er ikke mange som hadde våget å dømme det når han hadde et gult fra før! Jeg er glad for at det ikke alltid går mot Arsenal også... det er greit å se at de er i toppen hos dommere også.

For det er slik at hvis det var Arsenal, og Henry som hadde dratt i den trøyen + hatt et kort fra før, så hadde det ikke blitt et til.. bare en advarsel!

 

Nå kan man sikkert si at kampen var avgjort, og det røde kortet hadde ingen innvirkning på kampen. Men i PL så er det ikke bare èn kamp som avgjør... det er alle! Og da har det ingenting å si om han ble utestengt bare i denne kampen som allerede var avgjort. Men det var jo en av de "gamle" på laget, og 'boro hadde ikke akkurat mange av de på laget mot Arsenal iallefall.. så det var ikke akkurat det de trengte nå....

Men selvfølgelig.. all ære til dommeren for god dømming, og for en gangs skyld ikke MOT Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke vilde på filmen (hele kampen)

36121[/snapback]

 

Tror ikke at Vilde er så interessert i fotball.

Kjøretimer er det som står i hodet på ho for tida, så har du bil og hatt lappen sammenhengende i minst fem år så kanskje du kan få ho ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke vilde på filmen (hele kampen)

36121[/snapback]

 

Du mangler mest sannsynlig en codec til programmet du bruker for avspilling av videoklippet.

 

Enten kan du laste ned codec(s) som du mangler, for å finne ut hvilken du mangler kan du f.eks bruke GSpot som vil fortelle deg hvilken(e) du mangler.

 

Eller du bruke avspillingsprogrammet VideoLan hvor du ikke trenger å laste ned noen codecs.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke vilde på filmen (hele kampen)

36121[/snapback]

 

Du mangler mest sannsynlig en codec til programmet du bruker for avspilling av videoklippet.

 

Enten kan du laste ned codec(s) som du mangler, for å finne ut hvilken du mangler kan du f.eks bruke GSpot som vil fortelle deg hvilken(e) du mangler.

 

Eller du bruke avspillingsprogrammet VideoLan hvor du ikke trenger å laste ned noen codecs.

36147[/snapback]

 

 

jepp eller Mplayer, genial spiller, eller VLC som Andain sier.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dritkul signatur du har Jazze ! Beste finta jeg har sett !! Har prøvd å gjøre det selv, men får det ikke helt til...

38143[/snapback]

¨

Van Persie fikk den til i går! :D

38198[/snapback]

 

Egentlig på en enda mer spektakulær måte. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dritkul signatur du har Jazze ! Beste finta jeg har sett !! Har prøvd å gjøre det selv, men får det ikke helt til...

38143[/snapback]

¨

Van Persie fikk den til i går! ;)

38198[/snapback]

 

Egentlig på en enda mer spektakulær måte. ;)

38199[/snapback]

 

Det er noe av det morsomste jeg har sett... Nesten alltid gøy å se på folk som bommer sånn på ballen :D

Link to comment
Share on other sites

Dritkul signatur du har Jazze ! Beste finta jeg har sett !! Har prøvd å gjøre det selv, men får det ikke helt til...

38143[/snapback]

 

Jeg ser ikke signaturen hans jeg.. kan noen være så snill å fortelle meg hva det er?

(Jeg ser bare stillbilde av Henry med ballen i føttene jeg, men ingen "finte"(?))

Link to comment
Share on other sites

Henry's "late som jeg bommer på ballen, men sentrer til Reyes"-finte mot Boro.

38237[/snapback]

 

Åja, den der ja. Den husker jeg da godt.. lekkert! ;)

Men det har han kunnet lenge, jeg har nemlig et klipp på pc'n av da han gjør den i Dreamcast-drakta!

 

Nå kan det være at jeg tar feil her, men er det ikke den når han gjør som han skal skyte med høyre og tupper den med venstre, rett før høyrefoten hadde truffet ballen? Hvis dere forstod dette da.. Men det jeg skulle si: Hvis det er den så er den jo lett... jeg lurte keeperen på treninga vår med den en gang, hærlig å få bruke litt av det man ser på tv!

Det er ikke bare drepingen i filmer man blir "lærer" av! :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja det klippet fra Soccer AM det ;)

 

Og det med lære fra tv. Fra å studere klipp av Henry har jeg blitt en 10 ganger så bedre fotballspiller/avslutter en det jeg var før.  Lært noen fancy triks også ;)

38246[/snapback]

 

Ja, det er lett å lære av ham, for han gjør så "rene" ting.. altså, man ser så lett hva han gjør, men prøv å etterligne Ronaldinho du heller! :D Jeg sier ikke at Henry's "enklere" triks og finter ikke fungerer like godt som Ronaldonho's, men det er mye vanskligere å lære hans...

 

btw:

Jeg har lært mye mer finter av Reyes enn av Henry! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...