Jump to content

2006.01.14 Middlesbrough H


Andain

Recommended Posts

Meget gledelig at Cole igjen er aktuell for spill. Jeg tror dog at vi ikke kommer til å se han fra start. Ingen tvil om at hans comeback vil styrke laget på alle måter, både offensivt og defensivt. Spørsmålstegn ved Campbell, men velger å gi han klarsignal!

 

Lehmann

Lauren - Senderos - Campbell - Cygan

Pires - Fabregas - Gilberto - Reyes

Bergkamp - Henry

 

Det ser ut til at Boro har flere problemer bakover på banen enn hva vi har. Det bør tale til vår fordel. En seier er ikke så mye forlangt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply
Meget gledelig at Cole igjen er aktuell for spill. Jeg tror dog at vi ikke kommer til å se han fra start. Ingen tvil om at hans comeback vil styrke laget på alle måter, både offensivt og defensivt. Spørsmålstegn ved Campbell, men velger å gi han klarsignal!

 

Lehmann

Lauren - Senderos - Campbell - Cygan

Pires - Fabregas - Gilberto - Reyes

Bergkamp - Henry

 

Det ser ut til at Boro har flere problemer bakover på banen enn hva vi har. Det bør tale til vår fordel. En seier er ikke så mye forlangt?

35025[/snapback]

 

Jeg forlanger for min del seier. Som Arsenal supporter i 22 år forlanger jeg heretter kun seire. Blitt bortskjemt! :lol:

At Cole kommer tilbake er et stort pluss ikke minst offensivt og til stor glede for alle negler festet på "Arsenal-fingre" verden over. Cygan har tatt mine...

Link to comment
Share on other sites

Jeg forlanger for min del seier. Som Arsenal supporter i 22 år forlanger jeg heretter kun seire. Blitt bortskjemt! :D

At Cole kommer tilbake er et stort pluss ikke minst offensivt og til stor glede for alle negler festet på "Arsenal-fingre" verden over. Cygan har tatt mine...

35036[/snapback]

 

Stakkars deg! ;)

 

Cygan har helt klart hatt sine problemer på den plassen. Som et fjerdevalg passer nok stopperplassen best.

 

Kan for øvrig opplyse at alle mine negler er intakt! :P

Link to comment
Share on other sites

 

At Cole kommer tilbake er et stort pluss ikke minst offensivt og til stor glede for alle negler festet på "Arsenal-fingre" verden over. Cygan har tatt mine...

35036[/snapback]

 

 

 

Kan for øvrig opplyse at alle mine negler er intakt! :D

35038[/snapback]

Det er mine også :P

Link to comment
Share on other sites

 

At Cole kommer tilbake er et stort pluss ikke minst offensivt og til stor glede for alle negler festet på "Arsenal-fingre" verden over. Cygan har tatt mine...

35036[/snapback]

 

 

 

Kan for øvrig opplyse at alle mine negler er intakt! :D

35038[/snapback]

Det er mine også ;)

35051[/snapback]

Hvilke negler? :P

Link to comment
Share on other sites

Sol er sannsynligvis ute. Så det blir enten cygan eller djourou som går inn på stopparplassen ved sida av senderos. Tviler på wenger kaster cole ut fra start, så det er stor sjans for at djourou får sin pl-debut.

Link to comment
Share on other sites

Er dette troppen? Funnet på BBC:

 

Lehmann, Lauren, Djourou, Senderos, Gilbert, Cygan, Pires, Fabregas, Flamini, Gilberto, Hleb, Bergkamp, Reyes, Henry, Almunia, Quincy, Larsson, Lupoli.

 

Ingen Sol, Cole og van Persie.

 

Allikevel skulle det være nok av kvalitet i disse navnene.

Link to comment
Share on other sites

Er dette troppen? Funnet på BBC:

 

Lehmann, Lauren, Djourou, Senderos, Gilbert, Cygan, Pires, Fabregas, Flamini, Gilberto, Hleb, Bergkamp, Reyes, Henry, Almunia, Quincy, Larsson, Lupoli.

 

Ingen Sol, Cole og van Persie.

 

Allikevel skulle det være nok av kvalitet i disse navnene.

35168[/snapback]

Jepp... Nå må vi vinne...

Link to comment
Share on other sites

Ingen sol og kolo i forsvaret gjør denne kampen meget vanskelig!!

Å ein Reyes og Ljungberg i dårlig form....Reyes har jo spil glimrende den siste tiden, men viss du så sist kamp mot wigan....ja da kan du sei han e i dårlii form!!

Får håpe han rister den av seg!!

 

Uansett...tror dette blir ein tøff kamp...men det er jo hjemmekamp....og da kan e ikkje forvente mer en seier.....forventer ein god revansje!!

 

Mitt lag:

 

Jens

 

Ralph Phil Djourou Cygan

 

 

 

Bob Gilberto Cesc Jose

 

 

Iceman Titi

 

debut for Djourou...spilte ein god kamp mot Wigan....får satse på at han tar Yakubu...som er i glitrende form...

Link to comment
Share on other sites

Kan bli en målrik kamp, ettersom begge lag er svekket offensivt.

 

Artig konklusjon!!

34934[/snapback]

 

Skulle stå defensivt..

35224[/snapback]

 

kan bli veldig målrik. Tipper vi scorer en del, men om vi spiller med så amputert forsvar som jeg frykter slepper vi vel inn en del å. Tipper 3-2 til oss, eller 4-3

Link to comment
Share on other sites

Campbell er tvilsom.. Kolo og Eboue borte, i tillegg til at Persie er ute. Kan bli tøft nok dette her, men har trua på at det skal gå greit. Kan bli en målrik kamp, ettersom begge lag er svekket offensivt.

34929[/snapback]

 

jeg skjønner ikke hva du mener med at Boro er svekket offensivt. De har kanskje skade på Quedrue, som er en fryktlig god venstreback (offensivt i alle fall!), men de har Viduka, Yakubu og Hasselbaink som er uskada. De to siste er spillere jeg frykter veldig. Yakubu er etter min mening det mest undervurderte angrepsspilleren i PL. Forresten er den mest undervurderte defensive spilleren er etter min mening vår egen Toure.

 

Kampene mot Boro er alltid målrike er morsomme. Fjorårets 5 - 3 kamp er en av de beste kampene jeg kan huske. Jeg tror vi vinner 3 - 1. Mål: Arsenal --> Henry (2) og Pires. Boro: Yakubu

 

Weeee, min 100. post :)

Link to comment
Share on other sites

Er dette troppen? Funnet på BBC:

 

Lehmann, Lauren, Djourou, Senderos, Gilbert, Cygan, Pires, Fabregas, Flamini, Gilberto, Hleb, Bergkamp, Reyes, Henry, Almunia, Quincy, Larsson, Lupoli.

 

Ingen Sol, Cole og van Persie.

 

Allikevel skulle det være nok av kvalitet i disse navnene.

35168[/snapback]

Tropp: Lehmann, Lauren, Cole, Djourou, Senderos, Gilbert, Cygan, Pires, Fabregas, Flamini, Gilberto, Hleb, Bergkamp, Reyes, Henry, Almunia, Owusu-Abeyie, Larsson, Lupoli

Link to comment
Share on other sites

Senderos og Djorou i midtforsvaret? Forsvaret vårt ser utrulig svakt ut til denne kampen. Så sant Cole berre får 30 minutt, så blir dette forsvaret tippar eg:

 

Lauren-Djorou-Senderos-Cygan

 

Eit alternativ er sjølvsagt dette:

 

Lauren-Senderos-Cygan-Gilbert.

 

Eg foretrekk faktisk det andre alternativet - utan at nokre av dei er gode nok - eigentleg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...