Jump to content

2006.01.14 Middlesbrough H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply
Spiller Diaby i dag??

35306[/snapback]

Nei det gjør han ikke!

 

Her er dagens Arsenal tropp:

 

Lehmann, Lauren, Cole, Djourou, Senderos, Gilbert, Cygan, Pires, Fabregas, Flamini, Gilberto, Hleb, Bergkamp, Reyes, Henry, Almunia, Owusu-Abeyie, Larsson, Lupoli

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget :

 

Lehman

Lauren-Senderos-Djourou-Cygan

Pires-Fabregas-Gilberto-Reyes

Bergkamp

Henry

 

Synest Djourou var veldig positiv mot wigan, Samme med Senderos og Cygan, ser derfor ikkje den største nødvendigheten med å rokere for mykje bak der, Lauren naturligvis in.

Pires bør starte istadenfor Ljungberg som er fullstendig ut av form. Fabregas har fårr kvilt seg, og Gilberto og Reyes skal revansjere den begredlige innsatsen mot wigan. Reyes har visst god form i det siste i premier leauge.

Bergkamp sammen Henry på topp ettersom Persie er skadet, men Lupoli kan godt komme in den siste halvtimen for Bergkamp, for å få føle litt på premier leauge.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg på dette laget:

 

Lehmann

 

Lauren--Senderos--Campbell--Cygan

 

Pires--Gilberto--Fabregas--Reyes

 

Rvp--Henry

34973[/snapback]

Robin v Persie er skada

35164[/snapback]

Det er kanskje også Campbell

35167[/snapback]

Siden dere påstår at RvP og Campbell er skadet så får jeg prøve meg på nytt:

 

Lehmann

 

Lauren--Senderos--Djorou--Cygan

 

Pires--Gilberto--Fabregas--Reyes

 

Bergkamp--Henry

Link to comment
Share on other sites

Tror Djourou og Senderos skal få kjørt seg mot Yakubu hvis de danner stopperpar i dag. Djourouhar slitt litt med plassering sin til tider etter min mening, men talentet er det ingen tvil om. Allikevel blir det tynt der bak uten Kolo og Sol. Oser ikke rutine som kan være godt å ha mot Hasselbaink, Viduka og Yakubu.

Link to comment
Share on other sites

Senderos og Djorou i midtforsvaret? Forsvaret vårt ser utrulig svakt ut til denne kampen. Så sant Cole berre får 30 minutt, så blir dette forsvaret tippar eg:

 

Lauren-Djorou-Senderos-Cygan

 

Eit alternativ er sjølvsagt dette:

 

Lauren-Senderos-Cygan-Gilbert.

 

Eg foretrekk faktisk det andre alternativet - utan at nokre av dei er gode nok - eigentleg.

35298[/snapback]

 

det som kanskje er litt bekymringsfullt er at det svakeste punktet hos oss i dag vil være i forsvaret, mens det sterkeste punktet hos Boro på papiret er angrepet.

Link to comment
Share on other sites

Strålende! 4-0 til pause og det gamle Arsenal viser seg frem.

 

Eneste minus er skaden til Cygan. Vi trenger faktisk samtlige spillere fremover. Cole kommer inn litt for tidlig, men overlever helt sikkert dette.

 

Tipper at Arsenal setter ned tempoet i andre omgang.

 

Dette blir en stor dag folkens!

Link to comment
Share on other sites

He he.... :D

 

Ikke en gang Cygan har greid å sette en fot feil i dag :P

 

Fra spøk til revolver. Arsenal meget gode mot ett utrolig svakt Middlesbrough lag. Det må være lov å si på en fin fin dag.

 

De fleste i burgunder har vært gode, men jeg synes Fabregas har vært konge. Her har vi å gjøre med verdens beste midtbanespiller om ett par/tre år ;)

 

Artig med Djourou som har spillt seg stort opp etter en litt nervøs start.

 

The future`s so bright... I got to were shades B)

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Djourou har klart seg brukbart i midtforsvaret synes jeg. Senderos har funnet tilbake til mye av formen fra i fjor. MEN, er litt redd for å bli blendet av resultatet. Det må sies at Boro er patetisk passive i dag.

 

Håper vi får Lupoli innpå etterhvert, og at han får lurt inn sitt første PL-mål..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...