Jump to content

Wenger kjøper Vieira tilbake i januar.


RockyRocastle

Recommended Posts

JA!!!!!!!!!!!!!! endelig dette har jeg håpet på siden han dro, fordi laget ikke er det samme som før. vi har savnet en som virkelig kriger og går hardt inn i taklingene.

Håper for arsenal sin del at dette er sant!!!!!!!!!!!!!!!1

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at det er det ideelle å hente Vieira tilbake nå. Vi har nok med dårlige tversoverpasninger fra før, og vi trenger ikke mer! Så jeg kan ikke fatte at Wenger vil hente ham tilbake. 1. Jeg ser ikke på Wenger som en manager som innrømmer et feil-salg eller -kjøp. 2. Han er ikke helt den vi mangler for øyeblikket. Selv om det var da han gikk vi begynte å mangle det. Det vi trenger er en ballsikker kriger som gir alt i dueller og som kan heve laget. Og det som jeg husker at Patrick fra fjoråret var bare noen elendige ballmiss på midtbanen samt. noen forferdelige, farlige tversoverpasninger.

 

Jeg tror ikke at dette er så bra som det kan høres ut. Og forresten så er det jo gøy å spre sånne "alvorlige" rykter for en avis. Dette er det nok lite hold i...

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde ikke takket nei. Men da håper jeg han innser at vingling ikke godtas lenger! Om jeg ønsker han tilbake som kaptein er jeg også usikker på...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Det hadde ikke gjort meg noe om Vieira kom tilbake, men jeg tror dette er bare rykter :-| . Dessuten tror jeg Vieira trives godt i Torino og Juventus...

Link to comment
Share on other sites

Henry er ingen kaptein. Han tør ikke gjøre ting selv og han går ikke direkte på mål slik som han gjorde i fjor. Som kaptein spiller du for lagets beste, derfor skal ikke Henry være kaptein. Han er en spiller som må gjøre ting på egenhånd, han må tøre å gjøre ting selv ;) Dette har jeg savnet i år :-|

 

Men det ryktes i at Vieira ikke liker seg i Italia på grunn av rasismen. Kanskje dette er grunn nok til at han kommer tilbake til hans hjem, Highbury :P

 

Eller kanskje Emirates Stadium :D

Link to comment
Share on other sites

Det er vel egentlig ingen bombe at Vieira blir linket tilbake. Verdens enkleste rykte å lage: rasismen herjer i Italiensk fotball og Arsenal er i elendig forfatning uten han. Det ryktet trenger man ikke journalistutdanning for å verpe :D

Link to comment
Share on other sites

hehe...journalistene i England koser seg nå :P

 

De har ventet lenge på å kunne sette alle ryktene sine ut i fullt lys 1.januar, og naturligvis blir Vieiras navn tatt i bruk.

Tror neppe rasismen i Italia er noe værre for Vieira enn de andre mørkhudede spillerne der nede. Dessuten er Juventus sammen med Barca et av verdens beste klubblag. Ser ingen grunn til at Vieira vil forlate de nå.

 

Disse ryktene er oppspinn så det holder. Det tør jeg si med stor sikkerhet..hehe.

Vieira kommer aldri til å spille for Arsenal igjen...desverre. :D

 

Og har Wenger noengang kjøpt tilbake spillere han har solgt? Ehh...nope.

Avkreftelsen på ryktene kommer nok om noen dager..

Link to comment
Share on other sites

Her er noe av det Wenger sa på pressekonferansen etter Villa-kampen:

 

--------------------------

 

“I am trying,” said Wenger. “If we find one it is good. Maybe one who can cover in midfield or even a defender. I would prefer a permanent [signing], a loan is always tricky.

 

“Experienced, yes, but then when I brought Patrick Vieira here he was not experienced. If he has a big talent then that is all we need.

 

“Usually we don’t buy players in January. It is difficult to get the right ones in. They are cup-tied in the Champions League or they are good players so no one wants to lose them because their clubs are playing for something.”

 

Wenger is obviously open-minded to bringing in a new face but he will still re-assess his side over the next few weeks to see if re-enforcements are required.

 

“I feel comfortable because the team is growing, improving and taking off,” he said. “I still have three or four weeks to assess that. We are not in a desperate need.

 

--------------------------------

 

Tror ikkje vi skal forvente så mykje no i januar, ser heller frem til dei forsterkningane vi forhåpentlig får før neste sesong starter.

Link to comment
Share on other sites

det er håp i hengende snøre....og jeg velger å tro på disse ryktene til de blir avkreftet av Arsenal og Vieira.. :D

33005[/snapback]

 

..jeg trodde du var bare glad til for å endelig ha blitt kvitt "vingle-Pat" jeg, Mee and Bertie! ;) ;)

 

Har for øvrig liten tro på disse ryktene. Dette vil være å gå et skritt tilbake. Det Arsenal nå trenger er å finne ut hvordan de skal ta opp kampen med Chelsea i fremtiden. Denne sesongen er allerede ødelagt med hensyn på ligaen, men en rutinert spillere ala Vieira vil naturligvis kunne øke lagets sjanser i en av cupturneringene...

 

Det er også interessant å lese at Wenger planla denne systematiske utskiftingen av eldre rutinerte spillere til fordel for mange unge talenter allerede for tre-fire år siden, slik at klubben skulle starte på den nye banen med et ungt løfterikt lag. Klubben har sikkert spart mye penger på dette, og talentet i laget er udiskutabelt, men som med de fleste unge lag, er stabiliteten foreløpig for dårlig. Uansett tror jeg dette kan betale seg i årene som kommer. Selv om laget sliter inneværende sesong bør vi også evne å se fremover. Det er derfor prisverdig at Wenger har tatt generasjonsskiftet på alvor, men har han tatt det for tidlig, for å redusere den økonomiske risikoen med å bli sittende med et avdanket topplag bestående av eldre spillere på høy lønn? Uansett viser vel Wengers policy alene at troverdigheten i slike rykter som å hente hjem Vieira er liten?

Link to comment
Share on other sites

Har vel liten tro på at Arsenal/Wenger innrømmer sin feil å henter han hjem igjen.

 

Skulle han komme tar jeg han imot med åpne armer. Ser endel debattanter mener han ikke er spilletypen vi mangler. Dette er for meg noe underlig, da jeg og stort sett resten av fortball verdenen ser at vi mangler muskler og kg på midten.

 

Har heller ikke noe imot å få inn en mann som er mislikt både blant motstandere og deres fans. Arsenal er blitt for snille. Likgyldighet er det værste som finnes, vi må for guds skyld ikke havne i den sistuasjonen at folk ikke hater Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Wenger kommer nok til å fortsette å overaske.. Det er ikke lett å bli klok på hans valg på transfermarkedet. Hvem trodde han kom til å selge Merson? Hvem trodde at petit og overmars skulle bli solgt? Hvem trodde at Arsene skulle bruke mange ti tallsmillioner på Reyes to tre dager etter han hadde vært i pressen og sagt at han ikke hadde noen i sikte og at pengene til et så stort kjøp var tilstede?

 

Og jeg skjønner ikke folk her på forumet som ikke mener at Vieira er rett mann for Arsenal! Ingen er vel mer "rett" for Arsenal enn Vieira! Han har egenskaper som flamini, fabregas og gilberto bare kan misunne han. Noen klaget også på hans dårlige form en periode i fjor.. Men tenk på Flamini, Fabregas og Gilberto i dårlig form.. Men det er ikke bare salget av Vieira som har gjort at Arsenal sliter.. Edu var en spiller man alltid kunne stole på skulle gjøre jobben, av og til glimtet han skikkelig til også.. Han var nok også bedre enn de vi har i dag..

 

Drømmer om en stoor sinna mann fra Dakar som vil blø for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Wenger kommer nok til å fortsette å overaske.. Det er ikke lett å bli klok på hans valg på transfermarkedet. Hvem trodde han kom til å selge Merson? Hvem trodde at petit og overmars skulle bli solgt? Hvem trodde at Arsene skulle bruke mange ti tallsmillioner på Reyes to tre dager etter han hadde vært i pressen og sagt at han ikke hadde noen i sikte og at pengene til et så stort kjøp var tilstede?

 

Og jeg skjønner ikke folk her på forumet som ikke mener at Vieira er rett mann for Arsenal! Ingen er vel mer "rett" for Arsenal enn Vieira! Han har egenskaper som flamini, fabregas og gilberto bare kan misunne han. Noen klaget også på hans dårlige form en periode i fjor.. Men tenk på Flamini, Fabregas og Gilberto i dårlig form.. Men det er ikke bare salget av Vieira som har gjort at Arsenal sliter.. Edu var en spiller man alltid kunne stole på skulle gjøre jobben, av og til glimtet han skikkelig til også.. Han var nok også bedre enn de vi har i dag..

 

Drømmer om en stoor sinna mann fra Dakar som vil blø for Arsenal!

33224[/snapback]

Kunne faktisk ikke vært mer enig! Tenk,da slipper vi jo til og med denne trege og kjedelig tilpassningsperioden! Vieira er jo Arsenal tvers igjennom og akkurat den spilleren klubben vår trenger! Og hvis han kommer syns jeg han bør få tilbake bindet.. Henry har ikke godt av mer ansvar! Han skal kun tenke på å score mål og underholde,ikke styre skuta!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...