Jump to content

Wenger kjøper Vieira tilbake i januar.


RockyRocastle

Recommended Posts

Guest Freddiereadygo
Er dette sikre kilder  :rolleyes:

 

 

Jeg vil ha tilbake Vieira  :D Men vil fortsatt stole på våre unge, lovende gode spillere som Fabregas og Flamini  :P

33025[/snapback]

 

Flamini holder ikke mål enda! Vi trenger en rutinert midtbanespiller til!

Link to comment
Share on other sites

Der avkreftet Wenger dette. Kom ikke som noe sjokk, selv om jeg hadde håpet at det var noe i dem.

 

http://www.tribalfootball.com/january/englinews3030106.html

33382[/snapback]

 

Ikke overraskende det nei, men allikevel synd. Savner virkelig PV4 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så var det ikke bare slik at det var Arsenals feil at Vieira gikk:

 

"I left London because there was nothing else left to stimulate me," he said.

 

"I am 29 and still at the top of my career. I have reached my peak physically and tactically.

 

"I wanted to play the best years of my career for a side that would help develop my ambitions and Juventus have allowed me this."

 

 

Mannen mistet visst troen på at Arsenal kunne "gi" ham det han ønsket! Han har jo tidligere sagt at han ikke følte seg sterkt nok ønsket. Det som nå blir sagt understreker hvor riktig klubben gjorde da de gav Vieira muligheten til å "komitte" seg til klubben.

 

Nå har vi fått bekreftelsen på at han var klar for å flytte på seg, at Arsenal ikke var så viktig for ham og at han ikke trodde at han ville nå sine ambisjoner ved å fortsette i Arsenal.

 

Når Wenger sier at de har kalkulert i en satsing på unge spillere fra 2002/03 sesongen, kan det skape en viss utålmodighet hos de erfarne spillerne. Regner med at Vieira ble forklart hvordan Wenger og co la opp løpet frem til stadionåpningen. Med det Vieira nå siteres på, kan det virke som om at han ikke hadde noe ønske om å bidra på noe generasjonsskifte i klubben. Han ville ikke være med og lede skuta gjennom denne tida og inn i den nye æreaen med ny stadion.

 

Og da kan det bare være.

Link to comment
Share on other sites

Synd at det ikke var noe i det, men det hadde jo vært ganske sprøtt hvis han plutselig ble kjøpt tilbake. ;) Vi sliter i år, men med noen nye forsterkninger i januar eller til sommeren, samt at Cesc, Reyes, Hleb og de andre får enda mer tid på seg så tror jeg vi får et veldig bra lag neste sesong! Det er fortsatt mange kamper igjen denne sesongen også, så vi har god tid til å skaffe oss en CL plass.

 

Så jeg tror nok vi vil klare oss fint uten å måtte kjøpe tilbake Vieira. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, så var det ikke bare slik at det var Arsenals feil at Vieira gikk:

 

"I left London because there was nothing else left to stimulate me," he said.

 

"I am 29 and still at the top of my career. I have reached my peak physically and tactically.

 

"I wanted to play the best years of my career for a side that would help develop my ambitions and Juventus have allowed me this."

 

 

Mannen mistet visst troen på at Arsenal kunne "gi" ham det han ønsket! Han har jo tidligere sagt at han ikke følte seg sterkt nok ønsket. Det som nå blir sagt understreker hvor riktig klubben gjorde da de gav Vieira muligheten til å "komitte" seg til klubben.

 

Nå har vi fått bekreftelsen på at han var klar for å flytte på seg, at Arsenal ikke var så viktig for ham og at han ikke trodde at han ville nå sine ambisjoner ved å fortsette i Arsenal.

 

Når Wenger sier at de har kalkulert i en satsing på unge spillere fra 2002/03 sesongen, kan det skape en viss utålmodighet hos de erfarne spillerne. Regner med at Vieira ble forklart hvordan Wenger og co la opp løpet frem til stadionåpningen. Med det Vieira nå siteres på, kan det virke som om at han ikke hadde noe ønske om å bidra på noe generasjonsskifte i klubben. Han ville ikke være med og lede skuta gjennom denne tida og inn i den nye æreaen med ny stadion.

 

Og da kan det bare være.

33528[/snapback]

 

Det intervjuet fra The Sun stiller jeg meg sterkt kritisk til. Så et intervju med

Vieira i romjua i England og det han sa der var langt ifra dette.

Dette er typisk The Sun sin måte å skape noe negativt om Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

hadde vært fantastisk om han kom til bake!! vi har hadt et stort problem og finne en erstatter for han, selv om fabregas er på god vei til og gjøre det. da hadde vi ikke trengt og tenke så mye på kjøp av midtbanespillere. Og hvis han skulle komme tilbake tror jeg det villet vært et stort løft for arsenal,og klart og kjempe og heve seg. For det har vi slitt med etter han dro til juventus

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest A. Hleb

Det at Vieira bare sendte noen dårlige tversover pasninger og bare rotet det til er BULLSHIT!!!

Vieira var kjempegod i Arsenal.

Men tviler sterkt på at Wenger vil kjøpe han tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Det at Vieira bare sendte noen dårlige tversover pasninger og bare rotet det til er BULLSHIT!!!

Vieira var kjempegod i Arsenal.

Men tviler sterkt på at Wenger vil kjøpe han tilbake.

38150[/snapback]

 

Det er ikke bullshit at Vieira hadde alt for mange farlige/dårlige/svake/elendige tversoverpasninger, det er hard fakta! Det var det og en annen ting som irriterte meg med Vieira; når han hadde ballen i en-mot-en situsajoner så mistet han ballen hele tiden.

 

Men selvfølgelig: det er jo alltid det dårlige som blit lagt merke til!

Link to comment
Share on other sites

Det at Vieira bare sendte noen dårlige tversover pasninger og bare rotet det til er BULLSHIT!!!

Vieira var kjempegod i Arsenal.

Men tviler sterkt på at Wenger vil kjøpe han tilbake.

38150[/snapback]

 

Det er ikke bullshit at Vieira hadde alt for mange farlige/dårlige/svake/elendige tversoverpasninger, det er hard fakta! Det var det og en annen ting som irriterte meg med Vieira; når han hadde ballen i en-mot-en situsajoner så mistet han ballen hele tiden.

 

Men selvfølgelig: det er jo alltid det dårlige som blit lagt merke til!

38242[/snapback]

 

Noen få skumle tversover er selvsagt for mange, men å framstille Vieira som en dårlig spiller som slår dårlige pasninger og lett mister ballen er helt vanvittig.

 

Med Vieira var det forresten ekstremt sjeldent at det var det dårlige man la merke til.

Det er en skandale om folk husker Arsenals beste midtbanespiller gjennom tidene for et par dårlige pasninger.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

PV4 er arsenal spiller tvers gjennom men han har nok spilt sin siste kamp for arsenal. Tror han har den meningen at han har større sjanse for å vinne det gjeveste tittelen med Juve enn med Arsenal. Jeg håper for all del at Arsenal klarer det men det klarer de ikke enda.

 

Skal vi kjøpe en spiller så bør det være en midtstopper..

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Det at Vieira bare sendte noen dårlige tversover pasninger og bare rotet det til er BULLSHIT!!!

Vieira var kjempegod i Arsenal.

Men tviler sterkt på at Wenger vil kjøpe han tilbake.

38150[/snapback]

 

Det er ikke bullshit at Vieira hadde alt for mange farlige/dårlige/svake/elendige tversoverpasninger, det er hard fakta! Det var det og en annen ting som irriterte meg med Vieira; når han hadde ballen i en-mot-en situsajoner så mistet han ballen hele tiden.

 

Men selvfølgelig: det er jo alltid det dårlige som blit lagt merke til!

38242[/snapback]

 

Kanskje hadde han noen dårlige pasninger, men Vieira var og er er stor fotballspiller! Ingen som kan si noe imot det... Tviler på at Juventus hadde vært interessert i han hvis han var en dårlig fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest dibran14

det hadde vært greit med vieira,men vi har jo kjøpt Diaby,og han kommer

til å gjøre det stort i arsenal......han er jo prikk lik vieira.....han har god

teknik også :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...