Jump to content

Quincy Owusu-Abeyie


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Syns ikke Quincy fikk vist frem allverden mot Hammers, jeg.

Men han er et supertalent, så det er bare positivt om han får

mer spilletid på førstelaget. Tror han er god nok for CL også

jeg. Veldig uredd - og vi er jo litt tynne i front for tiden...

Link to comment
Share on other sites

synes quincy spilte bra mot west ham. satte fart på ballen og skapte faktisk langt mer enn det van persie gjorde de første 70 minuttene.

21565[/snapback]

Det jeg mente var at jeg har sett ham mye bedre,

ikke at han spilt dårlig på noen måte. Men han har

mer å vise frem enn det han fikk vist frem mot Hammers!

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Quincy skal starte mot Ajax. RvP er ute og det er spørs om Bergkamp blir klar. Gleder meg hvis dette er tilfelle!!

21539[/snapback]

 

Håper du har rett. Men kor fant du ut dette, bare tenkte du det ut på grunn av at nesten alle spissene er borte, eller kan du finne frem en link? ;)

Plis, ha rett Wurku!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnerman1111

Er enig med at det kunne vært bra å la han starte...men det er en ting som iriterer meg gang på gang når jeg ser Arsenal, og det er at spissene våre skyter jo ALDRI!!! Det er alltid det fiksfakseriet i stedte for det gode gammeldagse, pang - mål! Håper Quincy ikke er redd for å skyte!! Når han står på 16 så skyter man..dert gjelder i alle aldersgrupper..fra 13 til proffer!!

 

______________

Gunning for glory

 

Øystein

Link to comment
Share on other sites

Vel Bergkamp er ikke med, så jeg tror Quincy starter. Tror ikke Lupoli blir valgt foran. En mulighet er at Jose spiller alene på topp, men tror ikke det skjer heller.

21653[/snapback]

 

Jeg ser ikke det som en mulighet med Reyes alene på topp. Iallefall ikke etter at de tankene Wenger har hatt om at det skal være poeng for angrepsfotball og mål og sånt, og da har han ikke bare EN spiss, da hadde han fått høre det med en gang fra vår kjære Josè i Chelski-leiren tipper jeg!! <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bryr meg midt i ein viss plass kva Quincy sprang 60 meteren på.. Eller 5000 meteren for den saks skuld. Spørsmålet er om ein klarar å utnytte sine spissferdigheitar, og i Quincy sitt tilfelle er svaret nei.

Link to comment
Share on other sites

Bryr meg midt i ein viss plass kva Quincy sprang 60 meteren på.. Eller 5000 meteren for den saks skuld. Spørsmålet er om ein klarar å utnytte sine spissferdigheitar, og i Quincy sitt tilfelle er svaret nei.

34686[/snapback]

 

Quincy går samme veien som Reyes, og han skal omgjøres til ving. No doubt!

 

Men jeg lurte på noe.. og jeg trenger ikke disse hva-er-det-du-feiler-som-vil-vite-det? svarene. Jeg vil ha noe skikkelig! <_<

Link to comment
Share on other sites

Begynner også å tvile på Quincy. Hver gang jeg ser han så virker han så usikker og roter bort ballen altfor lett. Han har enormt med fart og hadde han bare klart å bli litt mer lik Henry på andre måter i spillestilen så tror jeg han kunne blitt en veldig god spiss, men for øyeblikket så virker det som om han ikke er verken noen spiss eller kantspiller.

Link to comment
Share on other sites

Quincy har talentet og har fremdeles gode muligheter til å bli en fremtidig toppspiller. Det er ikke lett å imponere på ett så svakt offensivt Arsenal lag som vi så igår.

 

Det jeg tror Quincy trenger nå er noen innhopp eller starter for første laget hvor det er en helt annen bevegelse og flyt i laget. Gi mannen litt selvtilitt mot ett svakere PL lag hjemme på Highbury

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele
Quincy har talentet og har fremdeles gode muligheter til å bli en fremtidig toppspiller. Det er ikke lett å imponere på ett så svakt offensivt Arsenal lag som vi så igår.

 

Det jeg tror Quincy trenger nå er noen innhopp eller starter for første laget hvor det er en helt annen bevegelse og flyt i laget. Gi mannen litt selvtilitt mot ett svakere PL lag hjemme på Highbury

34734[/snapback]

 

Sant nok, men Quincy bør snart begynne å vise seg frem. I de A-kampene jeg har sett ham til nå har han vært alt for dribleglad og ineffektiv - har virret utrolig mye rundt på banen. Vi skal selvfølgelig gi ham noe mer tid, dog er han ikke blant de yngste lenger...Kan lett falle i kategori med de som er unge og lovende selv når han er 28 år ;)

Link to comment
Share on other sites

Sant nok, men Quincy bør snart begynne å vise seg frem. I de A-kampene jeg har sett ham til nå har han vært alt for dribleglad og ineffektiv - har virret utrolig mye rundt på banen. Vi skal selvfølgelig gi ham noe mer tid, dog er han ikke blant de yngste lenger...Kan lett falle i kategori med de som er unge og lovende selv når han er 28 år

 

Sannt sannt... I norge er man ung og lovende til man er 26 og når man er 28-29 er man en rutinert spiller eller gjerne veteran.

 

Quincy må snart vise noe, det er jeg helt enig i, men på forumet her er man enten verdensmester eller helt ræva. det er lite som skal til før folk svinger øksen her.

Link to comment
Share on other sites

Quincy er 19 år, og ettersom han sjelden spiller på reservelaget lenger blir det lite kamper på han. Det gutten trenger er førstelagsfotball. Kan han ikke få det bør han leies ut relativt kjapt!! Samme gjelder forsåvidt Lupoli. Han er for god til reservelagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...