Jump to content

Quincy Owusu-Abeyie


Dr. Phil

Recommended Posts

Så bra da, at Bentley er satt på transferlista..

19194[/snapback]

 

Er HAN på transferslista??? :P

Uff, uff! Men siden du sier "Så bra da, at Bentley er satt på transferslista..", Betyr det at du ikke vil se Bentley spille?? :blink:

19205[/snapback]

 

Neida, var ikke det jeg mente. Men at fordi Bentley ville "ødelagt" Quincys sjanser på a-laget.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

syntes han kunne rotert litt på quincy og van persie som begge er store talenter..

 

no når vi først e en club som satser på talenter, trenger vi vell ikke og bruke 36år gamle bergkamp for ofte heller vell....

 

quincy fra start i neste, persie på benken, hadde ikke hvert så dumt det

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ha sett mer av Quincy jeg da...men hvis Bentley ennå var her så vet jeg ikke helt hvem av de jeg ville hatt før den andre. Men det som iallefall er sikkert er at Quincy kommer til å få mer spilletid denne sesongen. Jeg har ikke fått sett ham så veldig mye, men etter som jeg har sett litt og hørt mye om han og sånn så tror jeg at han kan bli større enn Robin faktisk..!!

Arsenal trenger en spiss som Quincy..han er kjapp, har en sinnssyk ballkontroll, legger presise pasninger og skyter brukbart! ;)

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt utalmodig etter å se denne karen, (jeg har sett han i ligacup, pre-season, og på u-21 landslaget, men ikke i premier leauge..

Redd han skal bli utalmodig, men samtidg, hvem skal vike, vi er jo ganske godt bekledd fremover på banen...

Uansett, han må få sjansen snart, ihvertfall som inbytter, bare for å la han få litt føling på første laget.

Han er unektelig ett av de største talentene sammen med Lupoli som finnes, tatt i betraktning av de som allerede er på første laget(Fab, Persie...)

Link to comment
Share on other sites

Quincy spiller ikke kamp idag.. Har han i det hele tatt spilt noen reservematcher i år?

Ikke alle ihvertfall, kan dette bety at Wenger har planer for Quincy/førstelaget fremover?

20513[/snapback]

 

Qunicy har kun fått med seg 1 kamp i årets reserveliga.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt utalmodig etter å se denne karen, (jeg har sett han i ligacup, pre-season, og på u-21 landslaget, men ikke i premier leauge..

Redd han skal bli utalmodig, men samtidg, hvem skal vike, vi er jo ganske godt bekledd fremover på banen...

Uansett, han må få sjansen snart, ihvertfall som inbytter, bare for å la han få litt føling på første laget.

Han er unektelig ett av de største talentene sammen med Lupoli som finnes, tatt i betraktning av de som allerede er på første laget(Fab, Persie...)

20260[/snapback]

 

 

Han har hatt et par kamper i PL sist sesong, virket skarp, men ikke bra på avsluttninger! Litt erfaring, selvtillit og bli bedre på avsluttninger så kan dette bli bra! Men da må han nok få sjansen først.. Tror han vil få sjansen, men han må sikkert imponere på trening og vise at han kan være et bedre valg enn Bergkamp, Van Persie eller Reyes. Tiden vil vise ;)

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli sugen på å se Quincy nå!! Vet han kom inn de siste 8 min mot Thun, men hva er vell det.

 

Wenger sa etter at Henry ble skada, at nå kunne de unge vise seg mye fram, blant annet Quincy...men han har jo ikkje spilt ein drit!!

 

Håper virkelii at han er på benken eller noe mot West Ham til helga, for det ser jo ut som Pires skal hvile den kampen!!(tror e)

Da satser e på at han kommer inn som ving eller spiss de siste 25 minuttene, viss vi leder da selvfølgelig!!

 

Quincy er jo nesten prikk lik Henry i spillerstil....så e tror det kunne vært sunt å bruke han litt mer nå for tida mens Henry er skada!!

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli sugen på å se Quincy nå!! Vet han kom inn de siste 8 min mot Thun, men hva er vell det.

 

Wenger sa etter at Henry ble skada, at nå kunne de unge vise seg mye fram, blant annet Quincy...men han har jo ikkje spilt ein drit!!

 

Håper virkelii at han er på benken eller noe mot West Ham til helga, for det ser jo ut som Pires skal hvile den kampen!!(tror e)

  Da satser e på at han kommer inn som ving eller spiss de siste 25 minuttene, viss vi leder da selvfølgelig!!

 

Quincy er jo nesten prikk lik Henry i spillerstil....så e tror det kunne vært sunt å bruke han litt mer nå for tida mens Henry er skada!!

21281[/snapback]

 

Herregud. Me har spelt tre kampar etter henry blei skada, der quincy har vore delaktig i ein av dei.

Quincy kommer til å få ein del kampar i år han, men han er sjølvsagt litt bak i pecking orderen. Wenger kommer nok til å matche han forsiktig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mistenker at Quincy må lære seg å slippe ballen litt før om han ønsker å spille seg inn på Arsenal. Han har helt klart ekstremferdigheter innen dribling og fart - og det er glimrende. Han er en mann for fremtiden som kommer til å gi oss mye glede i årene som kommer.

Men i det siste har vi jo hørt sutring fra blant andre Thierry og DB på at vi holder for lenge på ballen, og at det går utover pasningsspillet vårt. Ikke vet jeg, men Quincy er kansje ikke mannen som kommer inn og er en eksponent for hurtig pasningsspil? ;)

Men for all del, håper han får muligheten fremover.

Link to comment
Share on other sites

Men i det siste har vi jo hørt sutring fra blant andre Thierry og DB på at vi holder for lenge på ballen, og at det går utover pasningsspillet vårt. Ikke vet jeg, men Quincy er kansje ikke mannen som kommer inn og er en eksponent for hurtig pasningsspil? ;)

Men for all del, håper han får muligheten fremover.

21289[/snapback]

Sutring? Reagerer på ordlyden her. Kan vel knappast kallast sutring...

 

Quincy er nok ikkje den fremste eksponenten for dette, nei. Det er nok også derfor Henry og co først og fremst henvender seg til dei unge i klubben når dei seier dette. Tipper det er eit råd til Robin van Persie også. Av og til lønner det seg å spele enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Hehe.

 

Var vel ikke helt seriøst ment den kommentaren der. Det er vel mer velmente ord enn sutring.

Grunnen til at jeg skrev så var muligens fordi jeg føler jeg leser så mange kommentarer fra Arsenal-spillere som har en lettere negativ/oppgitt tone, istedet for kommentarer som gjenspeiler go og spirit. Utallelser ala ''Alle savner pat'', ''Vi må komme over det'' Alt maset til Cole, etc. får man servert bort og frem og opp i mente.

Så var kansje utløp for litt frustrasjon akkurat der. ;)

Link to comment
Share on other sites

Herregud. Me har spelt tre kampar etter henry blei skada, der quincy har vore delaktig i ein av dei.

Quincy kommer til å få ein del kampar i år han, men han er sjølvsagt litt bak i pecking orderen. Wenger kommer nok til å matche han forsiktig.

 

 

Herregud e vett e au at vi er tidelig i sesongen, men jeg sier bare at jeg er veldig sugen på å se Quincy spille. Jeg syntes blant annet at det var merkelig at Song var på benken sist å ikkje Quincy..men det var kansje noe med at Song bare skulle få vise seg for fansen de siste minuttene.

 

 

Nå som det ser ut at Freddie, Bob og Bergy er tvilsomme til hegla's kamp, så håper jeg at vi får se Quincy spille..........viss jeg får lov til å håpe??

Link to comment
Share on other sites

Herregud e vett e au at vi er tidelig i sesongen, men jeg sier bare at jeg er veldig sugen på å se Quincy spille. Jeg syntes blant annet at det var merkelig at Song var på benken sist å ikkje Quincy..men det var kansje noe med at Song bare skulle få vise seg for fansen de siste minuttene.

 

 

Nå som det ser ut at Freddie, Bob og Bergy er tvilsomme til hegla's kamp, så håper jeg at vi får se Quincy spille..........viss jeg får lov til å håpe??

21321[/snapback]

Tipper Clichy er foran i køen.

Grunnen til at Song var på benken og ikkje Quincy, var nok at Song tok plassen Flamini normalt sett ville hatt på benken. Wenger ønskte ein sentral midtbanemann på benken - i tillegg treng Song å bli van med tempoet - noko reservelagskampane tyder på at han slit med.

Link to comment
Share on other sites

Problemet for Quincy er nok som noen har poengtert at Gael Clichy stiller foran han i kø'en når det gjelder uttaket til Wenger. Årsaken til dette er at Clichy både kan spille venstre back- og kant. Såvidt meg kjent er Quincy i utganspunktet venstrekantspiller og ikke ren spiss.

 

Men mot West Ham imorgen vil mye overraske meg dersom han ikke blir å finne på benken da vi kun har Reyes og van Persie tilgjengelig av spissene, samt Lupoli ikke er tatt ut i troppen.

Link to comment
Share on other sites

Problemet for Quincy er nok som noen har poengtert at Gael Clichy stiller foran han i kø'en når det gjelder uttaket til Wenger. Årsaken til dette er at Clichy både kan spille venstre back- og kant. Såvidt meg kjent er Quincy i utganspunktet venstrekantspiller og ikke ren spiss.

 

Men mot West Ham imorgen vil mye overraske meg dersom han ikke blir å finne på benken da vi kun har Reyes og van Persie tilgjengelig av spissene, samt Lupoli ikke er tatt ut i troppen.

21407[/snapback]

 

Hvis kun Reyes og RVP er med regner jeg med Qunicy starter på benken. Quincy er vel spiss, men kan spille ving. Sier selv han liker å trekke ut mot venstre....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...