Jump to content

Quincy Owusu-Abeyie


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Valget av klubb var vel kanskje det mest overraskende.

 

Syns det er rart at han blir solgt og ikke leid ut en periode. Han har vel aldri fått mulighet til å spille mange kamper på rad med de mest etablerte. Talentet er stort, farten og teknikken enorm. Virker som man har mistet litt troen på at han skal kunne tilpasse seg Arsenalstilen og at man derfor slipper ham i så ung alder. Han har vel aldri fremstått som en eminent lagspiller med kjempeforstålese for spillet..

 

Håper dette ikke blir noe Arsenal angrer på senere..

Link to comment
Share on other sites

Salget kom som en overraskelse, men jeg kan ikke akkurat påstå at jeg er så veldig skuffet. Quincy har ennå tilgode å imponere meg.

 

Men jeg ønsker han lykke til med ny klubb og ny liga

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på Quincy akkurat nå; at han gadd å

velge Spartak Moskva av alle klubber i verden?!

Synd at han forlater oss... Begynte egentlig å like han

etter Donacaster kampen. Fintene hans og skuddene utenfor

16-meteren... Jaja; Lykke til Quincy... Det trenger du....

38564[/snapback]

Monetas!!!! Money!!! Penger!!

 

Einaste grunnen til å reise til østblokkland for å spele fotball. I tillegg er han nok garantert fast plass. Overraskande er salget likevel, men det kan jo tenkast han ikkje var nøgd med kjøpet av Walcott til dømes?

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på Quincy akkurat nå; at han gadd å

velge Spartak Moskva av alle klubber i verden?!

Synd at han forlater oss... Begynte egentlig å like han

etter Donacaster kampen. Fintene hans og skuddene utenfor

16-meteren... Jaja; Lykke til Quincy... Det trenger du....

38564[/snapback]

Monetas!!!! Money!!! Penger!!

 

Einaste grunnen til å reise til østblokkland for å spele fotball. I tillegg er han nok garantert fast plass. Overraskande er salget likevel, men det kan jo tenkast han ikkje var nøgd med kjøpet av Walcott til dømes?

38585[/snapback]

 

Tja, jeg hadde av en eller annen grunn større forhåpninger til Bentley enn til Quincy. Dette til tross for at Quincy fikk flere kamper enn Bentley gjorde!

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på Quincy akkurat nå; at han gadd å

velge Spartak Moskva av alle klubber i verden?!

Synd at han forlater oss... Begynte egentlig å like han

etter Donacaster kampen. Fintene hans og skuddene utenfor

16-meteren... Jaja; Lykke til Quincy... Det trenger du....

38564[/snapback]

Monetas!!!! Money!!! Penger!!

 

Einaste grunnen til å reise til østblokkland for å spele fotball. I tillegg er han nok garantert fast plass. Overraskande er salget likevel, men det kan jo tenkast han ikkje var nøgd med kjøpet av Walcott til dømes?

38585[/snapback]

 

Tja, jeg hadde av en eller annen grunn større forhåpninger til Bentley enn til Quincy. Dette til tross for at Quincy fikk flere kamper enn Bentley gjorde!

38592[/snapback]

 

Enig med deg. Syns det er tidlig å gi slipp på Bentley han er jo kun 21. Men, hvis jeg ikke husker helt feil hadde han vel en fight med Wenger i forbindelse med CS kampen i år og ba selv om å bli satt på transferlista. Da kom man vel ikke unna et salg da tilbudet fra Blackburn tikket inn

Link to comment
Share on other sites

Beklager litt, men salget kom ikke som noen stor bombe.

 

Synes han virket svært lovende i starten, men etter hvert som tiden gikk mistet jeg noe av troen, senest i ligacup-kampene.

 

For gutten selv var nok denne overgangen viktig. Har problemer med å se at han ville ha fått mye spilletid fremover.

 

Tiden vil vise om dette var et smart trekk.

Link to comment
Share on other sites

Med både Adebayor og Walcott på plass, og forhåpentligvis Ryan Smith tilbake neste år, er det klart at det etterhvert begynte å bli trangt om spissplassene. Quincy nærmet seg nå alderen hvor han trengte kamper og ikke lenger kunne spille på reservelaget og få et og annet innhopp her og der.

 

I løpet av de siste månedene begynte troen min på Quincy å famle. Som den gjorde med Pennant. Som den gjorde Bentley. Same procedure. Og da var det like greit at han dro.

 

Jeg tror ærlig talt Wenger så det samme som mange av oss andre, og derfor ikke så noen grunn til å holde på Quincy når pengesterke russere banket på døren..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ærlig talt Wenger så det samme som mange av oss andre, og derfor ikke så noen grunn til å holde på Quincy når pengesterke russere banket på døren..

38601[/snapback]

 

Er det ikke Roman Abramovitsj som øser inn penger i denne klubben også?

38602[/snapback]

Nei, det er i CSKA Moskva.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble mildt sagt sjokka når jeg så at Quincy var solgt... Quincy Owusu-Abeiye var liksom mitt håp nede i reservelaget. Jeg har beundret ham en stund nå, og jeg håpet at han skulle bli høyrekantens svar på Reyes, men nå ble altså den drømmen knust!

 

Men for all del... lykke til i Moskva Quincy...! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Quincy kan ikkje klage på å ha fått for få sjansar, og har vel til gode å imponere i dei kampane han har spelt denne sesongen. Sjølvtilliten han tydelegvis hadde i VM-turneringa i fjor ser ut til å være vekke. Stadige overstegsfinter og manglande vilje/evne til å utfordre er ikkje nok, korkje i Premier League eller andre ligaer.

 

Men eg håper han lukkast i Spartak. Hvis ikkje. kan han jo søkje opptak i Moskva-balletten, som framleis skal være blant verdas fremste.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Han begynte vel å vise tegn til stagnering.. Og med Walcott og Adebayor på plass ser jeg ingen grunn til å ikke la han få utvikle seg videre en annen plass.. Er jo ganske sansynlig at han ville spilt mest reservelag hvis han ble..

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde også litt trua på denne gutten!Jeg har en onkel som er fra holland.Når jeg var dær i høst så nevnte han en spiller som han trudde ville bli stor for nederland med tiden og det var quincy :unsure: Synd å si det,men han har faktisk god peiling på fotball så håper han tar feil denne gangen :D

Link to comment
Share on other sites

Han uttalte jo at han følte det ikke var noe vits å bli når Arsenal lkjøpte Adebayor og Walcott og det kan jeg jo si meg enig i.. Hadde vel blitt lite spilletid på mr "Vil-så-gjerne-men-får-det-ikke-til" hvis han hadde blitt.. Men for all del, tvitvi Quincy;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...