Jump to content

Quincy Owusu-Abeyie


Dr. Phil

Recommended Posts

Quincy til Reggina?

 

Reggina skal i følge Sky visstnok vurdere muligheten for å låne Quincy neste sesong. En slik løsning ville vært utradisjonell, men jeg synes det virker spennende. Kvaliteten i Serie A er vel så god som Premier League, og Quincy ville uten tvil hatt godt av førstelagsspill på permanent basis. Faktisk så mener jeg en ny sesong på reservelaget et bortkastet. Så god er han nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply
Kansje ville han også fått erfaring med en litt annen type fotball en den som spilles i premier league.

12171[/snapback]

 

Det vil han jo, viss han går på lån til Reggina. Det hadde vel vore bedre med eit utlån til ein Premier League-klubb.

Link to comment
Share on other sites

Ny goal og god kamp av Quincy ikveld....

 

http://www.fifa.com/en/news/feature/0,1451...rticleid=108014

12387[/snapback]

 

En annen ung hollender med en litt brokete fortid. Men det ser ut som

Quincy har fått orden på sakene.

Det skal bli utrolig spennende å se hva som skjer videre med dette

tekniske lyntoget.

Skal han utvikle seg videre, men blir funnet for lett for A-laget bør

han ta et år på utlån.

Dette er en uhyre spennende spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Quincy kommer seriost til a bli stor!! Har sett alle kampene Quincy har spilt i U-20 VM som Argentina til slutt vant. Quincy var rett og slett fantastisk! Ble utrolig imponert over hvor rask han egentlig er, og hvor god han er til a drible. Han ble karet til turneringens 3. beste spiller, bak Messi fra Argentina som rett og slette er utrolig, og bak en viss John Obi Mikel. Jeg tipper Quincy slar til pa A-laget denne sesongen, er faktisk helt sikker pa at slar gjennom. Gleder meg til neste sesong..

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

jeg håper inderlig AW bruker Quincy neste sesong!!!

Men det kan godt hende at dette ikke blir gjennombrudd sesongen hans!!

For arsenal har utrolig mange midtbaner nå, på kantene har de: Reyes/Pires/Ljungberg/Hleb/(Fabregas)......så er det jo bentley også men Quincy er bedre en han!!!

E ser for me at han spiller alle carling cup kampene, noen i FA Cupen, noen få i Champions League(viss vi er allerede videre!)......og noen i Premie League..viss vi har endel skader!!!

 

Jeg håper virkelig vi ser mye til Quincy neste sesong, det er en spiller som underholder meg!!!..........men uheldigvis, så kan det godt hende vi ikkje ser så mye av han neste sesong som vi vill.............men er det noe jeg kan love deg er at ..........han kommer til å bli UTROLIG GOD!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
jeg håper inderlig AW bruker Quincy neste sesong!!!

  Men det kan godt hende at dette ikke blir gjennombrudd sesongen hans!!

For arsenal har utrolig mange midtbaner nå, på kantene har de: Reyes/Pires/Ljungberg/Hleb/(Fabregas)......så er det jo bentley også men Quincy er bedre en han!!!

  E ser for me at han spiller alle carling cup kampene, noen i FA Cupen, noen få i Champions League(viss vi er allerede videre!)......og noen i Premie League..viss vi har endel skader!!!

 

  Jeg håper virkelig vi ser mye til Quincy neste sesong, det er en spiller som underholder meg!!!..........men uheldigvis, så kan det godt hende vi ikkje ser så mye av han neste sesong som vi vill.............men er det noe jeg kan love deg er at ..........han kommer til å bli UTROLIG GOD!!!!

13207[/snapback]

 

Jeg ser for meg at Quincy kan få en del innhopp i PL også.

 

Ferdighetene skulle tilsi at han både kan brukes som spiss og flanke. Jeg la spesielt merke til at han opererte mye ute mot vestre i U20-VM og gjorde en del spektakulære ting fra denne "posisjonen".

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Liker det jeg har sett av han, fantastisk ballkontroll, noe dårlig på avsluttninger, men det ser jo ut til å gå seg til.

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Quincy signerer ny langtidskontrakt!

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article=288503

12984[/snapback]

 

Noen som vet hvor lang kontrakt han har signet?

13051[/snapback]

 

For å svare på et gammelt spørsmål; Quincy sier i intervjuet som ligger på Arsenal TV Online at han har signert en treårsavtale. Det skulle bety frem til sommeren 2008.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
jeg tror han blir i Arsenal denne sesongen, jeg tror også at han får mer spilletid denne sesongen! :)

Den gutten der kan bli stoor! :rolleyes:

19170[/snapback]

 

Vel han har vel, korriger meg dersom jeg tar feil, ikke engang varmet innbytterbenken denne sesongen. Tipper vi får se ham i Ligacupen og ett til to innhopp når skade/suspensjonene setter inn.

Link to comment
Share on other sites

jeg tror han blir i Arsenal denne sesongen, jeg tror også at han får mer spilletid denne sesongen! :)

Den gutten der kan bli stoor! :rolleyes:

19170[/snapback]

 

Vel han har vel, korriger meg dersom jeg tar feil, ikke engang varmet innbytterbenken denne sesongen. Tipper vi får se ham i Ligacupen og ett til to innhopp når skade/suspensjonene setter inn.

19176[/snapback]

 

å neida.

 

jeg tror at Wenger vil bruke han etterhvert. problemet som kan ødelegge litt for Quincy er nok at Bentley er hypp på mer spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Så bra da, at Bentley er satt på transferlista..

19194[/snapback]

 

Er HAN på transferslista??? :)

Uff, uff! Men siden du sier "Så bra da, at Bentley er satt på transferslista..", Betyr det at du ikke vil se Bentley spille?? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Så bra da, at Bentley er satt på transferlista..

19194[/snapback]

 

Er HAN på transferslista??? :)

Uff, uff! Men siden du sier "Så bra da, at Bentley er satt på transferslista..", Betyr det at du ikke vil se Bentley spille?? :rolleyes:

19205[/snapback]

jau må nok bety det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...