Jump to content

2005.12.31 Aston Villa B


Magnus87

Recommended Posts

Dette målet her husker jeg så godt. Det er fra fjorårssesongen. Ashley Cole med et fantastisk skudd i lengste hjørnet. Klikk-klakk spill mellom Cole og Bergkamp. Jeg syns det var et av de fineste målene våres i fjor.

 

Se det her:Ashley Cole goal

32735[/snapback]

 

Hva i pokker er vitsen med å hele tiden legge ut videoer fra gamle kamper og andre mål i kamptrådene.... elller kanskje, hva er vitsen i det hele tatt.

 

Men isåfall, hvis du er så ivrig etter å få oppført så mange innlegg så kan du vel legge dem i "mens vi venter" tråden.

(jeg er nok ikke helt den rette til å klage på akkurat det med for mange innlegg. Men så ekstrem har jeg ikke vært!!!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Det er da bare artig å se gamle mål!!!! Det å se tidligere Arsenal-mål er jo bare fornøyelig å se på! Dessuten er jo dette hva som skjedde sist gang vi møtte dem på Villa Park, så skjønner ikke helt problemet ditt! Folk må da vel ha lov til å legge ut det dem vil, bare det dreier seg om denne kampen!

Link to comment
Share on other sites

Det er da bare artig å se gamle mål!!!! Det å se tidligere Arsenal-mål er jo bare fornøyelig å se på! Dessuten er jo dette hva som skjedde sist gang vi møtte dem på Villa Park, så skjønner ikke helt problemet ditt! Folk må da vel ha lov til å legge ut det dem vil, bare det dreier seg om denne kampen!

32748[/snapback]

Helt enig med deg der Frank.

 

Det er alltid moro å se mål fra forrige sesong osv. Hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt DVD'en "49 Unbeaten" og den DVD'en med 100 mål av Henry og Bergkamp. Jeg syns det er gøy å mimre over disse glansdagene, men det syns kanskje ikke Helmik.

Link to comment
Share on other sites

Det er da bare artig å se gamle mål!!!! Det å se tidligere Arsenal-mål er jo bare fornøyelig å se på! Dessuten er jo dette hva som skjedde sist gang vi møtte dem på Villa Park, så skjønner ikke helt problemet ditt! Folk må da vel ha lov til å legge ut det dem vil, bare det dreier seg om denne kampen!

32748[/snapback]

Helt enig med deg der Frank.

 

Det er alltid moro å se mål fra forrige sesong osv. Hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt DVD'en "49 Unbeaten" og den DVD'en med 100 mål av Henry og Bergkamp. Jeg syns det er gøy å mimre over disse glansdagene, men det syns kanskje ikke Helmik.

32749[/snapback]

 

Selvfølgelig er du enig med en som forsvarer deg Imers!

 

Jeg er forresten også enig med Frank.. det er gøy å se på gamle mål. Men hva i søren har det med denne tråden å gjøre???!!!!

 

Jeg har forøvrig nettop sett "49 Unbeaten" og "Season Review 04/05" også, så den trenger du ikke å ta!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er da bare artig å se gamle mål!!!! Det å se tidligere Arsenal-mål er jo bare fornøyelig å se på! Dessuten er jo dette hva som skjedde sist gang vi møtte dem på Villa Park, så skjønner ikke helt problemet ditt! Folk må da vel ha lov til å legge ut det dem vil, bare det dreier seg om denne kampen!

32748[/snapback]

Helt enig med deg der Frank.

 

Det er alltid moro å se mål fra forrige sesong osv. Hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt DVD'en "49 Unbeaten" og den DVD'en med 100 mål av Henry og Bergkamp. Jeg syns det er gøy å mimre over disse glansdagene, men det syns kanskje ikke Helmik.

32749[/snapback]

Men hva i søren har det med denne tråden å gjøre???!!!!

32751[/snapback]

Målet ble scoret mot samme lag på samme arena ifjor. Derfor.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Dette målet her husker jeg så godt. Det er fra fjorårssesongen. Ashley Cole med et fantastisk skudd i lengste hjørnet. Klikk-klakk spill mellom Cole og Bergkamp. Jeg syns det var et av de fineste målene våres i fjor.

 

Se det her:Ashley Cole goal

32735[/snapback]

 

Hva i pokker er vitsen med å hele tiden legge ut videoer fra gamle kamper og andre mål i kamptrådene.... elller kanskje, hva er vitsen i det hele tatt.

 

Men isåfall, hvis du er så ivrig etter å få oppført så mange innlegg så kan du vel legge dem i "mens vi venter" tråden.

(jeg er nok ikke helt den rette til å klage på akkurat det med for mange innlegg. Men så ekstrem har jeg ikke vært!!!)

32747[/snapback]

 

Seriøst Helmik'n, jeg begynner å bli rimlig lei den klaginga di på alt hele tiden(mye av det i det siste). HerreGud! Det er bare en scoring fra forrige gang vi møtte Villa. Det er da alltid gøy å se på gamle Arsenal scoringer. Itillegg, så får man et innblikk av hva laget gjorde forrige gang(hvis men ikke husker det) ;) . Jeg skjønner ikke helt hva du klager over her ;)

 

Jeg synes det er flott at folk legger ut gamle Arsenal scoringer. Keep It Up ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er da bare artig å se gamle mål!!!! Det å se tidligere Arsenal-mål er jo bare fornøyelig å se på! Dessuten er jo dette hva som skjedde sist gang vi møtte dem på Villa Park, så skjønner ikke helt problemet ditt! Folk må da vel ha lov til å legge ut det dem vil, bare det dreier seg om denne kampen!

32748[/snapback]

Helt enig med deg der Frank.

 

Det er alltid moro å se mål fra forrige sesong osv. Hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt DVD'en "49 Unbeaten" og den DVD'en med 100 mål av Henry og Bergkamp. Jeg syns det er gøy å mimre over disse glansdagene, men det syns kanskje ikke Helmik.

32749[/snapback]

Men hva i søren har det med denne tråden å gjøre???!!!!

32751[/snapback]

Målet ble scoret mot samme lag på samme arena ifjor. Derfor.

32752[/snapback]

 

Jeg mener enda at det ikke passer inn i denne tråden!!! Det er sånne innlegg som lett kan spore av en tråd.

 

Forresten så begynner denne diskusjonen å spore av hele driten! Nå går vi tilbake til kampen...:

Vi vinner mot Villa! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det at Imeres kopierer alt som er fra Arsenal.com. Jeg bryr meg ikke, bare tar det med ett smil og ler litt. Tror de fleste leser arsenal.com omtrent daglig Imerslund, så du behøver nok ikke videreføre alle ting derfra som om du skulle være den eneste med tilgang til siden. Målet liggere ute som Budweiser Friday goal som alltid. What else is new?

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det at Imeres kopierer alt som er fra Arsenal.com. Jeg bryr meg ikke, bare tar det med ett smil og ler litt. Tror de fleste leser arsenal.com omtrent daglig Imerslund, så du behøver nok ikke videreføre alle ting derfra som om du skulle være den eneste med tilgang til siden. Målet liggere ute som Budweiser Friday goal som alltid. What else is new?

32760[/snapback]

Faktisk så kopierer jeg ikke alltid og det er heller ikke alltid fra Arsenal.com.

 

Men hvorfor driver du og Helmik og hakker på alt jeg skriver egentlig? Er det så veldig festlig eller har dere bare aktivitets-/fritidsproblemer?

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det at Imeres kopierer alt som er fra Arsenal.com. Jeg bryr meg ikke, bare tar det med ett smil og ler litt. Tror de fleste leser arsenal.com omtrent daglig Imerslund, så du behøver nok ikke videreføre alle ting derfra som om du skulle være den eneste med tilgang til siden. Målet liggere ute som Budweiser Friday goal som alltid. What else is new?

32760[/snapback]

Faktisk så kopierer jeg ikke alltid og det er heller ikke alltid fra Arsenal.com.

 

Men hvorfor driver du og Helmik og hakker på alt jeg skriver egentlig? Er det så veldig festlig eller har dere bare aktivitets-/fritidsproblemer?

32761[/snapback]

 

Jeg har ike fritidsproblemer, ikke når jeg sitter med PC'n, men når jeg ikke sitter her så har jeg det, men det er en annen historie... Men jeg vet ikke hva Korslund har. Men jeg "hakker" eller klager på det som jeg synes er nesten irriterende å høre/lese..... så du trenger ikke skylde på meg hvis jeg klager på deg!

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det at Imeres kopierer alt som er fra Arsenal.com. Jeg bryr meg ikke, bare tar det med ett smil og ler litt. Tror de fleste leser arsenal.com omtrent daglig Imerslund, så du behøver nok ikke videreføre alle ting derfra som om du skulle være den eneste med tilgang til siden. Målet liggere ute som Budweiser Friday goal som alltid. What else is new?

32760[/snapback]

Faktisk så kopierer jeg ikke alltid og det er heller ikke alltid fra Arsenal.com.

 

Men hvorfor driver du og Helmik og hakker på alt jeg skriver egentlig? Er det så veldig festlig eller har dere bare aktivitets-/fritidsproblemer?

32761[/snapback]

 

Jeg har ike fritidsproblemer, ikke når jeg sitter med PC'n, men når jeg ikke sitter her så har jeg det, men det er en annen historie... Men jeg vet ikke hva Korslund har. Men jeg "hakker" eller klager på det som jeg synes er nesten irriterende å høre/lese..... så du trenger ikke skylde på meg hvis jeg klager på deg!

32763[/snapback]

Var det så veldig irriterende å se et vakkert mål postet av meg da? Vedder på at du ikke hadde nevnt det engang om det hadde vært en annen enn meg som hadde postet det målet!

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det at Imeres kopierer alt som er fra Arsenal.com. Jeg bryr meg ikke, bare tar det med ett smil og ler litt. Tror de fleste leser arsenal.com omtrent daglig Imerslund, så du behøver nok ikke videreføre alle ting derfra som om du skulle være den eneste med tilgang til siden. Målet liggere ute som Budweiser Friday goal som alltid. What else is new?

32760[/snapback]

Faktisk så kopierer jeg ikke alltid og det er heller ikke alltid fra Arsenal.com.

 

Men hvorfor driver du og Helmik og hakker på alt jeg skriver egentlig? Er det så veldig festlig eller har dere bare aktivitets-/fritidsproblemer?

32761[/snapback]

 

Jeg har ike fritidsproblemer, ikke når jeg sitter med PC'n, men når jeg ikke sitter her så har jeg det, men det er en annen historie... Men jeg vet ikke hva Korslund har. Men jeg "hakker" eller klager på det som jeg synes er nesten irriterende å høre/lese..... så du trenger ikke skylde på meg hvis jeg klager på deg!

32763[/snapback]

Var det så veldig irriterende å se et vakkert mål postet av meg da? Vedder på at du ikke hadde nevnt det engang om det hadde vært en annen enn meg som hadde postet det målet!

32764[/snapback]

 

 

Det hadde jeg nok ikke nei, men jeg samler opp. Jeg gidder ikke å kommentere alle de "dårlige" innleggene dine, men jeg sier det når det blir litt for mye som samler seg opp. Men hos andre så er det bare noen få innlegg som kan være dårlige. Beklager, men jeg måtte si det.

Men selvfølgelig: du har veldig mange gode innlegg, og du gjør mye bra her inne på forumet... men det går litt for mange innlegg bare på tull og vas. Noe som også jeg må tenke litt på, og forbedre meg litt på.

 

Men hvis vi bare fokuserer på Villa-kampen nå, og driter i denne diskusjonen? Eller så kan du godt fortsette på PM... Jeg har ingen mål om det altså, men jeg bare sier at vi trenger ikke å bruke denne tråden, eller andre tråder til å diskutere dette tullet.....

 

 

 

Ja... mens jeg husker det: dette blir jo et kjempeeksempel på et dårlig og unørvendig innlegg. Hva blir egentlig vitsen?

Link to comment
Share on other sites

Dette målet her husker jeg så godt. Det er fra fjorårssesongen. Ashley Cole med et fantastisk skudd i lengste hjørnet. Klikk-klakk spill mellom Cole og Bergkamp. Jeg syns det var et av de fineste målene våres i fjor.

 

Se det her:Ashley Cole goal

32735[/snapback]

 

Det var da ok å få en reprise på et mål mot Villa. Helt passende, syntes nå jeg!

Og så var det ok å bli minnet om at vi en eller annen gang får se Cole igjen!

 

Takk!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto er garantert ute mot Villa, og vil mest sannsynlig miste Man u kampen også! Det betyr at flamini må vise like stor klasse i de to neste kampene som han gjorde sist kamp! Nå har han en gylden mulighet til å komme fast inn på laget med tanke på at Gilberto ikke har vært på topp denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det at Imeres kopierer alt som er fra Arsenal.com. Jeg bryr meg ikke, bare tar det med ett smil og ler litt. Tror de fleste leser arsenal.com omtrent daglig Imerslund, så du behøver nok ikke videreføre alle ting derfra som om du skulle være den eneste med tilgang til siden. Målet liggere ute som Budweiser Friday goal som alltid. What else is new?

32760[/snapback]

Faktisk så kopierer jeg ikke alltid og det er heller ikke alltid fra Arsenal.com.

 

Men hvorfor driver du og Helmik og hakker på alt jeg skriver egentlig? Er det så veldig festlig eller har dere bare aktivitets-/fritidsproblemer?

32761[/snapback]

 

Jeg har ike fritidsproblemer, ikke når jeg sitter med PC'n, men når jeg ikke sitter her så har jeg det, men det er en annen historie... Men jeg vet ikke hva Korslund har. Men jeg "hakker" eller klager på det som jeg synes er nesten irriterende å høre/lese..... så du trenger ikke skylde på meg hvis jeg klager på deg!

32763[/snapback]

Var det så veldig irriterende å se et vakkert mål postet av meg da? Vedder på at du ikke hadde nevnt det engang om det hadde vært en annen enn meg som hadde postet det målet!

32764[/snapback]

 

 

Det hadde jeg nok ikke nei, men jeg samler opp. Jeg gidder ikke å kommentere alle de "dårlige" innleggene dine, men jeg sier det når det blir litt for mye som samler seg opp. Men hos andre så er det bare noen få innlegg som kan være dårlige. Beklager, men jeg måtte si det.

Men selvfølgelig: du har veldig mange gode innlegg, og du gjør mye bra her inne på forumet... men det går litt for mange innlegg bare på tull og vas. Noe som også jeg må tenke litt på, og forbedre meg litt på.

 

Men hvis vi bare fokuserer på Villa-kampen nå, og driter i denne diskusjonen? Eller så kan du godt fortsette på PM... Jeg har ingen mål om det altså, men jeg bare sier at vi trenger ikke å bruke denne tråden, eller andre tråder til å diskutere dette tullet.....

 

 

 

Ja... mens jeg husker det: dette blir jo et kjempeeksempel på et dårlig og unørvendig innlegg. Hva blir egentlig vitsen?

32765[/snapback]

 

Moder A. Tor

 

Ta personkrangler gjennom andre kanaler, you must.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Jesuuus! Ta dere sammen krangelunger!

 

Uansett, Flamini starter sannsynligvis i morra. Han tror jeg blir viktig å ha på banen i morgen ettersom vi trenger mye løpskraft på midten mot et hurtig og målfarlig hjemmelag.

Håper også at Dennis får tillit igjen i morgen etter en flott kamp mot Pompey.

Link to comment
Share on other sites

Nå som Gilberto er ute tror jeg vi igjen vil starte med 3 sentrale spillere for å la Fabregas slippe litt av det tøffe defensive presset. Tror både Pires og Bergkamp igjen vil starte sammen med Reyes og Henry. Bakover satser jeg på en uendret oppstilling. Det vil gi følgende lag:

 

Lehmann

Lauren Toure Sol Cygan

Pires Fabregas Flamini Reyes

Bergkamp

Henry

 

Benk: Almunia Senderos Eboue van Persie Ljungberg

 

Min tanke er faktisk at Bergkamp skal ligge noe dypere enn vanlig og dermed være mer en offensiv midtbanespiller enn ren angriper. Denne formasjonen tillater også at Reyes og Pires kan være mer aktive på løp da man holder igjen en sentralt og dermed kan forskyve Fabregas eller Flamini for å understøtte sidebackene, uten at man tømmer midten, ved behov. Dette fungerte bra mot Chelsea hvor både Essien og Lampard bidro minimalt offensivt og ikke klarte å dominere spillet som de ellers gjør. Både Flamini og Fabregas gjorde en kjempejobb i den kampen. -At det ikke fungerte helt offensivt er en annen sak og forhåpentligvis er dette nå bedret. 2.omgang mot Charlton var kanskje et lite vendepunkt for angriperene våre.

Vi kan rett og slett ikke avgi poeng i denne kampen hvis vi skal kunne ha et håp om å holde tritt med Liverpool og ManU i tiden som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Dette her blir en jevn kamp. Jeg tror at vi kan trekke det lengste strået etter hvert. Jeg tror at dette blir en målfest også, noe som jeg(!) ikke har sett på lenge... Men jeg kan kanskje sette opp et litt merkelig lag, men det kan være fordi jeg verken så Charlton eller Pompey-kampene, så jeg er litt "utav det"

Det blir litt vanskelig å trekke ut lag nå, men etter spekuleringene i "4-5-1"-tråden så velger jeg:

 

Laget mitt:

----------------Lehmann----------------

Toure--Senderos---Campbell--Lauren

-------Pires--Flamini--Fabregas--------

-----------------------------Reyes-------

-------Bergkamp-------------------------

-----------------Henry-------------------

 

Formasjonen ser merkelig ut, men som Paddy sa i en annen tråd... det er bare tall(/bokstaver) på et ark. Jeg tror det kan fungere med Bergkamp som hengende spiss, og Reyes som offensiv midtbane, og dermed Henry som spiss. Og da blir problemet med den sentrale midtbanen løs enkelt også, med Mathieu, Cesc og Robert, en rolle som jeg tror passer Pires utmerket for øyeblikket. Og jeg mener at Toure var såpass god på venstrebacken at han igjen burde fått prøve seg. Og dermed så synes jeg ikke at det er til sin rett at Lauren skal benkes, og da må han spille på venstre, selv om han kanskje ikke er helt god der...

 

Wenger's lag:

---------------Lehmann---------------

Lauren---Toure--Campbell---Cygan

Pires---Flamini----Fabregas---Reyes

--------------Bergkamp---------------

----------------Henry------------------

 

Denne formasjonen gjør at vi kan spille offensivt med Reyes, Pires og Dennis om vi må, og etter hvert så kan Bergkamp dette av og dermed dannes en 4-5-1 formasjon. Dette er nok sånn Wenger løser denne kampen, selv om jeg håper på noe langt mer avansert! :) (Kanskje det er derfor jeg er kåret til "årets raring her av Richardinho..?)

 

Benken min:

Aluminuma--Eboue--Ljungberg--Quincy--Lupoli

 

En veldig spennende benk dette her. Quincy og Lupoli er jo enda bare kommet til begynningsfasen av bare benkesittingen. Mens Eboue begynner å bli fast der. Men nå som Gilberto og RvP er skada så får de sjangsen av meg iallefall.

 

Wenger's benk:

Almunia--Senderos--Eboue--Ljungberg--Quincy

 

En ganske bra benk som også er ganske ung.

 

Byttene mine:

Eboue <-> Pires - Jeg tror Eboue passer ekstremt bra i den rollen som Pires har på laget mitt her oppe. Nettop som en høyre-sentral midtbane.

 

Ljungberg <-> Bergkamp - Og dermed så legger Freddie seg bak og på samme rekke som Reyes, og da blir det en 4-5-1 formasjon.

 

Quincy <-> Reyes - Quincy passer godt inn i den rollen som Reyes har denne kampen, og jeg tror han kan gjøre noen gode siste minutt av kampen på denne plassen. (Sorry Arturo)

 

Resultatet:

3-5 til oss. En lang og spennende kamp med mange mål spår jeg, og det blir spesiellt kjekt i slutten for oss.... Bang,Bang.. to mål de siste ti minuttene!

 

Målene:

Henry

Reyes

Reyes

Henry

Quincy

Link to comment
Share on other sites

Eg gløymde ein ting: Aston Villa er et lag som ikkje skal undervurderast. Dei har Angel og Baros på topp, og dei har Sørensen i mål, bare for å sei nokre av dei beste spelerane deira.

Me må nok passa oss i dag ja, og Lehmann må vera i form.

 

Som sagt så tippar eg på ein 3-5 seier til oss...

Link to comment
Share on other sites

At du Helmik'en presterer å klage på at andre slenger inn tåpelige innlegg her er jo helt vilt. Noen gang hørt om å feie for egen dør?

 

Forresten kan du ta deg en tur innom Arsenal.com så ser du at Van Persie er klar for match og Quincy er ute med skade en god stund fremover....

 

Forresten knall å se målene fra fjorårets tilsvarende møte i kamptråden. Fortsett med det Imers...

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Kan ikke folk "bitche" og krangle andre steder??? :)

Angående kampen(som tråden vitterlig handler om"); Synd med Gilberto, men det blir ikke dårligere med Flamini/Fabregas.

Og Pires starter nok. Han er vår beste ballfordeler, en av premiers(når han er i form) beste vinger og; Alle som så Spudzkampen vet at mye snudde med hans innhopp der. Vi overtok spillet og han puttet poenget.

 

Gidder ikke tippe 11'en, men blir litt skuffet om ikke Flamini og Pires starter...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...