Jump to content

2005.12.31 Aston Villa B


Magnus87

Recommended Posts

Dette blir en tøff kamp. Aston Villa har jukset seg til poeng

i et par kamper nå.

Arsenal er solide bak nå. Reyes og Flamini i storform.

 

Samme laget som mot Pompey med Cesc inn for Gilberto.

 

Mål av Thierry og Reyes sikrer en 2-0 seier.

 

Håper mod snart kan stoppe disse kranglinga mellom Helmik og..

om flest innlegg. Begynner å irritere nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply
Aston Villa har jukset seg til poeng

32865[/snapback]

 

Er ikke helt oppdatert på Aston Villa, hva mener du med juks?

 

Tror i likhet med deg at det blir seier til Arsenal. Tar vi med oss spillet fra Pompey-kampen, bør det være en veldig god mulighet. Satser på at forsvaret holder tett som vanlig B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Laget: Lehmann, Lauren, Campbell, Toure, Cygan, Ljungberg, Hleb, Flamini, Fabregas, Van Persie, Henry

 

Det er tydelig at Wenger rangerer RvP foran Bergkamp i kamp om den andre spissplassen!

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan gi meg en direktelink til ppstream eller pplive tv? jeg får ikke linkene på den første sida til å funke. hadde kampen litt i sta, men den forsvann når jeg skulle finne en som ikke datt ut like mye.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke at reyes ble dumpet til fordel for v. persie... v.persie har vært skadet og skulle fått spillt de 10 sisste min..

Reyes er i stor form!!

32890[/snapback]

 

Reyes er ikke dumpa til fordel for van persie. van Persie spiller på topp, mens Reyes er kant. Dermed er det Hleb som spiller til fordel for Reyes.

Link to comment
Share on other sites

svært svært trist første omgang av oss. villa er nok diverre heilt klart mykje vassara men me er heldige som held 0-0. Henry og ljungberg er heilt ute av kampen og særlig svenken bør ikkje få mange fleire minutt. Forsvaret vårt fortsette i chelsea stil og eg vil verte svært overraske om ikkje baros får minst ein mot ein sjanse mot jensemann viss andre omgang fortsette på samme måten

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Wenger har nok hatt United-kampen i bakhodet ved laguttaket, og har spart Reyes!

 

Hleb viser for øvrig at han fortsatt har et stykke igjen før han har aklimatisert seg til engelsk fotball. Så langt i kampen anser jeg han som lagets svakeste ledd.

 

Jeg sitter å håper på tidlig innbytte av Reyes og/eller Pires! Mitt tips er dog at Pires kommer inn rundt ca 70 minutter for Hleb, mens Reyes kun får ca 10 minutter mot slutten av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...