Jump to content

2005.12.31 Aston Villa B


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

huff huff!Synes dette var forferdelig dårlig,helt fra forsvar til spisser!Cygan gir meg utslett B)

Det er så mye å sette fingeren på at jeg kunne skrevet 10 a4 sider.

Håper dette er et resultat som får wenger til å handle en eller 2 spillere i januar,vi trenger det sårt..Godt nytt år(håper jeg) ;)

Link to comment
Share on other sites

vi er nok tross fortsatt eit svært middels fotballag, og middels gode fotball lag som endar som nr sju åtte i ligaen er vel stort sett nøgde med eit uavgjort borte. Trist å sjå at vi ikkje kan klare prestere noko bedre. Villa styre kampen i sitt spor frå første til siste minutt. Vi klarer å prestere to brukbare angrep i løpet av 90 minutt. å sette studielånet på united siger i vår neste kamp virkar som noko av det sikraste investring ein kan gjere....

Link to comment
Share on other sites

Hadde alle hatt den samme innstillinga som kolo, så hadde me kanskje fått meir enn eitt poeng fra villa park i dag.

 

Ljungberg har vore søppel i heile år. At wenger velger å gi han speletid er uforståelig.

Link to comment
Share on other sites

Hadde alle hatt den samme innstillinga som kolo, så hadde me kanskje fått meir enn eitt poeng fra villa park i dag.

 

Ljungberg har vore søppel i heile år. At wenger velger å gi han speletid er uforståelig.

32919[/snapback]

 

Ljungberg er avhengig av at Bergkamp er i form... Så lenge DB ikke er det, eller ikke spiller, så bør heller ikke Freddie spille!

Link to comment
Share on other sites

Ganske skuffet, men ikke overrasket! Det ble en jevn kamp som vi ikke klarer å avgjøre til vår fordel.

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor Reyes ikke får muligheten fra start. Han leverte en stor kamp mot Pompey, og burde ha spilt. Tipper at Wenger har kampen mot Man U i bakhodet. Dette blir noe uforståelig for meg.

Link to comment
Share on other sites

Wenger som er dagens dårligste her. Ytterst sjelden jeg kritiserer Wenger, men å spare spillerne som kjørte over Pompey tidligere i uken var en kjempe tabbe.

 

Ljunberg har vært dårlig hele år, bortsett fra de første kampene. Hleb har tilgode å vise noe som helst i Arsenal. Van Persie kan man forsvare at spillte, men synes det var feil å bytte han ut.

 

Å gamble på å vinne denne kampen med våre nest beste i den posisjonen vi nå er, er for meg en skandaløs vurdering. Det hadde vært viktigere for Arsenal å vinne borte mot Villa enn å slå Untited hjemme.

 

Sinnsykt skuffet idag faktisk!!

Link to comment
Share on other sites

Fy faen!!!!!!!! Verste spillet jeg har sett på lenge. At det går ann å sende så helvetes mange feilpasninger. Vi skapte heller nesten ikke en dritt. Fy faen der er nyttårsaften ødelagt og. Yids'a vinner og vi får uavgjort. Dette er ræva, ræva og atter ræva. Vi skaper ikke en dritt og blir overkjørt av sultne Villans. Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Wenger burde skamme seg! Han er ikke noen motivator, og i tillegg starter han med Reyes og Pires på benken som var strålende forrige kamp. Det samme med Bergkamp. Wenger burde gå i skammekroken for detta suger!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tja, kva skal ein sei. Byrja å gå lei av middelmådige prestasjonar. Det verkar som om det er ingen ende på dei.

 

Til og med Jens Lehmann var usikker og utrygg i dag. Stopparane våre er dei beste vi har i dag. Dei var på grensa til gode. Dette sei det meste om nivået vi var på i dag.

 

Tilsynelatande er høgre og venstresida amputert. Vi har ingen der. Hleb/Cygan er ein svært dårlig kombinasjon. Både offensivt og defensivt fungerer absolutt ingenting på den sida. Høgresida er i det minste litt trygg defensivt, men med Ljungberg som bremsekloss framover på bana så kan det ikkje skape mykje farligheiter. Han skal ha pluss for eit godt skot (eller sklei den eigentleg berre av foten?), men det var også det han bidro med.

 

Sentralt blir vi kjempa ut av stilen av ein god Eirik Bakke. Flamini var ein skygge av det han har prestert i det siste, og Fabregas blir for veik. Vi taklar ikkje lag som spelar antifotball! Det er tydeleg. Lange ballar opp mot oss, for deretter å måtte kjempe om andreballane er resepten mot oss. Difor er det viktig at vi tilriv oss initiativet.

 

Eg stiller meg uforståande til alle bytta frå forrige kamp. 4 av 6 spelarar i vår offensive rekke blir bytta ut, frå ein kamp vi vinn 4-0. Greit nok at vi treng å rullere pga slitasje og slikt, men vi må ikkje overdrive det. Vi burda ha bytta kun to spelara: Fabregas og van Persie. Van Persie var dårlig, men med null støtte frå vingane og midtbana generelt blir både han og Henry dårlig. Pires var for øvrig grei nok etter innhoppet, sjølv om det blir mangle enkle ballmiss.

 

Enkle ballmiss, og dårlig duellspel! Det er gjennomgåande. Både i fysiske duellar og i ein mot ein situasjonar er vi for dårlig. Vi er rett og slett for enkle å runde. Dette er gjennomgåande. Vi må tettare i dei, og gi dei litt smellar. Alt for mykje "kosing".

 

Vel, vi får håpe 2006 blir bedre enn siste halvdel av 2005 i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Gled dere til Januar/Februar, når Kolo ikke er der med farten sin og rydder opp for alle andres feil..

Dårlig kamp, dårlig resultat. Med litt mer hell og dyktighet kunne og burde vi dog ha avgjort dette til vår fordel. Vp feilaktig avblåst i første, flamini alene igjennom, reyes over, ljungberg i tverrliggeren og Kolo utenfor fra fem meter.

Lehmann var veldig nære å gjøre sin første virkelige brøler for året, da han ga ballen til Villa.

Lauren var god med ball, shaky defensivt. Sol og særlig toure var gode, våre beste idag.

Cygan viste lovende takter(!) i starten av kampen, men etter det gikk kvaliteten på spillet hans én vei, og det var ikke opp.

Hleb er farlig når han er nede og jobber i forsvar, og spiller for mange feilpasninger. Hadde et par gode gjennombruddspasningr, men bortsett fra det var han for sårlig. Cesc var den beste av de som startet på midten, uten at det sier så forferdelig mye. Flamini var tilbake til sitt vanlige jeg, og ljungberg var like elendig som han har verdt i hele år.

henry var uinteresert, og Robin hadde ingen topp dag.

Bergkamp var helt usynlig når han kom inn, og skapte ingenting. Reyes fikk ikke muligheten til å utrette mye, men viste ihvertfall innsatsvilje som mange andre manglet.

 

Wenger var dårlig med de taktiske disposisjonene sine. At ljungberg starter er en skandale. Jeg ville heller hatt Eboue eller Robert på kanten. Forhåpentligvis indikerer det at han startet idag at han ikke starter mot manure..

Å sette ut Reyes når han er i topp form.. Ja, jeg vet at han ble hvilt, men allikevell.

Byttene kom som vanlig så sent at Wenger like gjerne kunne ha spart seg bryet..

Link to comment
Share on other sites

Fy faen!!!!!!!! Verste spillet jeg har sett på lenge. At det går ann å sende så helvetes mange feilpasninger. Vi skapte heller nesten ikke en dritt. Fy faen der er nyttårsaften ødelagt og. Yids'a vinner og vi får uavgjort. Dette er ræva, ræva og atter ræva. Vi skaper ikke en dritt og blir overkjørt av sultne Villans. Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Wenger burde skamme seg! Han er ikke noen motivator, og i tillegg starter han med Reyes og Pires på benken som var strålende forrige kamp. Det samme med Bergkamp. Wenger burde gå i skammekroken for detta suger!!!!

32925[/snapback]

 

Greit nok at du er skuffet. Det er vi alle. Tror dog det vil ha vært fornuftig om du roet deg noe ned før du hamrer løs på tastaturet.

 

0-0 borte Villa kan man leve med. I denne kampen var det et rettferdig resultat. Å påstå at Wenger er en dårlig motivator, kan neppe tenke på hva han har gjort i klubben. At Spudz vinner hjemme mot Newcastle er som forventet. Med Souness i sjefsstolen, er ikke Newcastle noen stor motstander lenger.

 

Men du har noen gode poenger i det med feilpassninger, Reyes og Pires.

 

Godt nytt år! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og en ting til.. Det er veldig irriterende at Cygan hele tiden skal la ballen gå ut til innkast nede ved cornerflagget istedet for å prøve å nå den. Det er jo ikke akkurat noen gunstig posisjon å ha ballen i !

32932[/snapback]

Du kan ikke klandre han! Han orker kanskje ikke å løpe etter ballen så mye da, vet du! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skuffet, skuffet og atter skuffet. Sesongen så langt kort oppsummert. At det gjøres så mange bytter til dagens kamp er for meg uforståelig og det er nok bare Arsene som kan svare på det. Som mange har nevnt så har endelig Reyes unnet formen og så blir han utelatt dag. Vi har ikke tid eller poeng nok til å spille folk som Hleb og Freddie i form i slike kamper. Vi mister to poeng i kamp jeg mener vi kunne vunnet på en vanlig dag pga. etter min mening for mange bytter i første elleveren og personlige feil som pasninger og innsats. Ingen poeng kommer lett i PL lenger. Det MÅ kjempes!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Vel...meget skuffet! :( Men et rettferdig resultat var det vel!! Småirritert på dommeren egentlig. Blant annet pga behandlingen av V.Persie. Han blir stemplet i øre, og tatt fra en 100% målsjanse! Men det er ikke noe å gruble over nå :blink:

 

Jeg synes at vi slurver mye idag. Feilpassninger, og kombinasjonene sitter ikke :-|

 

Vil ikke si så veldig mye mer akkurat nå! Håper bare at vi spiller myyyye bedre mot Man U. For, det kampen SKAL vi vinne :)

 

Godt Nytt År :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...