Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Det er alltid et eller annet med Theo Walcott. Urovekkende mtp hans unge alder.

 

Jepp.. dessverre. Walcott og Diaby er støtt og stadig ute og er ofte spillere som trenger forholdsvis lang tid på å finne formen også, mens Fabregas og van Persie som regel er ute halve sesongen.

 

Litt av en stamme å bygge laget rundt.. :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

"Sjefen vet hva han gjør"

 

 

Piss fra ende til annen, Walcott.

 

 

Wenger har mistet snøringa for lenge siden. Alt annet enn nedrykk denne sesongen vil overraske meg positivt. Har ingen forventninger lenger.

 

Aye aye.

 

Forøvrig er kampen i dag nok en grunn til at jeg mener at Walcott ikke burde spille på høyrekanten. Såfremt han ikke blir spilt i bakrom så vil han sjeldent klare å passere en spiller. Han burde utelukkende bli brukt på topp mener nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Aye aye.

 

Forøvrig er kampen i dag nok en grunn til at jeg mener at Walcott ikke burde spille på høyrekanten. Såfremt han ikke blir spilt i bakrom så vil han sjeldent klare å passere en spiller. Han burde utelukkende bli brukt på topp mener nå jeg.

 

Lurer på hvorfor Wenger ikke ga beskjed til Walcott om å spille på andre siden eller gå inn mer sentralt. Han ble jo gang på gang stengt av på kanten og Liverpool's back og kant hadde stålkontroll på Walcott.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg syns snart tiden er moden for å gi Walcott en sjanse som spiss nå.

Han har vel scort 3 mål så langt fra kanten, og har farten til å true bakrom mer enn

hva RvP og Chamakh kan.

 

Akkurat som Arshavin ikke er noe vingspiller,Bendtner aldri var noen ving,så bør Walcott

få en sjanse på topp sammen med RvP. Med Arteta som forer el RvP tror jeg en 4-4-2 med disse

2 på topp kan bli en bedre løsning enn en fallerende 4-3-3.

 

Forstår ikke helt Wenger sin vegring mot å prøve Walcott som spiss. Avslutteregenskapene hans

er blant hans bedre egenskaper.

 

http://www.express.co.uk/posts/view/268707/Theo-Walcott-s-striking-form

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns snart tiden er moden for å gi Walcott en sjanse som spiss nå.

Han har vel scort 3 mål så langt fra kanten, og har farten til å true bakrom mer enn

hva RvP og Chamakh kan.

 

Akkurat som Arshavin ikke er noe vingspiller,Bendtner aldri var noen ving,så bør Walcott

få en sjanse på topp sammen med RvP. Med Arteta som forer el RvP tror jeg en 4-4-2 med disse

2 på topp kan bli en bedre løsning enn en fallerende 4-3-3.

 

Forstår ikke helt Wenger sin vegring mot å prøve Walcott som spiss. Avslutteregenskapene hans

er blant hans bedre egenskaper.

 

http://www.express.co.uk/posts/view/268707/Theo-Walcott-s-striking-form

 

 

Helt enig i dette! Skjønne ikke hvorfor han ikke får sjansen noen kamper! Ser for meg RVP som oppspillspunkt og Walcott som snuser offsidelinja for gjennombrudd! Skjønner ikke helt hvorfor Wenger driver å bruker spillere i feile posisjoner,spesielt Arshavin som er mye giftigere mere sentralt inne i banen!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i dette! Skjønne ikke hvorfor han ikke får sjansen noen kamper! Ser for meg RVP som oppspillspunkt og Walcott som snuser offsidelinja for gjennombrudd! Skjønner ikke helt hvorfor Wenger driver å bruker spillere i feile posisjoner,spesielt Arshavin som er mye giftigere mere sentralt inne i banen!

Som United kampen viste så virker det som Wenger er fast bestemt på at spilleren skal tilpasses spillestilen. Det virker ikke som det er særlig vilje til å endre hverken formasjon eller spillestil basert på de spillerne man råder over. Det at Arshavin i løpet av 110 kamper aldri har fått sjansen sentralt bak spissen viser vel at det er liten vilje til å gjøre endringer for å tilpasse seg spilleren. Ironisk nok så var vel omleggingen fra 442 et resultat av ønsket om at Cesc skulle få mer offensiv frihet

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns snart tiden er moden for å gi Walcott en sjanse som spiss nå.

Han har vel scort 3 mål så langt fra kanten, og har farten til å true bakrom mer enn

hva RvP og Chamakh kan.

 

Akkurat som Arshavin ikke er noe vingspiller,Bendtner aldri var noen ving,så bør Walcott

få en sjanse på topp sammen med RvP. Med Arteta som forer el RvP tror jeg en 4-4-2 med disse

2 på topp kan bli en bedre løsning enn en fallerende 4-3-3.

 

Forstår ikke helt Wenger sin vegring mot å prøve Walcott som spiss. Avslutteregenskapene hans

er blant hans bedre egenskaper.

 

http://www.express.co.uk/posts/view/268707/Theo-Walcott-s-striking-form

 

Wenger kan gjøre det enkle grepet å gå tilbake til vinnerformasjonen, 4-4-2. RvP og Walcott som spisspar.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... ikke engang på benken for England idag.. hvorfor ikke? skadeT?

 

Jepp :)

 

Visstnok en "knock" og han skal visstnok bli klar til helga, men vi vet jo hvordan det er med spillere som visstnok skal bli klare til neste kamp så..

 

Forøvrig hvis Walcott er utilgjengelig og Oxlade-Chamberlain blir erstatteren og fortsetter i samme spor som han gjør i U21 så klarer jeg ikke å se at vi blir noe særlig svekket. En naturlig kantspiller som faktisk er i stand til å dra av spillere og legge inn ordentlige innlegg i motsetning til Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Ser meget god ut ja og Swansea kan være en forholdsvis ideel kamp å gi han sjansen fra start på. Han viste jo en liten tendens i katastrofekampen når han debuterte når han dro av 2-3 United spillere som om de var statuer, men kan ikke akkurat forvente noe særlig når det gikk som det gikk at en 18-åring skal herje i sin første kamp for klubben.

 

Tror han kan gjøre det bra mot Swansea. Spørsmålet er bare hvor Wenger setter sin tillit? Personlig mener jeg at Walcott burde holdes forholdsvis langt unna høyrekanten..

Link to comment
Share on other sites

Spillerne i Arsenal er alt for glade i å se bra ut under kamp og velger å "fake" skade slik at de kan ta på seg dressen ;)

Men skikkelig synd om den lille skaden til Walcott viser seg å bli som for resten av laget, 2-3 måneder med restitusjon. Får stadig større tro på at Pondus har litt rett, Gud er ikke Arsenalsupporter! Om han liker Liverpool bedre er ikke sikkert...

Link to comment
Share on other sites

Om Walcott ikke skulle rekke kampen i helga, så håper jeg Chamberlain får muligheten. Spillte imponerende for Englands u-21 landslag med 5 assist + skaffet straffe på 1,5 kamper. Han er sikker full av selvtillit nå, og da er det vell perfekt å la han få muligheten mot Swansea på hjemmebane?

Link to comment
Share on other sites

Jaja, men Walcott er perfekt til en kamp som denne, hvor han kan starte bak forsvaret og skrå innover og score som han gjorde mot Blackpool tre ganger i fjor.

 

Hjelper vel fint lite at han er perfekt for denne kampen hvis han er skadet.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...