Jump to content

2005.03.01 Sheff.Utd B


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Kampen på tirsdag må vi vinne.

Det blir nok et ungt lag, men håper at Ali spiller

Det er litt for tidlig og tippe lagoppstilling.

Men Wenger bør kunne lage et lag som sikkert vinner denne kampen

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Etter min oppfaning bør vi starte med følgende lag:

 

Taylor

 

Eboue Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Fabregas Vieira Pires (Clichy)

 

Aliadiere Henry

 

 

Innbyttere: Leh/Alm, Lauren, Clichy (Owusu), Flamini, Lupoli

Link to comment
Share on other sites

For meg blir dette en av de viktigste kampene så langt. Vinner vi ikke her, er jeg stygt redd for at premieskapet på Highbury forblir urørt etter denne sesongen.

 

Derfor håper jeg vi klarer å stille et sterkt lag. Vet at det står viktige kamper for tur, men sparer vi for mange spillere her, blir det exit i FA-cupen.

 

Det største spenningsmomentet blir hvem som danner spissparet ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir irritert hvis Wenger ikke stiller med Henry i denne kampen. Jeg vil ha fullt toppet lag.

Tror Flamini starter, for å gi bort litt juling å vinne litt dueller. Tror og håper laget blir:

Taylor

Lauren-Senderos-Cygan-Cole

Freddie-Vieira-Flamini-Clichy

Henry-Aliadiere?

Link to comment
Share on other sites

Ingenting hadde gledet meg mer enn å se Taylor i mål, men jeg tviler på det.

Da har

vi ihvertfall en keeper som er stabil.

Fa cupen er vel kun det jeg har tro på vi kan vinne i år.

Da må Henry spille.

 

Alumunia

 

Lauren Senderos Cygan Cole

 

Ljungberg Flamini Vieira Clichy

 

Henry Aladiere

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så utrolig lyst til å se Stuart Taylor i mål i morgen. Mannen jeg har hatt store forhåpninger til. Nå må han vise seg frem litt.

Ellers så håper jeg at Wenger ikke sparer på kreftene i denne kampen. Denne kampen må vinnes. Så her skal ingen spares. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen Henry, ingen Bergkamp, ingen Pires, Ingen Reyes og ingen RvP. Unggutt fra start sammen med Ljungberg på topp i morgen.

 

Wenger selv tror at Ali ikke er klar for en start ennå, så da kommer Qunicy eller Lupoli til å starte.

 

Blir spennende å se hva en av de kan få til sammen med de antatt beste.

Link to comment
Share on other sites

Henry ute også.

 

Ljungberg som tilbaketrukket spiss. Det er med andre ord duket for Quincy på topp ettersom Wenger ikke tror Aliadiere holder mer enn en halv omgang med tanke på det relativt spede treningsgrunnlaget han har fått tid å legge ned etter skaden sin.

 

Stemmer dette lurer jeg på hvem som tar høyreflanken. Jeg skjønner godt at Ljungberg dyttes opp i angrep ettersom det blir for urutinert med 35 år gamle spisser (til sammen). Mitt tips er at Lauren tar høyrekanten. Han var jo opprinnelig høyre kantspiller før han ble omskolert til back under Wenger.

 

Uansett tror jeg dette kan bli vanskeligere enn mange tror. Fire førstelagsspisser ute og et forsvar som er alt annet enn patent lover ikke så veldig godt.

Link to comment
Share on other sites

tipper laget blir:

keeper(håper taylor)

Lauren-Cygan-Senderos-Cole

Eboue-Vieira-Flamini-clichy

Ljungberg-Quincy

 

evt blir det toure på backen, akkurat det er ett fett spør du meg. Blir glad og overasket hvis vi går videre her, frykter nemlig det verste.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, så nærmer det seg ny kamp for gutta, og dette er en kamp som er meget åpen før kampstart.

Siste nytt er nå at Henry OGSÅ er ute med skade, og det begynner nesten å bli litt skremmende hvor hardt laget sliter med skade og karantener for tiden.

Noen der oppe som er mot oss?

 

Jeg tviler sterkt på at Wenger vil kaste inn Taylor i mål, når så mange spillere er ute allerede. Er ikke vits i å lage mer usikkerhet enn nødvendig, selv om vi til tider har keepere bak der som tydeligvis har den oppgaven i ny og ne.

Almunia får nok sjansen fra start.

 

Toure hadde IKKE en velykket kamp som høyre back i helgen, så her vil enten Lauren eller Eboue få spille fra start. Mitt tips er at Lauren tar plassen, etter å ha fått hvilt mot Southampton.

 

Som stoppere tror jeg Toure og Cygan vil ta plassene, og dette har ikke noe med hva Senderos presterte på lørdag. Nei, her tror jeg rutinen til Cygan kan være viktig å ha med i et lag med såpass MANGE frafall som vi har foran morgendagens kamp.

 

 

Venstre back: Ashley!!!!

 

Sentral midtbane: Vieira og Flamini. Må si at Flamini imponerer meg mer og mer med sin utrolige arbeidsvilje, og tror at han har større potensiale enn det mange tror. Gutten blir faktisk 21år om en uke, og spiller allerede som om han har spilt a-lags fotball i mange år.

 

Tror Wenger kjører Glichy som venstre midtbane og at Fabregas blir kastet ut på høyrekanten.

 

Fremme virker det som om Fredrik skal få prøve seg, mens Lupoli antakelig får den store æren av å få starte som makker der fremme.

 

I bakhånd har vi talenter som: Quincy, Aliadiere, Senderos og Eboue som antakelig alle vil få sitte på benken, og som kan komme inn å gjøre en viktig jobb for laget om det trengs.

Hva skal man si om motstanderen?

 

Var nok mange som ble overrasket over kampen de spilte på Highbury, men Sheff Utd er et godt lag med flere spennende spillere.

 

Etter 1-0 seieren mot Rotherham i helgen, ligger klubben på 8.plass i championship league.

Hjemmestatistikken er faktisk 6-6-5 på 17kamper, altså ikke så veldig gode hjemme dette året.

Sheff Utd har ikke hatt de beste resultatene siden nyttår, og i ligaen har de faktisk 2 seiere og 5 tap siden champagnen ble drukket under en fargerik himmel. (1 seier og 3 tap hjemme)

 

Statistikk betyr svært lite under morgendagens kamp, hvor det å gå videre i fa-cupen betyr mye både for spillere, klubben, og for fansen.

Tonge, Jagielka, Lidell, Shaw og gutta vil helt sikker gi 100% i alt, for å ta skalpen til Arsenal.

 

Jeg tror det blir en jevn kamp i morra, men får vi et tidlig mål kontrer vi inn flere før dommeren blåser av kampen.

MOM: Lupoli med 2mål ;)

Link to comment
Share on other sites

Med så mange skadersom vi har for øyeblikket, frykter jeg at vi ryker ut i morgen.

Våre spillere virker slitne og vi kan fort gå på en smell mot et hardt arbeidende Sheffieldlag.

 

Tror på dette laget:

 

Almunia

Lauren - Toure - Cygan - Cole

Eboue - Vieira - Flamini (det blir viktig med hans løpskapasitet og innsats) - Clichy

Ljungberg - Quincy

Link to comment
Share on other sites

jeg håper Wenger bruker dette laget

 

Keeper: Taylor: Mannen får jo aldri vist seg frem så dette er en perfekt mulighet og dessuten trenger vi ihvertfall ingen keepertabemål mot oss!

H.Back: Lauren: han er rutinert og vil hjelpe oss mye.

V.Back: Cole: trenger vel ikke å si stort

Stoppere: Toure og Senderos: Senderos er sterk, rask og gir seg ikke i dueller og jeg tror at Kolo spiller bedre med en sikker spiller ved siden av seg, selv om han er ung.

H.ving: Ljungberg: vi må bruke spillerne der de skal brukes fordi ellers så blir det bare kluss. Freddie er INGEN spiss, han løper mye bak forsvaret og skaper rom for spissene så derfor blir det feil å bruke han der.

V.ving: Clichy: en spiller som imponerer og som er en nyttig spiller i kamper som dette fordi han jobber skikkelig hardt.

Sentral midtbane: Flamini og Vieira: vi trenger sterke og hardtarbeidene spillere her for å hjelpe forsvaret som til tider viser usikkerhet.

Spisser: Lupoli og Quincy: da har vi to måltyver som må vise seg fram og jeg stoler på at de gjør det også.

 

Lykke til. Håper og tror vi vinner og går videre!

Link to comment
Share on other sites

Vieira og Henry synes jeg har virka slitne i det siste. Jeg tror begge de begynner på benken.

Eboue håper jeg begynner på høyrekant og Lauren på back

etter å ha tenkt meg litt om tror jeg Lehmann fortsetter i mål. er veldig usikker på Taylor.

Lehmann

Lauren Senderos Toure Cole

 

Eboue Cesc Flamini Reyes

 

Ljungberg

Abeiye/Lupoli

 

subs:Almunia

Cygan

Vieira

Henry

Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...