Jump to content

2005.10.22 Manchester City H


Sindre

Recommended Posts

Ingen som har lagd tråd enno, så då får eg trø til. ;)

 

Sol, freddie og reyes er ikkje klare til denne, i tillegg til hleb og ashley. Mens bergkamp er forventa å danne spissduoen med henry.

City er i form, så her skal me få kamp om poengene. Litt henry magi, takk!

 

Håper me får sjå denne førstelleveren:

 

Lehmann

Lauren Kolo Senderos Clichy

Pires Fabregas Gilberto Quincy

Henry van Persie

 

Kampen går direkte på canal+ kl 1600.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Henry er i støtet og skal egenhendig få Arsenal på topp igjen. ;)

Har tro på gutta i denne kampen. Vi vinner 4-0. Og det er oppsiktsvekkende

fra meg. :D

 

Laget

 

Lehmann

 

Lauren Toure Cygan Clichy

 

Fabregas Gilberto Flamini Pires

 

Henry DB

Link to comment
Share on other sites

Tipper på en offensiv kamp. Jeg tror at Arsenal dominerer mesteparten av de 90 minuttene! Jeg er litt usikker på om Henry skal starte eller ikke, men jeg tipper og vil at han skal. Jeg velger å sette Reyes på benken, for jeg vil at han skal spille, men hvis han starter så får han spille litt, men ikke sånn at han "brekker" opp skaden igjen. Jeg vet også lite om Ljungberg...velger å la han få hvile.

 

Laget:

 

-----------------Lehmann------------------

Lauren------Toure-----Cygan------Clichy

Eboue----Gilberto------Fabregas----Pires

-----------Bergkamp-----Henry-----------

 

Benken:

Almunia--Senderos--Flamini--v.Persie--Quincy

 

Tipset "til" Wenger:

La Eboue få starte! Han viste så sykt mye i debuten + mot Sparta P. at han bør få din tillit. Og hvis ikke Freddie er klar så har vi ingen rene høyrevinger, noe som Eboue kan være! Han må få spille, og han kan være fremtiden på vingen der han ja. La også RvP få komme inn mot slutten, eller ca. i det 75. spilleminutt. Da får vi sjangser ut fra ham, og han pleier jo å score sånn i slutten han, så han må komme inn for Dennis. Så må "du" bytte Eboue med Quincy, som også vel kan spille ving, og lar han få spille de siste 10-15 minuttene. Cygan overbeviste meg litt mot Sparta P. og Senderos er "sporløst forsvunnet", så jeg velger å la han spille som stopper sammen med Toure. Det er synd å ikke la Flamini ikke få spille etter en strålende kamp i Tsjekkia, men han er på benken iallefall. Det ser ut til at Pires han litt oppgang etter den parioden da han virket litt ute av form, men Reyes er skada, og da er det klart at Robert spiller isteden. Men som sagt; Reyes er på benken!

 

Resultattipset:

4-1 til Arsenal!

 

Målene: (ca.)

Henry (21)

Bergkamp (44)

Henry (69)

v.Persie (86)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Gleder meg kjempe masse til kampen imorra :unsure: Henry er i form, og jeg gleder meg til å se han og laget spille igjen :D Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1 ;)

 

Ifølge Bbc:

 

Arsenal: Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Clichy, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

 

Skader: Jose Antonio Reyes, Sol Campbell, Ashley Cole, Freddie Ljungberg and Alexander Hleb.

Vil du vite mer, trykk her!

Link to comment
Share on other sites

Liker det forslaget som mmaelan foreslår litt lenger opp:

 

Lehmann

Lauren Toure Cygan Clichy

Fabregas Gilberto Flamini Pires

Henry Bergkamp

 

Håper vi får en kamp som gir uttelling forover. Alt annet enn seier vil være en gedigen nedtur. Føler meg ikke helt sikker på forsvaret. men har Henry dagen, skal dette gå.

 

Satser på unge innhopp dersom vi har en rygg ledelse mot slutten av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg kjempe masse til kampen imorra ;) Henry er i form, og jeg gleder meg til å se han og laget spille igjen ;) Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1 ;)

 

Ifølge Bbc:

 

Arsenal: Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Clichy, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

 

Skader: Jose Antonio Reyes, Sol Campbell, Ashley Cole, Freddie Ljungberg and Alexander Hleb.

Vil du vite mer, trykk her!

24073[/snapback]

3-0 og 4-1 var vel å ta i? Sist gang vi slo dem vant vi 1-0!

Må si du motsier deg selv litt da du sier -"Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1." Da er det ikke en åpen kamp!

 

Tror det blir den start 11-eren som mmaelan nevner lenger opp! Tipper resultatet blir 1-0 eller 2-1...

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Gleder meg kjempe masse til kampen imorra ;)  Henry er i form, og jeg gleder meg til å se han og laget spille igjen ;)  Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1 ;)

 

Ifølge Bbc:

 

Arsenal:  Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Clichy, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

 

Skader: Jose Antonio Reyes,  Sol Campbell, Ashley Cole, Freddie Ljungberg and Alexander Hleb.

Vil du vite mer, trykk her!

24073[/snapback]

3-0 og 4-1 var vel å ta i? Sist gang vi slo dem vant vi 1-0!

Må si du motsier deg selv litt da du sier -"Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1." Da er det ikke en åpen kamp!

 

Tror det blir den start 11-eren som mmaelan nevner lenger opp! Tipper resultatet blir 1-0 eller 2-1...

24094[/snapback]

 

Hmm. er faktisk enig med deg i det! ;) Tenkte vel ikke helt over det når jeg skrev...!!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg kjempe masse til kampen imorra :lol: Henry er i form, og jeg gleder meg til å se han og laget spille igjen :) Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1 ;)

 

Ifølge Bbc:

 

Arsenal: Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Clichy, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

 

Skader: Jose Antonio Reyes, Sol Campbell, Ashley Cole, Freddie Ljungberg and Alexander Hleb.

Vil du vite mer, trykk her!

24073[/snapback]

3-0 og 4-1 var vel å ta i? Sist gang vi slo dem vant vi 1-0!

Må si du motsier deg selv litt da du sier -"Tipper at det blir en åpen kamp, med mange sjanser! Tror vi vinner....3 - 0 eller 4 - 1." Da er det ikke en åpen kamp!

 

Tror det blir den start 11-eren som mmaelan nevner lenger opp! Tipper resultatet blir 1-0 eller 2-1...

24094[/snapback]

 

Hmm. er faktisk enig med deg i det! :P Tenkte vel ikke helt over det når jeg skrev...!!

24103[/snapback]

Det behøver jo ikke ha noe å si hvordan det gikk sist!

Sist gang på Highbury endte det 1-1. Da hadde Vieira en tabbe og SWP scorte på denne. Nå er Citys beste spiller, SWP å råtner benk det russiske london og Vieira spiller ikke. Ikke det at det har noe å si, men SWP er en trussel.

3-0 til Arsenal !

 

Henry

Henry

Henry

Link to comment
Share on other sites

går kampen på canal plus?

24127[/snapback]

 

1) Les første innlegget i denne tråden

2) www.canalplus.no

 

Komplett TV oversikt :

SuperSport 3 SA

Diema 2

TOP Channel

ART Sport 1

TPS Star

Sky Calcio 3

C+ (sverige/danmark/norge)

MegaSport

 

Internett Stream:

Star Sports (PPLive)

DragonTV

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg vært A Wenger så ville jeg satset på dette laget:

Lehmann

Lauren - Kolo - Cygan - Clichy

Fabregas - Flamini - Gilberto - Pires

Bergkamp - Henry.

Og jeg tror at Arsenal går på nok et tap og denne gangen blir det o-1 :lol:

Er ikke ofte jeg har rett på tipset mitt og får håpe jeg tar FEIL :)

Tar i gjerne i mot en slik scoring

IGJEN

Link to comment
Share on other sites

Guest sas2002

noen som har funnet link til matchen

 

DragonTV Sports og starsports skal visst sende kampen , men har ikke funnet linkene

 

si ifra folkens om dere finner de

 

 

ps: og i dag SKAL vi vinne

og ikke minst noen som har funnet en nocd eller crack til fm 2006?

Link to comment
Share on other sites

Tar i gjerne i mot en slik scoring

IGJEN

24130[/snapback]

2 timer og 15 min igjen til kampstart og jeg gleder meg! Får vel ta en tur innom butikken nå så jeg har litt snop til kampen. Håper også på en slik scoring igjen. Det hadde vært kult, for det er en liten stund siden vi hadde et så vakkert mål!

 

Tipper nok en gang det blir en åpen kamp, hvor vi vinner 1-0 eller 2-0 eller 2-1! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dagens "duell" blir ifølge Arsenal.com Henry vs Andrew Cole, der Cole leder duellen med flest mål i årets PL (kommer ikke som noe sjokk ettersom han har spilt 7 kamper og Henry 3)

 

Tipper Henry kommer best ut av denne duellen, siden jeg vet han kommer til å score minst 2 mål idag, og Cole NULL

 

(Vel, dette er hva jeg håper da! :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Liten korrigering vedrørende Live Stream av Arsenal kampen idag:

 

PPLive: DragonTV Sports

QQLive: DragonTV Sports (qqtv://4135443306/qqlive.qtv)

 

QQLive kan lastes ned her :

http://219.133.60.95:1080/qqtv/QQLive1.0Beta02.exe

 

.. og diverse info om QQLive ligger her :

http://www.football4less.com/streams/qqlive.html

 

Mulige linker for dagens kamp:

ppstream://61.152.240.252:11031/YOCEZKZPH4BO42WGYJNWVU2OAAKKKA66

sop://sop.sopcast.org:3919/channel-456

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...